Kuskin penkki w202

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
pietro1234
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: To 10.12.2015 16:46

Kuskin penkki w202

Viesti Kirjoittaja pietro1234 »

Onkohan mahdollista (kannatavaa) vaihtaa kuskin penkki parempaan. Minun selälle tuo c180 w202 1998 vuotisen jakkara on huono. Onko ihan mahoton ajatus vaihtaa sähkötoiminen "jämäkämpi" istuin tai jostain muusta autosta parempi. Käykö muista mersun malleista suoraan pulttaamalla joku, joka olisi tukevampi. Tuo nykyinen on vähän lintassa, onnistuiskohan uusien toppausten laitto, joka parantaisi istuttavuutta.
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: Kuskin penkki w202

Viesti Kirjoittaja AK47 »

pietro1234 kirjoitti:Onkohan mahdollista (kannatavaa) vaihtaa kuskin penkki parempaan. Minun selälle tuo c180 w202 1998 vuotisen jakkara on huono. Onko ihan mahoton ajatus vaihtaa sähkötoiminen "jämäkämpi" istuin tai jostain muusta autosta parempi. Käykö muista mersun malleista suoraan pulttaamalla joku, joka olisi tukevampi. Tuo nykyinen on vähän lintassa, onnistuiskohan uusien toppausten laitto, joka parantaisi istuttavuutta.
No, onhan 202 jo sinällään erilasia penkkejä. Ainakin kahdenlaista on. Tais kaverin c43 olla jonkinlaisella ilmatoimisella säädöllä. Sit on sport amg penkkiä ja oisko kolmas malli joku kangaspenkkirunko.

Jos penkki on puoli miljoonaa istuttu ja kuskina 150g äijä niin jo vaihto vähemmän ajettuun kevyen kuskin käyttämään penkkiin saattaisi auttaa ja menisi sekin heittämällä.

Mulla ois ryhdissään oleva 202 kangas penkki mäntsälässä. Ostin sen kun lintasta aikoinaan pimeni persegrilli ja pidin helpompana penkin kuin vastuksen vaihtoa. ei ole linttaan istuttu mutta jo varmaan paksussa pölyssä. Jos nouto käy niin lähtis 20eur (maksoin siitä 50)
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Vastaa Viestiin