

Hyvinhän tuo onkin toiminut, molemmat termarit ja moniurahihnan kiristimineen ja rullineen tuohon vaihtelin lopputalvesta, tahtoi kylmänä kitistä ja onhan tuollakin jo kilometrejä n. 380000 mittarissa ja hihnankiristimestäkin löytyi vielä vuosiluku 1999


Hyvinhän nuo muuten mahtuu, mutta edestä tahtoo välillä raapasta kaariin kiinni, täytyy siis tehdä pyörille lisää tilaa

Noh, tuossa kun muutaman kuukauden tuota kattellut, niin ei tuo maalipinta kovinkaan hyvä ole. Appelsiinia on enemmän kuin sittarin hedelmätiskillä ja jotain kohtia voisi käyttää hiomapaperina. Niin ja on tuota ruostetta alkanut tulemaan lisää, ja kun pohjaankin kurkkasin niin taas löysin lisää... Autohan siis on ns. Suomi-auto, eli ikänsä suolassa uinut. Siitähän se ajatus sitten lähti eli tuossa se saa nyt hetkosen levätä


Siinä jo vähän purettuna:


Tosiaan lähes kaikkien vedenpoistotulppien ympäriltä alkanut jo ruoste syömään, jostain enemmän ja jostain vähemmän:


Kaikkien ovien alareunat alkaa myös tunkemaan ruostetta läpi:


Tekemistä siis riittää, ainakin vähänksi aikaa. Nyt olisi tarkoitus tehdä kaikki niin että ainakin muutama vuosi menisi ilman ruosteista


Jotain saanut tässä jo aikaiseksikin, eli ne takajarrut olivat tosiaan aika rapsakassa kunnossa, niin tuli nekin jo purettua ja satulat hiekkapuhallettua, vielä joku maali päälle (EI punainen) niin hyvä tulee.

Satulat sai muutaman tunnin liota öljyssä niin lähti tappelematta tapit irti

Ja tuossa ennen/jälkeen kuva

Uudet kumit on satuloihin jo hommattuna, myös kaikki muukin tarpeellinen:

Tästä se sitten pikkuhiljaa lähtee, aikataulua ei sen kummemin ole, valmistuu sitä tahtia kun valmistuu (ja rahat riittää). Koitan tännekin päivitellä kun jotain tapahtuu ja muistaa kuvia ottaa
