http://translate.google.com/#auto|fi|z%C3%BCndkerze" onclick="window.open(this.href);return false;Qtamo kirjoitti:Onko zundkerzenit (umlautilla) sytystulppia?
E320 cdi w211 huolto c
Re: E320 cdi w211 huolto c
Re: E320 cdi w211 huolto c
http://translate.google.com/#auto|fi|br ... BCssigkeit" onclick="window.open(this.href);return false;Qtamo kirjoitti: Huoltokirjasta löytyy"Bremsflussigkeit", joka on tehty noin 30tkm välein ja olis taas ajankohtainen. Kuka tietää mikä se on?
Re: E320 cdi w211 huolto c
http://translate.google.com/#auto|fi|br ... BCssigkeit" onclick="window.open(this.href);return false;
Erittäin hyvä käännössivusto, kiitokset. Nyt tuli huoltokirjaankin tolkkua. Samaan syssyyn jaksoin melkein kääntää kaikki huoltokirjasta löytyvät "servicet".
Nyk. S211 E320. Ex-autot: japanilaisia (3 kpl) ja ranskalaisia (3kpl), pari fiiattia. Exien Moottorit väliltä 1.0-3.0, bensaa ja dieseliä, manuaalia ja tomaattia.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti 25.07.2017 13:30
Re: E320 cdi w211 huolto c
Vähän lainaan tätä kahlattuani tämän läpi...
Hankinnassa w212 320 cdi. Vaikkakin huoltokirja olis siis täydellinen, niin käytän auton joka tapauksessa "isossa" huollossa, ihan vain että pääsen itse kartalle missä auton kanssa mennään. Ideana olis siis seuraavaa:
-Öljyt
-Tulpat
-Suodattimet
-Vaihdelaatikon öljyt
-Kuluvien, ns "katsastusosien" läpikäynti.
-Jarrujen tarkistus
Mitä muuta kannattaa vielä teetättää tuohon lisäksi? Tai tehdä itse? Ja siis, ajatuksena lähinnä se, että hoidan mieluummin sen kerralla tonnilla, tai vaikka kahdella, kuin että jotain mystistä menee autosta jonka selvittelyyn menee turhaa aikaa ja vaivaa.
Hankinnassa w212 320 cdi. Vaikkakin huoltokirja olis siis täydellinen, niin käytän auton joka tapauksessa "isossa" huollossa, ihan vain että pääsen itse kartalle missä auton kanssa mennään. Ideana olis siis seuraavaa:
-Öljyt
-Tulpat
-Suodattimet
-Vaihdelaatikon öljyt
-Kuluvien, ns "katsastusosien" läpikäynti.
-Jarrujen tarkistus
Mitä muuta kannattaa vielä teetättää tuohon lisäksi? Tai tehdä itse? Ja siis, ajatuksena lähinnä se, että hoidan mieluummin sen kerralla tonnilla, tai vaikka kahdella, kuin että jotain mystistä menee autosta jonka selvittelyyn menee turhaa aikaa ja vaivaa.
Re: E320 cdi w211 huolto c
Peräöljyt, ellei se sisältynytkin jo tuohon "öljyt", jakoketjun venyneisyyden tarkastus (=kurkataan öljykorkin reiästä lamppu kourassa miten paljon kiristin on ulkona).
Ilmastoinnin huolto ellei tietoa milloin tehty. Luonnollisesti moniurahihnan tarkastus, öljyvuotojen tarkastus yms.
Korjaamolla alle tonnin huolto näiden lisäysten kanssa. Jos jakoketju ja kiristin menee vaihtoon hinta suunnilleen tuplaantuu.
Valitse korjaamo jolla on oikeudet sähköiseen huoltokirjaan.
Dieselissä ei tarpeen kun hehkuvalo toimii kuten pitää. Tietysti voi ajatella että käyttää irti ja näin varmistaa etteivät jumitu.-Tulpat
Ilmastoinnin huolto ellei tietoa milloin tehty. Luonnollisesti moniurahihnan tarkastus, öljyvuotojen tarkastus yms.
Korjaamolla alle tonnin huolto näiden lisäysten kanssa. Jos jakoketju ja kiristin menee vaihtoon hinta suunnilleen tuplaantuu.
Valitse korjaamo jolla on oikeudet sähköiseen huoltokirjaan.
oulaistenliikenne.fi