w203 madallus

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
isokoo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ti 16.03.2010 18:02

w203 madallus

Viesti Kirjoittaja isokoo »

eli mistä jouset kannattaa ostaa ? laitoin 18 tuuman vanteet alle ja nyt näyttää ihan maastoautolta ! pakko sitä on tiputtaa :D 30-40mm vissii ihan hyvä ? eikä mitää iskareita aleta vaihtaan ! eihän ? :lol: kokemuksia faktoja neuvoja kaikki otetaan vastaan suurella mersu sydämmella 8)
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2999
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Kyllä kait 40mm madallukselle kannattaa iskarit vaihtaa. Haulla löytyy PALJON juttua noista W203 alustoista.. :wink:
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
temep
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: To 24.12.2009 10:27

Viesti Kirjoittaja temep »

Mulla on itellä ihan vakio-iskarit H&R -40mm jousilla, josta on rehellisesti sanottuna vedetty edestä puoli kiekkaa vielä pois, että auto tulis stäänssiin. Riippuu myös millä varustetasolla se sun auto on, että paljonko se laskee? IMO.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6001275.jpg
Mercedes-Benz A45 AMG -14
isokoo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ti 16.03.2010 18:02

Viesti Kirjoittaja isokoo »

siis pirssihän on vm.01 c mallin sedan classikki ja jos sillä on merkitystä niin riisseli :lol:
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2999
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Kuva

Tossa hillitty madallus S203 avandgarde, Brabus 25-30mm jousilla. En tiedä matalemmista, mutta täytyy sanoa että tuossa ajo-ominaisuudet vaan parani verrattuna vakio jousiin. Ei menny liika kovaks noilla 18" vanteillakaan.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Zake
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: To 24.12.2009 22:44
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zake »

Hillitty, tai ei, mutta toi on justiin hyvännäköinen. Ei olla menty liiallisuuksiin, eikä näytä niin väkisin tehdyltä.

Mitenkäs toi pyöräkoko vaikuttaa tohon madallukseen, jos vaikka 17 tuuman pyörillä ja haluais jotakuinkin tommosen madalluksen?

Entäs onko jollain jo kokeiltua tietoa siitä, että paljonko pitäisi vanteen ET:n olla, jotta saisi renkaan ulkoreunan lähelle lokaria.
Aikamme legenda takaisin F1 mersulle
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2999
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Zake kirjoitti:Hillitty, tai ei, mutta toi on justiin hyvännäköinen. Ei olla menty liiallisuuksiin, eikä näytä niin väkisin tehdyltä.

Mitenkäs toi pyöräkoko vaikuttaa tohon madallukseen, jos vaikka 17 tuuman pyörillä ja haluais jotakuinkin tommosen madalluksen?

Entäs onko jollain jo kokeiltua tietoa siitä, että paljonko pitäisi vanteen ET:n olla, jotta saisi renkaan ulkoreunan lähelle lokaria.
Noisaa 8,5" ET35, saa olla vähemmän. Eerolla ja Anttilalla on kokemusta mikä on minimi ET mutta 30 menee vielä varmasti 8,5" vanteella. Josaki on topikki noista vanteistakin missä aika tarkkaan käyty asia läpi.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
ylisuuta
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Su 09.10.2005 16:19
Paikkakunta: Lempäälä

Mitäs olette mieltä tästä

Viesti Kirjoittaja ylisuuta »

Morjensta vaan foorumille. Olen jo pitkään seuraillut ja saanut hyviä vinkkejä niin webaston asennukseen kun radion vaihtoon. Kiitos siitä kaikille.

Kesäkiekot tuli siis laitettua alle ja auto näytää nyt todella ärsyttävän takapainoiselta. Talvirenkaina 225/45/17 ja siinä ei niin pistänyt silmään, mutta nyt on asialle tehtävä pikaisesti jotain.

Kuva

Auto on 270CDI Elegance -02 ja alusta tietääkseni vakio.
Olen miettinyt että Weitechin 45/30 sarjan laittaisi ja ainakin aluksi vakioiskareilla. Olisiko kenelläkään parempaa suositusta?
Niin, nuo kesäpyörät on edessä 235/35/19 ja 8,5 tuumaa leveet vanteet.
Takana 265/30/19 ja 9,5 leveet vanteet. ET on 30 molemmissa. Ainakin toistaiseksi mahtuu hyvin pyöriin ;)
Muista mitä olen miettinyt niin H&R 40/40, mutta siitä on paljon juttua ettei saa vaateriin mitenkään. Eibachin 30/30 on kans kehuttu hyväksi mutta ei varmaan riitä tuohon keulan laskuun.

Kommentteja?
ylisuuta
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Su 09.10.2005 16:19
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ylisuuta »

ja pahoitteluni paskaisesta autosta ;)
Pistetään sit kuva puhtaasta kun on alusta kohillaan.
ylisuuta
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Su 09.10.2005 16:19
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ylisuuta »

Onko kukaan laittanut Vogtland 35mm sarjaa? Sen kait pitäis olla ainakin laadukas?
Avatar
cali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ke 21.09.2005 18:12

Viesti Kirjoittaja cali »

H&R -40/-40 ja just näytin laikkaa etujousille, oli ne hyvä ajaa, mutta ulkonäkö häiritsi..
temep
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: To 24.12.2009 10:27

Viesti Kirjoittaja temep »

Paljonkos cali raapasit poies? Minusta niistä jousista on aika max. se puoli kiekkaa mitä voi ottaa... :shock:
Mercedes-Benz A45 AMG -14
Avatar
timbeniiranen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Ma 09.02.2009 09:32
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Mitäs olette mieltä tästä

Viesti Kirjoittaja timbeniiranen »

ylisuuta kirjoitti:Morjensta vaan foorumille. Olen jo pitkään seuraillut ja saanut hyviä vinkkejä niin webaston asennukseen kun radion vaihtoon. Kiitos siitä kaikille.

Kesäkiekot tuli siis laitettua alle ja auto näytää nyt todella ärsyttävän takapainoiselta. Talvirenkaina 225/45/17 ja siinä ei niin pistänyt silmään, mutta nyt on asialle tehtävä pikaisesti jotain.



Auto on 270CDI Elegance -02 ja alusta tietääkseni vakio.
Olen miettinyt että Weitechin 45/30 sarjan laittaisi ja ainakin aluksi vakioiskareilla. Olisiko kenelläkään parempaa suositusta?
Niin, nuo kesäpyörät on edessä 235/35/19 ja 8,5 tuumaa leveet vanteet.
Takana 265/30/19 ja 9,5 leveet vanteet. ET on 30 molemmissa. Ainakin toistaiseksi mahtuu hyvin pyöriin ;)
Muista mitä olen miettinyt niin H&R 40/40, mutta siitä on paljon juttua ettei saa vaateriin mitenkään. Eibachin 30/30 on kans kehuttu hyväksi mutta ei varmaan riitä tuohon keulan laskuun.

itelläni on juurikin tuo weitecin 45/30 sarja ja on todella hyvä eikä ole pintakova isommallakaan vanteella.. itellä joka nurkassa 235.35.19 ja todella hyvä ajaa.. ja tippuu sopivasti että perä ja keul ajää samalla tasolle (itellä kontissa pari pikku supparia ja kotelo 87kg)..

Kommentteja?
itelläni on juurikin tuo weitecin 45/30 sarja ja on todella hyvä eikä ole pintakova isommallakaan vanteella.. itellä joka nurkassa 235.35.19 ja todella hyvä ajaa.. ja tippuu sopivasti että perä ja keula jää samalla tasolle (itellä kontissa pari pikku supparia ja kotelo 87kg)..
Golf-kärry
w203 200cdi -03
isokoo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ti 16.03.2010 18:02

Viesti Kirjoittaja isokoo »

joo hyvää läppää ja neuvoo ja hienoja kuvia myös ! :lol: se on vielä vähä epäselvää että jos ja kun madaltaa niin olisko se sitte se 40mm taka JA etupää ?? vai mitä nää puheet on että etupäätä vähemmän/enemmän ku takapäätä ? hä ? onko sillä muka jotai välii siis ajettavuudes.. vai enemmä näkö hommaa ?
Avatar
timbeniiranen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Ma 09.02.2009 09:32
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timbeniiranen »

isokoo kirjoitti:joo hyvää läppää ja neuvoo ja hienoja kuvia myös ! :lol: se on vielä vähä epäselvää että jos ja kun madaltaa niin olisko se sitte se 40mm taka JA etupää ?? vai mitä nää puheet on että etupäätä vähemmän/enemmän ku takapäätä ? hä ? onko sillä muka jotai välii siis ajettavuudes.. vai enemmä näkö hommaa ?
ota tuollanen weitecin sarja ni tippuu sopivasti.. elikkä kyseessä on se että peräpää olis oltava pikkusen keulaa korkeammalla koska kun kyytiin tulee painoa ni auto olisi tasapainoisen näköinen eli perä ei ryystäisi maata vaan auto kulkisi suorassa.. itse pidän sitä enempi ulkonäkö kysymyksenä. toki onhan auto parempi ajaa kun keula pikkusen matalammalla ku perä..
Golf-kärry
w203 200cdi -03
ylisuuta
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Su 09.10.2005 16:19
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ylisuuta »

Kyllähän se sen takia pitäisi olla keulasta enemmän koska vakiona auto on nokka pystyssä ja se pistää eritoten silmään kun laittaa alle isomat vanteet. Tarkoituksena ainakin minulla on saada auto vaateriin ja näyttään hyvältä.
Avatar
cali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ke 21.09.2005 18:12

Viesti Kirjoittaja cali »

ennen oli tuommone.. siis -40/-40 alustal..
varmasti auto istuu stanssissa, mut näyttäis et keula olis korkeella, ja varsinki ku taakse tulee lisää painoo, auto näyttää keulivan.. kaaret kun ovat erimuotoset takana ja eessä..

tarvii laittaa uus kuva katkasun jälk kunhan saan otettua..
kyl sielt vähä enemmä ku puol kiekkaa lähti =) toivottavasti ei oo liikaa, kunhan asettuu, nyt näyttää viel toistaseks hyvältä..

harmittaa jälkikäteen ku en sitä säädettävää alustaa ostanu heti suorilta!!

Kuva
ylisuuta
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Su 09.10.2005 16:19
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ylisuuta »

Nyt on sitten alla H&R 40/40 sarja ja takana nelosen kumit.
Lopputulos on aika just se mitä hain. Suurempi madallus näyttäs liian tuningilta mun silmään ja vanteen reiuna seuraa lokasuojan kaarta samassa linjassa molemmissa päissä.

Tässä pari kuvatusta. Keleistä johtuen auto vieläkin pesemättä, pahoittelen ;)
Ja mun makuun tuo H&R sarja ei todellakaan ole liian pintakova, mutta nämähän on tottumiskysymyksia. Ei mulla oo koskaan ollu ranskalaista autoakaan ;)


Kuva

Kuva
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2999
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Hyvä tuli Ylisuuta! Myyppä nuo vanteet sopivasti mulle ja osta itselle uudet :lol:

Mikäs on vanteiden ET? Tulisko/mahtusko takavanne vielä sen 5-10mm ulommas? :shock:

EDIT: Näköjään 30ET ja ei varmaa hirveenä jää tilaa?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

taitaa olla 8.5 ja 9.5x19, et 35 jos en väärässä ole?
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
ylisuuta
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Su 09.10.2005 16:19
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ylisuuta »

8.5 ja 9.5x19 mutta et on 30

simppa: En muuten myy ;)
Ei mahdu tuleen kyllä milliäkään enempää ulos, muuten alkaa kyllä raapiin. Nyt menee nippanappa kaaren sisään, mut sehän riittää. 265-30-19 kummit näyttäs kyllä olevan ihan maksimit.
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2999
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

ylisuuta: ÄLÄ SITTEN MYY :lol:

Uudet vanteet on "hommattu" ja saan ens viikola. (on muuten aika just saman näköset kun sun vanteet, onko nuo mesh inox:it?)

Kertokaapas viisaamat ketkä olette värkänneet näiden isompien vanteiden kanssa mitkä renkaat hommaan ja minkä kokoisina.
Mistä hommaan renkaat? Vanteiksi tulee Vertini rivierat.

Eteen 19" x 8,5 ET35 (lip 60mm)
Taakse 19" x 9,5 ET35 (lip 90mm)

Kuva
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
temep
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: To 24.12.2009 10:27

Viesti Kirjoittaja temep »

Eteen 235/35 R19 ja taakse 255-265/30 R19 :)
Mercedes-Benz A45 AMG -14
nniemi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ma 25.07.2005 11:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja nniemi »

Mahtaako mennä etujarrujen kanssa? Omat BBS CKII Airit on aikalailla samanmuotoisen näköiset. Edessä 8*18 ET32 ja piti laittaa vielä 5mm spaceri.

Vanne ja väli spacerin kanssa

-Niko
simppa80 kirjoitti:ylisuuta: ÄLÄ SITTEN MYY :lol:

Uudet vanteet on "hommattu" ja saan ens viikola. (on muuten aika just saman näköset kun sun vanteet, onko nuo mesh inox:it?)

Kertokaapas viisaamat ketkä olette värkänneet näiden isompien vanteiden kanssa mitkä renkaat hommaan ja minkä kokoisina.
Mistä hommaan renkaat? Vanteiksi tulee Vertini rivierat.

Eteen 19" x 8,5 ET35 (lip 60mm)
Taakse 19" x 9,5 ET35 (lip 90mm)
C270T CDI Avantgarde '02, 911 Carrera '84
Ex:S124 E300 TDT '93
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2999
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

nniemi kirjoitti:Mahtaako mennä etujarrujen kanssa? Omat BBS CKII Airit on aikalailla samanmuotoisen näköiset. Edessä 8*18 ET32 ja piti laittaa vielä 5mm spaceri.
Uskon että menee. Montakos milliä tuo 8,5 ET35 tulee ulommas kuin 8 ET32. Jossaki on ne taulukot. Sullahan on nyt niinku 8 ja ET 27.

Mistä hommasit 5 mm spacerit? Mietin että jos hifstelis ja ottais yhtä ulos kun ylisuutalla nuo vanteet..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
nniemi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ma 25.07.2005 11:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja nniemi »

simppa80 kirjoitti:
nniemi kirjoitti:Mahtaako mennä etujarrujen kanssa? Omat BBS CKII Airit on aikalailla samanmuotoisen näköiset. Edessä 8*18 ET32 ja piti laittaa vielä 5mm spaceri.
Uskon että menee. Montakos milliä tuo 8,5 ET35 tulee ulommas kuin 8 ET32. Jossaki on ne taulukot. Sullahan on nyt niinku 8 ja ET 27.

Mistä hommasit 5 mm spacerit? Mietin että jos hifstelis ja ottais yhtä ulos kun ylisuutalla nuo vanteet..
Ongelmahan ei missään nimessä ole tuo ulkoreuna, vaan puolien ja satulan kohdalla oleva tila. Alkuperäinen AMG:n vannehan ainakin mulla oli muistaakseni 17x7,5 ja ET37, talvivanne oli 17x8 ET35 moleempien kanssa satulat mahtuu. Tuo sinun 8,5 ET35 taitaa ulkoreunaltaan tulla suurinpiirtein samoille kohdin kuin mun vanteet nyt noilla spacereilla levitettynä.

Spacerit on BBS:n omat.

-Niko
C270T CDI Avantgarde '02, 911 Carrera '84
Ex:S124 E300 TDT '93
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

simppa80 kirjoitti:
nniemi kirjoitti:Mahtaako mennä etujarrujen kanssa? Omat BBS CKII Airit on aikalailla samanmuotoisen näköiset. Edessä 8*18 ET32 ja piti laittaa vielä 5mm spaceri.
Uskon että menee. Montakos milliä tuo 8,5 ET35 tulee ulommas kuin 8 ET32. Jossaki on ne taulukot. Sullahan on nyt niinku 8 ja ET 27.
3mm tulee ulos, sisään menee 9mm syvemmälle
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2999
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

nj^ kirjoitti: 3mm tulee ulos, sisään menee 9mm syvemmälle
Tarkennatko vielä mitä tämä tarkoitti? Onko tässä nyt riski että nuo ei mahtuis ilman spacereita?

EDIT: Tarkoittiko tämä että tuo mun jää 6mm syvemmälle? Eli ei mahdu?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Ei, se tarkoitti että vanne tulee 3mm enemmän ulos ja 9mm enemmän sisään :) Katos kun vanteen leveys kasvaa, mutta et ei kasva yhtä paljoa..

Tuolla noita voi vertailla -> http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp

edit: Ja on nuo ylisuun vanteet Inter Actionin Mesh II Inoxit :) Itsellä samalaiset tulossa väliaikaisesti alle, mutta tenavaan ei viitti noin isoja rattaita laittaa, niin tulee vaan 7.5x17 ja päälle 205/40/17 nankangit.
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2999
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

nj^ kirjoitti:Ei, se tarkoitti että vanne tulee 3mm enemmän ulos ja 9mm enemmän sisään :) Katos kun vanteen leveys kasvaa, mutta et ei kasva yhtä paljoa..
Ok. Eli jääkö mun vanne 1mm syvemmälle ja on näin 1mm lähempänä satulaa? Nippa nappa mahtuu toivottavasti! :shock:
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Vastaa Viestiin