W203 Aux

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Mutantti
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Ke 23.09.2015 00:59

W203 Aux

Viesti Kirjoittaja Mutantti »

Kyseessä 2007-mallinen W203, audio 20:llä varustettu. En löytänyt autosta aux-paikkaa, joten tilasin MB-osalta neljä pinnisen aux kaapelin. Kynnyskotelossa ei kuitenkaan ollut valkoista liitintä, joka useassa Youtube-ohjeessa oli. Sinisen liittimen kaverina oli musta, josta löytyi jo nippu johtoja. Johdoissa oli lappu, jossa osanumero: A2035409213 Q06. Voiko autosta löytyä toinen paikka liittimelle?

Pahoittelen jos aiheesta jo keskustelua muualla, en vain ehtinyt hakea kiireessä.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13162
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: W203 Aux

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Jokainen kysymys täällä on esitetty moneen kertaan, ei sitä tarvitse pahoitella kun ei kukaan muukaan sitä tee.

Älä siihen löytämääsi johtosarjaan kytke mitään. Tuon ikäisessä se AUX-johto kytketään suoraan mankan taakse (auton runkonumerolla/rekkarilla asian voi varmistaa).

Tilasitko osan osanumerolla vaiko auton tiedoilla? MB-osalla olisivat oletettavasti löytäneet oikean osan jos annat rekkarin/runkonumeron ja kerrot että haluat audio AUX-kaapelin.
Mutantti
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Ke 23.09.2015 00:59

Re: W203 Aux

Viesti Kirjoittaja Mutantti »

Tilasin tosiaan osanumerolla, kun noita videoita katsoin. Kaikki muuten täsmää, soitin toimii samalla tavalla ja hanskalokerossa on paikka, mutta tuo liitin puuttuu. Osaatko sanoa, pystynkö itse selvittämään tuon kaapelin tyypin (8779 vai 8746)?
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13162
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: W203 Aux

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Tottakai pystyt itse selvittämään monellakin eri tavalla. Yksi on laittaa se auton rekkari tai runkonumero tänne foorumille niin joku katsoo kaapelin osanumeron. Jos olet klubin jäsen niin katso itse EPC:stä tai käytä jotain epävirallista nettikopiota. Osa vaihtuu jossain vuosimallissa ja auton sarjanumerosta lähtien, usein nuo rajat merkattu varaosan myyntitietoihin ja voit verrata omaan autoosi. Varmaan monta muuta ja helpompaakin konstia omatoimiseen selvittelyyn.
Vastaa Viestiin