Oma mielipide tuohon seinään tormäämiseen suoraan on sama kuin yrittäisi ajaa kerrostalon seinään suoraan ja sivusta ajaa ennen törmäystä auto samaa vauhtia. Kummasti se energia alkaa suuntautumaan sinnesuuntaa minne helpoin mennä. Tosin silloin kun pakopaineet alkaa nousemaan liiankin suurikis niin silloin voi tulla ongelmia, mutta vähimmät ongelmat on johtuen pakosarjan virtauksissa.
Kuten Lassi sanoo, varmasti helppo tehdä ja siistein sekä ei vääntyile yms. Mutta villi veikka että semmosita pukinsarja helvettiä oikeesti tarvitaan vain 2% tämänkin forumin superturboissa. Muuten voi olla sama mistä ne sarjat vääntää.
tuossa toyotan jeesuksen aikaiseen dieseliin sarjaa tein ja leikin sitten samalla hiukan solikan virtaussimuloinnilla

pyörre jää juuri tuohon 1,2 ja 3,4 törmäyskohtaan.
Tuossa ohjuri mikä tuli tehtyä sitten siihen sarjaankin.

tuossa taas kaikki tehty 90 asteisesta kulmpalasta, eli jokainen ohjautuu keskelle, ainoastaan 3 menee suoraan. Nyt jos pitäisi monivenaan tehdä niin tekeisin vielä hiukan eri mallilla. Pyöritelly päässä vieläkin simppelimpää mallia..

Tuossa näkyy malli miten levitetty noi aukot, työläs on mutta kun kerta itelle tekee.
Seuraillu paineita tuolla pilleriturbolla niin pysyy pakopaineet ahtojen kanssa samassa, ei ole karkailleet. Pakolämmöt pyörii siellä 600astetta kunnon vedätyksessä tuolla hangessa. maantiellä 250-300 astetta. eli nekin paremmat kuin hyvät.
Kaikki tyylillään. ei se CUMPPARI suotta ole aina käyttänyt tuota halkosarjaa. Mutta makuasiahan tämäkin on, mutta FAKTA on se että Petehrin sarjat on suomen hienoimmat lajissaan PISTEPISTEPISTE