w203 madallus

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
jonis93
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Su 11.01.2015 01:14
Paikkakunta: Janakkala & Vantaa

Re: w203 madallus

Viesti Kirjoittaja jonis93 »

Terve täältäkin. Pitäis kans saada autoa matalemmaks, nyt hirvee maasturi :roll:
Potilaana on C320(bensa) 4-matic farmari . Meneekö takavetoisen madallusjouset nelikkoon, vaii?
Onko porukalla kokemusta noitten nelikoiden madalluksesta? Missämäärin voi pudottaa maata lähemmäs ja onko suositella joitain tiettyjä jousia?
MB S320CDi W221
BMW E36 ”316” :clap:
Täytelaku
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Ti 13.09.2016 13:42

Re: w203 madallus

Viesti Kirjoittaja Täytelaku »

Hoihoi! Nyt tarttisin hieman ohjausta oikeaan suuntaan. Eli tollanen w203 tuli tossa syksyllä hommattua (eräältä foorumilaiselta) ja autossa ilmeisesti Eibachin madallusjouset. Nyt kuitenkin (vakio classicin?) iskarit on edestä aivan loppu ja uudet pitäisi saada. Mitä sinne pitäisi sitten laittaa? Ihan vaan normialustan tarvikeiskarit vai jotkut muut? Autolla rullaan työmatkaa pisin pikatietä jos sillä jotain väliä on. Madallus itsessään suht kivan näköinen vaikka auto muuten onkin maalipinnoiltaan "rapsakka" :D
osmoosi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: To 31.12.2015 14:52

Re: w203 madallus

Viesti Kirjoittaja osmoosi »

Terve

Pitäisi lyhentää H&R -40 jousia edestä. onko jotakin top tippejä miten asia kuuluu hoitaa.
r0nx
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: La 04.08.2012 15:39

Re: w203 madallus

Viesti Kirjoittaja r0nx »

Tuli laitettua sedaniin Bilsteinin B8 iskarit + KAW 50/35 jouset, samalla tehtiin nelipyöräsuuntaus. Nyt tuli pieni ongelma eteen kesävanteilla 8.5x18 225/40 et32. Renkaat ottaa kiinni edestä sisempään muoviseen lokasuojaan kun kääntää ratin ääriasentoon. Onko muilla ollut ongelmia raapimisen suhteen? :shock:
jamppa___
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ke 16.05.2018 13:52

Re: w203 madallus

Viesti Kirjoittaja jamppa___ »

r0nx kirjoitti:Tuli laitettua sedaniin Bilsteinin B8 iskarit + KAW 50/35 jouset, samalla tehtiin nelipyöräsuuntaus. Nyt tuli pieni ongelma eteen kesävanteilla 8.5x18 225/40 et32. Renkaat ottaa kiinni edestä sisempään muoviseen lokasuojaan kun kääntää ratin ääriasentoon. Onko muilla ollut ongelmia raapimisen suhteen? :shock:


itsellä on 8.5x19 235/35 et35 edessä 10mm spacerit ja alustana fk säädettävä ja säädetty niin alas että juuri ja juuri mahtuu pikkusormi kumin ja kaaren väliin eikä raavi tai kahnuta mihinkään kiinni! luulisin että tuo ongelma häviää spacereillä sinultakin.
Merssu_MIES_
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 30.07.2018 08:36

Re: w203 madallus

Viesti Kirjoittaja Merssu_MIES_ »

Nuo H&R -40mm jouset varmaan parraimmat vakiotolpille?

Saksan ebaystä näyttäsi irtoavan kohtuullisella hinnalla, 180e posteineen. Ellei sitten jollain ole myydä vastaavia tms.
Mattvilla
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 19.02.2019 22:47

Re: w203 madallus

Viesti Kirjoittaja Mattvilla »

Tervehdys.

Koitetaas täältä semmoista että mahtaako S203 seen istua taakse 19x11" vanteet, vai tuleeko älyttömästi ylitte kaaresta? Alustana vakio sport. Vaihtoehtona ois myös 19x9.5" tai 18x9.5"
Avatar
multiviri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1038
Liittynyt: La 28.08.2010 13:53
Paikkakunta: Oulu

Re: w203 madallus

Viesti Kirjoittaja multiviri »

18x10.5 menee taakse just ja just ku kaaret rullattu niin paljon ku pystyy. Vanteen reuna otti silti äärijoustossa kaareen kiinni. Sisäkannu aivan kiinni sisäpuolella, ei olisi juurikaan mahtunut sisemmäksi.
W212 E200 BlueTec 2016


Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava

www.mbosa.fi
Mattvilla
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 19.02.2019 22:47

Re: w203 madallus

Viesti Kirjoittaja Mattvilla »

Jeees, koitinkin eilen kaverilta 20x11 vannetta ja tulee kaaresta noin 30mm yli, nyt taitaa mennä tommonen 18x9.5" setti alle kun ei ole tarkotus mankelihommiin toistaiseksi. Täytyy tuota maasturia madaltaa kuitenkin hiukan.
Vastaa Viestiin