W212 tuning

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

Rainmaker kirjoitti:Onko W212-omistajilla muuten kokemusta, sopiiko näihin, W211-korisessa olleet vanteet alle pyörimään, speksit on 8,5"x19" ET38 ja renkaat 255/35?

Kyllä varmaan mahtuu,ei renkaan halkaisia lisäänny kuin 9mm ja leveys 10mm alkuperäisestä,ja ET-sopivasti pienempi joten rengas tulee ulommas niin ei ota sisältä kiinni! Tärkeää kuitenkin että molemmilla akseleilla renkaan halkaisia pysyy samana vaikka käyttää erikokoisia renkaita.
Itse en kuitenkään lähtisi nuihin rengasvirityksiin,kun ei ne ainakaan ajettavuutta paranna,mutta monelle erittäin tärkeää varsinkin nuorisolla!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
Rainmaker
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 03.08.2012 17:30
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Rainmaker »

jussilampi kirjoitti:
Rainmaker kirjoitti:Onko W212-omistajilla muuten kokemusta, sopiiko näihin, W211-korisessa olleet vanteet alle pyörimään, speksit on 8,5"x19" ET38 ja renkaat 255/35?

Kyllä varmaan mahtuu,ei renkaan halkaisia lisäänny kuin 9mm ja leveys 10mm alkuperäisestä,ja ET-sopivasti pienempi joten rengas tulee ulommas niin ei ota sisältä kiinni! Tärkeää kuitenkin että molemmilla akseleilla renkaan halkaisia pysyy samana vaikka käyttää erikokoisia renkaita.
Itse en kuitenkään lähtisi nuihin rengasvirityksiin,kun ei ne ainakaan ajettavuutta paranna,mutta monelle erittäin tärkeää varsinkin nuorisolla!
Kiitoksia vastauksesta.

Tuo juuri epäilytti, että tuleeko jopa liian ulos 212-korissa, tuolla ET:llä, mutta tuskin sitten.
Ja rengaskokojuttu on tuttua jo 211-korimallista, joten renkaat on nimenomaan tismalleen samaa kokoa joka vanteessa, eli 255/35/19.
En tosin mielestäni edes sanonut, että olisivat edes eri kokoa, joten en tiedä mistä otit asian puheeksi.
Ja mitä varsinaista viritystä noissa renkaissa on...
Tosin nuorisoksi meikäläinen kai lasketaan, kun ikää on vasta 30 päälle.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

Rainmaker kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:
Rainmaker kirjoitti:Onko W212-omistajilla muuten kokemusta, sopiiko näihin, W211-korisessa olleet vanteet alle pyörimään, speksit on 8,5"x19" ET38 ja renkaat 255/35?

Kyllä varmaan mahtuu,ei renkaan halkaisia lisäänny kuin 9mm ja leveys 10mm alkuperäisestä,ja ET-sopivasti pienempi joten rengas tulee ulommas niin ei ota sisältä kiinni! Tärkeää kuitenkin että molemmilla akseleilla renkaan halkaisia pysyy samana vaikka käyttää erikokoisia renkaita.
Itse en kuitenkään lähtisi nuihin rengasvirityksiin,kun ei ne ainakaan ajettavuutta paranna,mutta monelle erittäin tärkeää varsinkin nuorisolla!
Kiitoksia vastauksesta.

Tuo juuri epäilytti, että tuleeko jopa liian ulos 212-korissa, tuolla ET:llä, mutta tuskin sitten.
Ja rengaskokojuttu on tuttua jo 211-korimallista, joten renkaat on nimenomaan tismalleen samaa kokoa joka vanteessa, eli 255/35/19.
En tosin mielestäni edes sanonut, että olisivat edes eri kokoa, joten en tiedä mistä otit asian puheeksi.
Ja mitä varsinaista viritystä noissa renkaissa on...
Tosin nuorisoksi meikäläinen kai lasketaan, kun ikää on vasta 30 päälle.

Ihan yleisesti sanoin renkaiden halkaisijasta kun monella erilevyiset renkaat takana,että pitäisi profiililla pitaa renkaan halkaisia samana, koska jotku ei ota sitä huomioon! ET 34,5 212kopassa, toiminut ihan hyvin joskin rengas 245/45-17 vanne on CLS- vanne.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Theros
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: Ke 22.01.2014 17:59

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Theros »

Tässä on maskin ja vanteiden vaihson jälkeen yksi w212.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
K70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma 23.10.2006 09:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja K70 »

^pieniltä näyttää vanteet. Musta väri vielä korostaa ilmiötä.
S212 E350CDI
Avatar
nix0n
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 420
Liittynyt: Ma 02.07.2012 18:10
Paikkakunta: Kymi

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Theros kirjoitti:Tässä on maskin ja vanteiden vaihson jälkeen yksi w212.
Tulikohan tämä tänään aamusella ysin aikaan Herttoniemessä vastaan? Väri ja vanteet ainakin täsmäis..
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Theros
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: Ke 22.01.2014 17:59

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Theros »

nix0n kirjoitti:
Theros kirjoitti:Tässä on maskin ja vanteiden vaihson jälkeen yksi w212.
Tulikohan tämä tänään aamusella ysin aikaan Herttoniemessä vastaan? Väri ja vanteet ainakin täsmäis..
Olin tänään Mäntässä työreissulla...ellei joku sitä hallista oo vieny niin ei kai :)
Theros
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: Ke 22.01.2014 17:59

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Theros »

K70 kirjoitti:^pieniltä näyttää vanteet. Musta väri vielä korostaa ilmiötä.
Kyllä. 19" vanteet ja näyttää pieneltä.
Avatar
nix0n
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 420
Liittynyt: Ma 02.07.2012 18:10
Paikkakunta: Kymi

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Theros kirjoitti:
nix0n kirjoitti:
Theros kirjoitti:Tässä on maskin ja vanteiden vaihson jälkeen yksi w212.
Tulikohan tämä tänään aamusella ysin aikaan Herttoniemessä vastaan? Väri ja vanteet ainakin täsmäis..
Olin tänään Mäntässä työreissulla...ellei joku sitä hallista oo vieny niin ei kai :)
Okei, oli sitten joku vastaava :D
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja joskami »

Vaimolle tuli äitienpäivä lahjaksi hommattua tuohon nelikkoon uudet rattaat ja samalla tuli laskettua tuota alustaa testerillä

Kuva
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Avatar
K70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma 23.10.2006 09:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja K70 »

joskami kirjoitti: ja samalla tuli laskettua tuota alustaa testerillä
Kuis paljon laskit?

Näyttäis aika maukkaalle, mutta omassa rupesi herjaamaan, kun yritti laskea liikaa ja loppupelissä tyhjensi takasäkit kokonaan.
Onko nuo kiekot 20", vai enemmän?
S212 E350CDI
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja joskami »

K70 kirjoitti:
joskami kirjoitti: ja samalla tuli laskettua tuota alustaa testerillä
Kuis paljon laskit?

Näyttäis aika maukkaalle, mutta omassa rupesi herjaamaan, kun yritti laskea liikaa ja loppupelissä tyhjensi takasäkit kokonaan.
Onko nuo kiekot 20", vai enemmän?
Edestä pystyi pudottamaan ainoastaan 15mm ja takaa 25-30mm. W211 korisessa pystyi hieman enemmän pudottamaan tuolla starilla.
Pitää hommata eteen säädettävät nivelet taikka siirtää anturin paikkaa niin saisi alemmas.
Vanteet edessä 8.5x20 ja takana 10x20 et 38
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja epk »

kannattanee laskea ihan sillä starilla loppuun asti , eikös siitä systeemistä tule "ei niin toimiva" jos noilla tangoilla tms lähtee kikkailee ?
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja joskami »

Ihan saman lailla toimii, teki madalluksen starilla taikka tangoilla. Tuossa edellisessä nelimatikissa tuli kokeiltua molempia ja lisäksi anturin siirtoakin..
Tuota meidän w212 ei saa tuon matallemmaksi staarilla, perää sai sen takia noinkin paljon alas kun se oli valmiiksi hieman keulaa korkeammalla.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja epk »

muistaakseni joku täällä foorumilla laittoi oikeinkin hyvät perusteet miksi se ei ole sama asia tangoilla kuin että sen tekee starilla. Ja eikös sen 212 korinkin saa ihan kenttiin starilla , en ole kyllä kokeillut mutta epäilisin että samalla tavalla saa kuin 211 korisen.
Avatar
K70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma 23.10.2006 09:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja K70 »

joskami kirjoitti: Edestä pystyi pudottamaan ainoastaan 15mm ja takaa 25-30mm.
Eikö tule "malfunction" kojelautaan noilla pudotuksilla?

Onko sulla starissa säätöarvoissa 10mm ylä- ja alarajat?
Sen hepun, joka mun autoa laski, oli tollaset rajat, joiden ali kun mentiin, niin tuli vikailmoitusta.
Ja muutenkin oli ihmeellistä veivaamista, kun yhdestä kulmasta laski, niin muutkin kulmat muuttui. Auto ikään kuin haki itseänsä koko ajan vaateriin.
Tuli mieleen, olisko tuossa joku toinen konsti, jota tuo kaveri ei tiennyt.
S212 E350CDI
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja joskami »

Oikein kaveri yritti alustaa säätää ja tuossa meillä oli maksimi madallus juurikin tuo edestä 15mm ja takaa 25-30mm..
Itse olen ottanut aina ensin kulmakorkeudet ylös ja verranut siihen lopullista madallusta, eli kun yhtä kulmaa säädät niin kaikki muutkin sääty myös. Hieman aikaahan tuossa menee että saat kaikkiin kulmiin halutun madalluksen.
Alusta pitää olla sport tilassa jos säädät comfort tilassa alustan alas, kun seuraavan kerran painat sport tilaan niin tulee mailfunction ilmoitus ja alusta saattaa hypätä ylöspäin. W211 ei ole niin tarkka säätää.

Säätötangot taikka antureiden siirto alas/ylös vie koko koko alustaa juuri toivottuun suuntaan, eikä tarvitse olla mittailemassa kulmakorkeuksia kuten starilla säädettäessä jos kaikia antureita siirretään saman verran.

edit. kävin katsomassa niin ainakin edessä anturi telineen siirrolla on helppo saada lisä madallusta keulaan

edit Voi olla anturin nivelen alapään siirrolla voisi saada helpoiten lisämadalluksen aikaan. Näyttäisi olevan alavarren ympärillä u-pannalla kiinni..
w211 riitti anturissa 5mm siirto niin sai 2.5cm lisää madallusta.
Kuva
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Avatar
Antti K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 311
Liittynyt: To 13.11.2003 22:45
Paikkakunta: Ylivieska

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Antti K. »

Tuommoinen löytyy nykyään iteltä.
http://s1274.photobucket.com/user/Antti ... sort=3&o=0
Alla 20" Vertinit ja alusta kans säädetty testerillä niin alas kuin raja-arvot antoi myöten.
Kokeiltiin alemmaskin mutta tosiaan vikatilaanhan se paukahti niin nostettiin turvalliselle puolelle.
Tässä kans harkinnu noiden tankojen ostamista että sais vielä vähän pudoteltua alemmas.
S212 350CDI 4Matic AMG -10
Löwer-Benz C124 500E -91

ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja epk »

joku kellä on 212 korinen niin voisin ihan mielenkiinnosta katsoa pystyykö sitä starilla madaltamaan kunnolla, yv:llä tavoittaa.
Kaizen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Ke 18.06.2014 21:51

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Kaizen »

Laitetaas tämä tännekin, kun on tuolla vanneosiossa vähän hiljasta :eh:

Tulipa siirryttyä Bemusta Mesen omistajaksi ja toiveissa olisi laittaa kesäksi jotain näyttävämpää vannetta alle.

Aikaisempi autoni oli BMW 520 M-Sport. 19" vanteilla Bemusta tuli hiukan kova ja normaalia uraherkempi, mutta melu ja ajettavuus pysyivät kohtuullisina.

Nyt hankin W212 Eemelin AMG-alustalla ja ko. Mersua on moitittu rengasmelusta. Täytyy sanoa, että 18" kuluneilla kesäkumeilla melua on enemmän kuin Bemussa 19" renkailla, joten hiukan arveluttaa vannekoon kasvattamisen vaikutukset.

Kertokaapahan siis kokemuksia W212:sta 19" rengastuksella! Miten melutaso nousee ja meneekö ajettavuus?
villen80
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 24.08.2009 17:56

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja villen80 »

Siirrän oikeaan ketjuun kun tällainenkin löytyy :thumbup:

W212 avari kyseessä
Onko kokemuksia tarvitseeko madaltaa jos vaihtaa orkkis avari alustaiseen 19-20" tuumaiset vanteet?
Tietoa mikä olisi sopiva rengastus?
Vanteet tod. Näk. 8,5 ja 9,5".

Samalla jos kokemuksia mistä löytyisi hyvät madallusjouset ko. Laitteeseen.
Sekä paljonko kannattaa tiputella edestä /takaa?

Kiitokset avusta
Nykyinen
avari W212 350cdi -10

Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13180
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja DBFI »

epk kirjoitti:joku kellä on 212 korinen niin voisin ihan mielenkiinnosta katsoa pystyykö sitä starilla madaltamaan kunnolla, yv:llä tavoittaa.
Meinaatko että DAS:in puolelta prototyyppi-valikoista hakee 212:n?

Vai meinaatko että Xentry:n tiedostoja muokkaisi samalla tavalla kuin DAS:in puolelta esim. 211:stä?
Viimeksi muokannut DBFI, Ma 24.08.2015 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
villen80
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 24.08.2009 17:56

212 tuning

Viesti Kirjoittaja villen80 »

Moi,

Tuossa pari kuvaa omasta laitteesta.

Sain juuri alle uudet vanteet. 20" stance 6 8,5 ja 10 tuumaa leveät.
Rengastus takana 275/30 ja edessä 235/35.
Takaa jäi hieman korkeammalle pitää katsoa jos sille vielä jotain tekisi.( laitettiin 35 mm H&R)

Maski pitäisi varmankin vielä vetää tummaksi..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Nykyinen
avari W212 350cdi -10

Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Avatar
Rainmaker
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 03.08.2012 17:30
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Rainmaker »

Te kun olette noita maskeja vaihdelleet, niin ei kellään ole joutilaana 212:sen vakiomaskia? Ei tarvi olla uudenveroinen, kunhan kromipinta ei hilseile.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
villen80
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 24.08.2009 17:56

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja villen80 »

Moi,
Musta tähti maski päivitetty. Toimii ja suojaa myös hyvin distronicin.
Onko kokemuksia takapuskurin alalipan päivittämisestä? Eli tarkoitus olisi saada se facelift kantikkaampi ulos tulo/AMG. E bayssa saatavilla noin 100e hintaan ja putket siihen päälle. Jos jollain linkkiä mistä olette hommanneet tai millainen projekti vaihtaa niin pistäkää infoa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Nykyinen
avari W212 350cdi -10

Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
burrito87
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 15.03.2011 21:15

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja burrito87 »

Sattuikos tämä edellinen laite olemaan tässä yksi päivä Jyskässä ??
villen80
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 24.08.2009 17:56

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja villen80 »

Moi,

Yes, kyllähän se siellä oli. Kotiseutuja...

//Ville
quote="burrito87"]Sattuikos tämä edellinen laite olemaan tässä yksi päivä Jyskässä ??[

/quote]
Nykyinen
avari W212 350cdi -10

Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
terokoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Ke 14.09.2005 19:27
Paikkakunta: satakunta

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja terokoo »

Rainmaker kirjoitti:Te kun olette noita maskeja vaihdelleet, niin ei kellään ole joutilaana 212:sen vakiomaskia? Ei tarvi olla uudenveroinen, kunhan kromipinta ei hilseile.

täältä löytyy avantgarden alkup. maski. kokemäellä. 0400940952
Avatar
Rainmaker
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 03.08.2012 17:30
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Rainmaker »

terokoo kirjoitti:
Rainmaker kirjoitti:Te kun olette noita maskeja vaihdelleet, niin ei kellään ole joutilaana 212:sen vakiomaskia? Ei tarvi olla uudenveroinen, kunhan kromipinta ei hilseile.

täältä löytyy avantgarden alkup. maski. kokemäellä. 0400940952
Tilasin jo yhden ja tänään se saapui Matkahuollolla ja kromaus valmiiksi v*tuillaan ja uusi osa vieläpä!

Katsotaan nyt vaihtavatko, vai hyvittävätkö, vai mitä, että tehdäänkö mahdollisesti sitten kauppaa tuosta sinun maskistasi.
Kiitos tarjouksesta tässä kohtaa.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
terokoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Ke 14.09.2005 19:27
Paikkakunta: satakunta

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja terokoo »

ok. täältä olis saanut alkup. laatusen.
jos joku muu sattuu tarviimaan niin 50€ pyydetään. eri asia saattaa olla mitä saadaan.
212 korin tuuliohjaimia löytyy kanssa pari sarjaa. toiset ikkunan ja karmin väliin mallia ja toiset karmin päälle. sedaniin ja neljään oveen. 30€ sarja.
Vastaa Viestiin