Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2018

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.

Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5449
Liittynyt: To 08.05.2008 20:29
ViestiLähetetty: Ke 14.02.2018 13:38
katoin äsken sitä keskinmmäistä kannaketta ja räikkälenkillä on hyvä irrottaa kiinnike pois :wink:


Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5449
Liittynyt: To 08.05.2008 20:29
ViestiLähetetty: Ke 14.02.2018 13:50
jos olet ajatellut vaihtaa koko putket, sillon kyllä suosittelen nosturia missä helppo sorrata putket pois ja asentaa uudet paikalleen :idea:
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ti 20.02.2018 19:47
Tässä on maalattu pumppujen kehikko, sen toisen pumpun panta on kunnostettu erikseen.

Kuva

Tässä sitten kasattu paketti.

Kuva

Eli letkut on uutta, etanolinkestävää pois lukien tuo ohut 5 mm letku mikä on Gatesin tavallista bensaletkua. Paineletkuissa on prässätyt päät, ja konehuoneessa moottorin päässä samoin. Kaikki letkunkiristimet on uutta, kuten myös nuo pantojen ruuvit. Pumput on uudet Boschit ja suodatin ei ole kovin vanha.

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5449
Liittynyt: To 08.05.2008 20:29
ViestiLähetetty: Ke 21.02.2018 07:29
onko se tuo kakkospumpun kupeessa oleva osa webaston pumppu :roll: jos on niin hyvästä kohtaa otettu polttoaine :thumbup: tai oikeistaan tuohan on ykkös pumppu :roll:
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 21.02.2018 10:49
touhottaja kirjoitti:onko se tuo kakkospumpun kupeessa oleva osa webaston pumppu :roll: jos on niin hyvästä kohtaa otettu polttoaine :thumbup: tai oikeistaan tuohan on ykkös pumppu :roll:
Juu näin on. Putsasin ja suojakäsittelin eilen vielä tuon suodattimelta lähtevän painepuolen letkun metalliosat.

touhottaja kirjoitti:tälläset letkut minä väkersin

https://aijaa.com/img/m/00509/14517790.jpg

tällänen sitten se puristettva klemmari jaka puristetaan omalla työkalulla

http://i6.aijaa.com/t/00508/14517792.t.jpg


Tuollaisia puristettavia klemmareita ois voinut tehdä liikkeessä, tai käsitin että olisin saanut pihdit ja pannat lainaan, mukaan kotiin, mutta siellä suosittelivat kunnollisen letkunkiristimen käyttöä. Kyseessä kuitenkin kuuma paikka, ja 6-7 bar bensiinin paine... laitoin noihin korin puoleisiin päihin miniABAt.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 22.02.2018 11:34
Painin eilen ne irroitetut moottoritilan putkien alaliitokset kiinni, ja sommittelin bensapumppupakettia paikoilleen; meni hitto monta tuntia kun irtoletkujen (imu, paluu) pituuksia piti säätää ja paineletkun kulkua sommitella, ottaen huomioon että pumppuyksikön suojamuovikin menee vielä paikoilleen.

Tiukkasin kaikki liitokset ja tankkiin 20 litraa bensaa. Suratttelin virtoja päälle niin monta kertaa että paineet nousi ja alkoi paluukiero lorista tankissa; ensin tuli ilmaa kun kuului kuplintaa :D . Vaikutti pitävän liitokset.

Sitten tunnelma latistui kun yritin startata niin startti sanoi vain niuskis, akku tyhjä. Katsotaan saako tänään illalla "savut" niin vois laskea auton alas pukeilta...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Su 25.02.2018 20:33
No niin koekäyttö tehty ja kaikki vaikuttaa pelaavan. Kiinnitin vielä bensapumppujen suojamuovin ja samalla kun auto oli pukeilla ja kone kuumana laskin moottoririöljyt ulos ja asensin uuden tyhjennyspropunkin kun joskus olin sen ostanut AutohausAZ:sta :D . Koneeseen menee Valvolinen MaxLifet sitten.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Su 01.04.2018 17:57
Kuukauteen en tehnyt mitään, ei jaksanut. Tallissa kävin voitelemassa suksia :D . Laitoin öljyt koneeseen pari päivää sitten mutta en jaksanut koekäyttää vielä. Kuha reissusta kotiutuu...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: La 07.04.2018 23:45
No niin energiaa haettu talvilomalta. Otin auton alas ja käyttelin, peruuttelin pihalle ja takas talliin. Vaikuttaa toimivan, ilmastointikin edelleen, good.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 18.04.2018 21:09
Pesin tallipöyt sunnuntaina pois. Tänään vahasin auton, tai no melkein kokonaan eli kylkimuovit ja takapuskuri jäi mutta pitää niihin vielä keskittyä. On se vaan nätti, kesää odotellessa.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 10.05.2018 08:38
Löysin tähän ehjän airbagin purku-S124:sta. Vanha oli siis haljennut urastaan. Pitäs käydä ensi viikolla muutoskatsastamassa niin saisi ajoon. Tarkoitus tulla Jokimaalle sekä Ahvenistolle 19-20 toukokuuta :D
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 16.05.2018 08:01
Eilen muutoskatsastettiin museoautoksi.

Kuva

Tässä näkyy MR-vette jota halajin; se tulikin sitten kaverille tänne. Myyjä ei suostunut vaihtamaan kuuspisteysiin...

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: La 02.06.2018 09:18
Hage kirjoitti:
thenq kirjoitti:
RH kirjoitti:
karra kirjoitti:
Timo L. kirjoitti:No nyt eikun nuo kaaret pois niin :thumbup: .
Ei voi kun siel on (ehkä) ruostetta :mrgreen:

Sittenhän sen näkee :roll: .
Pois vaan :thumbup: .

"Anna mennä" ;)

Muuten kyllä täydellinen paketti!

Just niin. mielummin näkyvä ruoste kuin sen läpinäkyvä peittely :)

Ootteko tosisanne :shock: . Jotkuthan haluaa noita kaaria autoihinsa :lol: . No joo nythän ne on poissa mutta aina joskus häivähtää ajatus että autosta puuttuu jotain kun sitä vilkaisee... niihin ehti kait tottua :o . Mut parempi tietysti ilman :D .

Neljän kesän jäljiltä misukoissa on noin puolet tai vähän alle pintaa jäljellä. Ne kestää kyllä museokäytössä varmaan vuosia, onneksi tuli ostettua laaturenkaat silloin 2013 koska kiinankumit vois olla nyt jo ehtoopuolella.

Kylmästöintikin pelaa eli viileää pukkaa, silloin vaan täytettiin se R134a uudella kuivaimella höystettynä ja autohan on saksanaikoihin konvertoitu isceon 49ille.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 06.06.2018 06:51
Pari kuvaa Lemi Cruisingista, lainattu Overdrive foorumilta, käyttäjältä sarkeri-71:

Kuva

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 356
Liittynyt: Ti 06.11.2012 18:14
ViestiLähetetty: To 07.06.2018 02:32
Hiano auto! Ei voi mitää, aina tuloo miälehen elokuva kuuma kapakka tuasta sun C126:sta ;).
W124 300 E -87 Aut.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2627
Liittynyt: Ma 21.06.2010 03:10
ViestiLähetetty: To 07.06.2018 13:42
Onneksi olkoon taas yhdestä uudesta museoautosta :D Hieno siitä tuli.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: Ke 15.09.2004 12:43
Paikkakunta: Salon seutu
ViestiLähetetty: To 07.06.2018 19:01
:thumbup:
Hieno on.
Eikä yhtään haittaa, ettei ole niitä kromikaaria enää :D :wink: .
Mersuton mies !!!

1998-2002; 2004-2018:
W123 200D
S124 E220T
W124 200D
W124 E200D
W202 C220
S210 E430T
W169 A150
W210 E320CDI
S211 E500T 4-M
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 247
Liittynyt: Ti 18.10.2011 21:30
Paikkakunta: Kajaani
ViestiLähetetty: Su 10.06.2018 20:40
Onnea museoleiman johdosta !

ja "vermokaaret" joutavat aina kerrätykseen :)
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."

a124 E220Cab
exät:
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Su 10.06.2018 21:09
Kiitosta vaan! Takajarrujen jyristys poistui vasta kun laitoin orkkispalojen taakse kitinänvaimennustarraa jota hain motonetistä.

Venäläiset turistit tuijottaa kun tällä ajelee, ja toki muutakin noteeraa :)
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5449
Liittynyt: To 08.05.2008 20:29
ViestiLähetetty: Ma 11.06.2018 07:29
karra kirjoitti:Kiitosta vaan! Takajarrujen jyristys poistui vasta kun laitoin orkkispalojen taakse kitinänvaimennustarraa jota hain motonetistä.

Venäläiset turistit tuijottaa kun tällä ajelee, ja toki muutakin noteeraa :)

ei kannata poistua näköetäisyydeltä :wink:
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ma 02.07.2018 06:09
Tasapainotettiin renkaat perjantaina; about 110 vauhdissa alkoi olla pientä tärinää havaittavissa ja ens vkl reissu Helsinkiin tulossa... vaihdettiin samalla takaset eteen kun ne oli kuluneemmat.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: La 07.07.2018 08:38
Oltiin eilen Malmilla pre Cruisingissa ja SEC oli volkkari typ2 rivistöstä välissä, siellä euro ja japsialueella. Isä ja pikkupoika meni siitä ohi ja SECin kohdalla isä sanoi pojalleen että tuo on ihan normi auto :D

Päästiin Lappeenrannasta Porvoon kautta Helsinkiin kastumatta kun klo 1330 lähdettiin, pari pisaraa tuli tauolla joita oli 3 kpl.

Kohta taas Malmille :P
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2962
Liittynyt: To 14.10.2004 15:08
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: La 07.07.2018 10:32
karra kirjoitti:Oltiin eilen Malmilla pre Cruisingissa ja SEC oli volkkari typ2 rivistöstä välissä, siellä euro ja japsialueella. Isä ja pikkupoika meni siitä ohi ja SECin kohdalla isä sanoi pojalleen että tuo on ihan normi auto :D

Päästiin Lappeenrannasta Porvoon kautta Helsinkiin kastumatta kun klo 1330 lähdettiin, pari pisaraa tuli tauolla joita oli 3 kpl.

Kohta taas Malmille :P


Niin sillä normiautolla voi käydä heittämässä 400km. lenkin tuosta vain. Ehkä se "normaalius" on sitä :)

timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90. Peugeot 205 GTI 1.9 -91
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ma 09.07.2018 20:28
Meinasivat lauantaina Malmilla ajattaa käyttisparkkiin, huikkasin ikkunasta että tämä on museoauto :lol:

Kiristin tänään ohjaussimpukan, Atlaksen ohjeen mukaan kiitos siitä, haulla löytyi paljon neuvoja. Simpukka on varmaan ehtoopuolella mutta se parani kun vedin tapin ulos ja sitten puoli kierrosta sisään. Ajoin kuumaksi eikä jumittanut. Kone sammuksissa pari senttiä on klappia ratissa mutta sitä oli viisi ennen säätöä. Siksi vähän ravisteli oudosti, ja vetelikin... ei oo vaan kerinny ajatella asiaa... liikaa autoja...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: Ke 15.09.2004 12:43
Paikkakunta: Salon seutu
ViestiLähetetty: Ti 10.07.2018 09:18
karra kirjoitti:Meinasivat lauantaina Malmilla ajattaa käyttisparkkiin, huikkasin ikkunasta että tämä on museoauto :lol:

Niinpä, tiedä sitten kertooko tämä vanhojen mersujen kestävyydestä :thumbup: vai harrastajakentän tasosta ja ymmärryksestä yleensä... :thumbdown:
Mersuton mies !!!

1998-2002; 2004-2018:
W123 200D
S124 E220T
W124 200D
W124 E200D
W202 C220
S210 E430T
W169 A150
W210 E320CDI
S211 E500T 4-M

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1518
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
ViestiLähetetty: Ti 10.07.2018 18:31
SEC ja yleensäkkin w126 näyttää tänäpäivänäkin vielä tyylikkäältä ja arvokkaalta.
Perheessä:
W208 CLK 320 -99
S 212 E 200 CDI -11
C126 500 SEC-89
ex
W211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
"Tahto voittaa järjen"
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 26.07.2018 17:18
karra kirjoitti:Meinasivat lauantaina Malmilla ajattaa käyttisparkkiin, huikkasin ikkunasta että tämä on museoauto :lol:

Kiristin tänään ohjaussimpukan, Atlaksen ohjeen mukaan kiitos siitä, haulla löytyi paljon neuvoja. Simpukka on varmaan ehtoopuolella mutta se parani kun vedin tapin ulos ja sitten puoli kierrosta sisään. Ajoin kuumaksi eikä jumittanut. Kone sammuksissa pari senttiä on klappia ratissa mutta sitä oli viisi ennen säätöä. Siksi vähän ravisteli oudosti, ja vetelikin... ei oo vaan kerinny ajatella asiaa... liikaa autoja...

Ohjausiskunvaimennin kaput. Siksi vielä ravistelee aika ajoin, pitää selvittää mistä kannattaa ostaa :P
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ti 28.08.2018 19:39
karra kirjoitti:Ohjausiskunvaimennin kaput. Siksi vielä ravistelee aika ajoin, pitää selvittää mistä kannattaa ostaa :P
Tilasin Autodocista Febin ohjausvaimentimen, parikymppiä maksoi. Febin laatikossa oli toisen merkkinen osa mutta Made in Germany silti. Ohjaus tuli napakammaksi, ehkä nahkeammaksi ja taajama-ajossa uraherkkyys parani.

kesällä 2017 karra kirjoitti:Vaihtelin peräöljyt, pois tuli non 1,3 l ei niin pahanhajuista, melko kirkasta mutta ruskeaa öljyä. Laitoin sinne LiquiMolyn 85W-90 Limited Slip öljyä. Löysin perämurikasta pultinkannan alta sen laatankin jossa luki Sperrdifferential ja Spezial Öl tms ...


Em homma oli sen takia kun perä alkoi kahnuttamaan hitaissa kurveissa, ja ääni hävisi öljynvaihdolla.

Nyt SEC on muuttunu teräsveneeksi. Kun auto heiluu tai liikkuu niin vasemmalta takaa kuuluu sellaista narinaa kuin esim sukellusveneleffoissa sukellettaessa tosi syvälle. Ei ole mitenkään loogista vaan auton liike suoraan; kiihdytys tai jarrurus sekä yleensä liike vasemmalle kaarrettaessa saa aikaan korvia raastavan narinan ja valituksen. Silmämääräisesti ja kokeilemallakin kaikki tuntuisi olevan kunnossa. Olisiko takaiskarien alapallot?

Jarrutus sai hiljattain aikaan jyrinää juuri ennen pysähtymistä mutta sain sen kuriin kitinänvaimennustarroilla. Nyt alkoi tämä uusi ilmiö sitten.

Joku outous jarruissa takana on kun käytetyt hyvät palat "sipsuttaa" paitsi jarrua painaessa. Samoin kaarros vasempaan hävittää sipsutuksen mutta kaarros oikeaan lisää sitä. Outoa?

Tämä kaikki kuuluu hyvin sisälle kun ajaa ikkunat auki, ja äänet suorastaan häiritsee.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 315
Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä
ViestiLähetetty: Ti 28.08.2018 19:46
karra kirjoitti:Meinasivat lauantaina Malmilla ajattaa käyttisparkkiin, huikkasin ikkunasta että tämä on museoauto :lol:

Se mikä oli eilispäivän käyttöauto, on tämän päivän museoauto......... toki varmaan johtuu pitkälti siitä, että noita löytyy myös käyttöautoina tuon ikäisiä!
Hyvähän se on (merkistä riippumatta) että jokunen päätyy myös museorekisteriin!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11252
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 29.08.2018 07:44
karra kirjoitti:Tilasin Autodocista Febin ohjausvaimentimen, parikymppiä maksoi. Febin laatikossa oli toisen merkkinen osa mutta Made in Germany silti


Oli merkkiä Stabilus.

Vitonraato kirjoitti:
karra kirjoitti:Meinasivat lauantaina Malmilla ajattaa käyttisparkkiin, huikkasin ikkunasta että tämä on museoauto :lol:

Se mikä oli eilispäivän käyttöauto, on tämän päivän museoauto......... toki varmaan johtuu pitkälti siitä, että noita löytyy myös käyttöautoina tuon ikäisiä!
Hyvähän se on (merkistä riippumatta) että jokunen päätyy myös museorekisteriin!


Tässä eiliseltä lämpimältä iltapäivältä museoajoa :D

Kuva
Kuva lainattu käyttäjältä sarkeri71 od foorumilta
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
EdellinenSeuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: luketus ja 4 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

mbosa.fi

https://Www.AutoDoc.fi

www.merteil.fi