Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot

Missä kannattaa Mersu huollattaa

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 106
Liittynyt: Su 10.05.2015 20:11
ViestiLähetetty: Ma 21.05.2018 14:55
Flexus kirjoitti:Mihin kannattaisi viedä 350SLC (C107) vuodelta -72 venttiilien ja sytytyksen säätöön?


Tänne : http://paja.nobull.fi


Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: To 07.06.2018 21:50
ViestiLähetetty: Pe 08.06.2018 14:53
Haussa osaava paja pk-seudulla joka voisi tarkistaa venttiilit ja nostimet. Kyseessä C43 AMG 1998 joka tikittää kun painaa kaasua hieman enemmän. Tyhjäkäynnillä ihan normaalit äänet.
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6766
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: Pe 08.06.2018 23:54
C43AMG1998 kirjoitti:Haussa osaava paja pk-seudulla joka voisi tarkistaa venttiilit ja nostimet. Kyseessä C43 AMG 1998 joka tikittää kun painaa kaasua hieman enemmän. Tyhjäkäynnillä ihan normaalit äänet.

En ole osaava paja mutta vahva veikkaus että vika on nyt muualla :roll:
Männän alapuolella tapaa monesti olla vika jos rasituksen alla ääntelee...
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08
MB c124 230CE -90
BMW e61 525d -05
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e30 320i cabriolet -90

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: To 07.06.2018 21:50
ViestiLähetetty: La 09.06.2018 15:45
Jube kirjoitti:
C43AMG1998 kirjoitti:Haussa osaava paja pk-seudulla joka voisi tarkistaa venttiilit ja nostimet. Kyseessä C43 AMG 1998 joka tikittää kun painaa kaasua hieman enemmän. Tyhjäkäynnillä ihan normaalit äänet.

En ole osaava paja mutta vahva veikkaus että vika on nyt muualla :roll:
Männän alapuolella tapaa monesti olla vika jos rasituksen alla ääntelee...


En usko et on männän alapuolella koska ääni on hyvin tyypillinen venttiili/nostaja ääni ja se ei kuulu niin paljon kun antaa kunnolla potkua. Veikkaan itse et vois olla väljät vivut tai takkuileva nostaja. Mut olis tosiaan parempi et saisin varmistuksen osaavalta henkilöltä.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 106
Liittynyt: Su 10.05.2015 20:11
ViestiLähetetty: Ke 27.06.2018 18:06
KL-ServicePartner, Jussin Korjaus ja huolto, Talma. Ystävällistä ja osaavaa palvelua, kohtuuhintainen.
Viimeksi muokannut vmoi73 päivämäärä Ti 03.07.2018 08:09, muokattu yhteensä 2 kertaa

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Su 01.03.2015 13:15
ViestiLähetetty: Ma 02.07.2018 05:31
Lueskellut näitä vinkkejä ja linkkejä, kun on näemmä jarrulevyjen vaihto (taas) edessä.
Onko tuo Kari Järvinen tuolla Asentajankadulla toimiva ja hyvä verkstad ? ( Paljon täällä kehutun Erkki Järvisen pajako alunperin tämä on? )
On meinaan niin lähellä mua... :silent:
Tiedän ettei ehkä ole järkevin syy valita korjaamoa vain siksi että on ihan vieressä.
Onhan toi Hertsikan Vehokin liki yhtä lähellä...

Lähinnä että jos ne tekee ihan kelpo duunia , paljon Vehoa edullisemmin, voisin ainakin ne levyt vaihdattaa tuolla ?
Miksei muutakin huoltoa teetättää, jos taitoa on ne tehdä oikein.

Tosin täytyy kyllä myöntää että annan itse arvostusta (paljonkin :oops: ) Vehon leimalle huoltokirjassa, vaikka se sen pari satkua enemmän aina maksaakin.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ti 09.07.2013 07:17
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ma 02.07.2018 12:41
eki912 kirjoitti:Lueskellut näitä vinkkejä ja linkkejä, kun on näemmä jarrulevyjen vaihto (taas) edessä.
Onko tuo Kari Järvinen tuolla Asentajankadulla toimiva ja hyvä verkstad ?


On, ainakin oman kokemukseni mukaan.
SL600 -97
ex: SL320 -96

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: La 07.07.2018 16:21
ViestiLähetetty: La 07.07.2018 16:31
-07 W164:n xenon-lähivalojen tehot ovat kateissa ja syynä kulahtaneet projektorien linssit. Uudet umpiot maksavat maltaita, osaako joku suositella korjaamoa pk-seudulla mikä osaa/haluaa tehdä xenonien projektorin vaihdon? Umpiomalli on A1648205361 ja A1648205461?
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3320
Liittynyt: Ti 12.08.2003 19:52
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ke 15.08.2018 20:10
JukiLL kirjoitti:Kahvimaan auto .. totaalisen ulkona kahvilla ?

Mersuun tuli vikaa joka esti auton käyttämisen ja siis hinurilla autoa korjaamolle..
Tehtävää vastaanottaessa kaikki oli ok.
Kerroin oman näkemykseni ongelmasta, josko helpottaisi vian etsintää ja sen korjaamista.
Kului aikaa ja kyselin puhelimitse missä mennään.
Varaosatoimittaja lähettnyt väärän osan ja uutta oikea odotellaan ja todetaan että viikoloppu yms sairastelut painaa päälle.
Joten valmistuminen menee seuraavaan viikkoon.
Hieman vajaan viikon päästä edellisestä soittavat että autoni olisi valmis,
kummastelen sen merkkiä ja totean että en omista nyt tarjolla olevaa merkkiä.
Ja sitten alkaa arvailu mikä auto se minulla siellä onkaan huollettavana.
Ja kun oikea auto löytyy se on vielä työn alla ja pyyntööni saada infoa mitä auton viasta on selvinnyt ja kustannus arviota valmiille työlle.
Lupaavat palata asiaan kun asia tarkentuu.
Menee toinen viikko mitään ei kuulu ja rupean kysymään missä mennään.
Niin mitään johdon mukaista selkeää vikadiagnoosia en saa.
Vain ympäri pyöreän että siellä on muutakin vikaa ja että "putki letku putki" pitää uusia rikkoutuneen tilalle.
Kysyn tarkennusta tälle osalle mikä rikki.. niin asentaja / korjaaja ottaa yhteyttä asiassa ja kertoo tarkemmin.
Päivä menee ja hieman toistakin kun kiertotietä saan ymmärtää että eivät pysty korjaamaan vikaa.
Joten pettyneenä kohtaloon jään kauhulla odottamaan mikä on moinen vika on..
..no sitä en saa tietää koskaan tai ei sitä ainakaan saateta tietooni.
Ja nyt kun auton pois hakemisesta ko korjaamolta on jo enemmän kuin kolme tai neljä päivää saan soiton perääni että lasku olisi nyt valmis maksettavaksi.. öö siis täh ?? entäs vika ja sen paikantaminen ja siitä tiedottaminen?
Nyt on ilmeisesti jotain osia vaihdettu ? missä vanhat osat ?
Keskeneräisen työn jäljiltä osia edelleen irrallaan auton takakontissa.
Auton nahka sisustaa öljytty usammasta kuin yhdestä paikasta, olisivat nyt sitten edes vaaleeta nahan hoito öljyä käyttäneet moottoriöljyn sijasta.
Kun kerron asiasta niinvastauksena epäkohtiin saan että mielellään korjaisivat asian jos pääsisin tuomaan auton heille ?
Itsekseni totean en ole tulossa noutamaan keskeneräisestä työstä keskeneräistä laskua, ääneen sanon sen sijaan että sähkö postiin sen voi laittaa..

Niin mitä tästä sanoisin lyhyesti.. epäjohdonkuikaista jopa kelvotonta ?
Palvelua josta pitäisi maksaa jotain vaikka mitään ei ole edes vielä saanut, ei ainakaan vielä ole kerrottu mitä se on...

Jatkoa jo mainittuun..
Sain viimein sitten laskun, ja siinä mukana työ ja osa erittelyn. Tuli kuin apteekin hyllyltä ja jopa 7 päivän maksuajalla.
Mitään vikadiagnoosia tms hinta arviota millekkään työlle tai osalle ei ole aiemmin esitetty.
Ja huomaan että starttimoottorikin on vaihdettu ?? Ei mitään mainintaa asiasta millään muotoa aiemmin..
Lisäksi kerrotaan että autossani on moottori vaurio?
Mutta ei miten se on todettu tms minkä kaltainen se vaurio on ?
Ja kun kyseessä oli mielestäni normi työ kylläkin varauksin, jossa rikkoutunut turbo laskenut öljyt pakoputkeen ja imukanavaan joita ei puhdistettu millään tavoin ilmeisesti missään vaiheessa ???
(..veholla oli siis ihmettelyssä kuinka työn alla ollessa coolerissa vieläkin reilusti öljyä sekä myös pakoputkessa).
Nyt tällä kertaa osaaminen lähes osien tilaamisen tasolla.. ..ja siitä maksaisin noin 50€ tunti.
Ja helsingistä rahti hinnaksi uudelle turbolle mainittiin puhelimessa vihtiin 100 € ?? huh
Taksillako tuotu, ja vieläpä siis väärä osa ensimmäisellä kerralla..
(itse lähetin moottoripyörän espanjaan malagalle 500€, ja menen lentäen perässä..)

Kylläpä piti paikkaan sattua missä turbo hajosi ja minä onneton menin someen mersu foorumille katselemaan missä olisi suosituksia saanut lähin asiansa osaava korjaamo...
Eipä ollut someen luottaminen tällä kertaa...

Lopussa kiitos seisoo..
Airport veho, mottori rikkon kärsinyt moottori nousi kuolleista ja käy moitteetta.
Niin no imuilman otto puoli puhdistettu öljystä kuten myös pakoputkikin. jotka turbon rikkouduttua täyttyivät öljystä.
Kalliksihan tämä tuli monellakin tapaa mutta tiedänpähän mitä paikkaa en suosittele.
Mielenkiinnolla odotellaan nyt koska puuttuvat osat löytyvät tuolta kahvimaan autosta.
Ja korjaavatko mahdollisesti laskuaan jollain tapaa jonka kanssa aiemmin kiirehtivät, ilman että mitään on valmista, oikeasti yhtään mitään pois lukien lasku...

Hyvää kesää kaikille nyt kuitenkin


Hah tiedän tunteen. Miten kävi? Tuliko hyvitystä?
215.373 silver arrow
220.128 Black devil
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3320
Liittynyt: Ti 12.08.2003 19:52
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ke 15.08.2018 20:11
Jape75 kirjoitti:App-autokorjaamolla kiinnostaa vain rahastus.Osa töistä tehdään hutiloiden ja kun siitä huomauttaa se ei miellytä, eikä kiinnosta tehdä huonosti hoidettua työtä loppuun asti. Jokainen vieköön autonsa mihin huoltoon haluaa mutta kyseistä lafkaa en suosittele.

Juuri näin ihan juosten kustua työtä.
215.373 silver arrow
220.128 Black devil

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: Ma 15.02.2016 12:10
ViestiLähetetty: Ti 28.08.2018 12:58
Kryptonite kirjoitti:
Jape75 kirjoitti:App-autokorjaamolla kiinnostaa vain rahastus.Osa töistä tehdään hutiloiden ja kun siitä huomauttaa se ei miellytä, eikä kiinnosta tehdä huonosti hoidettua työtä loppuun asti. Jokainen vieköön autonsa mihin huoltoon haluaa mutta kyseistä lafkaa en suosittele.

Juuri näin ihan juosten kustua työtä.


Hyvin nuo ovat minun autoani tähän mennessä huoltaneet.

Pienen korjaamon kohdalla pitää vain varautua siihen että yllärinä eteen tulevia lisätöitä ei aina pystytä tekemään samalla kertaa, vaan voi vaatia uuden ajan varauksen.
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 471
Liittynyt: Ma 22.03.2004 14:16
ViestiLähetetty: Ma 22.10.2018 10:50
Museomarsusta revahti voimansiirto. Tällä kertaa ei houkutellut painia pihassa vaihdelaatikkoa pois ja paikalleen. Tunnetut vanhanpolven-tekijät alkavat pikkuhiljaa jäähdytellä, joten piti löytää uusi tekijä.

Sattuman kautta löytyikin paja, jossa asenne ja tekeminen ovat kohdillaan: http://paja.nobull.fi

Vaikka yrityksen kotisivun perustella erehtyä luulemaan, että kyseessä on puhtaasti jenkkipaja, on työn alla runsaasti myös harraste-ikäisiä Marsuja.

Eikä varsinkaan näin syksyllä kaihdeta kuulemma käyttöautojenkaan huoltoja.

Nomen est omen


Kuva

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ti 09.07.2013 07:17
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Pe 26.10.2018 21:26
Andreas kirjoitti:Museomarsusta revahti voimansiirto. Tällä kertaa ei houkutellut painia pihassa vaihdelaatikkoa pois ja paikalleen. Tunnetut vanhanpolven-tekijät alkavat pikkuhiljaa jäähdytellä, joten piti löytää uusi tekijä.

Sattuman kautta löytyikin paja, jossa asenne ja tekeminen ovat kohdillaan: http://paja.nobull.fi

Vaikka yrityksen kotisivun perustella erehtyä luulemaan, että kyseessä on puhtaasti jenkkipaja, on työn alla runsaasti myös harraste-ikäisiä Marsuja.

Eikä varsinkaan näin syksyllä kaihdeta kuulemma käyttöautojenkaan huoltoja.

Nomen est omen


Pakko yhtyä tähän virteen jo toistamiseen tässä ketjussa. Tuolla projektisäikeen puolella tulikin jo mainittua, että kävin hiljattain Nobullilla vaihdattamaasa 722.6-lootan öljyt, johdinlevyn ja TCC-solenoidin. Kohtuullinen hinta ja osaava tekijä, ja lisäksi olen saanut sekä tähän että muihin asioihin liittyen arvokasta diagnoosiapua. Paja ei ole ihan keskeisimmällä paikalla, mutta kyyti Keravan asemalle ja takaisin onnistui myös :)
SL600 -97
ex: SL320 -96

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Ma 25.06.2018 18:37
ViestiLähetetty: La 17.11.2018 12:52
Tämä ainkin itsellä toiminut noissa sähköasioissa

https://autosahkopaja.business.site/

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 27.06.2010 18:04
Paikkakunta: Etelä-Suomi
ViestiLähetetty: La 05.01.2019 13:00
Hurja kirjoitti:Vuosikymmeniä Mersun ratissa viihtyneenä voin suositella kaikille Triosol Oy:tä Vihdin Vanjärvellä.
Erittäin ammattitaitoista työtä.

Paras.


Oman kokemuksen perusteella en voi suositella ko. pajaa. Puheet eivät pidä ja kusettavat asiakasra. Ikävä todeta, mutta en enää koskaan vie mersuani ko. pajaan.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Su 01.03.2015 13:15
ViestiLähetetty: Ti 22.01.2019 06:43
Iso peukku tuolle Kari Järvisen pajalle tuossa Roihiksen ja Hertsikan kupeessa, Asentajankadulla.
Siellä vaihtui GLK:homme itse hankkimani Brembon jarrulevyt ja palat etuakselille ilman turhia sepityksiä ja nikotteluja.

Ja hinta oli vähintäänkin kohtuullinen ! Ellei suorastaan halpa... :oops:

Tilasin itse (heidän omasta kehoituksesta) Brembon levyt ja palat Saksasta suoraan Autodocilta, enkä nimenomaan ottanut MBn omia levyjä, niitä kun on jo autoomme vaihdeltu.
Paikkahan ei ole mikään viehättävä showroom, täällä korjataan autoja järkihinnoin eikä keskitytä epäolennaiseen. :clap:

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 45
Liittynyt: Ke 07.11.2018 16:51
ViestiLähetetty: To 31.01.2019 19:50
Allekirjoituksen 9G-lootaöljyjen vaihto edessä (vaihdot nykii kylmänä, 4->3 välillä vähän lämpimämpänäkin).


Veho Airportissa 966€ (ihanan halpaa) ja Alppilan Autohuollon Pitäjänmäen toimipisteessä 755€. Ihmetyttää vähän, mutta kun antoivat hinnan sähköpostilla, niin eiköhän se paikkansa pidä. Yli 200€ ero. :shock:

Kyseessä JungeSterne, joten pari vuotta pitää käyttää virallisia pajoja. Kai ne Pitskussa osaa ton homman tehdä?
S212 E350 BlueTEC vm 2014

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 151
Liittynyt: Su 27.02.2011 20:50
Paikkakunta: Espoo
ViestiLähetetty: La 02.02.2019 11:00
Juutana kirjoitti:Allekirjoituksen 9G-lootaöljyjen vaihto edessä (vaihdot nykii kylmänä, 4->3 välillä vähän lämpimämpänäkin).


Veho Airportissa 966€ (ihanan halpaa) ja Alppilan Autohuollon Pitäjänmäen toimipisteessä 755€. Ihmetyttää vähän, mutta kun antoivat hinnan sähköpostilla, niin eiköhän se paikkansa pidä. Yli 200€ ero. :shock:

Kyseessä JungeSterne, joten pari vuotta pitää käyttää virallisia pajoja. Kai ne Pitskussa osaa ton homman tehdä?


Alppilan Autohuolto on valtuutettu merkkihuolto siinä missä Vehokin, eroa lienee vain hinnoissa. Oma auto on käynyt pelkästään tuolla Pitäjänmäellä, kerran on vaihdettu myös laatikkoöljyt, tosin oli 7G mutta hyvä siitä tuli.
C 200 CDI T A 2013

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Su 18.11.2018 21:15
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ti 16.04.2019 07:00
Pellen pajalle Herttoniemeen menossa huomenna keskiviikkona W210 nelipyöräsuuntaukseen. Toistaiseksi kuullut vain positiivista palautetta kyseisestä firmasta niin sinne siis, katsotaan miten nopeasti käy ja mihin hintaan :) .
Nykyisin vm. -97 S210 E320
Ex vm. -88 W124 CE 230

MB Star C4 + läppäri

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 04.03.2019 14:37
ViestiLähetetty: To 02.05.2019 10:51
elvertti kirjoitti:-07 W164:n xenon-lähivalojen tehot ovat kateissa ja syynä kulahtaneet projektorien linssit. Uudet umpiot maksavat maltaita, osaako joku suositella korjaamoa pk-seudulla mikä osaa/haluaa tehdä xenonien projektorin vaihdon? Umpiomalli on A1648205361 ja A1648205461?


Mielenkiinnolla seuraan tätä. Tarvitsen myös vastaavaa jeesiä oman rakkineeni valojen entraukseen.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Su 18.11.2018 21:15
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: To 02.05.2019 19:31
Tänään tuli uudestaan käytettyä väykky nelipyöräsuuntauksessa aiemman kerran epäonnistuttua. Syynä oli, että renkaat olivat enimmäkseen oikealta puolelta epätasaisesti kuluneet niin eivät pystyneet suorittamaan toimenpidettä tarkasti. Nyt on homma suoritettu Pellen pajalla onnistuneesti, hinta 140€ nelipyöräsuuntaukselle+välyksien tarkistus koko autosta.
Ei enää täristä ajossa ja rattikin on suorassa silloin kun autolla ajetaan suoraan.
Nykyisin vm. -97 S210 E320
Ex vm. -88 W124 CE 230

MB Star C4 + läppäri

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 45
Liittynyt: Ke 07.11.2018 16:51
ViestiLähetetty: Pe 03.05.2019 18:05
mamajane kirjoitti:
Juutana kirjoitti:Allekirjoituksen 9G-lootaöljyjen vaihto edessä (vaihdot nykii kylmänä, 4->3 välillä vähän lämpimämpänäkin).


Veho Airportissa 966€ (ihanan halpaa) ja Alppilan Autohuollon Pitäjänmäen toimipisteessä 755€. Ihmetyttää vähän, mutta kun antoivat hinnan sähköpostilla, niin eiköhän se paikkansa pidä. Yli 200€ ero. :shock:

Kyseessä JungeSterne, joten pari vuotta pitää käyttää virallisia pajoja. Kai ne Pitskussa osaa ton homman tehdä?


Alppilan Autohuolto on valtuutettu merkkihuolto siinä missä Vehokin, eroa lienee vain hinnoissa. Oma auto on käynyt pelkästään tuolla Pitäjänmäellä, kerran on vaihdettu myös laatikkoöljyt, tosin oli 7G mutta hyvä siitä tuli.


Tämä jäi päivittämättä. Vähän jäi nihkeä fiilis. Olin kertonut, että kyseisessä autossa on takuu JS takuu päällä. Eivät tehneet öljynvaihtoa, eivätkä saaneet korjattua viheltävää grilliä. Päivittivät laatikon softan josta vaativat pari sataa rahaa. Luonnollisesti ottivat yhteyttä niin myöhään, etteivät enää olisi saaneet öljyjä vaihdettua, enkä ehtinyt saada päivitykselle hyväksyntää Saksasta (takuun korvauksen ehto) ja jos en olisi suostunut päivitykseen olisin joutunut maksamaan aivan tyhjästä päivän vuokra-auton lainasta.

Softan päivitys ei poistanut kaikkia oireita, mutta paransi sen verran, että ajan seuraavaan huoltoon saakka ja vaihdatan öljyt sen yhteydessä Veholla.
S212 E350 BlueTEC vm 2014

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 151
Liittynyt: Su 27.02.2011 20:50
Paikkakunta: Espoo
ViestiLähetetty: Ma 13.05.2019 21:34
Juutana kirjoitti:
mamajane kirjoitti:
Juutana kirjoitti:Allekirjoituksen 9G-lootaöljyjen vaihto edessä (vaihdot nykii kylmänä, 4->3 välillä vähän lämpimämpänäkin).


Veho Airportissa 966€ (ihanan halpaa) ja Alppilan Autohuollon Pitäjänmäen toimipisteessä 755€. Ihmetyttää vähän, mutta kun antoivat hinnan sähköpostilla, niin eiköhän se paikkansa pidä. Yli 200€ ero. :shock:

Kyseessä JungeSterne, joten pari vuotta pitää käyttää virallisia pajoja. Kai ne Pitskussa osaa ton homman tehdä?


Alppilan Autohuolto on valtuutettu merkkihuolto siinä missä Vehokin, eroa lienee vain hinnoissa. Oma auto on käynyt pelkästään tuolla Pitäjänmäellä, kerran on vaihdettu myös laatikkoöljyt, tosin oli 7G mutta hyvä siitä tuli.


Tämä jäi päivittämättä. Vähän jäi nihkeä fiilis. Olin kertonut, että kyseisessä autossa on takuu JS takuu päällä. Eivät tehneet öljynvaihtoa, eivätkä saaneet korjattua viheltävää grilliä. Päivittivät laatikon softan josta vaativat pari sataa rahaa. Luonnollisesti ottivat yhteyttä niin myöhään, etteivät enää olisi saaneet öljyjä vaihdettua, enkä ehtinyt saada päivitykselle hyväksyntää Saksasta (takuun korvauksen ehto) ja jos en olisi suostunut päivitykseen olisin joutunut maksamaan aivan tyhjästä päivän vuokra-auton lainasta.

Softan päivitys ei poistanut kaikkia oireita, mutta paransi sen verran, että ajan seuraavaan huoltoon saakka ja vaihdatan öljyt sen yhteydessä Veholla.


Harmillista kuulla. Paljonko sinulla on kilometrejä edellisestä öljynvaihdosta? Itsekin jouduin vähän patistelemaan että vaihtoivat laatikkoöljyt ennen määräväliä, mutta suostuivat sen kuitenkin tekemään.
C 200 CDI T A 2013

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Ke 21.09.2016 21:15
ViestiLähetetty: To 13.06.2019 06:11
AutoMan:lla käyttänyt S212:sta useamman kerran huollossa ja kaikki toimii. Voin suositella.
Xentry 09/2019 + SD Connect 4
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13884
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi
ViestiLähetetty: Pe 14.06.2019 07:10
Rajuja tarjouksia tuolla Alppilan Autohuollossa ainakin näkyy olevan; ilmastoinnin huolto 89€ + kylmäaine ja "Kun teetät määräaikaishuollot meillä, sinun ei tarvitse itse huolehtia AdBlue-täydennyksistä huoltojen välillä. Me hoidamme täytön ja veloitamme vain AdBluen hinnan" :D
www.mbosa.fi

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: Ma 26.03.2018 15:38
ViestiLähetetty: Pe 14.06.2019 20:51
dealer kirjoitti:Rajuja tarjouksia tuolla Alppilan Autohuollossa ainakin näkyy olevan; ilmastoinnin huolto 89€ + kylmäaine ja "Kun teetät määräaikaishuollot meillä, sinun ei tarvitse itse huolehtia AdBlue-täydennyksistä huoltojen välillä. Me hoidamme täytön ja veloitamme vain AdBluen hinnan" :D


Kallis ilmastoinnin huolto jos vain perus täyttöhuolto. 89+kylmäaine. Monessa paikkaa tuo 80e kylmäaineineen.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 95
Liittynyt: La 30.03.2019 23:57
ViestiLähetetty: Pe 14.06.2019 20:54
Ja Vianorilla oli tän viikon synttäritarjouksena 39€ sis 200g kylmäainetta. Omaan eemeliin meni 150g, ikää autolla 4,5 vuott.
S212 -15 220 Bluetec 9G, 944S -88

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 95
Liittynyt: La 30.03.2019 23:57
ViestiLähetetty: Ti 18.06.2019 17:18
Osaisiko joku vihjassa paikkaa/kaveria, joka vaihtaisi airmaticin kompuraan tiivisteet ja ryynit. Mitään oireita ei vielä ole, mutta parempi huoltaa, ennekuin ongelmia tulee. S212 -15

Etelä/Kaakkois-Suomen suunnalla?
S212 -15 220 Bluetec 9G, 944S -88

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 45
Liittynyt: Ke 07.11.2018 16:51
ViestiLähetetty: Ti 18.06.2019 23:49
Hesusnis kirjoitti:Osaisiko joku vihjassa paikkaa/kaveria, joka vaihtaisi airmaticin kompuraan tiivisteet ja ryynit. Mitään oireita ei vielä ole, mutta parempi huoltaa, ennekuin ongelmia tulee. S212 -15

Etelä/Kaakkois-Suomen suunnalla?


Airportin Veholla vaihtoivat. Vajaa parin tunnin (...tonnin...) homma. Vaihtoivat toki ryynien ja tiivisteiden mukana koko kompuran. :lol:


Nimim. ”Junge Sternen tuomiota odotellessa...”
S212 E350 BlueTEC vm 2014

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 95
Liittynyt: La 30.03.2019 23:57
ViestiLähetetty: Ke 19.06.2019 01:26
Juutana kirjoitti:
Hesusnis kirjoitti:Osaisiko joku vihjassa paikkaa/kaveria, joka vaihtaisi airmaticin kompuraan tiivisteet ja ryynit. Mitään oireita ei vielä ole, mutta parempi huoltaa, ennekuin ongelmia tulee. S212 -15

Etelä/Kaakkois-Suomen suunnalla?


Airportin Veholla vaihtoivat. Vajaa parin tunnin (...tonnin...) homma. Vaihtoivat toki ryynien ja tiivisteiden mukana koko kompuran. :lol:


Nimim. ”Junge Sternen tuomiota odotellessa...”


Heh, juuri tätä yritän välttää. ;)
S212 -15 220 Bluetec 9G, 944S -88
EdellinenSeuraava

Paluu Hyvät huollot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa







kl-varaosat.fi

nettikasinot