W201 2.5d--> 300-24dt ST (Kori myyty pois)
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Kuvia lisätty 27.3)
Taas ois homma hieman edistynyt. ahtoputket olisi imusarjan puolella valmiit, kaasuvivusto, öljynlauhduttajan putket, hukkaportti, öljypaluu ja paine turbolle tehtynä. Myös akkuteline ja tankki tuli asennettua konttiin. Kardaania tässä vielä ootellaan ja etujarrut olisi aika mukavat löytää myös. Mutta ei auta kun jatkaa harjotuksia... täytyy laittaa kuvia kun kerkee.
W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Kuvia lisätty 27.3)
PA-mittari tuli tankkiin laitettua, ylimääräset sähköt tuli myös revittyä pois tuosta keskikonsolin läheisyydestä. Flektille tuli tinailtua samalla johdot. alkaa pikkuhiljaa valmistumaan. Sais vain sen perhanan kardaanin
No kyllä sitä varmaan kesällä pääsee ajelee 
Tuossa olis pari kuvaa lisää





Tuossa olis pari kuvaa lisää



W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST
Tänään tuli kauvan odotettu kardaani!
Nyt muutakun viimestelyt niin sais vehkeet käyntiin!



W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST
meinaat jättää tuon rättinivelen perän päähänmakke190 kirjoitti:Tänään tuli kauvan odotettu kardaani!Nyt muutakun viimestelyt niin sais vehkeet käyntiin!
[ http://i654.photobucket.com/albums/uu267/Makke190/W201%20300ST/2011-05-21191017.jpg ]

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST
Hyvinhän ne tuntuu kestävän kun kaikki on linjassa!napa kirjoitti:meinaat jättää tuon rättinivelen perän päähän

IG: @pyrytakkunen
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST
Kyllä se siellä kestää jos ei kestä nii konstit löytyy kyllä siihenkin 

W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST
No nyt olisi savut otettu mersusta! Ajamaan tosin ei päässyt kun tuo hydraulinen painelaakeri vuotaa kytkin nestettä
Kun auto on sammuksissa ja pumppaa kytkintä niin ei vuoda ja toimii, taas kun auto on käynnissä alkaa vuotamaan ja polin menee veteläksi... missähän voisi olla syy?

W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST
Nyt olisi taas auto kasassa ja ensimmäiset testiajot suoritettu, on se vaan mukavaa pitkästä aikaa 

W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
No nyt olisi mersu leimattu ja kovasti ajeltu
Mukavasti tuntuu liikkuvan ja kiihtyvän
Etupuskuri pitäisi vielä saada ja öljynlauhdutin on ostoslistalla. sekä isompi flekti. Mutta eiköhän se siitä vielä valmiiksi asti tule 



W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
kuvia
miten sulla lämmöt käyttäytyy ? kiinnostas tietää jotain vertailukohdetta 


Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Kyytissä käyty ja ei oikeen voi sanoa mitään... kädet tärisee vieläkin...



It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Täytyy laittaa illalla
Lämmöt pysyy aikalailla normaalissa, mutta öljyn lämmöt korkeat varsinkin kuumalla kelillä kun tuo öljyn lauhdutin puuttuu
Mutta täytyy se siihen laittaa ennen ku enempi ajelee.
Ei kai se nyt niin hätänen lähtö vielä ollut


Ei kai se nyt niin hätänen lähtö vielä ollut

W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
meinasikkos penkkiin viijä millon
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
mitä sul on ahtoja tällähetkellä ?
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Täytyy katsoa millon ehtii viemään, nyt auto seisoo pienen rengasrikon takia
ja etupuskuria tässä oottelen kovasti.
Tällähetkellä on se 3,5bar ahtoa

Tällähetkellä on se 3,5bar ahtoa

W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Tuossa olisi pari kuvaa nyky tilanteesta:






W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
oikeen anoppilassa puunattuna
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma 18.01.2010 01:11
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
laitahan videoo mersusta 

Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Täytyy tuossa ottaa vilmiä ku saa taas hieman autoa kasattua 

W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
vieläkös puskuria hajeskelet..voi olla että joutais tuosta tenavasta...
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Olisi sille käyttöä, yhden ostin mutta kun en ole sitä vaan saanut vaikka sen maksoin jo. Mitäs se maksas?
W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
katotaan nyt mitä se vakuutus ukkeli mesestä meinaa
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Ensimmäinen vika tälle kesää, vetonivel pamahti
Dumppi tuli myös asennettua ainoa vika vain ku se aukeaa kun ahdot nousee 2bar
Täytyy hieman sitä säätää. Seuraavaks pitäs alkaa asentamaan penkkejä. Jää ylimääräseks tuommoset uudella kuviolla ja kyynärnojalla varustetut etupenkit jos joku tarvii.
kuvia nykyhetkestä:





kuvia nykyhetkestä:



W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
pittäisköhän kaupitella nahkoja sisälle
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Mikäs ohjaustehostimen pumppu tos on? itte pitääs saada kans tollanen lyhyt ja pieni 

Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Tuossa on vitos lainattu pumppu.
W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
stana ku on komia 190
ja viellä parhaalla moottorilla mitä on ikinä tehty




Diiiiiiiissseli
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Onhan tuo joo seisonnassa vain ollut jonkin aikaa. jos sais tekniikkaa päivitettyä lisää talven aikana.
W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
Mitäs siinä enää oikeen voi päivittää? 

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: W201 2.5d--> 300-24dt ST (Ensimmäinen testiajo ajettu 28
no ei niitä kaikkia viitti aina paljastaa
saa nähä mitä sitä keksii 


W210 300TDT
W638 108D
W638 108D