Kysytään nyt ensin se "pointti" (ylinpäätänsä pareman vastauksen saa kun laitaa "pointin"DBFI kirjoitti:Tätä nyt ehkä taas turha jankata kun on mielipiteen lukitusnappulaa jo painettu mutta kun normi-221:ssä (= Airmaticilla) ei takapäässä ole kuin yksi tasoanturi niin ei sillä Starilla ole mitään anturitietoa jolla säätäisi perän puoliskot erikseen.CDI203 kirjoitti:
Voi kait se olla tai ehkä ei kuitenkaan missään kun ei ollut mainitaa ABC alustatasta,
kaikkien kolmen tänä kesän säädelyn kohdalla sama homma
ja kaikki ne tuli säädetyä tuolla aidolla *:rila
on myös jokunen 211 korinen tulut säädeltäväksi
missä on pystynyt säätelemään joka kulman erikseen ohjelmasta,
niitä ei taida olla farmari ja ABC alusta yhdiselmää
kaikissa 215 malissa missä on ollut hydraulinen ABC on myös pystynyt suoraan ohjelmasta säätelemään joka kulmaa
niisä on kyllä ollut valikossa mutaa kuin airmatic mainittuna
yleensä muutenkin ABC alusta autoissa on ollut valikossa muuta kuin airmatic niissä missä se on ollut
(oikeestaan niin väliä mikä on systeemin nimi
kun vaan saa tehtyä ohjelmasta sen
mitä on tekemässä niin
ilman mitään anturi hujaamista että systeemi toimii kunnolla )
Pointtini oli varsin yksinkertainen, tuosta aiemmasta viestistä sai sen käsityksen että kaikista 221:stä saa joka nurkan säädettyä Starilla. Tarkoitus oli selventää että kaikista ei saa, joistakin saa, riippuu varustuksesta.
En ymmärrä mistä tähän tuli 215 ja muut mallit, miksei sitten kaikki mallit joissa tasonsäätö Starilla säädettävissä, kommenttihan oli kaiketi vastaus tuohon 221-viestiin? Mistä tuo ABC-höpinä, kaikissa ABC-autoissa on anturi joka kulmassa eikä ole epäilystäkään ettei testaaja huomaisi mennäänkö teterillä ABC-valikkoon vaiko Airmatic-valikkoon, kaikkea toki ei välttämättä jälkikäteen muista.
Sen anturihuijauksen ongelmat voisit myös perustella (ellei tarkoitus ole huijata anturihuijaajia Star-visiitille). Sinänsä olen kyllä samaa mieltä että Starilla se säätö kannattaa tehdä mutta niin kauan kuin antureiden liikerajaa ei ylitetä ääripäissä, se anturihuijaus toimii kyllä ihan samalla tavalla kuin "sähköinen" säätö.
Mikäs muuten on määritelmäsi aidolle Starille ja miten se liittyy tähän keskusteluun? Yleensähän tietyt henkilöt suosittelevat välttämään aidon Starin palveluja.
selkeästi eikä esim että tätä juurihain)
niin ehkä sitten osaan paremin vastailla
Vastata siihen
Eli mitä tarkoita tuolla normi 221 en tosiaan tarkoitanut että kaikisa se olis
"Takuu" varmasti Mahdolista(yli päättän minkään onnistumista varmaksi väitä enne kun se on
tahty vaikka sama olis tullut tehtyä tunti sitten)
kertoilen vaan omia
(muuten monestako 221 mallista "tai211"
olet tänä vuonna "tai muussa ajassa niin että valikot muista"
alustaa säätänyt tai mutten tutkinut)
käytänön
kautta hankituja/testatuja vähäisiä kokekemuksia,
(Kai sen voisi lopetaakin jos se kovasti joitakin häirtsee)
Tosiaan Kaikkea ei aina muista mutta 9 viimeistä 221 mallia mitkä
On ollet piuhan päässä 3kk sisällä ovat ehkä sitten sattuneet olemaan
Olemaan jotain erikois malleja niissä kaikissa on ollut mahdolista
Joka kulmaa säätää(muunlaisia en muista nähneeni voi kai niitäkin olla
Jos on joku erkoisen vähän varusteltu malli)
ja missän noista 9 autosta ei kyllä ollut
mainitaa ABC alustasta
"Höpinä"ABC alustasta ja muista maleista tuli siitä että niissä
Se on kyllä ollut selvästi näkösällä että kyseessä on
ABC eikä airmatic,
Aito *:ri
semmoinen mikä on merkin kautta hankittu
Ohjelminen päivinen Ei mikään kiina clooni mihin on joku viritellylt
Läppärille ohjelmat jotenkin jostain,
Siitä mainita siksi jos
vaikka ero olis jotenki kalustossa/ohjelmissa
Eri valikoita tms eroa,
niitä on joissakin ollut vaikka ohjelma versiot on olleet samat
On toisella kiina kalustolla pystynyt tekemään jotain mitä toisella ei
Toivotavasti selvensi edes joillekin
Eipä siinä mitään jokainen
tekee omileen mitä haluaa
(Jotkut suositeele vältämään vehoa ei aitoja *:reja )
E: lisää mieleen muistuneita käytänössä huomatuja juttuja 221 malissa säätö kannatta aloittaa takapäästä
toisin kuin 211 mallissa missä se kannatta aloittaa hantin kulmasta
tämä tästä