W126 Coupe: 500 SEC 1984
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Pullo väärinpäin eli tankkaus nesteenä koska kyseessä liukuman omaava kylmäaine Isceon(huoltokylmäaine). R134A niin pullo oikeinpäin koska ei liukumaa eli puhdas kylmäaine kuten R12 niin voidaan tankata myös kaasuna. Liukuman omaavissa kylmäaineissa on propaani, butaani tai isobutanoli (R600A) ottamassa öljyn kylmäainekiertoon että se pikaiseti palautuisi kompuralle mäntiä voitelemaan. Kylmäaine viilentää kompuran. Jos on liian vähän kylmäainetta ei kompura saa jäähdytystä ja sen vuoksi matalapainekatkaisin. Tuo kuvan tapa on kylmäalan ammattilaisen jokapäiväistä arkea.
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Sun auto on ihan rehti C126, ei W.ADHD kirjoitti: Siis näin ainakin vuonna 1987 ja autohan oli W126c.
-82 500 SEC
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5679
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
kyllä se ilimastointi vielä toimi muttei mitenkään ärhäkkäästi, kapiini jäähty just sen verran ettei mahoton hiki pukannu kuumillakaan keleillä nyt jäähtyy huomattavasti joutuummin
täyttäjä oli tosiaan ihka oikeesti ammattimies eikä paljon muuta teekkään kun pajottelee kylymäkonneita ja sillon tällön pesukonneita tunnen miehen kymmenien vuosien takaa
täyttäjä oli tosiaan ihka oikeesti ammattimies eikä paljon muuta teekkään kun pajottelee kylymäkonneita ja sillon tällön pesukonneita tunnen miehen kymmenien vuosien takaa
mullon pelkkiä romuja vaan
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
touhottaja kirjoitti:kyllä se ilimastointi vielä toimi muttei mitenkään ärhäkkäästi, kapiini jäähty just sen verran ettei mahoton hiki pukannu kuumillakaan keleillä nyt jäähtyy huomattavasti joutuummin
täyttäjä oli tosiaan ihka oikeesti ammattimies eikä paljon muuta teekkään kun pajottelee kylymäkonneita ja sillon tällön pesukonneita tunnen miehen kymmenien vuosien takaa
Juuri näin ajattelinkin asian olevan. Kuvan vaaka osoitti kyllä ammattimiehen olevan asialla ja mittarisarja paljasti vielä että ammattimies on `vanhan liiton miehiä`, kuten allekirjoittanutkin . Nämä jutut on meille arkipäivää ja
ajattelin tuoda vaan näitä kahden ja puolen vuosikymmenen aikana opittuja kylmäasioita julki, josko joillekkin näistä olis hyötyä:thumbup: . Tiedon jakaminen ei oo itteltä pois.
Vastaavasti kyselen outoja ja toivon ammattilaisten vastaavan ja vastauksiahan satelee mukavasti. Siitä tämä foorumi on ainutlaatuinen.
560sec W126
280e W123
kerran vanha mersu, aina vanha mersu
280e W123
kerran vanha mersu, aina vanha mersu
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Digimittarit on yleensä kaikkilla kaapin päällä pölyyntymäsä koska ei niillä mitään tee. Moni foorumilainen käyttäis analogista voltti- ja amppeerimittariakin jos niitä vielä sais jostain.ADHD kirjoitti: ...mittarisarja paljasti vielä että ammattimies on `vanhan liiton miehiä`, kuten allekirjoittanutkin . .
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
SEC menee noin kuukauden päästä talviteloille. Vahasin viikonloppuna mahdollisesti viimeistä kertaa ennen sitä. Tässä muutama kuva.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Nyt on SECissä uudet kesärenkaat: Goodyear Excellence 215/55/16. Istuivat hyvin Lorinserin 8" leveille vanteille. Samalla tuli säädätettyä ohjauskulmat. Onneksi säätöpultit eivät olleet jumissa. Samalla käytiin alustan niveliä läpi eikä mitään huolestuttavaa löytynyt.
Vielä korkeintaan kolme viikkoa nautitaan SECistä. Sitten tulee "talviauto" alle eli C124 .
Vielä korkeintaan kolme viikkoa nautitaan SECistä. Sitten tulee "talviauto" alle eli C124 .
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
SECillä mennään vielä tämä kuu täälläkin. Testasin tänään että Webasto toimii, ja persgrillejäkin olen jo käyttänyt kun on nahkajakkarat .taviokuurna kirjoitti:Nyt on SECissä uudet kesärenkaat: Goodyear Excellence 215/55/16. Istuivat hyvin Lorinserin 8" leveille vanteille. Samalla tuli säädätettyä ohjauskulmat. Onneksi säätöpultit eivät olleet jumissa. Samalla käytiin alustan niveliä läpi eikä mitään huolestuttavaa löytynyt.
Vielä korkeintaan kolme viikkoa nautitaan SECistä. Sitten tulee "talviauto" alle eli C124 .
Laitoin vaimon autoon sunnuntaina SL:n pyörät alle eli 225/55R16, EVO1 vanteilla. Ne on Contin kitkat, 5 mm pintaa ja on sitten mukavan pehmeät ja hiljaiset ajaa (kesikset oli 215 leveät nopean ajon saksankitkat, 2 mm pintaa...) . Mutta tänään sitten muutaman pv tauon jälkeen SEC tuntuu aivan kivireeltä... pitää ensi kesäksi hommata uudet kumit, vanhat on siis kovettuneet ja ne ei ole enää pyöreät tai ne ei ainkaan pyöri kuten pyöreän renkaan tulee käyttäytyä. Ajattelin jos 245/45 tai 235/50 R 17 eli pidän nuo Lorinserit toki.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Jep, vielä tää kuukausi kurvaillaan ja sitten pilttuuseen!
Kokemuksia viime kesän 225/50 R17 renkaista, kilometrejä tuli reilu 2500km ja setti renkaita kustansi 400€ Mansen autossa. Halppismerkki oli joku 585steel tai jotain sinne päin, Koreasta. Pintaa jäljellä vielä runsaasti, pyöreet ja mustat ku makkara
Metelistä ei oikein osaa sanoa, ääntä kyllä kantautuu kabiiniin samaan tahtiin ku rouvan octavia -07 kuljettimen hyttiin. Jonnin verran siis.
Kokemuksia viime kesän 225/50 R17 renkaista, kilometrejä tuli reilu 2500km ja setti renkaita kustansi 400€ Mansen autossa. Halppismerkki oli joku 585steel tai jotain sinne päin, Koreasta. Pintaa jäljellä vielä runsaasti, pyöreet ja mustat ku makkara
Metelistä ei oikein osaa sanoa, ääntä kyllä kantautuu kabiiniin samaan tahtiin ku rouvan octavia -07 kuljettimen hyttiin. Jonnin verran siis.
560sec W126
280e W123
kerran vanha mersu, aina vanha mersu
280e W123
kerran vanha mersu, aina vanha mersu
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Goodyearit vaikuttavat viikon ajokokemuksen perusteella hyviltä. Vakaa ja pehmeä ajotuntuma sekä alhainen melutaso.
Olikos ADHD:n SECin kuvia jossain nähtävillä?
Olikos ADHD:n SECin kuvia jossain nähtävillä?
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Taisit olla tänä aamuna kehäII/Ylismäentien rampin valoissa, ite oli viereisellä kaistalla 4-akselisella maansiirtoautolla.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Kuvia otin tänään, mutta miten ne sais näkyviin?taviokuurna kirjoitti:Goodyearit vaikuttavat viikon ajokokemuksen perusteella hyviltä. Vakaa ja pehmeä ajotuntuma sekä alhainen melutaso.
Olikos ADHD:n SECin kuvia jossain nähtävillä?
560sec W126
280e W123
kerran vanha mersu, aina vanha mersu
280e W123
kerran vanha mersu, aina vanha mersu
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Lataa vaikka tuonne:ADHD kirjoitti:Kuvia otin tänään, mutta miten ne sais näkyviin?taviokuurna kirjoitti:Goodyearit vaikuttavat viikon ajokokemuksen perusteella hyviltä. Vakaa ja pehmeä ajotuntuma sekä alhainen melutaso.
Olikos ADHD:n SECin kuvia jossain nähtävillä?
http://aijaa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klikkaa pikkukuva ja kopioi.
Liitä linkki tänne niin tulee pikkukuva näkyviin ja sitä klikkaamalla näkee isomman.
Helppoa.
-82 500 SEC
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
No niin, nyt on SEC levännyt viime sunnuntaista lähtien. Seuraavan kerran ajoa huhtikuussa 2012. Talvella on tulossa hiukan muutoksia, mutta niistä tietoa tuonnempana.
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
En tunnusta. Olin kyseisenä aamuna Kehä III:lla matkalla lentokentän suuntaan. Mutta muuten tuo voisi olla kohtalaisen mahdollinen bongaus.petri kirjoitti:Taisit olla tänä aamuna kehäII/Ylismäentien rampin valoissa, ite oli viereisellä kaistalla 4-akselisella maansiirtoautolla.
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
No niin! Kevät tuli ja SEC pääsi näkemään päivänvalon 29.4. Samana päivänä vaihdoin moottoriöljyt (TB Moniaste 15w-40, 7.5 litraa) ja vaihteistoöljyn (4.8 litraa, momenttimuunninta ei tyhjennetty) suodattimineen, tiivisteineen ja öljypohjineen. Pohjan vaihdoin, koska epäilin sen olevan vääntynyt, kun olin kiristänyt viime keväänä pultit liian kireälle No, nyt on pultit "löysällä"
Kyllä oli mukavaa ajella vappupäivänä. SEC jää tänä vuonna ns. pyhäautoksi. Ajelen ensisijaisesti C124:lla.
Kyllä oli mukavaa ajella vappupäivänä. SEC jää tänä vuonna ns. pyhäautoksi. Ajelen ensisijaisesti C124:lla.
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Moron,
Ihan pakko kysyä, että ostitko auton Vammalan seudulta? Rekkari näyttää tutulta... Jos näin on minulla hieman tietoa pirssistä. Vaikka YV:llä lisää, jos kiinnostaa.
Ihan pakko kysyä, että ostitko auton Vammalan seudulta? Rekkari näyttää tutulta... Jos näin on minulla hieman tietoa pirssistä. Vaikka YV:llä lisää, jos kiinnostaa.
Kaikki alta kymmenen millin pultit aukee molempiin suuntiin!
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Pesin (Korrek Autopesu), vahasin (Turtle Colour Magic) ja kiillotin kromisosat eilen. Viikko sitten puhdistin sisustan kovat osat. Tässä hieman kuvia.
Apparinpenkin selkänoja ei liiku eteenpäin. Se laskee ainoastaan. Miksiköhän? Moottori on varmaan kunnossa, koska tuskin selkänoja muuten laskisi. Onkohan vika säätömekanismissa, jonka Sergey on näköjään avannut SEL:issään.
Apparinpenkin selkänoja ei liiku eteenpäin. Se laskee ainoastaan. Miksiköhän? Moottori on varmaan kunnossa, koska tuskin selkänoja muuten laskisi. Onkohan vika säätömekanismissa, jonka Sergey on näköjään avannut SEL:issään.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Toimikos se aiemmin? Farmarini oli Saksassa ilmeisesti pitkiä aikoja käyttämättä, ja kun Suomessa säädin istuinta, melkein kaikki toiminnot veivät taakse- ja alaspäin. Mutta kun maltoin pitää katkaisijaa haluamassani asennossa, hetken kuluttua se toimikin. Lie jotain hapettumaa tms. Nyt säätimet toimivat hyvin.taviokuurna kirjoitti: Apparinpenkin selkänoja ei liiku eteenpäin. Se laskee ainoastaan. Miksiköhän? Moottori on varmaan kunnossa, koska tuskin selkänoja muuten laskisi. Onkohan vika säätömekanismissa, jonka Sergey on näköjään avannut SEL:issään.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Kuinka kauan pidit katkaisijaa haluamassasi asennossa?Timo L. kirjoitti:Mutta kun maltoin pitää katkaisijaa haluamassani asennossa, hetken kuluttua se toimikin.
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
No sanotaan jotta muutamia sekunteja, en muista vetikö selkänoja itsensä jonkun kerran tosi alas ennen kuin tuli ylös. Sitten vaan rumppailemalla eri asentoja.taviokuurna kirjoitti:Kuinka kauan pidit katkaisijaa haluamassasi asennossa?Timo L. kirjoitti:Mutta kun maltoin pitää katkaisijaa haluamassani asennossa, hetken kuluttua se toimikin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Tämä oli hyvä vinkki, kiitos! Selkänoja alkoi liikkua eteenpäin, kun oli tarpeeksi sitkeä.Timo L. kirjoitti:No sanotaan jotta muutamia sekunteja, en muista vetikö selkänoja itsensä jonkun kerran tosi alas ennen kuin tuli ylös. Sitten vaan rumppailemalla eri asentoja.
Seuraavat isommat toimenpiteet SECin suhteen ovat takajousien vaihto ja jumittuneen kattoluukun korjaus.
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Käsittelin tänään nahkoja Turtle Wax Leather Cleaner & Conditioner:illa. Nahat eivät olleet likaiset, mutta halusin antaa niille hiukan "kosteutta ja ravintoa" No, täytynee hankkia AutoGlymin Leather Care Balm:ia ja käsitellä nahat sillä. Sen kun pitäisi olla enemmänkin hoitava ja ennalta ehkäisevä kuin puhdistava tuote.
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
autoglym on rahan haaskuuta... ainakin se cream, balmista en tiedä.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3&t=117213" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3&t=117213" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Presta Leather Conditioneria kehutaan kovasti. Saatan kokeilla sitä. Tosin tuota AutoGlymin Leather Care BALMiakin kehutaan. Sen saatavuus on parempi kuin Prestan.epk kirjoitti:autoglym on rahan haaskuuta... ainakin se cream, balmista en tiedä.
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Käytin ennen glymiä ja kun sitä Prestaa kehuttiin niin kovin ostin sitä ja ero on kyllä kuin yöllä ja päivällä
Dodge Charger 440 R/T 1969
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Oliko kyseessä nimenomaan Glymin Leather Care Balm vai Leather Care Cream?Ville126 kirjoitti:Käytin ennen glymiä ja kun sitä Prestaa kehuttiin niin kovin ostin sitä ja ero on kyllä kuin yöllä ja päivällä
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
Ei saakeli, tee nyt jotakin äkkiä tuolle alustan keulimiselle, vanteille ja noille kromikaarille. Eihän tollasenaan kehtaa ajella edes sysmän grillille... yöllä... sateessa...
Muuten olis potentiaalia saada tosi siistikuntoisen näköinen peli. Nyt on vähän tuollaista hevosmiesfiilistä vielä...
Muuten olis potentiaalia saada tosi siistikuntoisen näköinen peli. Nyt on vähän tuollaista hevosmiesfiilistä vielä...
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5679
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
pistäppä Taski omas näytille, nähhään miten se jököttääTaski kirjoitti:Ei saakeli, tee nyt jotakin äkkiä tuolle alustan keulimiselle, vanteille ja noille kromikaarille. Eihän tollasenaan kehtaa ajella edes sysmän grillille... yöllä... sateessa...
Muuten olis potentiaalia saada tosi siistikuntoisen näköinen peli. Nyt on vähän tuollaista hevosmiesfiilistä vielä...
mullon pelkkiä romuja vaan
Re: W126 Coupe: 500 SEC 1984
http://s104.photobucket.com/albums/m191 ... G_9401.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
En tiedä miten meikäläisen auto tähän liittyy. Ei nyt ollut tarkoitettu mikskään henkilökohtaiseks loukkaukseks, kunhan totesin faktat. Meikäläisen auto on vielä väärää merkkiäkin.
Kyllähän noi secin vanteet vielä menee, mutta nuo kromikaaret ja tuo keuliminen on minusta vähän liikaa jo... Noh, makunsa kullakin. Kaippa sitä itsekin sitten kuuskymppisenä...
En tiedä miten meikäläisen auto tähän liittyy. Ei nyt ollut tarkoitettu mikskään henkilökohtaiseks loukkaukseks, kunhan totesin faktat. Meikäläisen auto on vielä väärää merkkiäkin.
Kyllähän noi secin vanteet vielä menee, mutta nuo kromikaaret ja tuo keuliminen on minusta vähän liikaa jo... Noh, makunsa kullakin. Kaippa sitä itsekin sitten kuuskymppisenä...