mersu 230e amg?
mersu 230e amg?
tietääkö kukaan otsikon automallista, yhdellä kaverilla on 230 e neliovinen w 124 koppanen mersu ja siinä on amg korisarja ja joku jäykempi alusta sekä mittaristossa lukee amg. Kone huoneessa on tarra jossa lukee amg, moottori tyyppi m102 ja venttiilikopassa lukee amg. onko harvinainen malli ja joku tehoversio vai mikä?
Jos on semmonen joku harmaa tai shamppanja, ite parivuotta samaisesta autosta selvittelin tietoja niin veholle tullu ihan normi 230e:nä + muuta informaatiota..en tarkasti enään muista, myyjälle ilmoitin asiasta niin ei pitänyt yhteyttä enään sillo... onhan sen joku tietty voinu amg pajalle viedä jälkeenpäin ;D
Merseedespents
Kaverilla itä-suomessa oli parivuotta sitten w124 jossa tehtaan amg varustus mutta cossun kone oli tullu tiensä päähän ja siinä oli m102.
Se oli automaatti ja hopea ja silloin maalaukseen menossa eli väristä nyt ei ole tietoa.
Alakerta siinä muuten on kossun ja kansi oli m1o2,muistelen.
Korjataampa väärä tieto jota annoin!
Eli tämä kyseinen auto on ollut 8-venttiilinen ja venakopassa lukenut AMG.
Eli kossu moottoreita ei ole varmaan kellään 124-koppasissa ,harmi.
Tämä auto on kaiketi Joensuussa ja kaiketi rutattu ja varaosina keräilijällä.
Se oli automaatti ja hopea ja silloin maalaukseen menossa eli väristä nyt ei ole tietoa.
Alakerta siinä muuten on kossun ja kansi oli m1o2,muistelen.
Korjataampa väärä tieto jota annoin!
Eli tämä kyseinen auto on ollut 8-venttiilinen ja venakopassa lukenut AMG.
Eli kossu moottoreita ei ole varmaan kellään 124-koppasissa ,harmi.
Tämä auto on kaiketi Joensuussa ja kaiketi rutattu ja varaosina keräilijällä.
Viimeksi muokannut atlas, Ti 06.07.2010 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Ois kuvana tehokäppyrää, mutta eipä tähän saa laitettua. Voin mailata jos kiinnostaa.nj^ kirjoitti:Pystytkö laittamaan lähdettä? Ihan mielenkiinnosta jos lukaisisi niin olisi taas asteen verran fiksumpi
2.3L 8V 118kW 160hp 5750rpm, 215Nm 4750rpm.
Kas, on myös 2.0L AMG ! 8venanen!
107kW 145hp 5750rpm 192Nm 4500rpm
2.6 en nyt äkkiä löytänyt tietoja. Mutta tais olla Keravalla jossain moottorikoneistamossa mallit 2.6 AMG nokan hiontaa varten... Jos siis joku semmoista nokkaa haluiais tavan 2.6 moottoriin laitella niin semmoisen sais tehtyä suomessakin.
3.2 löytää tietoa jo kuukkelilla hetkessä.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Täältä löytyy netitse myös nuo tehokäyrät, ja myös vanhempiin ja suurempiin vehkeisiin myös.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Justiinsa samat kuvat tuolla mihin viittasin...Timo L. kirjoitti:Täältä löytyy netitse myös nuo tehokäyrät, ja myös vanhempiin ja suurempiin vehkeisiin myös.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
olikohan tämän auton rekisterinumero BHJ-xxx..vk00 kirjoitti:Jos on semmonen joku harmaa tai shamppanja, ite parivuotta samaisesta autosta selvittelin tietoja niin veholle tullu ihan normi 230e:nä + muuta informaatiota..en tarkasti enään muista, myyjälle ilmoitin asiasta niin ei pitänyt yhteyttä enään sillo... onhan sen joku tietty voinu amg pajalle viedä jälkeenpäin ;D
amg
olisko tästä autosta puhe?? http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/3388388
tuossa ilmotuksen autossa ainaki orgis amg vanteet ja maskikin viel paikallaan. siin olis jotaki mitä säilöä.
ylipäätään taitaa olla harvassa täysin orginaalit, ku suurin osa evoistaki on turattu. ja oha tossaki romikaaret ja etujouset laikattu.
Ruottis oon nähny kaks ja niis oli vaihettu joku sec keula tilalle
ylipäätään taitaa olla harvassa täysin orginaalit, ku suurin osa evoistaki on turattu. ja oha tossaki romikaaret ja etujouset laikattu.
Ruottis oon nähny kaks ja niis oli vaihettu joku sec keula tilalle
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
no ensin kyl menee takapään jouset ellei ne oo sit jo vaihettu. ei ne noin paljo kuoleudu ellei oo pari kierrosta poikki.
mun vahva veikkaus on että tuo on alkuperäinen ja kannattaisi säilöä sellaisenaan. kaikki nuo näkyvät muutoksethan on helppo poistaa.
mun vahva veikkaus on että tuo on alkuperäinen ja kannattaisi säilöä sellaisenaan. kaikki nuo näkyvät muutoksethan on helppo poistaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Tämäpä auto taisi olla aika kauan Rantasalmen ST1:n henkilökunnan parkissa. Nyt ei ole näkynyt vähään aikaan. Jäi mieleen väristä ja Turbodiesel-lokasuojasta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
tuolta löytyy kuvia http://minunauto.com/auto/25119
Viimeksi muokannut mikkojp88, Ti 28.09.2010 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: amg
tonnilla ei kuulemma saa hyvää... tai ainakaan aitoa amg mersua tai jotain... niin ainakin olen tältäkin foorumilta lukenutjomppe87 kirjoitti:tämä sama auto oli tuos hetki aikaa sitten nettiautos myynnis 1000€! olis siinä ollu miehekäs talviauto.......
moneltakohan tuokin on mennyt ohi, jos on asettanut hinnan alarajaksi 3000 €, ettei ne kaikki niitit ja muut romut häitse sitä helmenkalastusta
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
tällästä tietoa vin koodilla tuli moottori tilasta löytyy amg.n tarra jossa M102/AMG 118kw/5750rpm.. en tiiä sit aitoudesta
vin WDB1240231A599620
whc WDB
chassbm 124023
chass_ident 1A599620
type 124
subbm1 023
subbm2
auxiliary_drive
body 32119
body_code
delivery_date
engine 102982 12 077862
front_axle1
front_axle2
heater
interior 078
lights BOSCH
model_idx 0
odometer
order_num1 0752912460
paint1 702
paint2
paint3
paint4
paint5
platform
production_num1
production_order_ref
rear_axle1
rear_axle2
release_date
retarder
rims
service_num
steering
trailer
transfer_case
transmission 722408 02 534786
vin_dc
vinwhc
winch
wiper SWF 871006
Code Текст
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
466 Unknown
470 Unknown
482 SPRINGS FOR HIGHER GROUND CLEARANCE
506 Unknown
524 PAINTWORK - PRESERVATION
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
603 Unknown
702 RANGE OF DELIVERY OF SKD VEHICLES - VIETNAM
078 Unknown
vin WDB1240231A599620
whc WDB
chassbm 124023
chass_ident 1A599620
type 124
subbm1 023
subbm2
auxiliary_drive
body 32119
body_code
delivery_date
engine 102982 12 077862
front_axle1
front_axle2
heater
interior 078
lights BOSCH
model_idx 0
odometer
order_num1 0752912460
paint1 702
paint2
paint3
paint4
paint5
platform
production_num1
production_order_ref
rear_axle1
rear_axle2
release_date
retarder
rims
service_num
steering
trailer
transfer_case
transmission 722408 02 534786
vin_dc
vinwhc
winch
wiper SWF 871006
Code Текст
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
466 Unknown
470 Unknown
482 SPRINGS FOR HIGHER GROUND CLEARANCE
506 Unknown
524 PAINTWORK - PRESERVATION
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
603 Unknown
702 RANGE OF DELIVERY OF SKD VEHICLES - VIETNAM
078 Unknown
konehuoneessa on tyyppikilpi kuvien perusteella oikealla paikalla ja oikeilla spekseillä. moottorikoodi viittaa lähi-itä/aasian markkinoille, olisko YK mieten tuoma?AM kirjoitti:Onhan siihen keritty tekemään kaikenlaista muutosta, esim. sisusta.
Mites tuollaisesta saa selville onko se orkkis AMg, muutakin kuin korisarja, mitä runkonumero kertoo?
rattiki o se oikee AMG ruori, ruma sellainen mutta silti. ainoo että vanteet ei ole alunperin tommoset ollu, vaan tämmöset (vasemman keskiöillä):
Viimeksi muokannut Sergey, Ti 28.09.2010 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021