Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Mielenkiintosta, hyvältä näyttää!
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Hyvä että kansallekkin kelpaa
Rojektia pukkaa, käyttikseen (?) Taas vaihteeksi.. Eli rikkonainen perä vaihdettiin ehjään ja tuli kivana yllärinä että lootas ei mee pakki, vapaa, parkki ja ykköspykälä päälle.. Tuli toissapäivänä kottikärryllinen motivaatiota jostakin ja purkasin auton pihalla katoksen alla, ja otin tekniikan irti. Yhtäkkiä hehkulamppu syttyi majakassa kun katselin lapsellista om605 vakioturboa, ja älysin että mullahan on tuollaanen toinenkin, pikkuisen isompi vain. Noh tänään meni iltapäivä pakosarjaa ja downpipeä tehdessä . Voi jo vähä liikahtaa kun eräs ilta vaihdoin tosiaan ne 6mm elementit sinne pumppuunkin. Härski om605 twinturbo manuaali siis tiedossa!
Lootaksi sitten 4-v, sattui olemaan ainut ehjä laatikko koko kioskissa. Kytkimeksi sorvautin vauhtipyörää ja 240mm massalevy 230kompressorin asetelmalla, johon tehtiin millin verran lisää painetta. Saas nähä käykö jo vkl aikana? On vaan niin rahamiesten touhua ajella tolla v8 mersulla
Rojektia pukkaa, käyttikseen (?) Taas vaihteeksi.. Eli rikkonainen perä vaihdettiin ehjään ja tuli kivana yllärinä että lootas ei mee pakki, vapaa, parkki ja ykköspykälä päälle.. Tuli toissapäivänä kottikärryllinen motivaatiota jostakin ja purkasin auton pihalla katoksen alla, ja otin tekniikan irti. Yhtäkkiä hehkulamppu syttyi majakassa kun katselin lapsellista om605 vakioturboa, ja älysin että mullahan on tuollaanen toinenkin, pikkuisen isompi vain. Noh tänään meni iltapäivä pakosarjaa ja downpipeä tehdessä . Voi jo vähä liikahtaa kun eräs ilta vaihdoin tosiaan ne 6mm elementit sinne pumppuunkin. Härski om605 twinturbo manuaali siis tiedossa!
Lootaksi sitten 4-v, sattui olemaan ainut ehjä laatikko koko kioskissa. Kytkimeksi sorvautin vauhtipyörää ja 240mm massalevy 230kompressorin asetelmalla, johon tehtiin millin verran lisää painetta. Saas nähä käykö jo vkl aikana? On vaan niin rahamiesten touhua ajella tolla v8 mersulla
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Noniin, kävihän se kyllä, mutta kun rupesin pumppua ajoittamaan uusiks, vahingossa 15 astetta myöhäselle tuli niin unohtui se lukitustappi pumpun sisälle.... Voi #$@/&#!!!! Kyllä voi vastustaa.. Todennäköisesti jako hyppäsi kun starttauksessa kuuluu jumalatoon raksutus.. Ei saisi kasaalla hätäisesti, meinasin ottaa huomenna kulkineeksi mutta eihän tästä mitään tuu..
Huomenna venakoppa irti ja ihastelemaan kaikkea sitä hukkaanheitettyä 48 tuntia. Sen verran otin v*tutuksen aihetta että kokeilin että pyöriikö moottori ja totesin että eihän se pyöri kuin 1/8 kierroksen. Imupuolelta katsottuna venttiilit näyttivät tosin ok kuntoisilta ja pitivät ilmaa. Starttikehästä tais myös tulla entinen.
Täähän on sitä motorsporttia! Toivotaan parasta että olis vaan se pumpun pyörä tai pumppu rikki!
Veikatkaa arvoisat foorumilaiset mitä huomenna selviää tuhoksi sarjassamme hyvä muisti mutta lyhyt!
Huomenna venakoppa irti ja ihastelemaan kaikkea sitä hukkaanheitettyä 48 tuntia. Sen verran otin v*tutuksen aihetta että kokeilin että pyöriikö moottori ja totesin että eihän se pyöri kuin 1/8 kierroksen. Imupuolelta katsottuna venttiilit näyttivät tosin ok kuntoisilta ja pitivät ilmaa. Starttikehästä tais myös tulla entinen.
Täähän on sitä motorsporttia! Toivotaan parasta että olis vaan se pumpun pyörä tai pumppu rikki!
Veikatkaa arvoisat foorumilaiset mitä huomenna selviää tuhoksi sarjassamme hyvä muisti mutta lyhyt!
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Tuli säikähdettyä turhasta: eilisiltana sattui kömmähdys sen ajoituksen kanssa, nimittäin tipahti se pallukka ennakonsäätimestä. Noh, tänään pyörittelin konetta ja ei meinannu millään pyöriä vaikka nokat oli kohallaan. Pari kolme tuntia takkusin ja olin jo lähes luopua toivosta ja ruuvata kannen irti, sitten älysin katsoa sinne ennakonsäätimeen. Kyllä riemu ratkes sitten kaikki kasaan ja käyntiin, raksuttaa ihan vitusti. Pitää huomenna vielä kattoa varmistukseksi nokkien ja pumpun ajotukset.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Hitto tää projektihan vaikuttaa mielenkiintoiselta. Noi moniventtiili koneet suorastaan huutaa isoa ahdinta kylkeensä Harmi kun toi oma c280 on liian uusi jo että ko.homma ei onnistu ihan halvalla Jos megaruutta kiinnostaa niin suosittelen kyselemään Autotunen ms3 purkkia. Ei taida löytyä ms3 tietoja vielä autotunen sivuilta mutta kyllä niitä sieltä pitäs löytyä.
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Pitääpäs päivitellä taas.
Käyttiksen kans tullu tapeltua: se 4-v loota porsi ja taas kauhea jumppa ja vaihdoin sinne ehjän 4-v lootan. Turbo vaihtunut kahen viikon välein ja toissailtana lähti hukkaportin ohjauspaineletku irti ja reilu 2 bar ahtoa, niin tänään ihmisten ilmoilla käydessä ei pysyny vedet sisällä.. eli se massapahvi antautui.. Just kun meinasin jatkaa cuupa rojektia .
Coupe siirretty talliin ja konehuoneen siistiminen menossa. Eli se konehuone maalataan kun oon saanu tehtyä pakoputkelle tilaa, akku ei enää mahdu eteen, kun vähä lainasin siltä tilaa. Kuinkahan hauska on ilmata tuo abs yksikkö kun sen irroittaa?. Putketkin pitäisi saada nätisti irti ja maaalata. Pitää laittaa pian kuvia.
Käyttiksen kans tullu tapeltua: se 4-v loota porsi ja taas kauhea jumppa ja vaihdoin sinne ehjän 4-v lootan. Turbo vaihtunut kahen viikon välein ja toissailtana lähti hukkaportin ohjauspaineletku irti ja reilu 2 bar ahtoa, niin tänään ihmisten ilmoilla käydessä ei pysyny vedet sisällä.. eli se massapahvi antautui.. Just kun meinasin jatkaa cuupa rojektia .
Coupe siirretty talliin ja konehuoneen siistiminen menossa. Eli se konehuone maalataan kun oon saanu tehtyä pakoputkelle tilaa, akku ei enää mahdu eteen, kun vähä lainasin siltä tilaa. Kuinkahan hauska on ilmata tuo abs yksikkö kun sen irroittaa?. Putketkin pitäisi saada nätisti irti ja maaalata. Pitää laittaa pian kuvia.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 912
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
En oo kyllä ikään mitenkään erityisesti ilmannut sitä abs:ää. Jarrut ilmataan samoin oli siellä sitä abs:ää tai ei.
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
No hyvä. Ajattelin että jos se pitää esitäyttää tai jotain sellaista. Nyt olisi parin päivän rakenteluloma, aloitetaan vittumaisimmasta päästä eli oman sulakerasian siivoamisella k-jetin osalta.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Voisko joku kattoa varustelistan? WDB 1240501B256363 olis VIN-koodi. Eli tämä 300CE 12v rojektin.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Onko varmasti oikein tuo win. Ei näytä mitään.
Katoppa tuolta. Win ruutuu ja paina nappia. Sitten oikeasta yläkulmasta datacard muistaakseni.
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000" onclick="window.open(this.href);return false;
Katoppa tuolta. Win ruutuu ja paina nappia. Sitten oikeasta yläkulmasta datacard muistaakseni.
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000" onclick="window.open(this.href);return false;
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Siinä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W639 Vito
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Nyt on kerinny taas rakentamaan, alakerta nipussa muuten, mutta öölipumppu puuttuu. Tarjokkaa 606, 603 tai m104 öljypumppua, nii saa taas etiäppäin. Toki jos jollaki m104 moottori nurkis tiällä, niivoisin tulla noutamaan rahan kanssa.
Pakosarjanlaippa tilattu, huomennaa tai ylihuomenna pääsee väsään pakosarjaa. Tuli otettua suuntaa antavia kuvia, kun tallissa sattui olemaan järkyttävän paljon tilaa, jopa niinkin paljon että pysy pystyssä ja pääsi kuvia ottamaan . Ei kait..
Kumma kun tuo venakoppa hapettunu hyllyssä noin pahoin, oli peilikiiltävä täs kuukausi sitten.
EDIT: Kiitos kankkis !! Ja toki jos tuota venakopan alle/kannen etupäähän tulevaa alumiinipalaa joltaki löytyys nii tarjokkaa!
Pakosarjanlaippa tilattu, huomennaa tai ylihuomenna pääsee väsään pakosarjaa. Tuli otettua suuntaa antavia kuvia, kun tallissa sattui olemaan järkyttävän paljon tilaa, jopa niinkin paljon että pysy pystyssä ja pääsi kuvia ottamaan . Ei kait..
Kumma kun tuo venakoppa hapettunu hyllyssä noin pahoin, oli peilikiiltävä täs kuukausi sitten.
EDIT: Kiitos kankkis !! Ja toki jos tuota venakopan alle/kannen etupäähän tulevaa alumiinipalaa joltaki löytyys nii tarjokkaa!
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Päivitellää..
Holsetti myity ja Haltekki hommattu. Vois jo tällevuotta käydä.. Turbo vaihtuu hiukka erinlaiseen, sellaseen joka heräis ennen 6000rpm.
Holsetti myity ja Haltekki hommattu. Vois jo tällevuotta käydä.. Turbo vaihtuu hiukka erinlaiseen, sellaseen joka heräis ennen 6000rpm.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Voi ketun ketun kettu!! Tietääkö kukaan mua viisaampi, että pystyykö tällä Haltech F10X ohjaamaan puolia? Manuaalis ei ainakaan ollu kytkennöistä mitään.. Viälä kerran KETTU! Pitää sitte hommata joku MSD ohjaamaan sytkää. Kuitenki manuaalis kerrotaan että pystyy ohjaamaan ilokaasuja, launchkontrollia, flat-shiftiä jne...
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Kauhavan bensaturbo edistyy. Odotan innolla tuloksia.
[url=http://www.500whp.net]500whp.net[/url]
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Jutzk kirjoitti:Voi ketun ketun kettu!! Tietääkö kukaan mua viisaampi, että pystyykö tällä Haltech F10X ohjaamaan puolia? Manuaalis ei ainakaan ollu kytkennöistä mitään.. Viälä kerran KETTU! Pitää sitte hommata joku MSD ohjaamaan sytkää. Kuitenki manuaalis kerrotaan että pystyy ohjaamaan ilokaasuja, launchkontrollia, flat-shiftiä jne...
itse asiassa puolista en tiedä muutakuin että niitä on kuulemma ainakin joissain kutomakoneissa
mutta tuo "KETTU" jäi huvittamaan siinä on kaksikin asiaa kuinka läheltä se on haettu
lainaus
"Kauhavan bensaturbo edistyy. Odotan innolla tuloksia."
no varmaan aikanaan siellä nyt taitaa olla montakin rautaa tulessa
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Näyttäisi olevan Fuel Only eli vain ruiskun ohjaukseen eikä manuaalissakaan äkkivilkaisulla löydy mitään sytytyskartoista.Jutzk kirjoitti:Voi ketun ketun kettu!! Tietääkö kukaan mua viisaampi, että pystyykö tällä Haltech F10X ohjaamaan puolia? Manuaalis ei ainakaan ollu kytkennöistä mitään.. Viälä kerran KETTU! Pitää sitte hommata joku MSD ohjaamaan sytkää. Kuitenki manuaalis kerrotaan että pystyy ohjaamaan ilokaasuja, launchkontrollia, flat-shiftiä jne...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Sotketaan vähän topiccia Kuinkas hyvä tuo m104 kansi on virtaamaan, onko samaa sarjaa kun om606 ja 16v cosworth? Taikka miten jos sitä vertaa toyotan 2jz moottoriin? Toki kaikkeahan voi aina parantaa, mutta noin niinkun lähtökohtana.
Innolla odottelen paljonko m104 moottorista lähtee löylyä!
Innolla odottelen paljonko m104 moottorista lähtee löylyä!
IG: @pyrytakkunen
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
http://www.peachparts.com/shopforum/per ... ences.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla on jotain höpinää noista kansista. Mielestäin toi M104 kansi näyttää kyllä todelta hyvältä aihiolta. venat on isot ja kanavat äkkiseltään katotottuna hyvän muotoset. Jostain kun keksii jäykempää jousta ja vaikka cat camsilta tiukempaa nokkaa niin kyllä siellä ilma liikkuu.
Onko tätä nyt tarkotus ajaa viinalla vai bensalla? Jos vaan viinaa on saatavilla nii ehdottmasti e85 käyttöön, hyödyt ovat kiistattomat. Vähän särähti korvaan tuo kertova bensanpaineensäädin, eiks ne oo vähän kasaria kun ei ollu kunnon moottorinohjausta. Toi aeromotive varmaan just piisaa johki 700 kaakin kulmille, itellä on tommonen "1500hp" fuelabin pumppu ja siitä ei ainakaa puhti lopu kesken. Ja kuten aiemmin mainittu niin ääni myös noille ev14 2000cc ruutille.
Moottorinohjausosastolla mielenkiintonen uutuus: http://www.ecumaster.com/en/products/en ... ement-unit" onclick="window.open(this.href);return false;, ja taitaa lähtee puolasta tilattuna alle 5 huntin.
Niin ja jos jotakuta sattuu kiinnostaan niin itellä löytys tommosen 3.2l m104 palikkaa nurkista
Onko kuvaa pakosarjasta?
Tuolla on jotain höpinää noista kansista. Mielestäin toi M104 kansi näyttää kyllä todelta hyvältä aihiolta. venat on isot ja kanavat äkkiseltään katotottuna hyvän muotoset. Jostain kun keksii jäykempää jousta ja vaikka cat camsilta tiukempaa nokkaa niin kyllä siellä ilma liikkuu.
Onko tätä nyt tarkotus ajaa viinalla vai bensalla? Jos vaan viinaa on saatavilla nii ehdottmasti e85 käyttöön, hyödyt ovat kiistattomat. Vähän särähti korvaan tuo kertova bensanpaineensäädin, eiks ne oo vähän kasaria kun ei ollu kunnon moottorinohjausta. Toi aeromotive varmaan just piisaa johki 700 kaakin kulmille, itellä on tommonen "1500hp" fuelabin pumppu ja siitä ei ainakaa puhti lopu kesken. Ja kuten aiemmin mainittu niin ääni myös noille ev14 2000cc ruutille.
Moottorinohjausosastolla mielenkiintonen uutuus: http://www.ecumaster.com/en/products/en ... ement-unit" onclick="window.open(this.href);return false;, ja taitaa lähtee puolasta tilattuna alle 5 huntin.
Niin ja jos jotakuta sattuu kiinnostaan niin itellä löytys tommosen 3.2l m104 palikkaa nurkista
Onko kuvaa pakosarjasta?
500SL -90
500whp.net
500whp.net
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Nojootäälä käyttistäkin viritelty vaihteeksi, pitäis jostakin saada aikaa tällekkin. ja sitä rahaa
Tieto vaan kulkee jotenkin oulaisiin
Tieto vaan kulkee jotenkin oulaisiin
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Öh... Mistä saisi nopeasti 88,5 poraukselle 1,9mm pyramidi kannen sylinteripaineen-tiivisteen. Myinkö rinkulat Jutzkille, kun en muista?
Ne mittaukset m104 motista tuolla ulkomaan peachparts foorumilla on meijän oulaisten poikien tekosia. Tosiaan mitattiin tuota M104 300 ja 280 kansia, ja vähän niinkuin verrattiin. Verrattiin sitä, että tuliko virittämällä paljonkin huononnettua tilannetta. Ja tosiaankin ei ollut minkään kansikurun tekemä kansi, vaan kuhan vaan peruskikat tehty.
Ne mittaukset m104 motista tuolla ulkomaan peachparts foorumilla on meijän oulaisten poikien tekosia. Tosiaan mitattiin tuota M104 300 ja 280 kansia, ja vähän niinkuin verrattiin. Verrattiin sitä, että tuliko virittämällä paljonkin huononnettua tilannetta. Ja tosiaankin ei ollut minkään kansikurun tekemä kansi, vaan kuhan vaan peruskikat tehty.
[url=http://www.500whp.net]500whp.net[/url]
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Joop löytyy hyllystä pahavi ja rinkulat! Positiivista että täälläkin porukka käy kääntymäs täälä meikäläisen topikissa!
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Nonnii, päivitellään taas.
Laatikoksi tulee bmw zf mersun kopalla ja kytkimeksi tiltonin 2 levyinen massa prototyyppi, vauhtipyöränä billett teräksinen.
Autoon myös tulossa turvakaaret ja kuppipenkit. Onko jotain konstia saada tuulilasi ehjänä irti kun on niin harvinaista että mersus on ehjä tuulilasi?
Nyt ajattelin hifistellä kannen ja käyttää virtauspenkissä jotta näkee montako tuntia on aikaa hukattu.
Edelleen jos jollain on m104 3.0 24v ehjä tai rikkinäinen niin ilmoitelkaa niin ei oo enää kauaa
Laatikoksi tulee bmw zf mersun kopalla ja kytkimeksi tiltonin 2 levyinen massa prototyyppi, vauhtipyöränä billett teräksinen.
Autoon myös tulossa turvakaaret ja kuppipenkit. Onko jotain konstia saada tuulilasi ehjänä irti kun on niin harvinaista että mersus on ehjä tuulilasi?
Nyt ajattelin hifistellä kannen ja käyttää virtauspenkissä jotta näkee montako tuntia on aikaa hukattu.
Edelleen jos jollain on m104 3.0 24v ehjä tai rikkinäinen niin ilmoitelkaa niin ei oo enää kauaa
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
no tommonen ehyt löytyy Tampereelta, kulkeutuis varmaan lähemmäksikinJutzk kirjoitti:Nonnii, päivitellään taas.
Laatikoksi tulee bmw zf mersun kopalla ja kytkimeksi tiltonin 2 levyinen massa prototyyppi, vauhtipyöränä billett teräksinen.
Autoon myös tulossa turvakaaret ja kuppipenkit. Onko jotain konstia saada tuulilasi ehjänä irti kun on niin harvinaista että mersus on ehjä tuulilasi?
Nyt ajattelin hifistellä kannen ja käyttää virtauspenkissä jotta näkee montako tuntia on aikaa hukattu.
Edelleen jos jollain on m104 3.0 24v ehjä tai rikkinäinen niin ilmoitelkaa niin ei oo enää kauaa
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Se venakopan alumiinipala on löytynyt. Jos vielä tarviit...
[url=http://www.500whp.net]500whp.net[/url]
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Sitä pitää ilmeisesti lähteä oulaisiin viikolloppuna tutkimaan taas varastoa? Heh joo, onko kellään mersun pitkä akselista 5v manuaalia lattaialla pyörimässä? Jos on niin viitsiskö mitata, paljonko kytkinakselinpää tulee pihalle siihen kytkinkoppan nähden? Onko se 15mm vai 25mm? Tuli ehkä kämmi laatikon kanssa.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Noniin taas päivitellään.
Pitkästä aikaa kerkeää ruuvaamaan ( intti!) viikonloppuna. BMW ZF olis valmiina odottamas, minkä kytkimen laittaisi? Se perus billettipyörä+m5 asetelma ja bmw levy, vai tollasen billetti vp + Tilton 2 levy asetelma ja 2 massalevyä? Väännönkestoa pitäis olla taas sinne 1000nm ettei heti startilla luista .
Kukas laskisi tähän amw tuplaplenumille sen railon leveyden? Kuvia voisi laittaa kansalle tulemaan taas kun pääsee ruuvamaan, on muuten inspiraatiota kummasti
Pitkästä aikaa kerkeää ruuvaamaan ( intti!) viikonloppuna. BMW ZF olis valmiina odottamas, minkä kytkimen laittaisi? Se perus billettipyörä+m5 asetelma ja bmw levy, vai tollasen billetti vp + Tilton 2 levy asetelma ja 2 massalevyä? Väännönkestoa pitäis olla taas sinne 1000nm ettei heti startilla luista .
Kukas laskisi tähän amw tuplaplenumille sen railon leveyden? Kuvia voisi laittaa kansalle tulemaan taas kun pääsee ruuvamaan, on muuten inspiraatiota kummasti
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
Mahtavaa ohjetta tarvitaan täälläkin. Itseasiassa jeemulta tarvikemotista taisi löytyä pakolämpöloggerit ainakin neljä pyttyisen säätöön. Siinä mielessä aihe liippaa läheltä, että itelläkin on imusarjan teko edessä, joten nää railo ja helmhölz hommelit on taas kaiveltava esiin.
[url=http://www.500whp.net]500whp.net[/url]
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.