Petehri:n 560SEC - Peltitöitä

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Re: Petehri:n 560SEC - Peltitöitä

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

Nyt tulee kympin secci. just sopivia pikkumuutoksia mitkä merkkaa paljon. :clap:
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: Petehri:n 560SEC - Peltitöitä

Viesti Kirjoittaja joskami »

Mitäs tälle projektille kuuluu?
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Avatar
Obnoxio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 603
Liittynyt: To 23.10.2008 19:49

Re: Petehri:n 560SEC - Peltitöitä

Viesti Kirjoittaja Obnoxio »

Petehri kirjoitti:
Messerschmitt kirjoitti:nuo secin vanteet on kyllä lähellä foorumin hienoimpia valsseja.
Noissa S-mersuissa en pidä ovenkahvoista..oisko niissä modaamista vaan onko ihan hullu idea...
Omaakin silmää ovenkahvat häiritsee niin pahasti, että niille on tehtävä muutoksia. Secin etuvanteillekin tuli tilattua uudet vielä leveämmät lipat. :wink:
No joo, kylläpä nuo kahvat tosiaan pistää silmään, kun ne huomaa. Ne saattas näyttää hyvältä kuitenkin, jos hioo niistä tuon etunystyrän pois ja maalaa joko mattamustaksi tai mattatummanharmaaksi. Tässä esimerkkikuva, jossa tosin hiottu mielestäni pikkusen liikaa ja maalattu kiiltävällä:

Kuva
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3537
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Petehri:n 560SEC - Peltitöitä

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Eikö tuohon voisi vaihtaa suoraan sedani 126:n kahvat kun ne on aavistuksen sirommat kun nuo kassakaapinrivat..? Tai jos peltihommiin joutuu niin vaihtaa vaikka suoraan 124:n kahvat kun ne on vielä paremman näköiset.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Obnoxio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 603
Liittynyt: To 23.10.2008 19:49

Re: Petehri:n 560SEC - Peltitöitä

Viesti Kirjoittaja Obnoxio »

En oo kahtonu osanumeroita, mutta tuon muovilätkän alla on melkonen monttu pellissäkin. Lieneekö käypäset sedanista.
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3537
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Petehri:n 560SEC - Peltitöitä

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Niin lähinnä ajattelin että nappaa sedanista sen kynsikupinkin ja vaihtaa siis osan oven pintapellistä. Tuskin sedanin kahva tuohon heittämällä menee, eiköhän tuo ole upotettu koko matkalta tuo SEC:n kahva. 124:n kahva olisi aavistuksen modernimpi kuin w126:n mutta silti sopivan kantikas että se sopii muuhun muotoiluun. Siitä uudempia tuohon ei enää designin muuttumisen takia oikein ole järkevää laittaa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Vastaa Viestiin