Harrastekäyttis W210 E320 STW vm. 1997 ja hitsaustyöt

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Su 18.11.2018 21:15
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ti 02.07.2019 11:35
Terve taas!
Alvadiin tuli tehtyä tilaus ja reilun viikon kuluessa sieltä saapui uusi jäähdyttimen palkki mallia tarvike.

Kuva

Kuva

Kuva

Pari päivää ennen luvattua toimituspäivää minulle soitettiin kyseisestä firmasta ja varmistettiin, että onko joku vastaanottamassa tuotetta.
Hyvää palvelua kaikkiaan Eestin miehiltä, pidetään jatkossa kyseinen firma mielessä :D .

Kuva

Väykkykin on ollut viime päivät kovassa käytössä kun muutto on edessä, kyllä se on tilava.
21 banaanilaatikkoa mahtui sisään, kaikkiaan 23 olisi mahtunut jossei hallitunkki ja yksi lihalaatikko olisi unohtuneet kyytiin.

Kuva

Kuva

Kuva

Tuli myös jonkinlainen tasaluku mittaristoon, katsoo jos menisi 400tkm raja rikki tämänvuoden sisällä.

Seuraavaan kertaan... :thumbup:
Nykyisin vm. -97 S210 E320
Ex vm. -88 W124 CE 230

MB Star C4 + läppäri


Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Su 18.11.2018 21:15
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ke 14.08.2019 02:20
Terve taas!

Parin kuukauden päästä pitää väykky katsastaa ja täten hitsaushommat tulevat lähiviikkoina ajankohtaiseksi.
Kovinkaan paljon en nykypäivänä hitsaile, satunnaisesti on tullut kakkosautoa ja paria mopon runkoa hitsattua mutta hommasin koemielessä puuilosta Pitstonen 170A valovirta-migin pikkutarvikkeineen ja motonetistä kaasupullon. Vaikka onkin halpiskone niin yllättävän hyvää jälkeä tuolla saa aikaan ja pystyy myös hieman paksumpaa tai ohuempaa materiaalia hitsaamaan kun säätömahdollisuudet on yllättävän laajat.

Kuva

Kuva

Mökillä koekappaleena toimi muutama pellinpala ja kaupungissa tein pari hitsipistettä kilvettömään monkeyn-runkoon.

Kuva

Kuva

Vielä ostoslistalta puuttuu liittyen hitsaamiseen hitsausmaski, hanskat ja tarvittava sammutusvälineistö sekä peltiä niin pääsee suunnittelemaan tulevaa rakentelua. Tämänlisäksi vielä ruosteen irroittamiseen, kittaamiseen ja maalaamiseen liittyvät materiaalit täytyy hommata niin pääsee toteuttamaan pohjan ruosteoperaatiota.
Alkuun pistän tuon pohjan ja helmat sekä keulan alapalkin siistiksi niin pääsee käyttämään leimalla. Tämän jälkeen olisi tarkoitus löytää kohtuuhintainen maalari uudelle etupuskurille niin saisi yleisilmettä muutettua.

Täytyy vielä tässä paneutua kunnolla tuohon maalaamisen ja ruostesuojauksen suunnitteluun, tavoitteena on ettei tarvitse ainakaan pariin vuoteen kajota pohjaan tai helmoihin. Rauhassa hyvä tulee :wink: .

Seuraavaan kertaan...
Nykyisin vm. -97 S210 E320
Ex vm. -88 W124 CE 230

MB Star C4 + läppäri
Edellinen

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

https://Www.AutoDoc.fi