Turun seudun hyvät Mersukorjaamot

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
ViestiLähetetty: Ke 10.10.2018 17:27
Vein Rouvalile mun w124:n ja kun kerroin, että olin vaihtanut potikan, niin äijä nosti tassut pystyyn ja sanoi ettei halua koskea autoon. Että tuota joo..

Niemi kirjoitti:Pekka Rouvali
Käyntiosoite Polttolaitoksenkatu 7
20380 TURKU

Puhelin 02-253 8515
Faksi 02-2538513
Sähköposti moottoritesti.rouvali@co.inet.fi

Suosittelen lämpimästi ja tulee härpättimet kerralla kuntoon.. :D
W124 230E -90

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
ViestiLähetetty: La 20.10.2018 19:25
Samleh kirjoitti:Vein Rouvalile mun w124:n ja kun kerroin, että olin vaihtanut potikan, niin äijä nosti tassut pystyyn ja sanoi ettei halua koskea autoon. Että tuota joo..

20380 TURKU

Puhelin 02-253 8515
Faksi 02-2538513

Vakioasiakkaat varmaan saakin häneltä ihan hyvää palvelua mutta ite kävin vikakoodinluvussa nii kyllä sekin pieni homma vaikutti vastenmieliseltä. Toiselta korjaajalta joskus kuulin että Rouvali niin kiireinen mies että sen takia palvelu tuota luokkaa

Sisäänajossa
Sisäänajossa
ViestiLähetetty: Ke 07.11.2018 17:25
hc3 kirjoitti:
Samleh kirjoitti:Vein Rouvalile mun w124:n ja kun kerroin, että olin vaihtanut potikan, niin äijä nosti tassut pystyyn ja sanoi ettei halua koskea autoon. Että tuota joo..

20380 TURKU

Puhelin 02-253 8515
Faksi 02-2538513

Vakioasiakkaat varmaan saakin häneltä ihan hyvää palvelua mutta ite kävin vikakoodinluvussa nii kyllä sekin pieni homma vaikutti vastenmieliseltä. Toiselta korjaajalta joskus kuulin että Rouvali niin kiireinen mies että sen takia palvelu tuota luokkaa

Valitettavasti samat kokemukset itsellänikin. Ja kysyin koska kerkeisit ottaan auton työn alle niin vastaus oli ei kyllä kerkeä ollenkaan. Onneksi naapurissa on osaava ja erittäin hyvää palvelua tarjoava Autohuolto L.Hintukainen Oy. Varmasti Rouvali on taitava seppä mersujen kanssa mutta jotenkin oli kyllä asiakaspalvelu erittäin vastenmielistä eikä kaveri vaivautunut edes tervehtimään kun menin halliin sisälle. Erittäin hyvää palvelua saa myös Ollilan auto ja konehuollosta.
1993 W140 S500 V8
1993 W140 S400 V8
1996 W140 S420 V8 LANG
1998 väyrynen W210 4-matic V6 ( EX )
1997 väyrynen W210 290TD ( EX )
Sisäänajossa
Sisäänajossa
ViestiLähetetty: To 08.11.2018 01:51
Vei autoni usean kk omatoimisen näpräämisen jälkeen lopulta Häkkisen Bosch Serviceen. Häkkinen otti itse kärryni syyniin, kun siellä ei muut enää hänen mukaansa suostu pelaamaan noiden vanhempien mallien kanssa. Seurasin proseduuria siinä vieressä ja oli kyllä asiansa osaava kaveri, mutta hinta on myös aika kova, 80€ tunnilta. Selvisin 200€:lla ja nyt on auto vihdoinkin kunnossa. Eipä tullut kellään täälläkään mieleen, että se olisi voinut olla se Siemenssin sytytysmoduuli mikä sai käyntihäiriön ja kiihdyttäessä röpötyksen (mikä tosin usein viittaa mm. potikkaan) aikaiseksi.
W124 230E -90
Mersumies
Mersumies
ViestiLähetetty: Pe 09.11.2018 20:22
Samleh kirjoitti:Vei autoni usean kk omatoimisen näpräämisen jälkeen lopulta Häkkisen Bosch Serviceen. Häkkinen otti itse kärryni syyniin, kun siellä ei muut enää hänen mukaansa suostu pelaamaan noiden vanhempien mallien kanssa. Seurasin proseduuria siinä vieressä ja oli kyllä asiansa osaava kaveri, mutta hinta on myös aika kova, 80€ tunnilta. Selvisin 200€:lla ja nyt on auto vihdoinkin kunnossa. Eipä tullut kellään täälläkään mieleen, että se olisi voinut olla se Siemenssin sytytysmoduuli mikä sai käyntihäiriön ja kiihdyttäessä röpötyksen (mikä tosin usein viittaa mm. potikkaan) aikaiseksi.

Häkkisellä on tosiaan hyvät laitteet ja saa vaikka dynossa ajaa vika päällä ja tutkia samaan aikaan ,harvassa paikassa mahdollista.
Hinta on kova kyllä.
W212 220CDI -14
S211 320CDI -07
W124 300D
S211 320CDI -04
W202 230K -96
S124 300D

Mersumies
Mersumies
ViestiLähetetty: Pe 09.11.2018 21:12
-230k- kirjoitti:
Samleh kirjoitti:Vei autoni usean kk omatoimisen näpräämisen jälkeen lopulta Häkkisen Bosch Serviceen. Häkkinen otti itse kärryni syyniin, kun siellä ei muut enää hänen mukaansa suostu pelaamaan noiden vanhempien mallien kanssa. Seurasin proseduuria siinä vieressä ja oli kyllä asiansa osaava kaveri, mutta hinta on myös aika kova, 80€ tunnilta. Selvisin 200€:lla ja nyt on auto vihdoinkin kunnossa. Eipä tullut kellään täälläkään mieleen, että se olisi voinut olla se Siemenssin sytytysmoduuli mikä sai käyntihäiriön ja kiihdyttäessä röpötyksen (mikä tosin usein viittaa mm. potikkaan) aikaiseksi.

Häkkisellä on tosiaan hyvät laitteet ja saa vaikka dynossa ajaa vika päällä ja tutkia samaan aikaan ,harvassa paikassa mahdollista.
Hinta on kova kyllä.

80€ autosähkö töistä(mistä tulee myäös valmista joskus) on tännä päivänä ihan kohtuulinen hinta jopa halvan puolelleiselta tuntuu,
Yleisesti
Onko hinta kova jos vika tullee kuntoon nopeasti? jossain missä on halvempi tunti hintaa tai huonommat välinnet tai vähemmän osaamista kuin jossain ja siksi menee enemä aikaa eli niitä halvempia tunteja ja lasku kasvaa siksi samoihin tai yli ja auto on poissa ajosat niin kumpi on lopulkta kova hinta, esim voihan se tuntua kovalta jos homman menee toisaal vaikka 2h ja maksaa 300 ja toisalla 5h ja maksaa 280 niin kumpi on kallista,
tuosta ehkä ymärtää tai sitten ei mikä on pointti

sehän on siitä kiinin mistä haluaa maksaa ja mitä arvostaa maksaako ajasta, tehdystä työstä, pitääkö omaa aikaansa missän arvossa, useinhan auton korjaamolla seisominen hankaloitta arkeaa niin että aikka kuluu moniiin arki juttuhin enemään kun matkat on jollain mulla tehtävä olkoon vaikka laina auto niin sekin on jostain heatava

jos se autossa on semoinen tuo osa mihin menee pieni letku niin se on usein syyllinen mainituihin käynti häiriöihin
Mökkillä
'
Edellinen

Paluu Hyvät huollot