
Autoon seuraavat suurimmat projektit tulevat olemaan:
- oikean ajovalopolttimon vaihto
- öljynvaihto jossain 120.000 kilometrin kohdalla(kokonaisajomäärä tänään 113 090km)
- radiokanavan vaihto kohtuullisen säännöllisesti
- mahdollinen talvirenkaiden vaihto (jos raaskii talvella ajella), nyt alla 600km ajatut ajanmukaiset "traktorinkumit"
- hanskalokeron salvan herkistely

Auto aseteltu nykykuntoonsa vuonna 1993 jolloin nokalle on asennettu uusi OM616.912, sen jälkeen sille ei oikeastaan ole tehty mitään.. Ajettu reipas 3 tkm/v. Laatikkona 4-lovinen manuaali. Varusteina alipainekeskuslukitus varashälyttimellä, sähköpeilit ja lasit. Kaikki laitteet toimii ja penkit päällystetty Tammerin mittojen mukaan tehdyllä päällisillä. Tosin ne saattaa olla hävityslistalla, sillä alla on uudet sisustuksen sävyn mukaiset "uudet" penkit. Maalipinta on originaali, ainoastaan kuskin ovi ja takaluukku on vaihdettu marmoritiskin "tarvikeosiin" ja niissä on tarkkasilmäisen nähtävissä sävyero.
Auton nimi juontaa sen edellisestä omistajasta Vehon ammattilaisesta (Tauno) joka auton on itselleen vuonna 1993 rakentanut 9kk työllä käyttäen vain alkuperäisiä uusia osia. Hämmästyttävintä työnjäljessä on se että se tosiaan on tehty 20 vuotta sitten! Terkut vaan Taunolle jos tätä joskus luet.

Pari päivää tuolla ajelleena edellinen museorekisteröity 200B/vm. 1982 ja sitä edellinen 300TD/vm. 1981 ovat tuntuneet ajoltaan ja kunnoltaa tätä "linttaa" aika paljon vaatimattommilta.
