E400 w211

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
jeezz555
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ma 19.05.2014 12:52

E400 w211

Viesti Kirjoittaja jeezz555 »

Elikkäs tuli ostettua tuommoinen w211 korinen e400 v8 diesel mersu ja jos täältä löytyisi niitä kuuluisia ohjeita, vinkkejä, osia ja mielipiteitä projektin edistyessä :)

Tarkoituksena oli hankkia jotain vähän tehokkaampaa ja erikoisempaa mitä ei nyt aivan jokaisella olisi ja erittäin hyvä yksilö omaan silmään löytyikin ja mukaanhan se tarttui :D Auto on ollut ennen todella hyvässä käytössä ja varusteita löytyy omasta mielestä vähintäänkin riittävästi, mutta kyllähän 10- vuotta vanhassa autossa ajan patinaa näkyy ja paljonkin asioita joita tekisi mieli muuttaa omaan silmään sopiviksi :) eikä aivan täydellistä onneksi tullutkaan, jotta saa oikeasti itse tehdä ja saa myös oman näköisensä laitteen :wink:

Ja sitten se to do lista: Auto menee myllytykseen, jotta saadaan kaikki pyörremyrskyt ja mahdolliset naarmut poistettua ja luonnollisesti maalipinnasta mahdollisen näyttävä, äänieristystä ja äänentoistoa olisi tarkoitus parantaa asiallisella setillä ja alkuperäisiä muotoja kunnioittaen, vanteet ovat tällä hetkellä se tärkein asia ja jos jollain w211 meneviä löytyy niin saa toki myös tarjota 8) , mielestäni vakio putkistolla ei saa tarpeeksi noita v8 koneen ääniä ulos, joten jos tähän jollain vinkkejä ja ideoita niin otetaan mieluusti vastaan!, myös asiallinen madallus, eli kaikki "turha" tila renkaan ja kaaren välistä olisi tarkoitus saada pois, kumminkin renkaiden kulmien kannalta oikealla tavalla. Myös lisää potkua pitäisi saada ja tulikin katottua naapuri maan mersua, josta oli kleenmanin palikoilla otettu +400 hevosta ja pieni muotoinen kuume heräsi, että omastakin pitäisi alkaa jonkun verran enemmän potkua hakemaan :think: myöskin amg:n korisarja ja faceliftinä kävi mielessä, mutta saako tämmöiseen "herrasmiesautoon" alkaa semmoisia teidän mielestä laittamaan? Oma kanta on jo vähän perus siistiin ilmeeseen kääntymässä päin :D mutta, lisäillään ideoita ja kuvia sitä mukaan, kun jotain tapahtuu :)

Myös - puolia löytyy.. keyles go ei toimi, kuin toiselta puolelta ja myöskään vaihdekepin päästä ei tapahdu mitään, jollain kokemuksia mistä lähteä etsimään vikaa? etu-umpiot ovat haalistuneet ja kaarreajovaloihin ei saa uusia umpioita halvalla niin menee varmaan "hiottavaksi" millaista jälkeä tällä saa? ja ratti on vuodien varrella tummunut toiselta puolelta... nahan hoitoaineella jo kokeilin, mutta ei kummoisempaa muutosta tapahtunut. Joutuukohan verhoilemaan/hommaamaan uuden ratin, jotta saa kulumat pois?

Jotain on viikon aikana myös ehditty tekemään :D LED- takavalot tuli laitettua ja myös LED- rekisterikilven moduulit, paransivat takapään lookkia mielestäni erittäin paljon. Myös tutun kanssa tuli AMG- look vanteet pyöräytettyä pappa vanteiden tilalle, mutte eivät omaan silmään oikein sovi :|

Muistakaa ihmiset kommentoida ja kaikkea w211 menevää palikkaa saa myös tarjota :wink:
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

Yksi 400:n kävi mulla madalluksessa, missä oli muuten vakioputkisto, mutta takavaimentajien tilalla vain suora putki,
missä tuplaulostulot, niin oli yllättävän makeat äänet.
Onko tässä muuten airmatic? Se on helppo madaltaa.

Nimimerkki Tuikku tuohon saa potkua, on vähän ikävämpi ohjelmoida.
Tässä mallissa ecu pitää avata, noin 350hv/850nm
vakioturboilla kannattaa enintään ottaa, jos tekniikka on muuten kunnossa.

Keyless go:n kahvoista hajoaa ne mikrokytkimet kahvan sisältä, vertaa muihin kahvoihin, naksuuko samalla lailla.
Helpot vaihtaa ja kuskin kahvahan se aina ekana meneekin. Vaihdekepin nupissa voisi olla sama homma, mutta kannattaa starilla varmistaa.
Olihan sulla toki avain pois virtalukosta ja painoit jarrua samalla kun koitit painaa vaihdekepin päästä?

Umpioista saa kuin uudet hiomalla ja nahkamaalilla saa ratista myös uudenveroisen.
Kannattaa lukea http://www.pesukinnas.com/" onclick="window.open(this.href);return false; foorumia ja kysellä heiltä vinkkejä.

Korisarjoja varmasti löytyy ebaysta tai kotimaisista nettikaupoista.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
jeezz555
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ma 19.05.2014 12:52

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja jeezz555 »

Airmatic tästä laitteesta löytyy! Millainen operaatio madallus käytännössä tämmöisessä on? Ja todellakin pelkästään suoran putkiston laittaminen oli nyt (ainakin alkuun) mielessä ja katsoo sitten millainen äänimaailma sieltä ilmestyy :) Mahtaakohan 400:n löytyä suoraan palikoita vaimentajien tilalle vai pitääköhän käydä teettämässä jossain? Kleenmanin paketeista tuli juuri tuota kokonaista ecua katsottua joka myös ohjaa sen toisen ecun, joten mahtaakohan olla helpompi tilata suoraan semmoinen :think: Mistä noita mikrokytkimiä saa halvimmillaan vai pitääkö suoraan veholta lähteä kyselemään? Miten myöskin tuommoinen vaihto onnistuu? Ja oli eikä silti elettäkään toiminnasta :roll: pitää näköjään joku starin omistava etsiä pääkaupunkiseudulta :D

Tuli myös takalippa ja takaikkunan lippa ostettua, mutta eivät natsanneet omaan silmään yhtään jos asiallisen näköisenä aikoo pitää... Pitää laittaa takaisin menemään postissa ja etsiskellä jotain asiallisempaa.. Lähiaikoina pitäisi ikkunat (kaikki paitsi tuulilasi) tummentamassa ja 35% oli mielessä.. mahtaakohan olla liian tummat poliisien kannalta? :roll:

Onko muuten ihmisillä ollut paljon ongelmia korisarjojen sopivuuden kannalta? Yhdessä liikkeessä pisti vain silmään, että konepellin ja puskurin välissä oli aivan järkyttävä väli yms :roll:

Kiitokset nopeasta ja asiallisesta vastauksesta ja näitä vaan lisää :thumbup:
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

Esim nimimerkki CDI203 madaltelee pääkaupunkiseudulla, kannattaa ottaa yhteyttä.
Näissä on monesti viallinen se välijäähdyttäjän vesipumppu, sen voi myös samalla starilla tarkistaa ja kilometrit, niin tietää milloin pääsee jakopäätä remppaamaan.

Noi Kleemannin boxit kannattaa unohtaa, yleensäkkin kaikki boxit, oikea ohjelma sisään niin pelaa ja on halvempi.
Eka viestissäni tekijä toimivalle ohjelmalle.

Ohjeet ovenkahvan vaihtoon:
http://mbworld.org/forums/w211-amg/3762 ... t-diy.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuolta lisää starin omistajia:
https://maps.google.fi/maps/ms?msid=215 ... ,47.592773" onclick="window.open(this.href);return false;
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1528
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Kaikki hiukkasloukut ja muut tuhkaluukut pois putkesta ahdistamasta softaamisen ohella. :thumbup: Putkistoa kannattaa modata harkiten ettei tule kovin Scaniamaiset saundit.

Korisarjoista jokaisella on oma mielipiteensä, mutta itse karsastan niitä kovin. Korkeintaan jos sellainen on tehtaalta ollut paikoillaan.

400CDi... Empä ole varmaan moista ennen kuullutkaan, ainakaan viriteltynä. Pitääpä sukeltaa YouTubeen.

Kuvia kansalle!
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
CDI320CLS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 399
Liittynyt: Ke 11.09.2013 08:24
Paikkakunta: Nummela

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja CDI320CLS »

bald.de:ssä kahva maksoi 165 euroa kotiin tuotuna ja oikean värisenä.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

Tässä mallissa ei ole todennäköisesti hiukkasloukkua ja katalysaattorin poistoa en missään nimessä suosittele,
alkaa haisemaan tosi pahalle ja virtaa ihan riittävästi vakioahtimille.
Pienet ahtimet ja katit vievät itsessään ääntä jo tehokkaasti pois.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14014
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Onnittelut uudelle autolle. Muista selvittää onko jakoketju vaihdettu. Tuossa tyypissä on ollut sitä venymävaivaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
jeezz555
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ma 19.05.2014 12:52

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja jeezz555 »

Tosiaan tässä parin päivän aikana tullut jotain tehtyä ja paljon kyseltyä... Alkuperäiset kynnyslistat lähtivät ja tilalle tuli mersun logoilla varustetut, joihin syttyvät valot ovien avautuessa..

Tänään lähtee tilaukseen tuo umpioille tarkoitettu kiilloitus-sarja ja katsoo mitä niistä tulee. Myös ikkunakalvojen laitto ja myllytys on nyt tarkoitus tehdä aivan lähiaikoina. Korisarja ideat jäivät nyt ainakin tähän väliin pois ja tarkoitus olisi panostaa enemmänkin vanteisiin ja saada siisti ulkoilme. Laitoin toisen fooromilaisen kuvan vanne tyylistä mitä on omassa mielessä pyörinyt. Paljon on hakua käynyt jos löytyisi samanlaiset/tyyliset, mutta ei ole silmään pistänyt. Kellään ehdotuksia vanteiksi/myydä?

Tuli myös soiteltua tuosta virittämisestä ja kuulemma näissä ei vaihdelaatikot tuota tehon lisäystä kestäisi? Onko kokemuksia? Kuulemma 420 mallissa olisi jo aivan erilainen laatikko.. Saakohan 400 malliin soviteltua 420 vaihdelaatikkoa?
Pitää nyt katsoa ja mietiskellä ja toivottavasti tämäkään ei aivan haaveeksi jäisi.. :roll:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14014
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Makuasioista ei pitäisi mennä sanomaan mitään, mutta minusta kuvanmukaiset tikkuvanteet eivät sovi ollenkaan W211:n muhkeisiin muotoihin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

ADV1wheels ja sieltä 5.1 malli on ehkä pikkasen paksummilla puolilla, kallis:
http://adv1wheels.com/gallery/zp-core/f ... ec41b1846c" onclick="window.open(this.href);return false;

Minusta se mersun oma 5 puolanen amg toimii aina, tossa replica:
http://www.ebay.com/itm/19-AMG-Wheels-R ... a1&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Kyllä se oma laatikko on ihan ok ja Tuikun ohjelmalla siitä tulee mukava käyttää, antaa sentään heittää perää sivulle,
toisin kuin 420. Ja ei sitä siihen saa muutenkaan naitettua mitenkään järkevästi.
Jos auto on huollettu hyvin ja laatikon öljynvaihdot tehty ajallaan, eikä nyt ihan miljoonia ajettu, niin miksipäs ei ohjelmoisi.
Paljon olen ajanut molemmilla malleilla, vakioilla ja viritetyillä ja itellä on 420cdi, niin jotakin kehtaa jo huudella.

Tärkeintä on se tekniikan yleiskunto ja pitäis tosiaan tietää suurinpiirtein ne kilometrit, ettei tule kallista jakopääremppaa
ja sen perusteella muutenkin miettiä, paljonko haluaa tehoa ottaa.
Paljon on käynyt autoja piuhan nokassa, missä mittarilukema on reilu satkun, mutta todellista on ollut kolme kertaa enemmän..

Eli ensimmäisenä ammattilaisen toimesta yleiskatsaus kunnolle, CDI203 on juuri sellainen mies.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
jeezz555
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ma 19.05.2014 12:52

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja jeezz555 »

Tämä helpotti elämää jo paljon! Viikonloppuna varmaankin sitten ecu irti ja alkuviikosta matkaan. Missäpäin ecu sijaitsee tämmöisessä mersussa ja onko irroituksessa jotain niksejä joita pitäisi tietää?
rumapallisti
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Pe 28.05.2010 03:03

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja rumapallisti »

Kuvan vanteet on 99% varmuudella Vossen cv-3.

Itse kyllä kans kallistuisin nuihin Kumipään ehdottamiin Cls:n 5-puolasiin vanteisiin, sopii tosi hyvin 211:seen!
S211 320cdi airmatic
ex:
W210 320cdi
S202 220cdi
Avatar
Ari89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: Ti 11.08.2009 22:42
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Ari89 »

Itsellä myös tuollanen tuikutettuna, voin suositella.. Jos haluaa halvalla kokeilla suoria putkia, niin vaikka motonetistä 60asteiset mutkat ja oikeasta kohdasta vanhat poikki.. Mutkien päähän sitten sellaset lyhyet 90mutkat tai sitten puskurista läpi. Tietenkin kannattimet pitää tehdä, mutta halpa kokeilla. Putken paksuus 60mm.
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

jeezz555 kirjoitti:Tämä helpotti elämää jo paljon! Viikonloppuna varmaankin sitten ecu irti ja alkuviikosta matkaan. Missäpäin ecu sijaitsee tämmöisessä mersussa ja onko irroituksessa jotain niksejä joita pitäisi tietää?
Konehuoneessa kuskinpuolen sulakerasiassa pystössä, liittimet kun ottaa sillee oikeassa järjestyksessä auki,
niin lähtee kivasti, ovat jännästi vähän toistensa edessä. Helppo nakki.
Kato sitä kiinnitystä liittimissä, että varmasti myös menevät kunnolla kii, ettei käy ohot, kun asentelet takaisin.

Käykää ensin starilla läpi koko auto ja kaikki polttoainepuolen jutut, suuttimien kunto, kattokaa syöttömäärät yms yms..
Helpottaa ohjelmoijan työtä suuresti, kun on kaikki etukäteen tarkisteltu, ei tarvi sitten jälkikäteen ihmetellä.
Tympee sitä boxia lähetellä eestaas, jos tarvii jotain alkaa muuttelemmaan.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Kumipää kirjoitti:
jeezz555 kirjoitti:Tämä helpotti elämää jo paljon! Viikonloppuna varmaankin sitten ecu irti ja alkuviikosta matkaan. Missäpäin ecu sijaitsee tämmöisessä mersussa ja onko irroituksessa jotain niksejä joita pitäisi tietää?
Konehuoneessa kuskinpuolen sulakerasiassa pystössä, liittimet kun ottaa sillee oikeassa järjestyksessä auki,
niin lähtee kivasti, ovat jännästi vähän toistensa edessä. Helppo nakki.
Kato sitä kiinnitystä liittimissä, että varmasti myös menevät kunnolla kii, ettei käy ohot, kun asentelet takaisin.

Käykää ensin starilla läpi koko auto ja kaikki polttoainepuolen jutut, suuttimien kunto, kattokaa syöttömäärät yms yms..
Helpottaa ohjelmoijan työtä suuresti, kun on kaikki etukäteen tarkisteltu, ei tarvi sitten jälkikäteen ihmetellä.
Tympee sitä boxia lähetellä eestaas, jos tarvii jotain alkaa muuttelemmaan.
Ja kun irrotelee niin avaimet ja avainkortti riitävän pitkälle autosata varalata
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
jeezz555
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ma 19.05.2014 12:52

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja jeezz555 »

Elikkä perjantai 13 teki taas tepposet ja mersun kanssa astetta isompia ongelmia.. :roll: tehot katosivat yhtäkkiä ja kierrokset rajottuivat 3500rpm max kohdalle. Sammuttamisen jälkeen ei mitään eroa ja moottorivalo ei pala. Hetken päästä mootorivalo syttyy, mutta hetkellisesti tehot palaavat ja katoavat samantien. Vian etsiminen aloitettiin tutun halvalla vikakoodinlukijalla ja koodit nollattiin. Asiaan ei muuta muutosta, kuin vikavalon sammuminen. Kumminkin konehuoneesta (edestäpäin katsottuna vasemmalla puolella) kuuluu alhaisilla kieroksilla releen kuuluinen naksuminen?? Mistä mahtaa ääni olla peräisin onko samaa vikaa ilmennyt muilla? Mikäköhän mahtaa nyt olla vaihtokunnossa ja kuinkakohan monta tonttua mahtaa taas upota :oops: Vinkit olisivat nyt todella tarpeen...
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Lape »

Mikä oli vikakoodi?
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

Egr:ät näissä aika usein juonittelee, koneiston rasvaus antaa vähän lisäaikaa. Saapi ohjelmasta pois.
Katto nyt staarilla ensin, tuskin mitään maatamullistavaa.
Joskus kaasupotikat kettuilee myös.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Avatar
Obnoxio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 603
Liittynyt: To 23.10.2008 19:49

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Obnoxio »

jeezz555 kirjoitti:etu-umpiot ovat haalistuneet ja kaarreajovaloihin ei saa uusia umpioita halvalla niin menee varmaan "hiottavaksi" millaista jälkeä tällä saa?
jeezz555 kirjoitti:Tänään lähtee tilaukseen tuo umpioille tarkoitettu kiilloitus-sarja ja katsoo mitä niistä tulee.
Minkälaisen sarjan ostit ja millaista jälkeä tuli, vai joko kokeilit? Ainakin Turtlen umpionkiillotussarja on aivan riittämätön, jos ei ole melkein kuin uudet umpiot. Jos hyvän haluaa, niin joutuu raakasti vesihioa riittävän karkealla, että kaikki kolot häviää. Noissa kiillotusaineissa on myös monesti se, että ne kiiltävät pinnassa hetken kunnes kuluvat pois. Minä hioin umpiot tammikuussa eikä vielä ole haalistumisen tai kellastumisen merkkejä: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=146032" onclick="window.open(this.href);return false;

PS. Muistahan laittaa autosta myös ennen-kuvia, niin näkee miten auto muuttuu :)
dieseli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: Ma 01.11.2010 20:31

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja dieseli »

Ei ole Vossenit vaan Kiinan tinaa. :)

9/10.5x20"
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
dieseli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: Ma 01.11.2010 20:31

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja dieseli »

Tässä vielä..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
dieseli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: Ma 01.11.2010 20:31

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja dieseli »

Ja vielä..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2738
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

Hieno! Vaihda vielä kilvet finnittömiin, niin siistiytyy ulkonäkö entisestään. On yllättävän iso vaikutus, eikä maksa kuin 18€
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
dieseli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: Ma 01.11.2010 20:31

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja dieseli »

Jaa empä oo aatellukkaan miltä näyttäs ilman finnejä..

Ja tämähän ois myynnissäkin, ostakaa joku poies farmarin alta.
Bomber4
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1749
Liittynyt: La 28.01.2006 19:02
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Tuliko tähän sitten ikinä sitä woimaa ?
Star
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

Ihan kohtuuella kuiteskin passaa vanteetki, ois vaan tummemat.
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Gibson123
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: To 21.01.2016 12:12

Re: E400 w211

Viesti Kirjoittaja Gibson123 »

Täällä joku höpisi suorista putkista aikanaan. Mites katsastus niihin suhtautuu :D ?
Vastaa Viestiin