Raptec - Projekteja

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Uusia sarjojakin on hitsailtu.

Tässä OM606 pakosarja T4 laipalla ja 50mm Presicion portilla.
Kuva

Kuva

OM606 jaetulla T3 laipalla.
Kuva

Kuva

Kuva

OM605 T3 laipalla W202 koriin.
Kuva

Kuva

Kuva

OM606 imusarja.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Petehri, Ke 28.03.2018 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pistonhead
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Su 04.01.2015 12:29

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Pistonhead »

Jälleen kerran upeaa jälkeä :clap:
Katsotaan sanoi insinööri ja turbotti mersunsa
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Asiakkaan G290DT kaipasi uutta avarampaa pakoputkistoa. Aloitin homman purkamalla vanhan putkiston ja pakosarjan irti. Tilalle asensin viime kesänä tekemäni pakosarjan jonka jatkeeksi tuli HX30W ahdin. Tässä ahtoputket ja imuputket valmiina konehuoneessa.

Kuva

Kuva

Pakoputkisto valmistui 2.5" RST tavarasta. Tilaa G mersussa on yllättävän vähän. Kardaanit vaatii paljon liikkuma tilaa joustoissa. Myös tankin ylitys on hyvin ahdas.
Kuva

Kuva

Kuva

Ulostulon tein alkuperäiseen tyyliin puskurin taakse.
Kuva



Kaikki kolme viimevuoden puolella piristettyä 120cdi Vitoa oli tänään samaa aikaa pihassa.
Kuva

Viritysten jälkeen näillä kaikilla on ajettu noin 15tkm ilman suurempia teknisiä murheita.

Näihin jokaiseen on nyt vaihdettu vielä vahvistettu 3-levyinen "AMG" turbiini ja voima on alkanut välittyä takapyörille ilman turbiinin luistosta johtuvia vikatiloja. Omaani tuli lisäksi vahvistettu vaihteisto ja kesän aikana tavoitteena päästä 400hp/1000nm paremmalle puolelle.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Kevät ollut melko kiireinen ja hitsaushommia on ollut reilusti. Tässä kuvia ja tarinaa muutamista valmistuneista tuotteista.



Pakosarja jaetulla T3 laipalla OM606 moottoriin HX35W ahtimelle.

Kuva

Kuva

Kuva



Välillä pakosarjaa myös bensamoottoriin. Tässä M103 koneeseen T3 laipalla ja 48mm ulkoisella hukkaportin lähdöllä.

Kuva

Kuva

Kuva



Imusarjaa W202 korimallin C250DT mersuun. Lähtökohtana OM606 turbon imusarja joka lyhennetty OM605 moottoriin sopivaksi ja siihen painekotelo 75mm ahtoputken lähdöllä.

Kuva

Kuva

Kuva



Samaan W202 koppaiseen tuli vielä laadukas Garrett:in 280x450x75 välijäähdytin kenno johon tein päädyt. Lähdöt 60mm ja 75mm ahtoputkille.

Kuva



Välijäähdytin hommia oli myös W140 S350 keulalla joka osoittautuikin hyvin ahtaaksi. Perinteistä cooleria en keulalle saanut järkevästi sopimaan joten sovitimme W220 400cdi mallista olevan vesikiertoisen välijäähdyttimen moottorin päälle.

Kuva

Kuva



Imusarja hommat jatkui OM603 moottorin merkeissä. Tässä lähtökohtana turbokoneen alkuperäinen sarja johon tein uuden painekotelon 3" ahtoputken lähdöllä.

Kuva

Kuva

Kuva
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Nyt työn alla 124 500E alustan päivitys. Alkuperäisillä 25 vuotta vanhoilla alustanosilla alkoi tulemaan tunnit täyteen joten päätimme uusia taka-akselistoon kaiken kuluvan. Samalla myös kaikki uudet iskari ja jouset joka nurkkaan.

Eihän se pohja täysin ruosteeton ollut, vaikka kuvittelin pääseväni tässä projektissa ilman hitsaamista. No onneksi hitsausta vaativia kohtia löytyi vain kaksi joten kyseessä melko hyvä korinen vanhus.

Kuva


Taka-akseliston etummaiset kiinnikkeet oli todella hyvässä kunnossa.

Kuva


Koko lattia tuli toki pestyä huolellisesti kuumavesipesurilla ennen homman aloittamista.

Kuva


Pohjan pahimmat ruosteet putsattu ja reijät hitsattu.

Kuva


Ensimmäisenä ruiskutin pohjaan harmaan 2K Temadur epoksi/polyuretaani maalin. Tässä on hyväksi todettu tarttuvuus, peittävyys ja ruostesuoja ominaisuudet. Maali ei myöskään valu kovin herkästi joten sillä saa reilun kalvon aikaiseksi myös altapäin maalattaessa.

Kuva


Seuraavaksi saumakittaukset Wurth:in liimamassalla.

Kuva

Kuva


Uudet jarru- ja polttoaineputket valmiina paikoillaan.

Kuva


Lopuksi päälle pari litraa ruiskutettavaa alustamassaa.

Kuva

Kuva


Huomenna homma jatkuu taka-akseliston kokoonpanon merkeissä.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5225
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja S202 »

Mitäs helmamuovien alta paljastuu? :shh:
S124 300TE
S211 E500
Avatar
reimah
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 254
Liittynyt: Su 29.01.2006 15:15
Paikkakunta: Puuppola

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja reimah »

On kyllä hienonnäköistä hommaa. Joillakin on se taito.
Vito 134 cdi
w212
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

500E taka-akselipalkki, navat ja tukivarret kävi hiekkapuhalluksessa jonka jälkeen osat saivat päälleen uuden mustan maalin.

Tässä akselisto koottuna uusilla laakereilla, nivelillä ja polyuretaanipuslilla.
Kuva

Kuva

Akselisto ja vetopyörästö paikoillaan korissa.
Kuva

Takapään tasonsäätöjärjestelmä oli tullut tiensä päähän ja se korvattiin H&R jousilla ja niiden kaveriksi perinteiset Bilstein iskunvaimentimet. Etu iskareiksi tuli uudet 500E alkuperäiset.
Kuva

Jarrut oli niin hyvässä kunnossa ettei tämän huollon yhteydessä uusittu kuin seisontajarru osat + jarruletkut ja putket.
Kuva

Kuva
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Uusin versio OM642 pakosarjoista vihdoin valmiina.
Kuva

Tavoitteena oli panostaa sarjojen asennuksen helppouteen. Nämä valmistettu 38mm putkesta jonka ansiosta sarjojen mitoitus pysyy hyvin lähellä alkuperäistä ja ahtimen heräävyys säilyy hyvänä. Nyt sarjat sopii "heittämällä" kaikkiin korimalleihin joissa kyseistä konetta on käytetty.

Kuva
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Lisää pakosarja hommia. Tässä OM612 moottorilla olevaan 316cdi Sprinter:iin sarja Garrett GT2260V ahtimelle.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4667
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Hyvän pienestä putkesta olet tehnyt.
Laipat on mielenkiintoiset.
Onko bemarin ahtimelle, suuntauskin poikkeaa totutusta.
Kantta vasten tuleva laippa ja kokemukset lähinnä sen tiiviyden suhteen kiinnostaa, sitä elämistä/löystymistä tässä kait on ajateltu.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Putkikoko 42mm päältä. Bemarin GT2260V ahtimelle tosiaan tuo laippa.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Hitsailimme kaverin OM604 moottorilla olevaan G mersuun hieman erikoisemman öljypohjan.

Moottorin alkuperäinen pohja olisi ollut suoraan etuakselin kohdalla eikä moottoria haluttu siirtää eteenpäin.

Ratkaisuksi keksimme hyödyntää 6 pyttyisen M103 moottorin öljypohjaa jonka muokkasimme sopimaan 4 pyttyiseen moottoriin. Etu osan vahvistukset on kaikki 8mm levystä ettei pohja murene heti rajussa maastokäytössä.

Kuva

Sopivan öljypumpun teimme OM602 moottorin pumpusta jonka taaksepäin lähtevä imukaula katkaistiin ja siirrettiin sivuun hieman etuviistoon.

Kuva

Kuva
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Vapaasti hengittävä Case 956XL ei oikein jaksanut vetää viljakärryä joten asensimme konehuoneeseen Holset HX35W ahtimen.
Kuva

Alkuperäisen ilmanpuhdistin kotelon lähdöt suurennettiin 4" imuputkelle sopiviksi.
Kuva

Ahdin kiinnittyi pakosarjaan lyhyen välikappaleen avulla.
Kuva

Pakoputki valmistui 3.5" RST putkesta.
Kuva
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Syksy meni vauhdikkaasti OM642 moottorien kimpussa. Työnalla oli pari 300C Chrysleriä joihin molempiin tuli ahdin päivitys ja uudet pakosarjat.

Kuva

Pakoputkistojen muutokset valmistui 3" RST putkesta.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Näistä molemmista käytin imusarjat irti ja vaihdoin lohkon keskellä olevan öljynjäähdyttimen tiivisteet.
Kuva

Samalla imusarjojen läpät pois ja karstatkin paloi mukana.
Kuva

Palikat paikoillaan konehuoneessa.
Kuva

Lopuksi tietenkin "Tuikun" näille muutoksille räätälöimä ohjelma.
Kuva

Jo aiemmin päivityksessä käynyt 120Cdi vito kaipasi pientä päivitystä voimansiirtoon. Tässä Konehuolto Siekkisen vahvistama vaihteisto menossa paikoilleen.
Kuva

Vaihteiston luistosta päästiin täysin eroon ja tähänkin tietysti lisättiin reilusti vetoja ettei uusi vaihteisto vaan pääsisi liian helpolla. 8)
Kuva
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

paljonko tehot nousi noista 300c:n muutoksista, päivitys kiinostaa aina.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Kylläpä aika rientää nopeasti... puolen vuotta vierähtänyt edellisestä päivityksestä. :shock: No ei täällä sentään ihan toimettomana olla oltu.

Viimevuoden lopussa valmistui taas yksi 120Cdi vito johon tehtiin laaja huolto / tekniikan päivitys.

Tekniikka pudotettiin alas kokonaisena ja moottoriin tehtiin jakoketjun vaihto + kaikki muut tarvittavat perushuollot. Samalla tietysti imusarjan läpät ja turhat EGR osat pois.
Kuva

Ahdin kävit Turbotohtorilla muokattavana ja sai kaverikseen uudet Raptec pakosarjat + 3" Downpipen.
Konehuolto siekkinen vahvisti vaihteiston ja TH-matic turbiinin.
Kuva

3" RST pakoputki edestä taakse kolmella vaimentimella.
Kuva

Kuva

Kuva

"Veljekset" valmiina töihin.
Kuva
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Hitsaushommia on myös tehty reilusti.

OM605 pakosarjoja.
Kuva

Kuva

Kuva

Tässä hieman laadukkaampi paketti asiakkaan OM605 moottoriin. Turbo Garrett GTX3576R + Precision PW46 hukkaportti.
Kuva

Kuva

Välillä pakosarjaa myös pidemmillä putkilla. Tämä OM601 moottoriin josta lisää tarinaa myöhemmin.
Kuva

Kuva

Kuva

Mersun 2.7cdi moottorilla oleva Jeep Grand Cherokee sai uuden jäähdytin paketin
Kuva

Samalla imusarjan läpät + egr poistettiin.
Kuva
Avatar
Jeemu1
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 27.09.2016 12:02

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Jeemu1 »

Sitte vimosen päälle komeeta jäläkee ja projekti kirjo monipuolista.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

W211 E420Cdi malliin valmistimme uuden 2 x 2.5" rst pakoputkiston

Kuva

Kuva

Kuva

Putkisto ja väliaikaiset ulostulopäät paikoillaan autossa.
Kuva

Tässä menossa lautaspyörän irroitus vanhasta tasauspyörästöstä.
Kuva

Quaifen lukko paikoillaan perässä.
Kuva

Vaihdoimme keulalle myös tehokkaamman jäähdyttimen välijäähdyttimen vesikierrolle.
Kuva

Jäähdytystä tehostamaan tuli pari sähköpuhallinta ja tehokkaampi vesipumppu.
Kuva
Avatar
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7817
Liittynyt: Ti 14.09.2010 17:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja arska10 »

Kyllä on mielenkiintoista seurata näitä projekteja. Mahtavaa työtä teet. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5225
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja S202 »

Nyt on oikeeta palikkaa perässä, ei se auto mihinkään kulje yhdellä renkaalla vaikka kuinka virittäis :thumbup:
S124 300TE
S211 E500
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Vappu vierähti vauhdikkaasti imusarja hommien kimpussa.

OM605 tupla-plenum imusarja valmistui AMW osista.
Kuva

Kuva

OM606 imusarja jossa 3" ahtoputkenlähto taaksepäin.
Kuva

OM606 imusarja eteen alaviistoon suunnatulla 3" ahtoputkenlähdöllä.
Kuva

OM603 turbodieselin imusarjat muokattuna.
Kuva
g
Kuva

OM602 2.9dt imusarja lyhennettynä OM601 moottoriin sopivaksi.
Kuva
Viimeksi muokannut Petehri, Ke 28.03.2018 13:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Photobucket kuvapalvelun hinnoittelu on muuttunut rajusti ja sinne lataamani 750 kuvaa eivät enää näy foorumilla jos en maksa palvelusta 400€ vuosi. Jotenkin se tuntuu kohtuuttomalta hinnalta aiemmin ilmaisesta kuvapalvelusta.
http://smg.photobucket.com/plans/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tästä johtuen ei ole viimeaikoina ollut mielenkiintoa foorumille kirjoitteluun vaikka uutta julkaistavaa materiaalia olisi reilusti.

Nyt on mietittävä minne kuvat lataan. Vanhojen kuvien siirtäminen uudelle palvelimille on liian suuri työ koska kaikki kuvien linkit pitäisi muokata, että foorumin teksti olisi luettavissa kuvineen niin kuin aikaisemmin.

Osaisiko joku auttaa tässä aiheessa tai edes neuvoa miten jatkossa kannattaa toimia?
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Petehri kirjoitti:Photobucket kuvapalvelun hinnoittelu on muuttunut rajusti ja sinne lataamani 750 kuvaa eivät enää näy foorumilla jos en maksa palvelusta 400€ vuosi. Jotenkin se tuntuu kohtuuttomalta hinnalta aiemmin ilmaisesta kuvapalvelusta.
http://smg.photobucket.com/plans/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tästä johtuen ei ole viimeaikoina ollut mielenkiintoa foorumille kirjoitteluun vaikka uutta julkaistavaa materiaalia olisi reilusti.

Nyt on mietittävä minne kuvat lataan. Vanhojen kuvien siirtäminen uudelle palvelimille on liian suuri työ koska kaikki kuvien linkit pitäisi muokata, että foorumin teksti olisi luettavissa kuvineen niin kuin aikaisemmin.

Osaisiko joku auttaa tässä aiheessa tai edes neuvoa miten jatkossa kannattaa toimia?
Tuo sama harmittaa kyllä niin tässä kuin muissakin topikeissa. Mesepistefi tallettanee itse kuveja pienennettyinä. Tila ei pitäisi olla kovin kallista nykyään.... Mutta kai se on niinkuin huumetiilereilla että ensin ilmaista ja sitten hinnoittelu järjettömän korkeaksi kun on koukussa. Joku photopuketti nyt on ilmaisenakin sellainen ettei kuvat aina näy tai latautuu hitaasti tai ylipäätään vaatii eri ikkunan aukaisun mainoksineen jne.

Jännää että joku tekee mielenkiintoisen projektin ja ottaa kuvan eli tekee isot työt ja joku haluaa rahaa (liikaa, kohtuuttomasti) siitä toisen tekemästä työstä kun sitä esitellään muille. Ahneudella ei ole mitään rajoja.

Toivotaan että näihin kuvajuttuihin löytyisi jonkinlainen ratkaisu. Pelkkä teksti on monesti niin "kuivaa".
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja simoks »

tinypic.com mulla ainakin kuvat olleet jo useamman vuoden, tosin hyvin vähän oiskohan 150 kuvaa nyt. tiedä sitten koska tuolta katoovat mutta ainakin jotain materiaalia saisit sinne tyrkättyä.
W210 E320cdi
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14014
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

No onhan foorumille voinut laittaa liitteinä kuvia jo monta vuotta. Itse käytän sitä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1526
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Jos henggailee useilla eri forumeilla on ulkoinen palveluntarjoaja ainut vaihtoehto. Tein aikanaan, kun vittuunnuin tuohon Photobuckettiin, ajan kanssa oikein riisörtsiä että mikä olisi paras tapa jakaa kuvia. Tuntuu olevan vähän sama asia kuin töllökanavat nykyään. Ilmaiseksi saat vaan paskaa ja mainoksia. Toisekseen noilla ilmaispalvelimilla tuntui olevan tosi kireä politiikka esim. hieman arvelluttavian kuvien suhteen. Lopulta päätin ottaa Kuva.fi. Mielestäni kohtuullista jos kaksi vuotta maksaa 9-kymppiä.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
Berglund
Mersumies
Mersumies
Viestit: 713
Liittynyt: To 31.01.2008 06:49
Paikkakunta: Östrä Vanda
Viesti:

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja Berglund »

Timo L. kirjoitti:No onhan foorumille voinut laittaa liitteinä kuvia jo monta vuotta. Itse käytän sitä.
Off topic...
Tämä on totta, kunhan kuva koko on sopiva. Harvemmin on, koska kamerat ottavat "isoja" kuvia...
Ongelma on monesti siinä että tarvii muokata kuva koko ensin.
Tarvitsisi vain 10 riviä koodia lisää foorumille ja muuttaisi kuva koon sopivaksi latauksessa.
Ehdotin tätä jo aiemmin & lisäten ohjeet.
Helpottaisi esim mobiililaitteella käyttöä reilusti!
MB ML 350 CDI A 4-MATIC Business Premium -12 (W166.024)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)

MTBRacingTeam
Suomen Mercedes-Benz klubi
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13272
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Raptec - Projekteja

Viesti Kirjoittaja karra »

Löysin kansainvälisiltä foorumeilta tällaisen fiksin: https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... ucket-fix/" onclick="window.open(this.href);return false;

Minä sain näkyviin omat ja ainakin tämän säikeen kuvat ylläolevalla updeitilla...

Tässä on jotain muuta vielä, en ole jaksanut katsoa kun pitäs lähteä kohta reissuun...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NM5guX7FwHY[/youtube]
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Vastaa Viestiin