Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
pkauko
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ti 08.11.2016 22:27

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja pkauko »

Tarkoittaako se, että pystyvät täyttämään sähköistä huoltokirjaa sitä, että ovat ns "valtuutettu merkkihuolto"? Mites tuo Mobilo, jos Rollella huollattaa? Jos sivuutetaan hintatekijät, niin onko yhtään mitään syytä viedä Veholle vs Rolle (paitsi, että itsellä jatko töihin sujuu todella paljon nopeammin tuosta lähi-Veholta)?

Edit: Niin, siis mulla on Bilia -takuu nyt tuossa koslassa voimassa vielä about vuoden päivät, mutta Vehon hinnat ei houkuttaisi huollon osalta, joten mietin voinko viedä Rollelle, kun on huolto edessä.
S350LANG
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: La 22.12.2012 11:19

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja S350LANG »

Itsellä tulossa juuri ensimmäinen huolto suomessa omalle tuontiautolle joten kyselin vähän hintoja.

Auto: A45 AMG vm.2014

Assyst-B huolto kyseessä.

ATOY Vantaa 320€ sis. moottoriöljy, öljynsuodatin, raitisilmasuodatin + tarkastukset

Veho Olari 443€ sis. moottoriöljy, öljynsuodatin + tarkastukset - moottorin ilmasuodatin +98€

Alppilan Autohuolto 499€ sis. moottoriöljy, öljynsuodatin, raitisilmasuodatin, moottorin ilmansuodatin + tarkastukset

Kahvimaan Auto 285€ sis moottoriöljy, öljynsuodatin, raitisilmasuodatin + tarkastukset

Hort Auto 300€ sis. moottoriöljy, öljynsuodatin, raitisilmasuodatin + tarkastukset

Kaikissa paikoissa on käytössä sähköinen huoltokirja.
2014 A45 AMG
Chailou
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: La 23.02.2013 12:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Chailou »

Jos mobilon ja auton "huollettu" statuksen tehtaan mielestä haluat pitää voimassa, niin ehdottomasti veho / alppila. Kanttaako jonkun satasen takia viedä autoa jonnekkin atoylle missä luultavasti näkevät tuollaisen auton ensimmäistä kertaa kun viet sen sinne huoltoon.

Mahdolliset avoimet kampanjatkin jää tekemättä ei valtuutetuissa korjaamoilla.
lassekuu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: Pe 22.05.2009 16:24

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja lassekuu »

Täytyy antaa kehut herttoniemen veholle. W169 Pyysi C-huoltoa. Laitoin nettisivujen kautta auton tiedot ja arviokyselyn c-huollosta, samana päivänä soittivat, olivat katsoneet koneelta huoltohistoriaa, antoi puhelimessa arvioksi 320€. Seuraavalla viikolla jättäessäni auton huoltoon, sovittiin että mitään ylimääräistä, sulkia, ym. ei tehdä ja jos jotain isompaa, soittavat. Noudettaessa arvio oli eurolleen, ja sain vielä viisikymppiä hinnasta pois, postissa tulleella alekupongilla. Huolto sisälsi öljyt, suodattimia, jarrunesteet, ja sitä "valohoitoa" eli rengaspaineet, ja muuta auton ympärillä pyörimistä, ja tietysti leimat sähköiseen huoltokirjaan, hinta 270€. Mielestäni ihan kohtuullinen hinta. Ja palvelu oli erittäin hyvää. Ehkä taas jatkossakin asioin veholla.
zxc
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: To 05.09.2013 16:56

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja zxc »

AM204 kirjoitti:Minkälaisia kokemuksia löytyy Espoon Hort-autosta?
Aivan toisen kohteen korjauksen aikana olivat huomanneet jotain ja halusivat vaihtaa pahaa aavistamattoman asiakkaan autosta ehjän turbon ja imusarjan nimelliseen 2500e hintaan, ikinä en vie autoa sinne enää.

Ja nyt W203:een tarvitsisi vaihtaa ilmastoinnin kompressori + venttiili + kuivain jne koko setti, ehdotuksia otetaan korjauspaikasta vastaan? Tallinnan SilberAuto antoi hinnaksi lähes eurolleen 2000€ (!!!) :lol:
vevitavi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ma 23.01.2017 09:53
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja vevitavi »

Onpa mukava antaa positiivistä palautetta!
Palvelu oli kohdallaan Hort Autossa Espoossa ja FirstStop Kirkkonummella.
C220CDI (203.008, 2007, 196tkm) konehuoneen puolelta oikeasta etukulmasta alkoi kuulumaan epämääräistä vinkunaa eilen tiistaina. Sisälle ääni ei edes kuulunut. Tänään keskiviikkona kävin 1430 Kirkkonummen FS:lla, jossa kaverit auttoivat auliisti ja paikallistivat vinkunan syyn vesipumppuun. Aika varattiin varmuudeksi ensi maanantaille hinta-arvioltaan 5 rahaa (v-pumppu, rullat, hihna). Huolestuneena mahd v-pumpun laukeamisesta ja matkan katkeamisesta suuntasin Espoon Tillinmäkeen Hort Autolle n klo 1500. Esitettyäni asiani, ehdottivat aikaa ensi viikolle. Kerrottuani, ettei onnistu niin myöhäinen korjaus työmatkan takia, ilmoittikin että "jätä auto ja saat tilalle sijaisauton. En lupaa, että tänään on valmis, mutta huomenna viimeistään. Hinta 2,55rahaa". Jatkoin siis matkaa laina autolla kotiin. Iltatorkuilla ollessani 1830 puhelin soi ja ilmoittivat auton olevan valmis. Harazoo ja Smart kohti Tillinmäkeä maksamaan ja autoa hakemaan. Pelkkä vesipumppu vaihdettu ja 4l j-nestettä.
Aamulla piipahdin Knummen FS:lla vielä kysymässä, mitä jäin velkaa vian selvittämisestä, mutta eivät ottaneet mitään, kiitos.
Olen TODELLA tyytyväinen molempien firmojen NOPEAAN PALVELUUN ja hintakin mielestäni kohdallaan.
Suosittelen ja aion jatkossakin käyttää heidän palvelujaan. Kiitos.
C200CDi 2008 W204.207 Avantgarde Business AMG lastutettu
(C220CDi 2007 W203 Classic)
eilhik
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ke 14.08.2013 19:51
Paikkakunta: Skavaböle

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja eilhik »

Mitenkään asiaa arvostelematta kyllä ne apulaitehihna ja rissat kannattaa vaihtaa vesipumppurempan yhteydessä ainakin mitä omakohtaisia kokemuksia.
Aiheuttaa ongelmaa vaan kun ne rissatkin alkaa ääntelemään ja se kiristinkin vaihtokamaa.
S211 2008
noux
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Su 01.06.2014 01:50

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja noux »

Kukas vaihtaisi luukaksen tilalle mekaanisen pumpun? Kovin nihkeitä on olleet kioskit mihin olen soittanut. Kauemmas en viittisi tuolla vessalla ajella kun käy jo vähän miten sattuu.
jahve3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: Ma 30.08.2010 01:09

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja jahve3 »

Pakko suositella Autohuolto liedettä vantaalla. Hyvää palvelua ja mukavan oloisia kavereita. Mersua ei ole siellä vielä huolettu, mutta Kia rion jakohihnan vaihto oli 200€ sis. kaikki osat ja sijaisauton huollon ajaksi. Kl-varaosat on listannut yrityksen service partnerikseen, joten eiköhän mersujen puljaaminenkin onnistu hyvin.

https://www.kl-varaosat.fi/fi/huolto/" onclick="window.open(this.href);return false;
BOBCDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: La 12.03.2016 13:49
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja BOBCDI »

Hajanaisista Rollea koskevista johtuen/huolimatta olen pakotettu antamaan hänelle positiivisen palautteeni.
Soitettuani MB-ongelmastani n. kymmeneen ns. asiantuntijatahoon, päätin heittää kysymykseni Rollelle.
Vastaukset tulivat kuin apteekin hyllyltä, hän oli ainoa joka analysoi ongelman oikein puhelimessa.
Mitään ei tarvinnut korjata, kokemus puhui, kaikki muut tarjosivat ratkaisua 300 - 2000 Euron hintaan.

Kaikille kuvasin oireet samoilla sanoilla. Hyvä Rolle!
MB E 220CDI T A S211 -06/-07 Facelift
Andy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 416
Liittynyt: Pe 04.04.2003 12:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Andy »

BOBCDI kirjoitti:Hajanaisista Rollea koskevista johtuen/huolimatta olen pakotettu antamaan hänelle positiivisen palautteeni.
Soitettuani MB-ongelmastani n. kymmeneen ns. asiantuntijatahoon, päätin heittää kysymykseni Rollelle.
Vastaukset tulivat kuin apteekin hyllyltä, hän oli ainoa joka analysoi ongelman oikein puhelimessa.
Mitään ei tarvinnut korjata, kokemus puhui, kaikki muut tarjosivat ratkaisua 300 - 2000 Euron hintaan.

Kaikille kuvasin oireet samoilla sanoilla. Hyvä Rolle!
Omat kokemukseni Rollesta ovat olleet vain hyviä. Puhelimella voi olla välillä vaikea saada kiinni, mutta sitten pitää vain yrittää saada uudelleen kiinni hieman myöhemmin.
mamajane
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 174
Liittynyt: Su 27.02.2011 20:50
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja mamajane »

Kehutaan nyt välillä Alppilan autohuoltoa Pitäjänmäessä. Soitin viime perjantaina kyselläkseni aikaa ilmastointihuoltoon ja rengaskulmien tarkistukseen/säätöön. Vapaata aikaa löytyi heti seuraavalta tiistailta (tänään) ja asiat tulivat jo aamupäivällä kuntoon, autokin oli pesty kaupan päälle. Laskun loppusumma oli juuri sopiva niin sai käytettyä Mersulta saadun 50€ etusetelin. Palvelu puhelimessa ja paikan päällä oli hyvää, ainoa miinus siitä ettei aiempiin sähköpostitiedusteluihin vastattu.
EQB 300 4Matic -23
arrtsi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 15.03.2017 20:01

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja arrtsi »

Nyt täytyy laittaa iso peukku ystäväni suosittelemaan APP-Autokorjaamo:lle. http://app-autokorjaamo.fi/

Meni omasta w211 e-farkusta kompura hajalle ja oli vähän muutakin laitettavaa. Hoitivat partnerin kautta hinauksen Helsingin Kannelmäestä Järvenpäähän ja panivat kuntoon kaikki mitä piti laittaa ja katsastivatkin vielä. Tämä kaikki mielestäni ihan hyvään hintaan. Itsellä ei näistä mersupajoista vielä niin kokemusta ole mutta asiakaspalvelu oli ainutlaatuista kyseisessä paikassa. Rollelle yritin soitella mutta siellä ei vastattu. Jonoakaan ei tuntunut olevan ja hoitivat homman pikaisesti.
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

On se kyllä jännä.. vastapainoksi sanon ei app-huollolle.

Teetin helvetisti huoltoja vuosina 2011-2013. Tekivät huolimattomasti. Aiheuttivat työllänsä vaaratilanteita.
Nut uutuutena myös kusettivat. Ihmettelin kun 40tkm ajettu hehku pimeni. Selvisi kun vaihdoin että niitä ei ollut vaihdettu.
Vain laskutettu vaihdosta. Ainoastaan yksi hehku oli uusittu. Pikkasen ottaa käkättimeen. Jos olisi 1 kerta kyseessä. Hyväksyisin inhimmillisenä erheenä, mutta olen saanut käydä lähes kaikki kohteet uudelleen läpi 50tkm aikana mitä olen tuolla teettänyt.

Ilmeisesti vaadin liikaa.
220.128 Black Mirror
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

Kryptonite kirjoitti:On se kyllä jännä.. vastapainoksi sanon ei app-huollolle.
Sama. Sillä aikaa kun auto oli korjattavana, kylkeen ilmestyi pieni pyöreä lommo, ihan kuin joku työkalu olisi siihen ohi mennessä osunut. Mitään eivät myöntäneet, omaan piikkiin meni korjaus.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Juu ei nuo kanna mitään vastuuta ja jättävät hommat puolitiehensä. En jaksa listaa tekemään. Jos arvostat autoasi ja ennen kaikkea itseäsi ja lähimmäisiä. Vie jonnekkin muualle.

Tämä vaikuttaa lupaavalta http://automan.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;. Ilmeisesti Pitäjänmäen Vehon henkilökuntaa siirtynyt tänne.

Sit tätä suosittelen kokemuksesta myös.

http://www.dieselasennus.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;


Maksaa muutaman kolikon enemmän mutta osaavat sen myös tehdä kunnolla. Ei tarvitse murehtia.

Kahvimaata en myöskään suosittele. Oma kokemus niin syvältä ja kusetuksen maku ettei kiinnosta. 400e laskutettiin
Jostain ketun valohoidosta.. sit monta tuntia työnalla ja eivätkä saaneet vikaa selvitettyä. Sit vaan esittivät jotain helvetin arvailua missä syy.
Paras oli että auto on kolaroitu ja kattoluukku vuotaa tämän vuoksi. Hah uskottavuus tähän huoltoon meni saman tien.

Noh ongelman olisi löytänyt jos olisi vaivautunut edes vähän purkamaan kattoverhoilua.. Noh piti tämäkin korjaa itse. Harmittaa se 400e aivan turhasta ja lässytys kuinka he tekivät töitä 3 miehen voimin sen 400e eteen. Juups juu .

Sori vaan kahvimaa, mutta teidän asiakaspalvelu oli perseestä ainakin minun kohdalla.

Monessa asiassa pettynyt huoltoihin. Pyrin tekemään itse mahdollisimman paljon.
Tuusulasta vuokraan tarvittaessa hallin nosturilla. Tietää ainakin että tulee tehtyä kunnolla. Tietysti se vie aikaa. Harrastajana tämä.einole minulle ongelma.
Viimeksi muokannut Kryptonite, Su 09.04.2017 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
220.128 Black Mirror
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Onpa ristiriitaisia kokemuksia puolin ja toisin.
Itse olen ollut kovastikin tykästynyt APP:n ja Kahvimaan Auton huoltoihin ja asiakaspalveluun.

Tuo edellä kehuttu Dieselasennus taas antoi minulle selvää valohoitoa suutinkärkirempassa.
Saman työn olisi saanut puoleen hintaan toisaalla.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Ainahan kamuja suositellaan, vaikka laatu ei olekkaan sitä mitä kehutaan.

Kahvimaa olisi voinut korjaa mokansa reklamaatio huillossa. Näin ei tapahtunut.

App-huolto nyt sössi niin monta huoltoa mun kohdalla että ei kerro muuta kuin huolimattomuudesta.
Jutuista päätellen tietoa oli, mut ilmeisesti jotain keskittymisvaikeuksia ja jättää tärkeitä pultteja mm pois tai liian löysälle jotka aiheuttaa vaaratilanteita esim.

Sit jos hukkas tai rikkoi jotain. Ei uusinut.

Nyt uutuutena selvisi että laskutti työstä mitä ei koskaan tehty!
220.128 Black Mirror
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Eipä mulla kamuja sen kummemmin ole kummassakaan huoltopaikassa, toki toimeen on tultu mutta sehän kuuluu tavallisiin ihmissuhdetaitoihin jotka on opetettu jo kotona.

Molemmista olen saanut palvelua jopa sijaisautoja myöten ja monesti myös palvelua normaalien palveluaikojen ulkopuolella.
Ehkä sitten "tähtiasiakkaita" palvellaan paremmin :D
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Ari66 kirjoitti: Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Vai niin..

Herra VIP, itse en tarvitse erityiskohtelua pökittään heikkoa itsetuntoa.
Olen vain tavallinen nöyrä ja ylpeä omasta työstään oleva suomalainen mies.
Jos ostan palveluita. Odotan vain saavani sen mistä maksan.
Olkoon naamani lukemat naatalin aurinkogolla tai norsun vitulla palveluita ostaessani. Maksava asiakas on maksava asiakas.

En ole tehnyt mitään väärää. He tekivät.
220.128 Black Mirror
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Mutta nythän on asiat hyvin, kun sinä olet herra VIP siellä Dieselasennuksessa :)
Kyllä kaikki näemmä huoltopaikkansa löytävät, kun vähän aikaa etsivät.
Kaikki hyvin siis.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Taisi nyt Ari loukkaantua. Pahoitteluni. Ei ollut tarkoitus sinua loukata. App ja kahvimaa tässä hampaan kolossa oli.. Et tietääkseni sinä paitsi jos sinulla oma lehmä ojassa markkinoinnin suhteen.

En minä ole VIP yhtään mihinkään huoltoon, kun etupäässä itse remonttini hoidan, koska huolto vieraalla on kuin suklaarasia.. koskaan ei tiedä mitä saa..
Dieselasennuksessa teetin pari isompaa hommaa vuosina 2014 ja 2015, kun ei ollut aikaa itse niitä tehdä.
Näitä kohteita ei ole tarvinnut toiseen kertaan tehdä itse. Eli sain rahalleni vastinetta.
Tyytyväinen olen heidän toimintaan. Harmi juttu kun dieselasennus ei ole valmis sponsoroimaan forumia..
Viimeksi muokannut Kryptonite, Su 09.04.2017 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
220.128 Black Mirror
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

En minä loukkaantunut, markkinointikaan ei kiinnosta kun sitä on oman yrityksen eteen aikoinaan tehnyt tarpeeksi.
Totesin vain alun perinkin, että kovasti on erilaisia kokemuksia olemassa.
Sen jälkeen tähän tuli "kamujutut" ja muut "VIP -asiat" mukaan.
Kaikilla on käsittääkseni kaikki hyvin, kun omia tarpeita tyydyttävät huoltopaikat ovat löytyneet.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Joo. Eiköhän asia tullut selväksi.

Ei muistella pahalla. Valitettavasti sinun asemasta mersuforumin valvojana ja kahvimaa taas forumin yksi sponsoreista mm.
tulee helposti käsitys että omat lusikat on sopassa ja syvällä.

Mä en pelkästään halunnut vain trollaa, vaikka sitäkin kyllä. Haluan vain varoittaa. Hengenvaara ja enkä liioittele.
Mm emältä vanha auto meinasi lähteä käsistä täysin. 2 -vuotias tyttäreni takapenkillä. Syy koska pultti oli jätetty kiristämättä etuiskarista ja auto meni kuin käärme eikä halunnut pysyä tiellä. Auto heitti 180 astetta vastaantulevien kaistalle mustalla jäällä Vihdin tiellä. Onneksi ei tullut ketään vastaan.
Tai etupyörän laakerit oli vaihdettu ja jätetty kiristämättä. Hakkasi uudet alapallot paskaksi 10tkm matkalla. Katsastusmies sanoi että auto on hengenvaarallinen. Oli tuttu joten antoi luvan siirtää varovasti kotipihaan jossa jumppasin uudet tangot.
Soitin asiasta mm APP huoltoon. Lupasi vaihtaa takuuseen uudet. Lähetin postilla. Kuukautta tai paria myöhemmin paketti palautui koska varsia ei noudettu postista.
Tai keskellä kehä 1 kaikki vikavalot syttyy tauluun ja valittaa ettei auto lataa. Noh moniurahihna mikä vaihdettu 40tkm sitten on poikki koska kiristäjän toinen kiinnityspultti oli poikkastu vaihdon yhteydessä. Kiristäjä pääsi elämään ja Tämän vuoksi murtui. Se oli vain yhdellä pultilla kiinni.
Tai toinen kerta kun auto rupesi rykinään ja sammui. Juuri vesipumppu uusittu jonka vuoksi jouduttu
Irroittamaan sivuun polttoaineletkut ja jätetty huonosti. Ei asennettu oikein takaisin. Putket osuivat moniurahihnaan jonka seurauksena polttoainevuoto ja Järjestelmä veti ilmaa ja auto ei pysynyt käynnissä. Ilmoitin asiasta. Olisi pitänyt saada auto Järvenpäähän omin voimin.
Noh hain vehosta osat ja tein itse. Ainoa mitä sain oli sentilleen hinnan mitä.psat maksoivat.
Ei kuluja huomioitu. Minun palkkaani tai saati minun aikaani. Ei hyvitetty edes seuraavassa huollossa. Laskutti kyllä omasta ajastaan.

Olin kyllä hullu kun annoin kaiken paskan niin monesti anteeksi. En enään ikinä. Kaikkia varoitan. Te teette oman päätöksen jos haluatte käyttää.palveluita. oma on asianne. Olen tehnyt kansalaisvelvollisuuteni ja varoittanut.

Ps APP-huolto ei koskaan edes pahoitellut yhdestäkään tapauksesta.

Onneksi uskon karman lakiin. Sen kyllä löytää edestä minkä taakseen jättää!
Viimeksi muokannut Kryptonite, Su 09.04.2017 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
220.128 Black Mirror
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Yhteistyökumppanit 2017 -osastolta löytyy ajantasaisin tieto sponsoreista.

Teetinpä minäkin joskus 800 eurolla huoltoa Veholla.
En viitsi edes muistella enää asiaa, ettei ala uudelleen harmittamaan :D
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Niin sinä ajattelet rahaa, minä ajattelen lähinnä turvallisuutta.
Sitten kun joku sinulle tärkeä ihminen loukkaantuu tai kokee läheltä piti tilanteen, niin muuttuu sinunkin ääni kellossa jos yhtään empatiaa löytyy ihmisestä.
220.128 Black Mirror
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Mainitsinko jossain ettei kyse olisi ollut myös turvallisuudesta?
Mutta en halua enää muistella asiaa.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Avatar
noroljan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2461
Liittynyt: Ke 04.08.2010 01:36
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Kryptonite kirjoitti:Niin sinä ajattelet rahaa, minä ajattelen lähinnä turvallisuutta.
Sitten kun joku sinulle tärkeä ihminen loukkaantuu tai kokee läheltä piti tilanteen, niin muuttuu sinunkin ääni kellossa jos yhtään empatiaa löytyy ihmisestä.
Ihme hyökkäämistä Aria vastaan kirjoituksesi. Vaikka itellä olisi ollut huonoa kokemusta jostain, niin kyllä toisilla on voinut olla toisinkinpäin... Ja itsehän en luota yhteenkään korjaamoon, mutta se on oma asiani.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Joo antaa olla.


Tuli vaaan muistot esiin kun APP kummittelee edelleen. Ei olis hehkut katkennut jos olis oikeasti vaihtanut ne silloin kun mua laskutti niistä.
Tuli taas vanhat jutut mieleen voimakkaasti.

Siinä APP puolustelijat helposti saa paskaa niskaan tunnekuohussa. Ei mitään henkilökohtaista.
ketuttaa vaan että joku kehtaa edes puolustella tollasta kun lukee mitä toiselle on aiheuttanut toistuvasti.
Itse olisin ainakin hiljaa ja Miettisin että pitäisikö olla huolissaan.
Yksi kerta nyt ei o mitään. Ihmisiä kaikki on. Vahinkoja sattuu joskus paremmissakin piireissä.
Toistuva laiminlyönti nyt ei ole mitenkään hyväksyttävää.

Mut illan jatkoa.

On mulla omat kokemukset vehosta ja Alppilan autohuollosta jne.
Mut ne ei haamuttele Kun ei ole enää kyseistä kalustoa :)
220.128 Black Mirror
Avatar
egyptian
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 284
Liittynyt: Ke 12.05.2010 22:45
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Viesti Kirjoittaja egyptian »

Manauto Aviapoliksen vieressä tuli kokeiltua pikaisesti ja ihan kohtuuhintaista ja asiantuntevaa oli palvelu.

Sellainen pieni huomio, että ketjunvaihto OM615 koneeseen ei onnistu paikallaan, vaan kone täytyy nostaa pöydälle tässä korjaamossa. Onnistuuko missään paikallaan?
Vastaa Viestiin