W211 E55 AMG -projekti
W211 E55 AMG -projekti
Aiemmin kirjoittelin tarinaa ruttutukusta ostetun CLS:n kehityskaaresta. Nyt eteen sattui samaisen firman sivustolle helmikuun aikana W211 korimallin aito AMG. Haaveilu AMGstä on aina ollut kova ja hieman jopa riskillä tuli tuo projektiksi hommattua pelkästään netissä olevien kuvien perusteella. Ainakin tiedossa oli että korimalli on sen verran yleinen, että osia löytyy melkein jokaisen pajan nurkasta, kun taas CLSn kohdalla osien hommaaminen tuntui olevan projektin ehdottomasti vaikein osuus. Varustelista autossa on kohdallaan, distronicia, keyless gota, lasikattoa ja harman/kardonia myöten. Vaurioina oli oikea kylki, joka oli melkein koko matkalta lommolla, etupuskuri repsotti, ja pahimpana kuskin puolen A-pilari, joka oli kunnolla mutkalla. Tyynyt olivat rähjähtämättä, mutta kaikki turvavyöt olivat lauenneet. Korjausedellytyksinä oli "korjaus valmistajan edellyttämien ohjeiden mukaan." Jonkin verran kuvia tuli otettua projektin erivaiheista ja päivttelen niitä nyt jonkin verran tänne.
Lähtötilanne oli tällainen
Lähtötilanne oli tällainen
Viimeksi muokannut Faraz, Ma 02.02.2015 20:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: W211 E55 AMG -projekti
Tuli muuten meinattu ostatella kyseistä yksilöä mutta ei talli tilaa löydy enää yhdellekkään projektille..
Mielenkiinnolla seuraillaan miltä se ehjänä näyttää!
Mielenkiinnolla seuraillaan miltä se ehjänä näyttää!
Nykyset:
MB C124 230. 88
MB X164 320cdi. 07
MB W169 A150. 05
MB C215 CL500. 00
EX:
MB W202 C220 Sport. 93, MB W203 220cdi. 01, MB S203 C30 AMG. 03, MB S203 220 CDI. 03, MB W210 E420 Avantgarde. 97, MB W210 200 CDI Classic. 01, MB W168 A190L Avantgarde. 02,
MB S211 320CDI Avantgarde. W221 S320CDI Designo, S203 C200CDI, S203 C200CDI.
Http://www.garaget.org/Kiviranta
MB C124 230. 88
MB X164 320cdi. 07
MB W169 A150. 05
MB C215 CL500. 00
EX:
MB W202 C220 Sport. 93, MB W203 220cdi. 01, MB S203 C30 AMG. 03, MB S203 220 CDI. 03, MB W210 E420 Avantgarde. 97, MB W210 200 CDI Classic. 01, MB W168 A190L Avantgarde. 02,
MB S211 320CDI Avantgarde. W221 S320CDI Designo, S203 C200CDI, S203 C200CDI.
Http://www.garaget.org/Kiviranta
Re: W211 E55 AMG -projekti
Mitään tietoa, mitä sille on tapahtunut?
Re: W211 E55 AMG -projekti
Auto saatiin kilpiin noin kaksi viikkoa sitten ja pyrin nyt jonkinlaisessa kornologisessa järjestyksessä vaiheita käydä läpi
Sisustan ja konetilan puolesta auto oli aika moitteettomassa kunnossa ja kyllähän se hieman suupieliä nostatti kun esimmäisen kerran padan löi tulille. Varsinkaan kun ei aikaisemmin ole päässyt noita amg-versioita läheltä ihmettelemään. Suuri onni oli myös, ettei tuo lasikatto ollut saanut osumaa. Sen vaihtaminen ja uuden löytäminen olisi voinut tuottaa harmaita hiuksia ja varmasti myös suurta lovea lompakkoon.
Ensimmäisenä purin sisältä ylimääriset härpäkkeet pois ja vaihdoin kaikki turvavyöt. Tuulilasi tuli myös otettua pois, ja ilman minkään valtakunnan leikkureita tuo oli hieman hikistä hommaa. Etupenkkejä en viitsinyt nostaa pois joten ne pyrin vain suojailemaan mahdollisimman hyvin.
Sisustan ja konetilan puolesta auto oli aika moitteettomassa kunnossa ja kyllähän se hieman suupieliä nostatti kun esimmäisen kerran padan löi tulille. Varsinkaan kun ei aikaisemmin ole päässyt noita amg-versioita läheltä ihmettelemään. Suuri onni oli myös, ettei tuo lasikatto ollut saanut osumaa. Sen vaihtaminen ja uuden löytäminen olisi voinut tuottaa harmaita hiuksia ja varmasti myös suurta lovea lompakkoon.
Ensimmäisenä purin sisältä ylimääriset härpäkkeet pois ja vaihdoin kaikki turvavyöt. Tuulilasi tuli myös otettua pois, ja ilman minkään valtakunnan leikkureita tuo oli hieman hikistä hommaa. Etupenkkejä en viitsinyt nostaa pois joten ne pyrin vain suojailemaan mahdollisimman hyvin.
Viimeksi muokannut Faraz, Ma 02.02.2015 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W211 E55 AMG -projekti
RH kirjoitti:Mitään tietoa, mitä sille on tapahtunut?
Ei mitään aivan tarkkaa tietoa, muuta kuin että metsähallituksen puolelle oli ilmeisesti karannut ja lopulta puu tuohon a-pilariin iskeytynyt. Ilmeisesti vauhtia ei kuitenkaan aivan mahdottomasti ole ollut.
Re: W211 E55 AMG -projekti
Osia sain haalittua aika hyvin sekä Virosta että myös Suomesta. Alusta lähtien oli myös halua muttaa tuo keula facelift malliseksi. Puskurin ja maskin sain sopivasti KM-Partsilta ja istuvuus ja laatu oli mainiota. Puskurin istuttamisessa hankin alkuperäiset puskurin muovikiinnikkeet, sekä maskin alle pidemmän konepellin avaussalvan. Tiedossa olikin että nuo parkkitutkien anturit eivät uudemman mallin puskuriin suoraan sovi ja otinkin vanhasta puskurista nuo anturien kiinnikkeet ja sovitin ne uuteen puskuriin. Maskin suhteen pähkäilin kauan kun ei ollut varmuutta toimiiko tuo distronic normaalin maskin kanssa. Ebaysta ja oikein mistään muualtakaan en löytänyt facelift mallin maskia jossa distronic-laatta olisi. Oulun Veholta kyselin alkuperäistä ja hinnaksi tuli maski +distronic-laatta= 950e. Jäi tilaamatta. Jenkkifoorumilta sain kuitenkin infoa että tuo distronic toimisi myös vakiomallisen maskin kanssa ja teinkin sitten niin että otin vanhasta maskista tuon distroniclaatan, ja kiinnitin sen tuon uuden maskin taakse tutkan suojaksi. Lopputulos on, että hyvin toimii! Maalaukset, peltityöt ja pilarin korjauksen teki paikallinen tuttufirma ja jälki oli kyllä hyvää!
Viimeksi muokannut Faraz, Ma 02.02.2015 20:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: W211 E55 AMG -projekti
Muutama ovi autoon vaihdettiin ja ostin pekät raakaovet. Kaikkien sisuksien vaihtaminen oviin ei kertakaikkiaan ollut mukavaa. Varsinkin kun nuo keyless go-mallin lukot ovat aivan järkäleen kokoiset. Ilman lasinnostimien kiskojen irrotusta lukkoa ei saa oven sisältä millään pois. Lisäksi yhtenä ongelmana oli vasemman turvaverhon sähköliitin. Turvalaite-testi herjasi tuota turvaverhoa vaikka liitin oli kiinni. Hetken jo luulin että jotenki tuo turvaverho on saanut iskussa myös tälliä, mutta sitten huomasin, että liittimen lukitus mekanismi oli jotenkin saanut osumaa. Vaihdoin tuon liittimen uuteen ja homma toimi. Ilmeisesti siis tuossa liittimessä on jonkinlainen tunnistus, joka tunnistaa että liitin on kunnolla myöskin lukittuna. KM-Partsilta hommasin lisäksi faceliftin takavalot, vaihto oli erittäin simppeli!
Tässä muutama kuva vielä juuri ennen katsastusta:
Tässä muutama kuva vielä juuri ennen katsastusta:
Viimeksi muokannut Faraz, Ma 02.02.2015 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W211 E55 AMG -projekti
Kesävanteet kun sain alle niin auto näytti törkeän korkealta ja alemmas sitä täytyi saada. Oulussa Veho ei alkanut hommaa tekemään, mutta mutkien kautta sain osaavaan henkilöön yhteyttä ja autoa saatiin laskettua. Pyörien kulmat olivat autossa myös aivan päin persettä. Ja lisäksi tuntui että ammataitoa niiden säätämiseen oli erittäin vaikea löytää. Kaksi eri liikettä nosti kädet pystyyn ja noiden säätöjen jälkeen tuntui että auto oli vielä kauheampi ajaa mitä ennen säätöä. Point-S Oulussa kuitenkin homma viimein onnistui oikein hienosti ja siellä mies tiesi oikeasti mitä tekee. Nyt on vihdoin ratti suorassa ja auto ei kaarra minnekään. Sivulasit kävin myöskin tummennuttassa ja 35% kalvot tuli kaikkiin. Takalasi olikin jo valmiiksi ostettaessa laitettu.
Kuvia en vielä ole saanut nykytilanteesta kun auto on matalampi ja laseissa kalvot mutta pyrin kuvat lähiaikoina saamaan.
Kuvia en vielä ole saanut nykytilanteesta kun auto on matalampi ja laseissa kalvot mutta pyrin kuvat lähiaikoina saamaan.
Re: W211 E55 AMG -projekti
Tässäkin taitaa olla aurinkopaneeli?
Yhtä autoa ihmettelin kun puhallin pyörii aina pihalla
Yhtä autoa ihmettelin kun puhallin pyörii aina pihalla
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: W211 E55 AMG -projekti
Hieno auto. Tämmösiä pitäs suurin osa olla W211 korisista.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: W211 E55 AMG -projekti
Paneelit jo on katolla ja itsekkin pitkään ihmettelin mikä ihme niiden virka on. Google selvesi jälleen.Kumipää kirjoitti:Tässäkin taitaa olla aurinkopaneeli?
Yhtä autoa ihmettelin kun puhallin pyörii aina pihalla
Re: W211 E55 AMG -projekti
Ja kyseesähän oli Tapio89 ja minä olin myös paikallaFaraz kirjoitti:Kesävanteet kun sain alle niin auto näytti törkeän korkealta ja alemmas sitä täytyi saada. Oulussa Veho ei alkanut hommaa tekemään, mutta mutkien kautta sain osaavaan henkilöön yhteyttä ja autoa saatiin laskettua.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: W211 E55 AMG -projekti
Hieno on kyllä!
Oletko suunnitellut päivittää peilitkin facelift mallisiksi?
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W211-E ... 9d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Oletko suunnitellut päivittää peilitkin facelift mallisiksi?
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W211-E ... 9d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W211 E55 AMG -projekti
Näinhän se oli! Auto jostain syystä nousi taas korkeuksiin ja tapiolle siitä jo soittelinki. Pitää yrittää hommaa uudelleen kunhan hän ehtii.Sergey kirjoitti:Ja kyseesähän oli Tapio89 ja minä olin myös paikallaFaraz kirjoitti:Kesävanteet kun sain alle niin auto näytti törkeän korkealta ja alemmas sitä täytyi saada. Oulussa Veho ei alkanut hommaa tekemään, mutta mutkien kautta sain osaavaan henkilöön yhteyttä ja autoa saatiin laskettua.
Peilien vaihto on ollut suunnitteilla, mutta olen harkinnut noita km-partsilla myynnissä olevia kuoria:Koskinen kirjoitti:Hieno on kyllä!
Oletko suunnitellut päivittää peilitkin facelift mallisiksi?
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W211-E ... 9d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko kenelläkään kokemuksia? Omaa silmää kyllä miellyttävät vaikka 212 koppaan viittaavatkin..
Re: W211 E55 AMG -projekti
Kannataa kerralla ostaa alkuperäiset peilit jos vaihtaa. Itse ostin prefacelift kääntyvät tarvikerungot ja ne ei kauaa kestänyt. Kääntömoottori on jäykkä, ei voi käsin kääntää kuten alkuperäistä. Kummastakin moottorista hajosi käännön hammastus aika pian.
Oletko suunnitellut päivittää peilitkin facelift mallisiksi?
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W211-E ... 9d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
Oletko suunnitellut päivittää peilitkin facelift mallisiksi?
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W211-E ... 9d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
Re: W211 E55 AMG -projekti
Näitä 212 look kuoriahan saisi myös facelift mallisina. (Linkin kuoret tosin hiilikuitupintaiset)
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W211-E ... df&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Oletkos muuten ajatellut päivittää äänentoistopuolta tästäkin?
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W211-E ... df&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Oletkos muuten ajatellut päivittää äänentoistopuolta tästäkin?
Re: W211 E55 AMG -projekti
Pitää vielä puntaroida peiliasiaa, koska tarvitsisin myös apukuskin puolelle itse peilin rungonkin, nykyisin kiinni olevasta on alempi korvapoikki kääntömekanismista ja sen takia meinaa vähä kovemmassa ajossa täristä. Jos löytyisi jostain käytetty runko johon vaihtaa nuo moottorit sun muut hilppeet. Facelift mallin rungot ei ilmeisesti käy suoraan prefaceliftin reikiin.
Äänentoistona on nyt Harman/Kardonin paketti, ja luulin aluksi siihen tyytyväni, mutta tuon CLSn sointia pitkään kuunnelleena on jo kyllä suunnitelmat alkaneet rullata Tilasin jo Visseeon Tune2Air bluetooth adapterin ja konttiin hommasin Ground Zeron 12" subin ja vahvistimen. Lisäksi vaimennusmateriaalia on iso kasa odottamassa asennusta.. Luulen että tämänkin kohdalla homma voi karata lapasesta.. CLSn kohdalla projekti jäi hieman harmittavasti kesken enkä ikinä saanut toivomaani signaaliprosessoria hommattua. Joten ehkä tähän sitten! Jos jotakuta kiinnostaa nuo alkuperäiset Harman/Kardonin elementit sun muut kilkkeet niin luultavasti tässä kevään aikaan alan niitä autosta poistamaan ja voisin niistä luopuakin sopuhinnalla!
Äänentoistona on nyt Harman/Kardonin paketti, ja luulin aluksi siihen tyytyväni, mutta tuon CLSn sointia pitkään kuunnelleena on jo kyllä suunnitelmat alkaneet rullata Tilasin jo Visseeon Tune2Air bluetooth adapterin ja konttiin hommasin Ground Zeron 12" subin ja vahvistimen. Lisäksi vaimennusmateriaalia on iso kasa odottamassa asennusta.. Luulen että tämänkin kohdalla homma voi karata lapasesta.. CLSn kohdalla projekti jäi hieman harmittavasti kesken enkä ikinä saanut toivomaani signaaliprosessoria hommattua. Joten ehkä tähän sitten! Jos jotakuta kiinnostaa nuo alkuperäiset Harman/Kardonin elementit sun muut kilkkeet niin luultavasti tässä kevään aikaan alan niitä autosta poistamaan ja voisin niistä luopuakin sopuhinnalla!
Re: W211 E55 AMG -projekti
Hieno projekti
Paljonko korjaus katsastuskuntoiseksi suunnilleen maksoi? Jos saa kysyä
Paljonko korjaus katsastuskuntoiseksi suunnilleen maksoi? Jos saa kysyä
Re: W211 E55 AMG -projekti
Jotkut tuolla ameriikan foorumilla ainakin meinasivat, että joutuisi poraamaan ainakin yhden uuden reiän, että peilit sopisivat.
Ne Harman Kardonit voisi kyllä kiinnostaa...Olisivat varmasti kuitenkin iso parannus normi orkkissysteemiin. Tästähän se kaiuttimien hifistely tieten lähtee
Laittelen vaikka viestiä tässä keväämmällä niistä kardoneista!
Ne Harman Kardonit voisi kyllä kiinnostaa...Olisivat varmasti kuitenkin iso parannus normi orkkissysteemiin. Tästähän se kaiuttimien hifistely tieten lähtee
Laittelen vaikka viestiä tässä keväämmällä niistä kardoneista!
Re: W211 E55 AMG -projekti
Kiitos!Lapazero kirjoitti:Hieno projekti
Paljonko korjaus katsastuskuntoiseksi suunnilleen maksoi? Jos saa kysyä
En nyt viitsi ihan kaikkea tässä räknätä, mutta kyllä tuo halvemmaksi tuli huomattavasti kuin jos olisi suoraan samanmoinen ostanut. Etenkin säästi siinä, että osia löytyi halvemmalla mm. Virosta. Mutta sanotaanko että luultavasti reippaat 10-15 tuhatta tuli säästöä jos nyt kolaroimattomaan samanmoiseen vertaa.
Niin olen itsekin ymmärtänyt, että yhden uuden reiän joutuu porailemaan. Kyllähän nuo ehdottomasti orkkiksiin verrattuna ovat paremmat, mutta laittelen tänne viestiä kevään aikana kunhan rupean niitä tuolta sisältä poistamaan!Koskinen kirjoitti:Jotkut tuolla ameriikan foorumilla ainakin meinasivat, että joutuisi poraamaan ainakin yhden uuden reiän, että peilit sopisivat.
Ne Harman Kardonit voisi kyllä kiinnostaa...Olisivat varmasti kuitenkin iso parannus normi orkkissysteemiin. Tästähän se kaiuttimien hifistely tieten lähtee
Laittelen vaikka viestiä tässä keväämmällä niistä kardoneista!
Viimeksi muokannut Faraz, Ke 16.04.2014 23:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W211 E55 AMG -projekti
Tänään oli pesu ja vahauspäivä. Pintaan tuli vedettyä ensin AutoGlymin punainen ja päälle kultainen. Ennen en ollut tuota comboa käyttänyt, mutta tuntui toimivan! Lisäksi taakse on nyt ilmestynyt musta tähti ja mustat mallimerkinnät. Lisäksi kylkeen tuli musta "5.5 amg" -teksti. Plastidipillä nuo mustaksi vetelin. Kylkeenhän oikeasti kuuluisi "V8 Kompressor" -teksti, mutta jotenkin itseäni ei ole ikinä tuo "kompressor" sana oikein miellyttänyt missään ja siksi sitä en siihen laittanut.
Autossa on entisen omistajan laittamana Supersprintin puolikas putkisto kateista eteenpäin. Tiedä sitten miten tuo esim. pakoääniin vaikuttaa. Välillä tuntuu että vähän liikaakin jylisee.. Hieman kyllä omaa silmää häiritsee putkiston asennus. Koko putkisto on todella syv
ällä takapuskuriin/"diffuusoriin" nähden ja myöskin reunimmaiset putken päät ikään kuin roikkuvat alempana. Pitää katsoa jos joskus niitä saisi hieman parempaan asentoon.
Tässä nyt muutama kuva tältä päivää:
Autossa on entisen omistajan laittamana Supersprintin puolikas putkisto kateista eteenpäin. Tiedä sitten miten tuo esim. pakoääniin vaikuttaa. Välillä tuntuu että vähän liikaakin jylisee.. Hieman kyllä omaa silmää häiritsee putkiston asennus. Koko putkisto on todella syv
ällä takapuskuriin/"diffuusoriin" nähden ja myöskin reunimmaiset putken päät ikään kuin roikkuvat alempana. Pitää katsoa jos joskus niitä saisi hieman parempaan asentoon.
Tässä nyt muutama kuva tältä päivää:
Viimeksi muokannut Faraz, Ma 02.02.2015 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W211 E55 AMG -projekti
Komian näkönen kehonsiirrin
Nuo putkenpäät ei oo enää iso asia mutta pistää tosiaan nopeasti silmään.
Nuo putkenpäät ei oo enää iso asia mutta pistää tosiaan nopeasti silmään.
- W211 320CDI -
Re: W211 E55 AMG -projekti
Ovissa vähän sävyeroa mutta vissiin aika hankala saada yksväristä ellei maalaa koko autoa. Muuten kyllä tyylikkään näköinen auto
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: W211 E55 AMG -projekti
Huomasin tuon itseasiassa itsekin vasta noista kuvista! Varsinkin tuossa vasemman etu ja takaoven alaosassa ero näkyy selkeiten. Etuovi tulikin raakaovena ja sitä ei siis maalattu. Tuntuu että tuon hopean värin kanssa käy usein näin että sävyeroa jää jos ei vetele kaikkea yli. Alkoi nyt kyllä vähän häiritsemään!S202 kirjoitti:Ovissa vähän sävyeroa mutta vissiin aika hankala saada yksväristä ellei maalaa koko autoa. Muuten kyllä tyylikkään näköinen auto
Re: W211 E55 AMG -projekti
Tuota rekkaria katsellessa tuli mieleen, että onko tuo "suomiauto" eli uutena jo tänne myyty? Tuommosia kilpiä kun oli jaossa joskus kymmenkunta vuotta sitten....
Ja hieno on kyllä
Ja hieno on kyllä
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: W211 E55 AMG -projekti
HIENO !!!
Re: W211 E55 AMG -projekti
Kiitos! Oikeassa olet! Tarkistelin tuon historiaa oston jälkeen ja Seinäjoen Käyttöautosta tuo on aikoinaan haettu, eli suomiauto on.RH kirjoitti:Tuota rekkaria katsellessa tuli mieleen, että onko tuo "suomiauto" eli uutena jo tänne myyty? Tuommosia kilpiä kun oli jaossa joskus kymmenkunta vuotta sitten....
Ja hieno on kyllä
Re: W211 E55 AMG -projekti
Hopiat tai paljon hopeaa sisältävät värit (esim. shampanja) ovat tosiaan hankalia. Maalatessa pitää olla takaraivossa, että kaikki mahdollinen on tehtävä ns. pilveilemisen estämiseksi. Konsteja siihen on monta, mutta siltikin jopa tehtaan maalauksissa on joskus pilveilyä havaittavissa. Hassuinta tuossa on se, että hopeasta kaksi eri maalaria saa helposti samasta väripurkista tehtynä kaksi eriväristä lopputulosta.Faraz kirjoitti:...Tuntuu että tuon hopean värin kanssa käy usein näin että sävyeroa jää jos ei vetele kaikkea yli...
Hieno auto tästä tuli ja kolari oli juuri oikeanlainen kannattavaan korjaukseen. W211 on siitä erikoinen 2000-luvun auto, että tehdas ei vaadi oikeastaan mitään erikoisuuksia liitossaumoilta. Tuollasen a-pilarin korjaamisen tekeminen esim. samanikäiseen Volkkariin ei olekkaan ihan pelkkiä silmänliikkeitä.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Re: W211 E55 AMG -projekti
Asiallinen kampe! Kelpaa päristellä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)