mersuhuolto.fi Turussa.
mersuhuolto.fi Turussa.
Mielestäni mersuasiat hyvin osaava kaveri (Jari) Suosittelen! Seppo.
Re: mersuhuolto.fi Turussa.
Jep.
Löysi mun eemelistä ainakin oikeen vian kerralla
Löysi mun eemelistä ainakin oikeen vian kerralla
Re: mersuhuolto.fi Turussa.
Suosittelen kiertämään kaukaa!
Tiivistettynä omistaja Jari Tenho ei pitänyt lupauksiaan eikä vastannut yhteydenottoihini. Sovittiin 2 viikon pikkuremontista, sain autoni takaisin 2 kuukauden päästä aiempaa huonommassa kunnossa. Varsinainen ongelma ja vihani aihe oli, että tavoittelin miestä puhelimitse ja tekstiviestitse 2 kuukauden aikana 24 kertaa ilman vastausta, ainut saamani kontakti oli hänen 2 vko välein lähettämänsä lykkäystekstiviesti aiemmin sovittuna noutopäivän aamuna. Kahden kuukauden jälkeen sain jannun puhelimen päähän. Hän kehoitti ivaillen noutamaan korjaamattoman auton pois ellei palvelu kerta kelpaa eikä ollut ymmärtävinään mikä hänen toiminnassa oli ollut vialla.
Pistää muuten vihaksi! Haluan ettei kukaan joudu kärsimään samanlaista kohtelua ja siksi tänne kirjoittelen. En tiedä oliko kohdallani kyseessä vanhan mersun syrjintä, nuoren asiakkaan syrjintä vai yksityisasiakkaan syrjintä. Turun seudun taksien huoltaminen ilmeisesti jättää varaa kohdella yksittäisiä asiakkaita näin.
Tarkemmin kuvailtuna tarinani menee näin: E-sarjan vm.-92 farmarissani oli ajoittaisia käynnistymisongelmia. Vein auton mersuhuolto.fi:n eli Turun Konemies Oy:n eli Jari Tenhon yhden miehen korjaamolle 31.5.2013. Oirekuvan perusteella arveltiin yhdessä polttoainejärjestelmään joutuvan ilmaa. Pikkuosien vaihtoa ja vaivaton homma miehen arvion mukaan. Sovittiin Jarin fiksaavan ja katsastavan auton. Noutopäiväksi sovittiin kahden viikon päähän 14.6. Kyseisenä päivänä hän ilmoitti, ettei ole vielä ehtinyt korjausta tekemään. Olin koko kesän parin viikon jaksoja poissa Turusta, joten Jari kertoi minun voivan noutaa valmiin auton lauantaina 29.6. Yritin soittaa tuota edeltävänä viikkona arkipäivisin työaikaan 13 kertaa Jarin viralliseen yrityksen puhelimeen. Ei vastausta. Ei takaisinsoittoa. Kertaakaan. Jätin myös vastaajaviestin. Ei vastausta. Sitten 29.6. sain tekstiviestin ”Moi, autosi ei ole vielä valmiina. Soitan maanantaina.” Utelin viestitse laina-auton käyttöönsaantimahdollisuutta. Ei vastausta. Tilanteesta ei saanut käsitystä millään enkä kyennyt menemään paikanpäälle ollessani poissa kaupungista. Tilanne alkoi käydä kalliiksi, koska jouduin hankkimaan sijaisauton muualta. Sain 5.7. Jarilta viestin: ”Autossasi on joko pumpussa tai suuttimessa vikaa, joka estää leimalla käynnin.” Kysyin ”Mikä on kustannus- ja aika-arvio?”. Ei vastausta. Seuraavien kahden viikon aikana tavoittelin huoltamoa puhelimitse 11 kertaa kenenkään vastaamatta. Laitettuani kovasävyisen tekstiviestin vastasi hän lopulta puheluun 19.7. Kertoi ivaillen auton olevan nyt noudettavissa tuontikunnossa. Oli vaihtanut yhden dieselletkun, vika ei ollut korjaantunut. Vikaa on pumpussa tai suuttimessa mutta hänellä ei ole välineitä laitteiden oikeanlaiseen testaamiseen. Kertoi ettei vastaa virka-ajan ulkopuolella tuleviin puheluihin (olin soittanut yli 20 kertaa virka-aikaan), että välillä voi kestää kun parhaillaan ollut 23 mersua pihassa (viedessäni oli 5, oli luvannut auton 2 vko välein valmiina ja vaihtanut lopulta yhden letkun). Annoin kuulla kunniansa, ei ymmärtänyt selkokieltä. Hain auton pois heti kun pääsin. Aiemman käynnistymisvaikeuden lisäksi moottori myös kävi erittäin epätasaisesti ja huonosti auton noudettuani. Maksamaan en joutunut muuta kuin epäsuorasti menetykseni 6 viikon laina-autolla ajelusta.
Tiivistettynä omistaja Jari Tenho ei pitänyt lupauksiaan eikä vastannut yhteydenottoihini. Sovittiin 2 viikon pikkuremontista, sain autoni takaisin 2 kuukauden päästä aiempaa huonommassa kunnossa. Varsinainen ongelma ja vihani aihe oli, että tavoittelin miestä puhelimitse ja tekstiviestitse 2 kuukauden aikana 24 kertaa ilman vastausta, ainut saamani kontakti oli hänen 2 vko välein lähettämänsä lykkäystekstiviesti aiemmin sovittuna noutopäivän aamuna. Kahden kuukauden jälkeen sain jannun puhelimen päähän. Hän kehoitti ivaillen noutamaan korjaamattoman auton pois ellei palvelu kerta kelpaa eikä ollut ymmärtävinään mikä hänen toiminnassa oli ollut vialla.
Pistää muuten vihaksi! Haluan ettei kukaan joudu kärsimään samanlaista kohtelua ja siksi tänne kirjoittelen. En tiedä oliko kohdallani kyseessä vanhan mersun syrjintä, nuoren asiakkaan syrjintä vai yksityisasiakkaan syrjintä. Turun seudun taksien huoltaminen ilmeisesti jättää varaa kohdella yksittäisiä asiakkaita näin.
Tarkemmin kuvailtuna tarinani menee näin: E-sarjan vm.-92 farmarissani oli ajoittaisia käynnistymisongelmia. Vein auton mersuhuolto.fi:n eli Turun Konemies Oy:n eli Jari Tenhon yhden miehen korjaamolle 31.5.2013. Oirekuvan perusteella arveltiin yhdessä polttoainejärjestelmään joutuvan ilmaa. Pikkuosien vaihtoa ja vaivaton homma miehen arvion mukaan. Sovittiin Jarin fiksaavan ja katsastavan auton. Noutopäiväksi sovittiin kahden viikon päähän 14.6. Kyseisenä päivänä hän ilmoitti, ettei ole vielä ehtinyt korjausta tekemään. Olin koko kesän parin viikon jaksoja poissa Turusta, joten Jari kertoi minun voivan noutaa valmiin auton lauantaina 29.6. Yritin soittaa tuota edeltävänä viikkona arkipäivisin työaikaan 13 kertaa Jarin viralliseen yrityksen puhelimeen. Ei vastausta. Ei takaisinsoittoa. Kertaakaan. Jätin myös vastaajaviestin. Ei vastausta. Sitten 29.6. sain tekstiviestin ”Moi, autosi ei ole vielä valmiina. Soitan maanantaina.” Utelin viestitse laina-auton käyttöönsaantimahdollisuutta. Ei vastausta. Tilanteesta ei saanut käsitystä millään enkä kyennyt menemään paikanpäälle ollessani poissa kaupungista. Tilanne alkoi käydä kalliiksi, koska jouduin hankkimaan sijaisauton muualta. Sain 5.7. Jarilta viestin: ”Autossasi on joko pumpussa tai suuttimessa vikaa, joka estää leimalla käynnin.” Kysyin ”Mikä on kustannus- ja aika-arvio?”. Ei vastausta. Seuraavien kahden viikon aikana tavoittelin huoltamoa puhelimitse 11 kertaa kenenkään vastaamatta. Laitettuani kovasävyisen tekstiviestin vastasi hän lopulta puheluun 19.7. Kertoi ivaillen auton olevan nyt noudettavissa tuontikunnossa. Oli vaihtanut yhden dieselletkun, vika ei ollut korjaantunut. Vikaa on pumpussa tai suuttimessa mutta hänellä ei ole välineitä laitteiden oikeanlaiseen testaamiseen. Kertoi ettei vastaa virka-ajan ulkopuolella tuleviin puheluihin (olin soittanut yli 20 kertaa virka-aikaan), että välillä voi kestää kun parhaillaan ollut 23 mersua pihassa (viedessäni oli 5, oli luvannut auton 2 vko välein valmiina ja vaihtanut lopulta yhden letkun). Annoin kuulla kunniansa, ei ymmärtänyt selkokieltä. Hain auton pois heti kun pääsin. Aiemman käynnistymisvaikeuden lisäksi moottori myös kävi erittäin epätasaisesti ja huonosti auton noudettuani. Maksamaan en joutunut muuta kuin epäsuorasti menetykseni 6 viikon laina-autolla ajelusta.
Re: mersuhuolto.fi Turussa.
Oisko sama viesti kolmeen eri threadiin kumminkin liioittelua?