s124 madallus
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
s124 madallus
jahas.
mitenkä sais mahdollisimman tonttiin tuon s124sen? ku tuon automaattisen tason säädön kans oon leikkiny ja se on nyt vivusta säädettynä niin alhaalla ku menee.. yks vaihtoehto ilmeisesti ois laittaa sportline iskarit ku ne on ilmeisesti lyhyemmät ku tavanmallissa?
nyt autossa on alla 45mm madaltavat jouset ja sen enempää madaltavia ei ainakaa vielä oo 230TE:hen kävelly vastaan mulla..
ja sit vikaksi ot kysymys tähän aiheeseen. kummin päin se ruiskun kiekko nyt tarkotti 98sia ja 95sta? s/N?
mitenkä sais mahdollisimman tonttiin tuon s124sen? ku tuon automaattisen tason säädön kans oon leikkiny ja se on nyt vivusta säädettynä niin alhaalla ku menee.. yks vaihtoehto ilmeisesti ois laittaa sportline iskarit ku ne on ilmeisesti lyhyemmät ku tavanmallissa?
nyt autossa on alla 45mm madaltavat jouset ja sen enempää madaltavia ei ainakaa vielä oo 230TE:hen kävelly vastaan mulla..
ja sit vikaksi ot kysymys tähän aiheeseen. kummin päin se ruiskun kiekko nyt tarkotti 98sia ja 95sta? s/N?
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Re: s124 madallus
No niin ovat, ja aivan pohjaan ei kannattaisi niitä iskareita säätää.tovayryn kirjoitti:yks vaihtoehto ilmeisesti ois laittaa sportline iskarit ku ne on ilmeisesti lyhyemmät ku tavanmallissa?
Jouset ja kumit lienevät jo sitä tonteinta mallia, seuraava konsti on pienentää renkaita, jollei halua tehdä väkivaltaa korin kantaville pisteille.
No jos vielä spekuloidaan vähän niin saisihan sitä takaiskarin yläpäätä aika helposti siirettyä ylöspäin, tosin silloin se tulee takakonttiin sisälle, ja katsastuksessa voi tulla sanomista (helppo kuitenkin naamioida verhoilulla tjms.), mutta aika helposti saisi, jos jaksaa purkaa kaiken sisustan siitä ympäristlä pois ja alkaa hitsuuttelemaan.
Lisää tietoa: www.skg.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
no seki on käyny mielessä mut niin isoo hommaa ei varmaan viel tässä vaiheessa tähän käyttö autoon tehdä kumit ja jouset on tosiaan sitä matalinta mallia, yks vaihteoehtohan on lyhentää ensimmäisiä sahaamalla ilman että se karkaistuu mutta sekin on taas toimi mistä tulee konttorilla hammaskipua ja pahaa mieltä.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Mun käyttöautoon ykkösen kumit oli liian matalat.
jaa mitä sahata, ilmeisesti etujousia. Miten alas se oikein pitää saada.
Tuossa on H&R jouset ja ykkösen kumit edessä. Takapää on nykyään alempana.
Nostin tuosta etupäätä kakkosenkumilla kun oli liian matala normaaliajoon.
Loppujen lopuksi oli tarve levittää kaartakin hieman:
Pistä siihen iso turbo ja cooleri niin alkaa laskemaan entisestään
jaa mitä sahata, ilmeisesti etujousia. Miten alas se oikein pitää saada.
Tuossa on H&R jouset ja ykkösen kumit edessä. Takapää on nykyään alempana.
Nostin tuosta etupäätä kakkosenkumilla kun oli liian matala normaaliajoon.
Loppujen lopuksi oli tarve levittää kaartakin hieman:
Pistä siihen iso turbo ja cooleri niin alkaa laskemaan entisestään
Lisää tietoa: www.skg.fi
Tuossapa tuo oma, eibachin -30 sarja alla, bilsteinin sprintit eessä ja sportline iskarit takana
Joskus näyttää sopivan matalalta, joskus korkealta ja joskus tuo perä on hieman liian pystyssä (amis look)
Ja onhan se hieman tuosta rengastuksestakin kiinni. Ainakin nuo tummanpuhuvat 18" vanteet alla auto näytti korkeammalta kuin 17"amg kopiot alla???? Tuntuu hullulta....... 17" mulla kuitenki vaihtuivat alla sitte lopun viimeksi..... ei olleet nuo tummat vanteet tuohon väriin sopivat.
Joskus näyttää sopivan matalalta, joskus korkealta ja joskus tuo perä on hieman liian pystyssä (amis look)
Ja onhan se hieman tuosta rengastuksestakin kiinni. Ainakin nuo tummanpuhuvat 18" vanteet alla auto näytti korkeammalta kuin 17"amg kopiot alla???? Tuntuu hullulta....... 17" mulla kuitenki vaihtuivat alla sitte lopun viimeksi..... ei olleet nuo tummat vanteet tuohon väriin sopivat.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Eihän se vanteen tuumakoko kerro yhtään mitään renkaan halkaisijasta vaan renkaan koko merkintä.joop79 kirjoitti:Ja onhan se hieman tuosta rengastuksestakin kiinni. Ainakin nuo tummanpuhuvat 18" vanteet alla auto näytti korkeammalta kuin 17"amg kopiot alla???? Tuntuu hullulta....... 17"
Laita 80 profiililla kumi niin uppoaa aika syvälle lokariin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Itsellä on "huonoa" kokemusta tosta juuri tummasta vanteesta ja kiiltävästä huulesta. Ommat on 19"set niin ei ole tainnu vielä kukaan sanoa niitä 19"siksi
vaan parhaimmillaan joku sanonu 17"siksi. Eli täytyykö hommata sitten 20" ens kesäks niin voisivat luulla 19"ksi ?
röntän kuva
Rajakylän Ricky Martin kuittaa
T. Sankari
vaan parhaimmillaan joku sanonu 17"siksi. Eli täytyykö hommata sitten 20" ens kesäks niin voisivat luulla 19"ksi ?
röntän kuva
Rajakylän Ricky Martin kuittaa
T. Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
noniin
nyt on autoon tehty tuo norjan mallin temppu
eli tasonsäätö iskarit veke, pumppu pois käytöstä letkut tukkoon ja sedanin iskarit paikalleen.
pientä sovittamista piti suorittaa koska eivät suoraan mene paikalleen, alapään kiinnitys on hieman erilainen kuin tason säädössä ja iskarit ovat paljon pidemmät
nyt on tehty sisään 10cm korkeat holkit ja iskarit tulevat niihin kiinni. Perä madaltui lesjöförsin jousilla ja uudella muutoksella 8cm siitä mihin se tason säätöiskareilla ja lesjöförsseillä jäi.
nyt on taso siis siinä mallissa että rengas menee kaareen mutta vanne jää näkyville. 265 leveä rengas mahtuu juuri ja juuri kun vähän mankelilla pullautin lokareita
Etupäätä pitää nyt vielä pullistaa ja laskea reilu sentti niin alkaa farkku olemaan sopivalla tasolla Laitan kuvia tässä jahka saan nettiin upattua
nyt on autoon tehty tuo norjan mallin temppu
eli tasonsäätö iskarit veke, pumppu pois käytöstä letkut tukkoon ja sedanin iskarit paikalleen.
pientä sovittamista piti suorittaa koska eivät suoraan mene paikalleen, alapään kiinnitys on hieman erilainen kuin tason säädössä ja iskarit ovat paljon pidemmät
nyt on tehty sisään 10cm korkeat holkit ja iskarit tulevat niihin kiinni. Perä madaltui lesjöförsin jousilla ja uudella muutoksella 8cm siitä mihin se tason säätöiskareilla ja lesjöförsseillä jäi.
nyt on taso siis siinä mallissa että rengas menee kaareen mutta vanne jää näkyville. 265 leveä rengas mahtuu juuri ja juuri kun vähän mankelilla pullautin lokareita
Etupäätä pitää nyt vielä pullistaa ja laskea reilu sentti niin alkaa farkku olemaan sopivalla tasolla Laitan kuvia tässä jahka saan nettiin upattua
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
noniin täässäpä parit kuvat. sori huonoo kameraa mut ku ei oo parempaa
http://tovayryn.kuvat.fi/kuvat/Backwood ... rs/230+TE/
http://tovayryn.kuvat.fi/kuvat/Backwood ... rs/230+TE/
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
tuossa madalsin keulaa viel pari senttiä ja piti vähän pokata kaaria lisää ulospäin. pikkasen ottaa kii, van ajellaan nätimmin
pistän kuvia jahka saa päivän valossa otettua
pistän kuvia jahka saa päivän valossa otettua
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Taidan laittaa kolmosen kumit, on pyöräkotelot raapiuteneet aivan mahdottomasti vuoden ajoilla, lisäksi molemmat iskarin yläpään "kupit" halki mutta se johtunee pohjaanlyöntikumin puutteesta.
Ajellaan nätimmin, se ei ole minulle vaihtoehto
Ajellaan nätimmin, se ei ole minulle vaihtoehto
Lisää tietoa: www.skg.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
ite pitää seuraavaks ostaa matalammat kumit ku tuossa on nyt edessä 235/40 18 ja takana 265/35 18 niin turhan isot tuohon lorinserin kummit ku on allaveskola kirjoitti:Taidan laittaa kolmosen kumit, on pyöräkotelot raapiuteneet aivan mahdottomasti vuoden ajoilla, lisäksi molemmat iskarin yläpään "kupit" halki mutta se johtunee pohjaanlyöntikumin puutteesta.
Ajellaan nätimmin, se ei ole minulle vaihtoehto
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
hehantti86 kirjoitti:vai on farkku lähestyny maata kohti jonku verran sitte viime näkemän no se oliki melko korkee
no pikkasen pitäs vaan uus tuninki lärpäke ostaa eteen, ku rakas talvi särki sen, täällä ku tulee aura-auto sit ku moottorikelkalla ei enää pääse
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Moi!
Onko jollakulla laittaa kuvaa 30mm madalletusta s124? Ja vastaavasti 50mm madalletusta? Tollasta kahta olis tarjolla h&r farkkuun, mietin vain kummat laittaisi, autossa tasonsäätö takana ja vanteiks tulee 18". Siksi kuvat kertoisi paljon. Ainakin Modificars:lta saa 318e hintaan sarjan (30 tai 50mm) jousia, srt tais olla vain noita 30mm madaltavia hintaan 405e.
Kiitos
Onko jollakulla laittaa kuvaa 30mm madalletusta s124? Ja vastaavasti 50mm madalletusta? Tollasta kahta olis tarjolla h&r farkkuun, mietin vain kummat laittaisi, autossa tasonsäätö takana ja vanteiks tulee 18". Siksi kuvat kertoisi paljon. Ainakin Modificars:lta saa 318e hintaan sarjan (30 tai 50mm) jousia, srt tais olla vain noita 30mm madaltavia hintaan 405e.
Kiitos
http://i11.photobucket.com/albums/a151/ ... 082008.jpg
siinäpä h&r -30mm ja ykkösen kumit joka kulmassa perän saa kyllä laskettua yhtä alas ku keulanki eli justiinsa sormi mahtuu kaaren ja renkaan väliin.nyt joutuu pitään perää vähä korkeemmalla ku pitäs pokkauksia vähä muokata ettei raavi.
siinäpä h&r -30mm ja ykkösen kumit joka kulmassa perän saa kyllä laskettua yhtä alas ku keulanki eli justiinsa sormi mahtuu kaaren ja renkaan väliin.nyt joutuu pitään perää vähä korkeemmalla ku pitäs pokkauksia vähä muokata ettei raavi.
S124 230TE ex
S124 E250TDA 20V
S123 300TEA
S124 E250TDA 20V
S123 300TEA
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
mistä oot noi helmat hommannu? streettuningcar?antti86 kirjoitti:http://i11.photobucket.com/albums/a151/ ... 082008.jpg
siinäpä h&r -30mm ja ykkösen kumit joka kulmassa perän saa kyllä laskettua yhtä alas ku keulanki eli justiinsa sormi mahtuu kaaren ja renkaan väliin.nyt joutuu pitään perää vähä korkeemmalla ku pitäs pokkauksia vähä muokata ettei raavi.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Laitoin drw:hen kyselyä h&r ja eibachin jousien hinnoista. Katsotaan mitä maksavat niin sen perusteella päätän kummat ostan Onko noissa siis oikeasti ISO ero ajettavuudessa? Tuskin Eibach:kaan on lulla ja löysä, mutta ilmeisesti on siis kyllä h&r löysempi. Tuskin taas h&r on kivirekikään muuten normi alustalla? Mielenkiintosta