e200d trimmaus ilman ahdinta
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
e200d trimmaus ilman ahdinta
olis tarkoitus tehdä kansi remontti, mielessä kävi että mimmoinen vaikutus saadaan aikaan kannen viilauksella ja onko kellään tietoa kuinka isoa kanavaa uskaltaa jyrsiä ettei mee puhki. siihen lisäisi vielä paremmin virtaavan pakosarjan ja ruuvaisi jo joskus mynässä käynyttä pumppua lisää. kyllä varmaan jotain vaikutusta on tai ainakin luulis! kanavien mallista olisin kiitollinen ei tartti kantapään kautta harjotella.
Suurimpiirtein samoilla linjoilla ollaan.. tosin ei oo omaan viel konepuolelle tullu tehtyä mitään. Lähinnä kuitenkin vaan pumppua aatellut säädättää.
Paljonkos tuo mynässä pumpun säädättäminen maksoi? Tuliko kovinkin tuntuva muutos menopuoleen?
Mahtaisiko tuollainen reilu sata pollee olla mahdottomuus, jos tuosta pumpusta ottaisi kaiken irti?
Paljonkos tuo mynässä pumpun säädättäminen maksoi? Tuliko kovinkin tuntuva muutos menopuoleen?
Mahtaisiko tuollainen reilu sata pollee olla mahdottomuus, jos tuosta pumpusta ottaisi kaiken irti?
W639 "130Cdi" -07
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
On itselläkin käynyt moiset mielessä, mutta ne pari lisäheppaa, jotka voi saada, tulevat kierrosalueen loppupäähän ja niitä tuskin edes huomaisi. Turbo on halvin tapa saada tuntuva lisäteho, eikä se hirveitä maksa kun ei älyttömiä ahtoja laita, ettei tarvitse konetta aukoa jne.
W124 250D Aut -90
Citroen Xsara -01
Toyota Corolla 4WD -90 AS
[url=http://www.sahkoautot.fi/wiki:2ev]Citroen 2CV -70[/url]
Citroen Xsara -01
Toyota Corolla 4WD -90 AS
[url=http://www.sahkoautot.fi/wiki:2ev]Citroen 2CV -70[/url]
Turbotus taitaa onnistua pelkästään tuolla STT:n sarjalla, ilman päästömittauksia.
Toisessa viestiketjussa oli puhetta, että STT olisi kyseistä turbosarjaa vuoteen 95 valmistanut? Tuohan olisi ainakin mallisarjalle tehty malli, mutta taitavat vaatia päästöjenmittauksen tuonkin kanssa?
Tuo 90 pollea kuulostaa kyllä todella mopomaiselta... vaikka onkin melkoisesti enemmän, kuin 74 pollea..
Porukoiden väyrynen (220D) oli tuossa alkukesästä Diesel huolto Häkkisellä takuu remontissa, kun olivat juottaneet luultavasti kylmällä kolvilla, kun auto aijemmin oli ollut huollossa. No he tarjosivat samalla "18" pollen lisäystä kyseiseen autoon ja sellainen sitten tulikin. Eli E-sarjan 220D:stä "irtosi" 113 kaakkia.
Muilla tälläistä viritystä 220:ssä?
Toisessa viestiketjussa oli puhetta, että STT olisi kyseistä turbosarjaa vuoteen 95 valmistanut? Tuohan olisi ainakin mallisarjalle tehty malli, mutta taitavat vaatia päästöjenmittauksen tuonkin kanssa?
Tuo 90 pollea kuulostaa kyllä todella mopomaiselta... vaikka onkin melkoisesti enemmän, kuin 74 pollea..
Porukoiden väyrynen (220D) oli tuossa alkukesästä Diesel huolto Häkkisellä takuu remontissa, kun olivat juottaneet luultavasti kylmällä kolvilla, kun auto aijemmin oli ollut huollossa. No he tarjosivat samalla "18" pollen lisäystä kyseiseen autoon ja sellainen sitten tulikin. Eli E-sarjan 220D:stä "irtosi" 113 kaakkia.
Muilla tälläistä viritystä 220:ssä?
W639 "130Cdi" -07
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
Ajattelin koittaa kyllä sitä viilaus hommaa tohon omaani vaikuttaa tai ei. kyllä se mynä aikalailla on tuohon autoon tehny, mitä olen noita orkkis kaksatasia ajellu. ja yk sällli halus väkisi 123 300 koittaa kisaa ni ei se ton mu 200 automaatin ohi tullu!! mutta meinasin kyllä vielä kantta viilata ja soppaa lisää, ja pakosarja aihiokin olisi laskettu katotaa mitä saadaan aikaan.Voipi olla että uhmaan lakia ja laitan ahtimen ilman katastusta tai teen isommalla koneella!!! Vähän kiirettä ei tahdo keritä täs koneen vieressä istua,et voi välil kestää nää mu vastaukset. Mikä puskuri Mikolla on, tosi hieno! Ny täytys lähtee rakentaa jokkis autoo su. kisat ja kone viel pöydäl palasina!!!!!!!!!!!!! kiire!!!!!!!!!!!!!
Pumpun säädöllä 200D:stä saadaan sellanen vakio 250D:n veroinen ja 250D:stä saadaan noin 300D:n veroinen, ehkä vähä pirteämpi, ja kyllä se vaikuttaa sinne alakierrosten laiskuuteenkin, eli reagoi huomattavasti paremmin kaasunpainallukseen. kyllä ne erot ovat ihan perstuntumallakin huomattavat, pelkällä pumpumkin säädöllä.
Kyllä Mersu on aina Mersu
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
Ylivieskassakin osataan laitaa lisää puhtia nokilekaan, esim HP-diesel.Saleksi kirjoitti:jeep, no eipä toi mynän homma oikein onnista kun autopitäs olla koko ajanliiknteessä kun isäntä on reissu hommisa.
Kyllä Mersu on aina Mersu
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)