C124 260E MEGASQUIRT HX35W + käyttisten rakentelua ->
Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle
Noi on densolaiset tosiaan, nyt on semmoset holkit että sopii melkein mitkä vaan. Sillon en löytäny ku koitin ettiä ja tarjonta oli niukkaa varsinkin käytettynä. Noi tosin uudet "käytetyt".
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle
Juu ei oo tosiaan käytettynä hirveesti tarjolla. Mutta ajattelin vaan sanoa jos joku on uusia suuttimia ostamas mega swapis.
S124 250TD Käyttis
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle
Coupea tuli viimeviikolla koitettua käymään useaan otteeseen... ei lähde ei, vaikka miten megaa säätelisi. luulen, että vika voi olla seisomisesta johtuvaa ja todennäköisesti virranjakajassa...
Tänään sedanin kimpussa hääritty, etulokarin vaihtoa siis... tai lähinnä vanha pois ja uusi maalaukseen. Huomenna uusi paikoilleen.
Tänään sedanin kimpussa hääritty, etulokarin vaihtoa siis... tai lähinnä vanha pois ja uusi maalaukseen. Huomenna uusi paikoilleen.
Viimeksi muokannut sotahiiri, Su 25.10.2015 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle
Näyttää olevan jo myynnissä nettiautossa. Hyvältä näyttää.
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle
Joo, jenkkikuume on kova. Koitetaan nyt uudelleen myyntiä kun on auto paremmassa kunnossa. Joku saattaa huomata pienen muutoksen muussakin kuin lokari/auton sävynmuutoksessa Kuskin ovi pitäisi vielä laittaa jossain vaiheessa.Sharedoc kirjoitti:Näyttää olevan jo myynnissä nettiautossa. Hyvältä näyttää.
Tähän väliin pari kuvaa:
kevyellä myllytyksellä vanha pinta kirkkaaksi:
Yleiskuvia:
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W + W124 300E käyttis
Niin se vaan lähti sedani eteenpäin, tuli sitten haettua 190E 2.6 1987. Todella siistis kunnossa, pari pientä ruostetta mitkä pitää korjata ja voi vaikka museoida parin vuoden päästä! 400tkm ajettu ja kuskin penkkikin ehjä. Oon muutamaa tenavaa ajanu ja en oo niistä saanu mitään fiilistä, mutta tämä on hyvä yksilö ja kutonen+automaatti on kiva lisä. Piti ostaa dieseli, mutta joku auto nyt täytyy olla joten tää tuli haettua, oli vielä tuossa ihan parin kilsan päässä myynnissä. Myyntiin siis tääkin menee, kallis ajaa työmatkaa vaikka hiukan nöyremmällä kulutuksella meneekin verrattuna 300E. Vähän pitää madaltaa, keula korkeemmalla kuin perä... Voi tällä toki ajella itekin, ellei kohtuullista rahaa saa.
Aluvanteet tuli pyöräytettyä alle:
Aluvanteet tuli pyöräytettyä alle:
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W + W201 260 käyttis
EDIT: jos jollain on hinausluukku tallessa sekä ehjä maski kromeilla voisin ostaa!
Tenava on saanut pienen droppauksen:
Tenava on saanut pienen droppauksen:
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W + W201 260 käyttis
Itsellä on kanssa työn alla megan asennus M103 koneeseen, ja lueskelin että olet käyttänyt "onnistuneesti" M104 bensakiskossa olevaa paineensäädintä. Itseä jäi hämäämään tuo sanavalinta, eli joutuiko säädintä jotenkin muokkaamaan että sen saa toimimaan?
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W + W201 260 käyttis
En ole tehnyt mitään muutoksia bensapaineensäätimeen. Alipaineletku kiinni vaan niin pelaa ainakin näille tehoille asti
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W + W201 260 käyttis
Onko muuten tiedossa jo kuinka paljon tehoa sulla on? Saitko jotenkin kikkailtua vakio bensaletkut M104 kiskoon kiinni? Itse käytin letkut irti ja hahmottelin niitä eikä ne näyttänyt millään riittävän kiskolle asti, ainakaan ilman putken päideiden uudelleen taivutusta.
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W + W201 260 käyttis
Putken päät kun taivuttelee menee ongelmitta. Sama kierre, kuin bensaletkuissa.
E: Ei tehoista vieläkään tietoa, kun en sinne penkkiin päässyt viime kesänäkään. n. 1Bar ahdot, eli yli 300 lukemat pitäis olla. Mistäpä noista tietää silti..
E: Ei tehoista vieläkään tietoa, kun en sinne penkkiin päässyt viime kesänäkään. n. 1Bar ahdot, eli yli 300 lukemat pitäis olla. Mistäpä noista tietää silti..
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W + W201 260 käyttis
Noniin semmosia juonenkäänteitä tapahtunu, että tenava myytiin ja tilalle tuli hetkellisesti W140. Ihan mukava laite oli sekin, mutta opiskelijalle vähän kallis pitää
Coupen osalta to-do -lista on seuraavanlainen:
-Pakosarja irti ja tiivistys, vuotaa jostain
-Uudet tulpat
-ruosteiden korjaus
-katsastus vaparina
-risuvanteisiin uudet renkaat
-Turbo-osien asennus, säätö, penkitys
-Muutoskatsastus
Coupen osalta to-do -lista on seuraavanlainen:
-Pakosarja irti ja tiivistys, vuotaa jostain
-Uudet tulpat
-ruosteiden korjaus
-katsastus vaparina
-risuvanteisiin uudet renkaat
-Turbo-osien asennus, säätö, penkitys
-Muutoskatsastus
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W
Eikös kannattaisi samalla leimata ja muutoskatsastaa. Ei tarvi tehä ittelle lisätöitä osien jumppaamisen kanssa
S124 250TD Käyttis
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W
Joutuu pakosarjan käyttää irti kuitenkin niin samapa tuo on leimata vaparina. Eikä tuu niin masentavan pitkää muutoslistaa yms. saa muutenkin pahimmat coupe-poltteet poistettua ihan vaparitekniikallakin
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 22
- Liittynyt: La 19.03.2016 17:32
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W
Luin koko viestiketjun läpi, kun oli mielenkiintoista aihetta ja tekemisen meininkiä Mitäs projektille kuuluu tällähetkellä
S124 M103 auton projekti ja tuleva turbotus suoraan Youtubesta
https://www.youtube.com/watch?v=9TZK4Xsgq5Y&t=67s
https://www.youtube.com/watch?v=9TZK4Xsgq5Y&t=67s
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W
Projekti elää ja voi hyvin. Vuotavan perän tilalle on vaihdettu toinen 3.09 välityksellä oleva ASD-perä. Remppailen tuon vanhan sitten kun ehdin ja jaksan. Vaihdekeppiin on asennettu launch controllin painokytkin. käytännössä ainut mahdollisuus oli tehdä tarpeeksi iso reikä katkaisijalle kepin läpi, jättäen pienempireikäinen olake nupin yläpäähän. Ongelmaksi muodostui tietysti kepinvarressa oleva m8 kierre, mutta tekemällä m12/m8 tuplakierteisen holkin ongelma poistui. Lopuksi jyrsittiin/porattiin ura nupin kierteen ulkoreunaan, missä menevät LC:n johdot. Vaihdelaatikkoon heitin K1 korjaussarjan, mikä maksoi merkkiliikkeessä 6,5 euroa. Uudet lootaöljyt + suodatin tottakai samalla. Moottoriin laitoin Castrol edge 5w-30 öljyt ja uuden suodattimen. Perä sai niin ikään Mersun omat öljyt sisäänsä. Laitoin vain sen litran mikä oli purkin koko, joutunen lisäämään jossain vaiheessa. Vaihdelaatikon vuotava lauhdutinletku teetettiin hydrauliikkaliikkeessä.
Tänään perää asennellessa ja sitä ilmatessa huomasin asd-linjan loppupätkän vuotavan. Öljyä oli kaikkialla Nopeilla liikkeillä nappasin kuitenkin varaosa-autosta ehjän letkun ja alkoi pitämään. Auto saatiin vielä ulos tallista tänään.
Tänään perää asennellessa ja sitä ilmatessa huomasin asd-linjan loppupätkän vuotavan. Öljyä oli kaikkialla Nopeilla liikkeillä nappasin kuitenkin varaosa-autosta ehjän letkun ja alkoi pitämään. Auto saatiin vielä ulos tallista tänään.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W
Hieno rojekti! Onko edennyt yhtään?
EX Mercedes-Benz S124 300TE
EX W202 C180 Esprit
Valitettavasti ollaan jo eellä.
EX W202 C180 Esprit
Valitettavasti ollaan jo eellä.
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W
Ei ny viimisen päivityksen jälkeen, leimalle olisi penkitys(samalla säätäminen), hitsatavaa ja jarrujen herkistely.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W
Tuli ostettua S124 300tdt 4matic. 2+3h paku, eli halpaa ajoa käyttiksellä. vuosimallia -88 mittarissa 344tkm, mutta en usko sen pitävän paikkaansa. Ruskea kangassisusta, kuskin sähkösäätöinen penkki, kattoluukku, 4xs-lasit, becker diversity 830 soitin, automaatti, ilmastointi. vetokoukku ja mitä tuos ny olikaan Auto on vuosien saatossa mennyt vähän kamalaan kuntoon, tasonsäätö vuotaa yms, perä on siis alhaalla tällä hetkellä ja vetelä.
APUA tarvitaan!
Kylmäkäynnistys on yhtä helvettiä, tänä aamuna en saanut millään käyntiin, ei edes kaapeleilla ja sitten jo kyllästyin yrittämään. On ollut koko ajan huono lähtemään, mutta sahaamalla on saanut aina käyntiin. Polttoaineputkea auton alla korjasin jo ja luulin ettei enää ilmaa vuotaisi, mutta mitäs näissä on semmoisia yleisiä vuotopaikkoja polttoainejärjestelmässä?
APUA tarvitaan!
Kylmäkäynnistys on yhtä helvettiä, tänä aamuna en saanut millään käyntiin, ei edes kaapeleilla ja sitten jo kyllästyin yrittämään. On ollut koko ajan huono lähtemään, mutta sahaamalla on saanut aina käyntiin. Polttoaineputkea auton alla korjasin jo ja luulin ettei enää ilmaa vuotaisi, mutta mitäs näissä on semmoisia yleisiä vuotopaikkoja polttoainejärjestelmässä?
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: La 25.02.2012 02:42
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Pelaako siinä hehkut ollenkaan?
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Hehkut ei ainakaan ylimääräsiä valoja vilkuttele, uudet tosin odottaa asennusta. Ulkolämpötilalla ei tunnu olevan vaikutusta, lähinnä sillä kauanko auto on seissyt, tällä ajattelin, että tyhjeneeköhän linja itekseen..
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Tere,
Itellä mehi lievästi naftaa tankin päästä olevasta liitoksesta. Oli melkosta sahaamista ja lämpötila ei vaikuttanut mitään. Jos oli keula alaspäin parkissa, lähti paremmin. Otti sieltä hitusen ilmaa ja se riitti.
T: Wade
Itellä mehi lievästi naftaa tankin päästä olevasta liitoksesta. Oli melkosta sahaamista ja lämpötila ei vaikuttanut mitään. Jos oli keula alaspäin parkissa, lähti paremmin. Otti sieltä hitusen ilmaa ja se riitti.
T: Wade
sotahiiri kirjoitti:Hehkut ei ainakaan ylimääräsiä valoja vilkuttele, uudet tosin odottaa asennusta. Ulkolämpötilalla ei tunnu olevan vaikutusta, lähinnä sillä kauanko auto on seissyt, tällä ajattelin, että tyhjeneeköhän linja itekseen..
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Häviääkö jäähdytysnestettä?
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
En ole huomannut nesteen katoamista, tosin ajanutkin vasta muutaman sata kilsaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Eiköhän tuo selvä ole, aamulla ei tahtonut lähteä käymään. Avasin 1. suuttimen putken ja eihän sieltä mitään tullut paitsi aikansa sahaamalla, sitten alkoikin jo potkimalla lähteä käymään. Eli jostain menee linja tyhjäksi.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Jepjep. Vähän oli märkää siellä täällä, mutta luulisin vian olevan vuotava polttoaineen esilämmitin. Pitääkö sitä jotenkin tulpata? Nyt vaan jätin letkut vetämättä sen kautta, eli tuloletku menee suoraan siirtopumppuun, välissä on semmonen muovinen pieni kartiosuodatin ennen siirtopumppua. Nyt siitä lähtee siis vaan ne kaksi letkua, mitkä yhdistyy johonkin rautaputkeen (vesiputki?) ja menee kanteen.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
- Henkkka_
- Vakiokalustoa
- Viestit: 237
- Liittynyt: Ma 11.06.2012 20:35
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala / Pohjois-Savo
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Sillä polttoaineen esilämmittimellä saat heittää vaikka harakoita. Turha kapistus, hyvin pelaa kovallakin pakkasella ilman sitä.
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Kiitos vahvistuksesta, siellä se on edelleen paikoillaan, mutta kytkemättä. Tänään heitin suutinlähtöjen alle uudet kupariprikat ja O-renkaat, sekä uudet hehkut. Huomenna näkee miten starttaa kun on taas yön yli ollut sammuksissa, yleensä saanut aamusin ilmailla niin on lähteny sit sahaamalla.
Kadotin vaan ton osan mikä kiinnitetään imusarjaan ja pitää kaasuvaijeria paikoillaan, en tiedä mihin pajan uumeniin meni
Olisko kellään myydä tota kuvassa näkyvää osaa!!
Kadotin vaan ton osan mikä kiinnitetään imusarjaan ja pitää kaasuvaijeria paikoillaan, en tiedä mihin pajan uumeniin meni
Olisko kellään myydä tota kuvassa näkyvää osaa!!
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Lähti ensimmäistä kertaa käymään niinkuin kuuluukin On jo alkanut ketuttaa aamuisin 5:20 ilmata polttoainejärjestelmää kadun varressa
EDIT:
Mun mielestä auto vaan tuntuu kovin tehottomalta, alle 2000 kiekan ei tapahdu oikeen mitään, ahdotkin nousee vasta siellä. Siitä sitten vetääkin ihan mukavasti, mutta ihmeen kuminauhamainen on liikkellelähdössä vaikka olisi pedaali pohjassa. Ja ahtaa n. 0,75bar koko kierrosalueen, tämä lienee normaali paine? Turbo on käsittääkseni vakio, olisko pumpun ajotukset pieles, jakoketju venahtanu?
EDIT:
Mun mielestä auto vaan tuntuu kovin tehottomalta, alle 2000 kiekan ei tapahdu oikeen mitään, ahdotkin nousee vasta siellä. Siitä sitten vetääkin ihan mukavasti, mutta ihmeen kuminauhamainen on liikkellelähdössä vaikka olisi pedaali pohjassa. Ja ahtaa n. 0,75bar koko kierrosalueen, tämä lienee normaali paine? Turbo on käsittääkseni vakio, olisko pumpun ajotukset pieles, jakoketju venahtanu?
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: C124 260E MEGASQUIRT HX35W +S124 300tdt 4matic käyttis
Eihän se matikki oo todellakaa mikää raketti alkuperäsenä, aikas painava auto kuitenkin. Ei muutaku ajotuksen tarkistus ja vähä namiruuvia isommalle.
Käyttiis: W124 300DT -89
Projekti: S124 om606 4Matic -89
Projekti: S124 om606 4Matic -89