Mr300 kirjoitti:320 imusarjaa, ajattelin ekaksi. Näyttää vähän fiksummalta. mutta todettuani sen olevan muovia niin hylkäsin ajatuksen.
[puolimutua]320 suorasyttösen HFM koneen kansi on erilainen, eikä sen imusarja käy muutenkaan 300-24:n. 320 Ässän LH-Jet jakajasytkällä on lähempänä 300-24 konetta osiltaan, eti sellanen niin saat MS sähköruiskulle piuhasarja-aihion, imusarjan sähkösuuttimille, pensatukit jne. Vaparinaki saattas saada jo jotain eloa, eikä ois vissiin paha naamioida kolmisataseks [/puolimutua]
Tai sitten vaihat koko koneen tuommoseen tai E320/C36 AMG HFM koneeseen jos saat insinörtin siunauksen ja näppäilet sähköt mieleiseks.
Ei vielä selvinny että mikä vika siinä muovisessa on?
Eihän siinä mitään muuta vikaa olekaan ku se että ei käy 300:seen. Jos sulattaa ahtoilman lämmöllä sen, niin saa kahtoa peiliin. Onpa siinä muukin sillon vaarassa.
Tosin vakiovaparivehkeissäkin on kuulemma ollut murtumistapauksia, liekö rytkässy venttiilin rakosesta tulet satsiin? Saahan nuita uusia.
kuinkahan paljon tulis lisää tehoa jos laittaski vaan 320 lohkon? yhel puolituttavalla on 320CE24 eli siis vanhan 300CE24 lohkon tilalle se vaihto 320 lohkon. Kaikki muut palikat on vanhasta 300 moottorista.
Sergey kirjoitti:kuinkahan paljon tulis lisää tehoa jos laittaski vaan 320 lohkon? yhel puolituttavalla on 320CE24 eli siis vanhan 300CE24 lohkon tilalle se vaihto 320 lohkon. Kaikki muut palikat on vanhasta 300 moottorista.
ajatuksia?
tuo ei kyllä taida pitää paikkaansa kun on koneissa eri porauskin.. voi männät vähän kolista sylinterin seinissä..