Forumin siistein W211

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1123
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

tällänen löytyy täältä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Avatar
Kovanen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 451
Liittynyt: Ti 14.08.2007 21:42
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja Kovanen »

Kuva

Päivitin vanteita, tein itse, säästin :lol:
Tää kesä varmaan tollasenaan tulee suhailtua
- W211 320CDI -
T0MP3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 51
Liittynyt: La 05.03.2011 17:32

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja T0MP3 »

On tää oma eemeli vähä muuttunu -13 HTS jälkeen. :roll:

Kuva
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 388
Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

Uutta vannetta
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
-230k-
Mersumies
Mersumies
Viestit: 856
Liittynyt: Su 21.08.2011 19:49
Paikkakunta: Masku

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja -230k- »

Tehdääs pieni välipäivitys tänne,edellisellä sivulla näkee kuvat vakio alustalla,nyt ois tarjolla kännykkälaadulla kuvaa missä alla:
edessä H&R -30mm jouset joista puoli kierrosta laikatu pois
Takapäätä tiputettu starilla ja anturia käännetty muutama milli.
Kuva
Samalla laitoin eteen camber säätöpultit ja yhden uuden raidetangon sisäpään ennen suuntausta.
w447 114CDI -15
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
juippi_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: To 13.12.2012 19:31
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja juippi_ »

Viskataan tänne muutama kuva nykytilanteesta. Aftermarket ilmat, maalaus ja orkkis amg puskurit tehtailin viimetalven aikana

Kuva

Kuva

Kuva
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
ponsse430
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: La 25.02.2012 11:05

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja ponsse430 »

.
Viimeksi muokannut ponsse430, Ti 27.10.2015 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex. w220 430
ex. w204 220cdi
w212 350cdi
Avatar
ardeparde
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 220
Liittynyt: Ma 13.02.2012 00:10
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja ardeparde »

Mistäs nuita orkkis AMG takapuskureita saa farmariin? Yhden käytetyn kerran löysin ebaysta..
Nykyinen: w124 260E vm. -91

ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
_Jarmo__
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 31.08.2014 22:47

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja _Jarmo__ »

Tämä oli eilen kyllä melko varmasti Iisalmessa? On meinaan perkele komee esitys luonnossa!!
juippi_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: To 13.12.2012 19:31
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja juippi_ »

Vanteet on 10.5/19 takana ja edessä 9/19, ET about 27.

Jostain päin puolaa löysin ton takapuskurin joka on käytetty, sama homma oli etupuskurissa. oli siinä pientä pintaremonttia ennen maalausta, eikä ollut kuin muutaman satasen. Mutta kyllä mä noita metstästin vuoden päivät ja kun sattu kohdalleen ei siinä jääty arpomaan.

Kyllä tulee iisalmessa pyörittyä. Usein tämän voi bongata savonialta tai torin parkkipaikalta kun olen pommarilla reenaamassa.
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
GLS
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 31
Liittynyt: Su 01.11.2009 18:17
Paikkakunta: Vantaa

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja GLS »

.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
***
W904 CDI 2.7 Bus vm:2002
ex-W211 CDI200 Classic vm:2005
ex-W203 C180 2.0 L Classic vm:2001
ex-W210 E220D Classic vm:1996
T0MP3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 51
Liittynyt: La 05.03.2011 17:32

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja T0MP3 »

Mikä ilma-alusta tuossa juipin megessä? Mitä katsurit tykkää?
juippi_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: To 13.12.2012 19:31
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja juippi_ »

T0MP3 kirjoitti:Mikä ilma-alusta tuossa juipin megessä? Mitä katsurit tykkää?
Siinä on vähän kaikenlaista custom palikkaa! Katsuri tuskin tykkää, en ole edes mallannut. 1h homma kun laittaa vakioksi et sillai kai sitten!
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Avatar
julB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 213
Liittynyt: To 03.11.2011 18:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja julB »

Siinä meikäläisen 560tkm rullattu 320CDI:

Kuva

Tuolta projektitopikkia: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5#p1104505" onclick="window.open(this.href);return false;
W210 E 50 AMG (M119) -97
_______________________________________

*EX* W211 E 220 CDI Classic (OM646) -02
*EX* W211 E 320 CDI Avantgarde (OM648) -03
*EX* S212 E 350 CDI Avantgarde (OM642) -11
JuhanaK
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Su 26.07.2015 22:07

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja JuhanaK »

Mun 270cdi vuodelta 05. Etupäätä vois talven jälkeen vähän pudottaa..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
-230k-
Mersumies
Mersumies
Viestit: 856
Liittynyt: Su 21.08.2011 19:49
Paikkakunta: Masku

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja -230k- »

Siinä olis viimoset ruudut vielä välikelin rengastuksella. huomenna nastat alle :)
Kuva
Kuva
w447 114CDI -15
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Talviasussa.

Kuva
burzi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Ke 24.08.2011 11:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja burzi »

Laitetaan oma W211 2004 320 Bensa USA malli tännekin :)

Kuva

Suomalainen herra osti auton uutena Dallasista ja toi sen sitten mukaan kun ulkomaan komennus loppui, minä olen auton toinen omistaja.
Eemeli on myyty uutena Park Place Motorsista ja tällä hetkellä autolla on 117000km mittarissa.
Autosta löytyy joka ikisestä huollosta ja toimenpiteestä dokumentit ja laskut, myös auton lasku löytyy tämä oli Amerikassa uutena maksannut 53000$.
320 on aika mukava moottori ajaa, ei kauheasti tarvitse polkea että liikkuu tosin ei ole mikään älytön raketti. Kulutus on ollut aika kova, 15,5 tosin siitä 80% kaupunkiajoa kun työmatka on 8km päivässä. Pakko sanoa että on aika mahtava auto!
W211 Mercedes-Benz E320 USA-malli 2004
Chevrolet Caprice Classic 305 1991
Avatar
Veivaaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: To 12.06.2014 20:10

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja Veivaaja »

Siinä on burzille hieno vaunu pitkäksi aikaa. Onhan ruostesuojaus jo Suomen tasolla?
C124 W212 W213
burzi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Ke 24.08.2011 11:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja burzi »

Veivaaja kirjoitti:Siinä on burzille hieno vaunu pitkäksi aikaa. Onhan ruostesuojaus jo Suomen tasolla?
Minun entinen W210 oli kova ruostumaan, mutta en ole kovin ruosteisia w211 nähnnyt vielä.
Uskoisi että tehtaalta lähtien näissä on varmaan aika sama ruostesuojaus, tosin tämä on ensimmäinen talvi tälle autolle.
Onko muut ruostesuojanneet näitä?
W211 Mercedes-Benz E320 USA-malli 2004
Chevrolet Caprice Classic 305 1991
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Näähän on sinkittyjä + alumiiniosia. Ei oo herkkiä ruostumaan mutta kyllä nämäkin ruostuu huonolla pidolla. Vaikkei näkyviä pintaruostetta näy niin voi oven alaosissa yms olla, etenki enemmän ajetuissa.
USA tuonnissa varmaan ole edes "sinkkihometta", muutaku ruostesuojaukseen ja kovaa ajoa. Vahata tai pinnoittaa vielä maalipinnan.
Avatar
Veivaaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: To 12.06.2014 20:10

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja Veivaaja »

Taitaa tosiaan tuo 2004 olla jo sinkitty. Eiköhän sillä sitten huolettomia kilometrejä ole edessä suojaamattakin. Vaikka taisihan W210:kin olla jonkun asteinen sinkitys korissa.
C124 W212 W213
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja epk »

Oli joo, mietintä asteella oleva.
Avatar
Kolmetoista
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 42
Liittynyt: Su 04.08.2013 02:56
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja Kolmetoista »

-230k- kirjoitti:Tehdääs pieni välipäivitys tänne,edellisellä sivulla näkee kuvat vakio alustalla,nyt ois tarjolla kännykkälaadulla kuvaa missä alla:
edessä H&R -30mm jouset joista puoli kierrosta laikatu pois
Takapäätä tiputettu starilla ja anturia käännetty muutama milli.

http://i1072.photobucket.com/albums/w36 ... vuxkzv.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Samalla laitoin eteen camber säätöpultit ja yhden uuden raidetangon sisäpään ennen suuntausta.
Itsellä farkussa vielä vakio alusta ja jotain tälläistä korkeutta olisi hakusessa. Mitkä on vanteiden ja renkaiden speksit? Kokeilitko ensin laikkaamatta noita jousia alle ja jäi korkeaksi vai? Ajattelin laittaa suoraan -40mm H&R niinkuin toisessa topicissa yhdellä käyttäjällä oli, sais varmaan jousia muokkaamatta keulan tuolle korkeudelle..
W124 E200 -95

ex
W124 250d -88
S202 C230 Kompressor -95
W202 C200 Sport -95
W124 250d -93
S124 E220T -93
S211 320cdi -04
Avatar
OskuV
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 167
Liittynyt: La 05.02.2011 01:31
Paikkakunta: Kouvola

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja OskuV »

Sokkasäädöllä voi vähän säätää korkeutta mikäli se ei ole jo alimmassa kohdassa.
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Avatar
-230k-
Mersumies
Mersumies
Viestit: 856
Liittynyt: Su 21.08.2011 19:49
Paikkakunta: Masku

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja -230k- »

Kolmetoista kirjoitti:
-230k- kirjoitti:Tehdääs pieni välipäivitys tänne,edellisellä sivulla näkee kuvat vakio alustalla,nyt ois tarjolla kännykkälaadulla kuvaa missä alla:
edessä H&R -30mm jouset joista puoli kierrosta laikatu pois
Takapäätä tiputettu starilla ja anturia käännetty muutama milli.

http://i1072.photobucket.com/albums/w36 ... vuxkzv.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Samalla laitoin eteen camber säätöpultit ja yhden uuden raidetangon sisäpään ennen suuntausta.
Itsellä farkussa vielä vakio alusta ja jotain tälläistä korkeutta olisi hakusessa. Mitkä on vanteiden ja renkaiden speksit? Kokeilitko ensin laikkaamatta noita jousia alle ja jäi korkeaksi vai? Ajattelin laittaa suoraan -40mm H&R niinkuin toisessa topicissa yhdellä käyttäjällä oli, sais varmaan jousia muokkaamatta keulan tuolle korkeudelle..
kuvan vanteet on ihan orkkislook 18x8 et 35 renkaat 225/40 ja 235/40
kokeilin toiselta puolelta sellaisenaan ja ero 250tkm rullattuun avantgarde jouseen oli sentin luokkaa matalempi. Itsellä sashin iskarit joissa ei ole sokkasäätöä. jos on bilsteinit säädöillä voi selvitä varmaan jousta lyhentämättä. Ja farkkuun oli saatavilla tosiaan vaan noita 30mm HR jousia,muuten oisin itekki ostanu suoraan enempi madaltavat.
w447 114CDI -15
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
grandi30
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 31
Liittynyt: Su 20.12.2015 21:37

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja grandi30 »

Kyllä w211 kans ruostuu jos ei hoida. Itellä oma just nosturilla työn alla. Takarenkaat pois ja niiden etupuolella pientä ruosteen poistoa kaarista. Vm2007. Melkeen 10v vanha jo et selväkin et alkaa ruoste puskemaan läpi... Normi settiä... ☺
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1123
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

mistä ootte tilannu noita e63 amg look korisarjoja ite yhden joskus laitoin tutun autoon ja tilasin ebay romaniasta niin ne ei oikeen istunut paikalleen mistä saa hyvin istuvan sarjan
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Jonipa
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Su 26.06.2016 18:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Forumin siistein W211

Viesti Kirjoittaja Jonipa »

Kuva
Vastaa Viestiin