Foorumin siistein W210
Re: Foorumin siistein W210
W203 '03
Re: Foorumin siistein W210
Pirun nätti väykky kyllä
Muistatko rengastuksen mittoja? Istuu niin nätisti kaariin.
Muistatko rengastuksen mittoja? Istuu niin nätisti kaariin.
- Kolmetoista
- Sisäänajossa
- Viestit: 42
- Liittynyt: Su 04.08.2013 02:56
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Foorumin siistein W210
On kyllä todella komea laite, en muistaakseni oo ennen Keskin KT5:ttä nähnyt väyrysessä, toimivampaa yhdistelmää saa etsiä
W124 E200 -95
ex
W124 250d -88
S202 C230 Kompressor -95
W202 C200 Sport -95
W124 250d -93
S124 E220T -93
S211 320cdi -04
ex
W124 250d -88
S202 C230 Kompressor -95
W202 C200 Sport -95
W124 250d -93
S124 E220T -93
S211 320cdi -04
Re: Foorumin siistein W210
9,5" leveet. 235/40-18 kumit joka nurkas.SiiliK kirjoitti:Pirun nätti väykky kyllä
Muistatko rengastuksen mittoja? Istuu niin nätisti kaariin.
Edes ET22
Takana ET30 ja 46mm spacerit eli taakse sopis kyllä vähä leveempiki vanne
W210 320 CDI -99
Re: Foorumin siistein W210
Ootko jossai teetättäny tommoset spacerit vai löytyykö jostai liikkestä? Pitäs ite keksiä jostai 20-30mm spacerit
Re: Foorumin siistein W210
http://www.vannetukku.fi" onclick="window.open(this.href);return false; tilasin ja vähä parantelin itte sorvaamalla
W210 320 CDI -99
Re: Foorumin siistein W210
Oma väyväy näyttää tältä, nyttemmin muutosta on tullut yhden avantgardemaskin verran, kuskin puoleisessa umpiossa on kosteutta joten ei ole noin eriparia oikeesti JA auto on E300D Aut. vm.95 Elegance
Ja jotain listaa mitä laitettu on
Eibach alusta(jouset) iskarit oli vissiin Sachs 1:sen kumit ainakin edessä
Kalvot laseihin, kaikki muu paitsi tuulilasi.
Elegance-merkit pois listoista
Savukristalliset sivuvilkut
Röökilipat (oli kyllä jo ostettessa)
Led-takavalot
Korinvärinen takatähti
Carlsson 1/6 17x7,5 et30 renkaina 235/45, Ujothan noi on mut ompahan ihan aidot kuitenkin
Led parkit ja kilvenvalot ja xenonit lyhyissä
Takapönttö korvattu suoralla putkella
Että sellanen kuljetin se on, ei se tän ketjun hienoin ole mutta ainut mikä on oma
Ja jotain listaa mitä laitettu on
Eibach alusta(jouset) iskarit oli vissiin Sachs 1:sen kumit ainakin edessä
Kalvot laseihin, kaikki muu paitsi tuulilasi.
Elegance-merkit pois listoista
Savukristalliset sivuvilkut
Röökilipat (oli kyllä jo ostettessa)
Led-takavalot
Korinvärinen takatähti
Carlsson 1/6 17x7,5 et30 renkaina 235/45, Ujothan noi on mut ompahan ihan aidot kuitenkin
Led parkit ja kilvenvalot ja xenonit lyhyissä
Takapönttö korvattu suoralla putkella
Että sellanen kuljetin se on, ei se tän ketjun hienoin ole mutta ainut mikä on oma
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Foorumin siistein W210
pake1 kirjoitti:Oma väyväy näyttää tältä, nyttemmin muutosta on tullut yhden avantgardemaskin verran, kuskin puoleisessa umpiossa on kosteutta joten ei ole noin eriparia oikeesti JA auto on E300D Aut. vm.95 Elegance
[ http://i1168.photobucket.com/albums/r500/Antti_Parkkila/WP_20140913_006_zps5cc90c5e.jpg~original ]
[ http://i1168.photobucket.com/albums/r500/Antti_Parkkila/WP_20140913_005_zps641ee074.jpg~original ]
[ http://i1168.photobucket.com/albums/r500/Antti_Parkkila/WP_20140913_008_zps39debc67.jpg~original ]
Ja jotain listaa mitä laitettu on
Eibach alusta(jouset) iskarit oli vissiin Sachs 1:sen kumit ainakin edessä
Kalvot laseihin, kaikki muu paitsi tuulilasi.
Elegance-merkit pois listoista
Savukristalliset sivuvilkut
Röökilipat (oli kyllä jo ostettessa)
Led-takavalot
Korinvärinen takatähti
Carlsson 1/6 17x7,5 et30 renkaina 235/45, Ujothan noi on mut ompahan ihan aidot kuitenkin
Led parkit ja kilvenvalot ja xenonit lyhyissä
Takapönttö korvattu suoralla putkella
Että sellanen kuljetin se on, ei se tän ketjun hienoin ole mutta ainut mikä on oma
Re: Foorumin siistein W210
Vaihteeksi tauon jälkeen aika päivitellä tännekkin!
Kalusto-päivittelyä tapahtunut sellaisen merkeissä, että tuli hommattua w210 tuon w124 rinnalle.
Kyseessä tarkemmin E420 Avantgarde vm -96
Pahoittelen kuvanlaatua, myöhemmin laadukkaampia otoksia, mutta kaippa tuostakin selkoa saa.
Kalusto-päivittelyä tapahtunut sellaisen merkeissä, että tuli hommattua w210 tuon w124 rinnalle.
Kyseessä tarkemmin E420 Avantgarde vm -96
Pahoittelen kuvanlaatua, myöhemmin laadukkaampia otoksia, mutta kaippa tuostakin selkoa saa.
w210 E420 Avantgarde -96
Corvette 35th Anniversary -88
w124 280E Sportline -92
ex: w201 190E 2.0 -90
ex: s124 E220T -94
ex: w201 190E 1.8 -91
Corvette 35th Anniversary -88
w124 280E Sportline -92
ex: w201 190E 2.0 -90
ex: s124 E220T -94
ex: w201 190E 1.8 -91
Re: Foorumin siistein W210
Jos tännekkin kehtaisi nyt kuvan laittaa, kun saanut mesee pikkusen siistittyä . Tänään tuli vähän tehtyä ruostehommia kun vihdoinkin on aikaa. Helmoja tuli myös maalailtua, mutta vähän turhan vähän tuli maalia kun loppu kesken. Huomenna maalikaupan kautta jatkamaan. Jos samalla vauhdilla päästelis nuo puskureitte alaosat valkoseks
Eihän tuo mikään ihmeellinen vielä ole mutte kaikkea pientä olisi suunnitelmissa. Kesäksi alle tulossa 18" 8,5 leveet turbiinit et 30. Saa nähdä tarviiko lyyä spaceria väliin. Jottai alustaa pitäs myös kehitellä tuohon. Noin 40mm aattelin tuoda alespäi.
Eihän tuo mikään ihmeellinen vielä ole mutte kaikkea pientä olisi suunnitelmissa. Kesäksi alle tulossa 18" 8,5 leveet turbiinit et 30. Saa nähdä tarviiko lyyä spaceria väliin. Jottai alustaa pitäs myös kehitellä tuohon. Noin 40mm aattelin tuoda alespäi.
Re: Foorumin siistein W210
Jos kaarelle haluaa niin saa laittaa lättyä. Ittellä on 8.5"x18 et 30 ja sais 10mm lätyn laittaa, riippuu tietenkin rengastuksesta
Re: Foorumin siistein W210
Mitkä umpiot sulla on tuossa?latvis124 kirjoitti:[ [url=http://i1189.photobucket.com/albums/z430/latvis124/IMG_0979.jpg] ][/url]
[ [url=http://i1189.photobucket.com/albums/z430/latvis124/IMG_0980.jpg] ][/url]
[ [url=http://i1189.photobucket.com/albums/z430/latvis124/IMG_0981.jpg] ][/url]
Näytti tästä löytyvänki muutama kuva Peruna. ajoiltakin
Mutta laitetaas kuvaa miltä se nyt näyttää.
Re: Foorumin siistein W210
Ex 'väystäjä', 300TDT, Schwitser S2bg;llä, evryllä ja 3" putkistolla, vaikuttaa nykyään Kauhajoen suunnalla.
Yli 500tkm rullattu ja hyvin wörkki.
Yli 500tkm rullattu ja hyvin wörkki.
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
- KKKKKKKKKK
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 1
- Liittynyt: La 06.10.2012 10:20
- Paikkakunta: Turku
Re: Foorumin siistein W210
Tällainen itellä (talviunilla tosiaan tällä hetkellä)
E420 -96. ajettu 230tkm
E420 -96. ajettu 230tkm
Käyttiksenä W210 E420 Avantgarde -96
ex. W123 230E -81
ex. W124 230E -90
ex. W202 C180 -94
ex. W123 230E -81
ex. W124 230E -90
ex. W202 C180 -94
Re: Foorumin siistein W210
Mul ois kans tollanen littee E420
(Kiitokset kuvaajille.)
(Kiitokset kuvaajille.)
Nykyset:
MB C124 230. 88
MB X164 320cdi. 07
MB W169 A150. 05
MB C215 CL500. 00
EX:
MB W202 C220 Sport. 93, MB W203 220cdi. 01, MB S203 C30 AMG. 03, MB S203 220 CDI. 03, MB W210 E420 Avantgarde. 97, MB W210 200 CDI Classic. 01, MB W168 A190L Avantgarde. 02,
MB S211 320CDI Avantgarde. W221 S320CDI Designo, S203 C200CDI, S203 C200CDI.
Http://www.garaget.org/Kiviranta
MB C124 230. 88
MB X164 320cdi. 07
MB W169 A150. 05
MB C215 CL500. 00
EX:
MB W202 C220 Sport. 93, MB W203 220cdi. 01, MB S203 C30 AMG. 03, MB S203 220 CDI. 03, MB W210 E420 Avantgarde. 97, MB W210 200 CDI Classic. 01, MB W168 A190L Avantgarde. 02,
MB S211 320CDI Avantgarde. W221 S320CDI Designo, S203 C200CDI, S203 C200CDI.
Http://www.garaget.org/Kiviranta
Re: Foorumin siistein W210
Onpas nätti kun sika pienenä
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Re: Foorumin siistein W210
Tuommoinen itselläni. En nyt siisteimmäksi väitä, mutta omaa silmää mielyttää.
Re: Foorumin siistein W210
Kun pitää ostaa vaan tähellistä
320cdi paku. Tähtäin ja maski hankitalistalla...
320cdi paku. Tähtäin ja maski hankitalistalla...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W251
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
Re: Foorumin siistein W210
Tää on hienoKiviranta kirjoitti:Mul ois kans tollanen littee E420
[ https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10440751_10204197715889346_264646484430875685_n.jpg?oh=76612ccf59823fdc4093bd4b2fcda17e&oe=5596BBBC&__gda__=1434944726_7582e0c14afb88a4eb308a029d943376 ]
[ https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10405408_10204174901999013_107760277449120533_n.jpg?oh=046c8a52566896eaa86ff7200ccf2e68&oe=558B9606 ]
[ https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10570301_10204857026811707_3358748812264631725_n.jpg?oh=badcfed4bd80a656621d46c9a7b95430&oe=558F2733&__gda__=1431171916_129ccad17be567d89ed3240b7a84e04f ]
(Kiitokset kuvaajille.)
W251
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
Re: Foorumin siistein W210
Kiitoksia!
Vanhuksesta pitäs tarinaa olla seuraavassa tuning.fi lehdessä huhtikuussa.
Vanhuksesta pitäs tarinaa olla seuraavassa tuning.fi lehdessä huhtikuussa.
Nykyset:
MB C124 230. 88
MB X164 320cdi. 07
MB W169 A150. 05
MB C215 CL500. 00
EX:
MB W202 C220 Sport. 93, MB W203 220cdi. 01, MB S203 C30 AMG. 03, MB S203 220 CDI. 03, MB W210 E420 Avantgarde. 97, MB W210 200 CDI Classic. 01, MB W168 A190L Avantgarde. 02,
MB S211 320CDI Avantgarde. W221 S320CDI Designo, S203 C200CDI, S203 C200CDI.
Http://www.garaget.org/Kiviranta
MB C124 230. 88
MB X164 320cdi. 07
MB W169 A150. 05
MB C215 CL500. 00
EX:
MB W202 C220 Sport. 93, MB W203 220cdi. 01, MB S203 C30 AMG. 03, MB S203 220 CDI. 03, MB W210 E420 Avantgarde. 97, MB W210 200 CDI Classic. 01, MB W168 A190L Avantgarde. 02,
MB S211 320CDI Avantgarde. W221 S320CDI Designo, S203 C200CDI, S203 C200CDI.
Http://www.garaget.org/Kiviranta
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 135
- Liittynyt: La 26.06.2010 12:16
Re: Foorumin siistein W210
Kellään tietoa kyseisen laitteen historiasta? Kiinnostaa kun auto on nykyään itsellä ja ihan vakio kuulemma myyjän mukaan, mutta jostain syystä matkan varrella on kuitenkin ilmestynyt ahtomittari ja putki tyhjennetty
S212 350cdi
W210 320cdi
W210 320cdi
Re: Foorumin siistein W210
w210 E420 Avantgarde -96
Corvette 35th Anniversary -88
w124 280E Sportline -92
ex: w201 190E 2.0 -90
ex: s124 E220T -94
ex: w201 190E 1.8 -91
Corvette 35th Anniversary -88
w124 280E Sportline -92
ex: w201 190E 2.0 -90
ex: s124 E220T -94
ex: w201 190E 1.8 -91
Re: Foorumin siistein W210
Nyt vähän päivitettyä kuvaa väykystäki kun sai kerrankin käypäsiä otettua
https://goo.gl/photos/sHThk79tom5Cg3Un8
https://goo.gl/photos/mokjqvfwfNozXDc27
https://goo.gl/photos/mNo7yniebzUiormr7
Yhteen kuvaan eksynyt joku "vääräuskonen" taustalle
Vähän kaikkee tekemistä vielä ois ku olis vaa aikaa ja rahaa rakennella.
PS. Kuvat kannattaa klikata auki. Paranee kuvanlaatu kummasti.
https://goo.gl/photos/sHThk79tom5Cg3Un8
https://goo.gl/photos/mokjqvfwfNozXDc27
https://goo.gl/photos/mNo7yniebzUiormr7
Yhteen kuvaan eksynyt joku "vääräuskonen" taustalle
Vähän kaikkee tekemistä vielä ois ku olis vaa aikaa ja rahaa rakennella.
PS. Kuvat kannattaa klikata auki. Paranee kuvanlaatu kummasti.
Re: Foorumin siistein W210
Ei ole kyllä enää mitään muistikuvaa. Olikohan 19" ja Brabukset ne oli, oli niin vähän aikaa koko laitos ennen kun myin pois. Sen muistan että 5mm spacereilla otti kiinni tolppaan, 15mm taas lokariin ja 10mm mahtu justiinsa pyörimään. Lokareista hakkasin kantit kumivasaralla pois ettei raapinut kokoajan ja kyllä niitä etulokareita suoristeltiin sisäänkin päin muutaman kerran kun tykkäsi napsia kiinni isommissa käännöksissä.Veivaaja kirjoitti:Erittäin hieno kakskymppi Taskilla! Upeat vanteet. Pistäisitkö hieman specsejä rengastuksesta ja vanteista.
Laikkajouset oli ja taisivat makoilla suurinpiirtein pohjaanlyöntikumien päällä, oli kyllä niin kamala laitos ajaa tossa korkeudessa että ei luonto kestänyt.
http://i104.photobucket.com/albums/m191 ... 76a3d9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla on pari kuvaa lisää + muitakin vanhoja kikottimia
Re: Foorumin siistein W210
Kommenttia kun on kuvat käynyt läpi. Väykyn tuunaaminen on aika epätoivoinen tehtävä, kun tuo keula on niin erikoinen kun on. Ei siitä tosi hyvän näköistä saa millään ilveellä. Auto on myös huomattavan iso mikä korostuu erityisesti farkussa joka ruuma on kuin hautausautossa. Tummat värit toimivat paremmin koska ne pienentää autoa. Madallus myös toimii hyvin, samoin isot vanteet > 17. Väykky on hyvin persoonallinen joten siitä tullee klassikko aikoinaan kun ruoste on harventanut tarpeeksi kantaa.
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: Foorumin siistein W210
Tämmönen w210 270cdi manuaali käyttiksenä, rapia 480tkm rullailtu. Kesällä piti maalailla vähän ruosteita (taas) ja jonkuverran joutu jo peltiäkin vaihtamaan.
Samalla vaihdoin bilstein b12 alustan.
Täällä muutama räpsy lisää lähinnä remontista: http://s870.photobucket.com/user/elixyr ... t=3&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Foorumin siistein W210
Tässäpä omaa väyrystä, ei todellakaan vielä siistein mutta jostain täytyy lähteä liikkeelle . Alta tonnin tämäkin kuitenkin maksoi
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Käyttikset:
MB S213 200d -18
Harrastevehkeet:
MB R230 SL 500 -03 AMG 55 look
MB R129 SL 500 -96
MB R107 SL 300 -86
Entiset:
MB S212 E 350Cdi -10 Avantgarde
MB W211 E 320Cdi -03 Avantgarde
MB W203 C 220Cdi -06 Elegance
MB W210 E 220D -98 Classic
MB W124 E 200D -94
MB S213 200d -18
Harrastevehkeet:
MB R230 SL 500 -03 AMG 55 look
MB R129 SL 500 -96
MB R107 SL 300 -86
Entiset:
MB S212 E 350Cdi -10 Avantgarde
MB W211 E 320Cdi -03 Avantgarde
MB W203 C 220Cdi -06 Elegance
MB W210 E 220D -98 Classic
MB W124 E 200D -94