w212 hidas kaasupoljin

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Nurmituomas
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 492
Liittynyt: Su 02.12.2018 09:38

w212 hidas kaasupoljin

Viesti Kirjoittaja Nurmituomas »

hämää tuossa w212 e350:Sessä kaasupoljin, kun se on niin pitkäliikkeinen ja ei reakoi niinkuin haluaisin, onhan siellä tehoa, mutta tuntuu, että annostelu on liian pitkän piuhan päässä.

katselin, että ainakin DTE pedalbox merkiltä löytyisi polkimen piuhan väliin sellainen boxi, jolla sen reakointia voi säätää.

Onko kokemuksia? vai parempaa ideaa. jotenkin tuo hämää ajaessa.

kun ei se vaihteiston S sport nappikaan tunnu sitä mitenkään kiristävän, vaihtaa korkeammalla, mutta kaasu on sama hidas ja pitkäliike.
W212 E350cdi
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: w212 hidas kaasupoljin

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Nurmituomas kirjoitti:hämää tuossa w212 e350:Sessä kaasupoljin, kun se on niin pitkäliikkeinen ja ei reakoi niinkuin haluaisin, onhan siellä tehoa, mutta tuntuu, että annostelu on liian pitkän piuhan päässä.

katselin, että ainakin DTE pedalbox merkiltä löytyisi polkimen piuhan väliin sellainen boxi, jolla sen reakointia voi säätää.

Onko kokemuksia? vai parempaa ideaa. jotenkin tuo hämää ajaessa.

kun ei se vaihteiston S sport nappikaan tunnu sitä mitenkään kiristävän, vaihtaa korkeammalla, mutta kaasu on sama hidas ja pitkäliike.
Miten pitkän piuhan päässä?

Jos kaasupolkimessa vikaa menee vikatilaan ja siinä tulee piiiiiitkä viive että tehot on käytettävissä. Mutta tässä ei liene kyse siitä sentään?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
peruna.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 97
Liittynyt: Su 18.01.2009 15:23
Paikkakunta: Kalajoki

Re: w212 hidas kaasupoljin

Viesti Kirjoittaja peruna. »

Joo eihän tuo ainakaan vakiona kovin sukkelasti vastaa kaasuun. Ilmeisesti ainakin ohjelmalla voisi jotenki parantaa tätä ominaisuutta.
Vastaa Viestiin