CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mika Mallikas
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ma 28.01.2019 00:05

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Mika Mallikas »

Terve!

Tuli hankittua perheeseen 2011 W164 ML300cdi 4MATIC BE 204hp/500Nm, ajettu noin 100tkm. Moottorikoodi 642.820 ja Euro 5. Vaihteiston päättelin olevan 7G-tronic PLUS (ilman sähköistä öljypumppua, kun ei ole start-stop -automatiikkaa) mm. öljypohjan muodosta ja build sheetin kohdista:
A22 NEW CONVERTER GENERATION
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 M - VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
NC0 NAG2 PLUS

1.Menikö oikein vai onko normi 7G-tronic?

2.Kuuluisiko tässä mallissa olla ahtimen jälkeen katalysaattori? En löytänyt sellaista vaan pelkän hiukkasloukun, jonka jälkeen on suora putki, joka haarautuu takapenkkien tienoilla kahdelle vaimentimelle.

3.Haluaisin poistattaa ohjelmallisesti EGR:n ja mahdolliset swirl-läpät -toiminnasta ja ns. “tehotuikkuttaa” hänet ja tiedustelisin, että missä sellainen onnistuisi Pori-Salo-Turku -kolmion suunnalla ja minkälaisia tehoja/vääntöjä on odotettavissa?

4.Minkälaisia hyötyjä/haittoja on luvassa mikäli ohjelmoidaan myös DPF pois toiminnasta, jonka jälkeen tyhjään sen ja lisään sen sisälle suoran putken tai ehkä reikäputken ja ympärille villat?
pilll3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 112
Liittynyt: Pe 25.04.2008 22:13
Paikkakunta: Kolari

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja pilll3 »

Tyramies kirjoitti:w163 270 cdi koneella, paljon jengi olikaan ottanut tehoja irti ilman katteja ja 320 turbolla? (270 turbo tällä hetkellä kiinni)

Itteläki kiinnostaa tämä, olis ajankohtaista alkaa ohjelmoimaan tuo oma kun tulee suutin saksasta ja sen saa vaihdettua. Lähinnä että ois vähän mukavampi ajella ku vähän enempi tehoa ja josko kulutuski jopa putoais maltillisella ajolla? :think:
-W164 320cdi
-w163 270cdi facelift
-w210 320cdi facelift
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4658
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
270cdi autom. vakiotekniikalla n.500/220
320cdi,n ahtimella, +korkeapainepumpulla, "motonet" coolerilla ja kolmen baarin mapilla noin 550/250.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4658
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Mika Mallikas kirjoitti:Terve!

Tuli hankittua perheeseen 2011 W164 ML300cdi 4MATIC BE 204hp/500Nm, ajettu noin 100tkm. Moottorikoodi 642.820 ja Euro 5. Vaihteiston päättelin olevan 7G-tronic PLUS (ilman sähköistä öljypumppua, kun ei ole start-stop -automatiikkaa) mm. öljypohjan muodosta ja build sheetin kohdista:
A22 NEW CONVERTER GENERATION
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 M - VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
NC0 NAG2 PLUS

1.Menikö oikein vai onko normi 7G-tronic?

2.Kuuluisiko tässä mallissa olla ahtimen jälkeen katalysaattori? En löytänyt sellaista vaan pelkän hiukkasloukun, jonka jälkeen on suora putki, joka haarautuu takapenkkien tienoilla kahdelle vaimentimelle.

3.Haluaisin poistattaa ohjelmallisesti EGR:n ja mahdolliset swirl-läpät -toiminnasta ja ns. “tehotuikkuttaa” hänet ja tiedustelisin, että missä sellainen onnistuisi Pori-Salo-Turku -kolmion suunnalla ja minkälaisia tehoja/vääntöjä on odotettavissa?

4.Minkälaisia hyötyjä/haittoja on luvassa mikäli ohjelmoidaan myös DPF pois toiminnasta, jonka jälkeen tyhjään sen ja lisään sen sisälle suoran putken tai ehkä reikäputken ja ympärille villat?
1 "Tavallinen" vaihteisto, turbiini triplelockilla = kestää.
2 Kuuluu, ja niin on tuossakin, siinä on yhdistelmäsuodatin, jossa on samassa paketissa molemmat, katti ylempänä.
3 Turbotehoa.fi ja pyydät minun ohjelmani.
4 Ei mitään oikeata hyötyä poistaa ehjää osaa. En kannata koko ajatusta. Rikonaisena ajatusmaailma kääntyy.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Mika Mallikas
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ma 28.01.2019 00:05

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Mika Mallikas »

Kiitoksia molemmille tiedoista. Hommeli on jo työjonossa 8)
Mukavat viikonloput!
J-M-T
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Su 06.12.2015 23:45

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja J-M-T »

W211 om648, millasia lukuja saa 3bar mapilla ja kunnon coolerilla?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4658
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Jos listaan lisää vielä ahtimen kompurasiiven, jonka voi itsekkin vaihtaa, sekä ahtimen lähtöputkessa olevan äänenvaimentimen poistaminen, niin jotain 320/800, jos vain laatikko kestää.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
J-M-T
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Su 06.12.2015 23:45

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja J-M-T »

tuikku kirjoitti:.
Jos listaan lisää vielä ahtimen kompurasiiven, jonka voi itsekkin vaihtaa, sekä ahtimen lähtöputkessa olevan äänenvaimentimen poistaminen, niin jotain 320/800, jos vain laatikko kestää.
Entäs jos ahtimeen ei vielä tässä vaiheessa kajota?
Ja jatko ajatellen, millainen siipi, mistä ja mihin hintaan? Kiitos!
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5258
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

J-M-T kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.
Jos listaan lisää vielä ahtimen kompurasiiven, jonka voi itsekkin vaihtaa, sekä ahtimen lähtöputkessa olevan äänenvaimentimen poistaminen, niin jotain 320/800, jos vain laatikko kestää.
Entäs jos ahtimeen ei vielä tässä vaiheessa kajota?
Ja jatko ajatellen, millainen siipi, mistä ja mihin hintaan? Kiitos!
Siipi vaikka kinugawalta
Mökkillä
'
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4658
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Vakioahtimen (OM648) kompurakartta (ilmantuotto) muistaakseni riitti jonnekkin 270-280 väliin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Anzzu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 565
Liittynyt: Ke 08.06.2016 17:44

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Anzzu »

tuikku kirjoitti:.
Eli uskaltaisinko jotain 550nm ja 250hv ajatella tulevaisuudessa luvattavan Delphin järjestelmistä yhdelläkin ahtimella.

Muutoshan onnistuu ja koskettaa oikeastaan kaikkia yhden ahtimen malleja ensisijaisesti, kahden ahtimen malleista taitaa loppua korkeapainepumpun tuottokapasiteetti.
Eli aivan alkupään 200 ja 220cdi - malleja, näissä kohti suuret suuttimet. (esim. facelift W211, alkupään W204,a, ym ym)...
Mitäpä arvelet irtoavan jos tekis vielä ahdin päivityksen, eli sen billettisiiven laittais ja coolerin vaihtais? Tarviiko muuten pakosiipeä vaihtaa? vai riittääkö tämmösessä "normi"tuunaamisessa vaan toi kompurasiiven vaihto? Autona tommonen alkupään 204 200cdi. Tällä hetkellä jp:n toimesta otettu kaikki mitä keväällä irtos, eli se n. 200hp/500nm.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5258
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

FinlandMerceds kirjoitti:
J-M-T kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.
Jos listaan lisää vielä ahtimen kompurasiiven, jonka voi itsekkin vaihtaa, sekä ahtimen lähtöputkessa olevan äänenvaimentimen poistaminen, niin jotain 320/800, jos vain laatikko kestää.
Entäs jos ahtimeen ei vielä tässä vaiheessa kajota?
Ja jatko ajatellen, millainen siipi, mistä ja mihin hintaan? Kiitos!
Siipi vaikka kinugawalta
Siis tuolta
http://shopping.kinugawaturbo.com/compr ... spx?page=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Mökkillä
'
J-M-T
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Su 06.12.2015 23:45

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja J-M-T »

tuikku kirjoitti:.
Tänään kun oli aikaa, niin naplailin vielä Vitoa.
Vaan eipä nuo tulokset tuosta juuri muuttuneet, ihan muutaman hv,n sisällä ovat.
Eli uskaltaisinko jotain 550nm ja 250hv ajatella tulevaisuudessa luvattavan Delphin järjestelmistä yhdelläkin ahtimella.

Muutoshan onnistuu ja koskettaa oikeastaan kaikkia yhden ahtimen malleja ensisijaisesti, kahden ahtimen malleista taitaa loppua korkeapainepumpun tuottokapasiteetti.
Eli aivan alkupään 200 ja 220cdi - malleja, näissä kohti suuret suuttimet. (esim. facelift W211, alkupään W204,a, ym ym)
Sitten -09-11 välisenä aikana noin suunnilleen on Delphin toista sukupolvea, suurimmat suuttimet, Kahden ahtimen malleissa loppuu varmaan pumpun tuotto, niin ettei aivan kaikkea mahdollista pysty hyödyntämään.(W204 facelift, W212 alkupää, Vito facelift 10-14 ...)
Henkilöautoissa ja Sprintterissä 2011 jälkeen on siirrytty Delphiläisten kolmanteen sukupolveen, crd3,n. Näissä malleissa pienimmät suuttimet, ylläoleviin lukuihin ei varmastikkaan aivan päästä. Mutta selkeää parannusta entisiin kuitenkin.


Joulun pyhiksi onkin ihan kohtuullisesti nyt askartelua, kun kaivelen eri malleista asiaan kuuluvat kartat esiin.
Koskeeko tämä siis om646 evo moottoriakin?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4658
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
juu
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
J-M-T
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Su 06.12.2015 23:45

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja J-M-T »

tuikku kirjoitti:.
juu
Onkos rovaniemellä enää tuikuttajaa kun sercap lopetti?
Tyramies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 140
Liittynyt: Pe 16.05.2014 17:04

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Tyramies »

tuikku kirjoitti:.
270cdi autom. vakiotekniikalla n.500/220
320cdi,n ahtimella, +korkeapainepumpulla, "motonet" coolerilla ja kolmen baarin mapilla noin 550/250.
Tätä ihmettelen että miten noi 320 osat tuntuu tuovan niin vähän hyötyä? Esim 3.2 väykässä oli just tehty noita isompia kuulereita ja map vaihdettu, ja lastun jälkeen takapyöriltä 243hp ja 530nm...?

Nyt jos mölliin haluais vaihtaa taas 320 turbon, mahdollisesti kp pumpun ja suuttimet, kuulerin ja mapin niin hintaa tulee lähemmäs tonni koko satsille jos käytettynä saa, kun taas vakiotekniikalla ilman katteja voi ottaa sen 220hp? Kuullostaa aika hurjalta satsaukselta 30lisähevosvoiman takia.

Toisaalta itte vasta opettelen tota touhua, kun nykyään on näitä asentajia joka nurkassa. Jokatapauksessa jos hyvän haluaisin niin juuri kuten MJPfin kirjoitti ,kannattaa viedä kokeneelle tekijälle eikä sille joka muuttaa "jotain" parametrejä.
When you die, GOD will not ask how nice S you had... It doesnt matter i will tell him anyway Kuva
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4658
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Tehoa/vääntöä tulee suhteessa x.määrä/syl.
270cdi,ssä on 5 syl ja 320cdi,ssä 6.
ML W163 on vielä niin vanhalla tekniikalla, ettei pelkillä vakio-osien vaihdolla kuuhun nousta - vauhti maksaa.
Täytyisi olla seuraavaa sukupolvea se ruiskutusjärjestelmä, että esim. ruiskutuspaineen nostolla saisi pienistä vakiosuuttimista hiukan vetojakin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Mika Mallikas
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ma 28.01.2019 00:05

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Mika Mallikas »

tuikku kirjoitti:
Mika Mallikas kirjoitti:Terve!

Tuli hankittua perheeseen 2011 W164 ML300cdi 4MATIC BE 204hp/500Nm, ajettu noin 100tkm. Moottorikoodi 642.820 ja Euro 5. Vaihteiston päättelin olevan 7G-tronic PLUS (ilman sähköistä öljypumppua, kun ei ole start-stop -automatiikkaa) mm. öljypohjan muodosta ja build sheetin kohdista:
A22 NEW CONVERTER GENERATION
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 M - VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
NC0 NAG2 PLUS

1.Menikö oikein vai onko normi 7G-tronic?

2.Kuuluisiko tässä mallissa olla ahtimen jälkeen katalysaattori? En löytänyt sellaista vaan pelkän hiukkasloukun, jonka jälkeen on suora putki, joka haarautuu takapenkkien tienoilla kahdelle vaimentimelle.

3.Haluaisin poistattaa ohjelmallisesti EGR:n ja mahdolliset swirl-läpät -toiminnasta ja ns. “tehotuikkuttaa” hänet ja tiedustelisin, että missä sellainen onnistuisi Pori-Salo-Turku -kolmion suunnalla ja minkälaisia tehoja/vääntöjä on odotettavissa?

4.Minkälaisia hyötyjä/haittoja on luvassa mikäli ohjelmoidaan myös DPF pois toiminnasta, jonka jälkeen tyhjään sen ja lisään sen sisälle suoran putken tai ehkä reikäputken ja ympärille villat?
1 "Tavallinen" vaihteisto, turbiini triplelockilla = kestää.
2 Kuuluu, ja niin on tuossakin, siinä on yhdistelmäsuodatin, jossa on samassa paketissa molemmat, katti ylempänä.
3 Turbotehoa.fi ja pyydät minun ohjelmani.
4 Ei mitään oikeata hyötyä poistaa ehjää osaa. En kannata koko ajatusta. Rikonaisena ajatusmaailma kääntyy.
Tonnin verran kurvailtu tuikutettuna. Auto kulkee paljon vaivattomammin kuin ennen eikä tarvitse enää survoa poljinta pohjaan ohitustilanteissa. Auto reagoi nopeisiin kaasun asennon muutoksiin terävästi ja rauhallisiin rauhallisesti. Ohjelman käytös on looginen. Läppien poisohjelmointi taisi unohtua pyytää, mutta ei sen väliä, sillä ne lisäävät käsittääkseni alavääntöä muutaman prosentin. Kiitokset tuikulle ja lisäätehoa escortmk2:selle ammattitaitoisesta työstä :thumbup:
Avatar
JoneN
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 89
Liittynyt: Ma 31.10.2016 17:01
Paikkakunta: Pirkkala

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja JoneN »

Minkäslaisiin tehoitin saadaan Tuikuttamalla S 420cdi -07?
S211 E320 cdi -09
Avatar
jusi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 535
Liittynyt: Pe 22.11.2013 22:58
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jusi »

Oman OM648:n (S 320 CDI -03) osalta menossa pieniä tekniikkamuutoksia eli AMG-ahdinsiipi, billet-kompurasiipi, ahtoputken lähdön muokkaus, isompi cooleri.

Mille tehoille ja väännöille ohjelmaa kannattaa kaavailla vakioputkistolla, -suuttimilla ja korkeapainepumpulla? Laatikko myös vakio toistaiseksi, harkinnassa sen vahvistaminen. Onko vakio MAP 2,5 vai 3 barin, vai olikohan noita useampaa mallia? Vai pitääkö laittaa 4 bar versio?

Tuikku sinulta tähän varmaan tilataan ohjelmaa, jos olet sellaisen valmis tekemään ja jos Päivärinta Power Lappeenrannassa ohjelman voisi työntää autoon. Tosin mekaaniset muutokset on vielä vaiheessa, turbo muokattavana ja coolerin käyrät tulee tänään hitsauksesta.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4658
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
4bar mappi
Ohjelman teosta pitää sopia henk. kohtaisesti.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4658
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

JoneN kirjoitti:Minkäslaisiin tehoitin saadaan Tuikuttamalla S 420cdi -07?
Normilastulla noin 400/1000
Hiukkassuodattimen poiston jälkeen extriimi lastulla noin 450/1100
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
van-90
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: La 06.02.2016 10:49
Paikkakunta: Lammi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja van-90 »

tuikku kirjoitti:
JoneN kirjoitti:Minkäslaisiin tehoitin saadaan Tuikuttamalla S 420cdi -07?
Normilastulla noin 400/1000
Hiukkassuodattimen poiston jälkeen extriimi lastulla noin 450/1100
Eli kun noi suodattimet tulee tiensä päähän niin pöntöt tyhjäks ja lastuun päivitys?
Onko asiaa leimalle jos vehe on euro 4:nen?
E420 CDI -06
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3875
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Ei jos lain mukaan mennään.
Mutta jos omatunto sen sallii niin menee se päästöistä läpi ilman pönttöjä.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4658
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
... Ja helposti.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Tono!
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Su 06.03.2011 12:20
Paikkakunta: ryttylä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Tono! »

Hei, mikä meni vikaan kun yritettiin ohjelmoida s212 300 hybridiä vm2014, kun koneen löi kiinni obd porttiin niin lähes heti meni ajonesto päälle eikä lähde enää millään pois? Pystyykö kyseistä mallia edes ohjelmoimaan? Mitä Tuikku saisi kyseisestä moottorista irti, ja pystysitkö? Ymmärtääkseni pata on sama kuin 250 cdi bluetec. En sitten tiedä onko paljon haasteellisempi kun se käyttää vähän väliä sitä sähköä ja joka kerta kun laskee kaasun pois auto sammuu ja alkaa latailee ja menee sähköllä niin kauan kunnes polkee enemmän kaasua
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3875
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Ihan ensimmäisenä että aika rohkeita olette jos noin uutta lähdette ominpäin ohjelmoimaan.
Oliko vielä ebay kaapeli ja softa?
Tono!
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Su 06.03.2011 12:20
Paikkakunta: ryttylä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Tono! »

MJPfin kirjoitti:Ihan ensimmäisenä että aika rohkeita olette jos noin uutta lähdette ominpäin ohjelmoimaan.
Oliko vielä ebay kaapeli ja softa?
Ei nyt ihan ominpäin. Siis ihan työkseen optimointeja tekevä firma, mitä nyt en vielä paljasta koska lupasi ainakin hoitaa korjauslaskun mitä tulee kun Länsi autossa joudutaan se ehjäämään
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3875
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Jaa no sittenhän korjaaja ja maksaja on tiedossa, noita tapahtuu paremmissakin piireissä joskus, kaikki boksit ei pidä kaikista johdoista.
En sen enempää tiedä mutta tuikku kyllä varmaan osaa sanoa mitä mahdollisesti meni pieleen.
TPLtre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 901
Liittynyt: To 31.01.2019 19:12

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja TPLtre »

2014 hybridi? BRRR... Ei ehkä ihan täydellisin aihio.
Vastaa Viestiin