Myöhäistä tietysti mutta kirjoitan kuitenkin, kannattaa AINA maksaa luottokortilla jos tavara ei vastaa tilattua niin paketti vaan takaisin vastaanottajan kustannuksella ja luottoyhtiöön ilmoitus virheellisestä toimituksesta ja siitä ettei tavara vastannut tilausta.Janner2 kirjoitti:Hieman tilannetietoja omasta vanneprojektistani...
Kuukauden odottelun jälkeen vanteet vihdoin saapuivat. Täynnä iloa ja intoa paketteja availlessa tuli eteen karvas pettymys. Etu-(18x8) ja takavanteissa(18x9) on selvä väriero!!! Nyt olen sitten kuukauden päivät tuloksetta kamppaillu myyjän kanssa tilanteen korjaamisesta. Heidän mukaan vanteita valmistetaan kahdella eri tehtaalla ja tästä johtuu sävyero?!? Onkohan kellään muulla ko. vanteita tai tietoa kyseisestä ongelmasta?
Täytyy vielä sanoa, että kohta rupee ottaa pattiin...
Sama koskee myös venynyttä toimitusaikaa, kannattaa aina pyytää kirjallisesti se, jos alkaa venyä yli ilmoitetun ajan sen voi perua kuluitta koska kaupan ehdot ovat muuttuneet, ihan sama onko erikois/hyper tilaustavaraa.
Kun tavarat on jossain eikä rahnoja tilillä niin myyjä taho monasti kiinnostuu asiasta ihan uudella tavalla, kun kamat on sinun eteisessä ja rahat myyjän tilillä niin .... jos sitten syksymmällä katsotaan on monasti asenne.