W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3932
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja tomant »

pinpinkarva kirjoitti:ittellä on c280 3.92 asd kiinni
Samoin täällä W201:sen perässä. Tuo on paras perä, mitä Mersulta saa.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Mulla taitaa olla nyt joku 3,76tms. Menee sillä vähän liian lujasti :o joku 4,45 ois hyvä, mikä esim bemarista löytyy...
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Meillä on diesel kilpurissa tuo 3.92, Bensaväykystä. Aika passeli välitys mielestäni. Kone kiertää sen lähes 6000 suoralla vitosella ja npeus on silloin muistaakseni joku 170+. Vaihteenvälit käy bemarin lootalla tosi hyvin. Jos sulla on vakioperä vielä paikoillaan, niin sehän voi olla tosi harva. Ainakin videoilla kuullostaa aika harvalta.
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Pitää tarkastaa tuo välitys, ku menee vitosella niin pirun lujaa, ja vähä heräämis ongelmia ahtimen kaa tietyissä paikoissa tällä välityksellä.
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Tuli tehtyä yks w124 korinen "sliipperi" tässä väliajalla, tekniikaksi tuli m104 3.0l , liekkirengas tiivisteellä, muuten remontoin vain moottorin, ei mitään erikoista siihen. Voimansiirroksi sorvattu kiinteä vauhtis ja -765 loppuinen asetelma sintteri levyllä, bmw:n zf perään. EMU moottorin ohjaus, vag konsernin hukkispuola,850cc suuttimet,hx35 ahdin, tupla -044 pumput. Tänään sain pikku lastentaudit pois ja kävin rullilla kokeilemassa että onko siellä mtn. Tulos oli kohtuullinen 495/640 1,2bar paineella takapyörältä 8) Vetää tienpäälläkin aika ahnaasti :twisted: Nyt vielä jos saa leimattua tälle tekniikalle... eikös tässä saa olla noin 260hv, jos on 24v bensan alusta?
Timo N
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1522
Liittynyt: Pe 29.01.2010 14:25
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja Timo N »

pontsei kirjoitti:Tuli tehtyä yks w124 korinen "sliipperi" tässä väliajalla, tekniikaksi tuli m104 3.0l , liekkirengas tiivisteellä, muuten remontoin vain moottorin, ei mitään erikoista siihen. Voimansiirroksi sorvattu kiinteä vauhtis ja -765 loppuinen asetelma sintteri levyllä, bmw:n zf perään. EMU moottorin ohjaus, vag konsernin hukkispuola,850cc suuttimet,hx35 ahdin, tupla -044 pumput. Tänään sain pikku lastentaudit pois ja kävin rullilla kokeilemassa että onko siellä mtn. Tulos oli kohtuullinen 495/640 1,2bar paineella takapyörältä 8) Vetää tienpäälläkin aika ahnaasti :twisted: Nyt vielä jos saa leimattua tälle tekniikalle... eikös tässä saa olla noin 260hv, jos on 24v bensan alusta?
Voihan tuota verrata 8-koneiseenkin, tosin tulee vastaan tuo 7kg/kW sääntö :thumbdown:
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

juu olikohan 264hp semmonen tarkka lukema 24v bensan alustalla.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja pontsei »

No pitänee vähä kuristaa :mrgreen:
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja PTracing »

pontsei kirjoitti:Tuli tehtyä yks w124 korinen "sliipperi" tässä väliajalla, tekniikaksi tuli m104 3.0l , liekkirengas tiivisteellä, muuten remontoin vain moottorin, ei mitään erikoista siihen. Voimansiirroksi sorvattu kiinteä vauhtis ja -765 loppuinen asetelma sintteri levyllä, bmw:n zf perään. EMU moottorin ohjaus, vag konsernin hukkispuola,850cc suuttimet,hx35 ahdin, tupla -044 pumput. Tänään sain pikku lastentaudit pois ja kävin rullilla kokeilemassa että onko siellä mtn. Tulos oli kohtuullinen 495/640 1,2bar paineella takapyörältä 8) Vetää tienpäälläkin aika ahnaasti :twisted: Nyt vielä jos saa leimattua tälle tekniikalle... eikös tässä saa olla noin 260hv, jos on 24v bensan alusta?
Mistä hommasit kannentiivisteen? Teholukemat aika maukkaat vaikkei painetta oo älyttömästi! 8) Oliko polttoaine normi bensaa vai e85:sta?
IG: @pyrytakkunen
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti

Viesti Kirjoittaja pontsei »

kannen tiiviste tuli Italian mieheltä, Paolo Ricchi tms... Pitäisi kuulemma kestää ja ihan laadukkaan oloinen oli. Aluksi oli re85:llä, mutta ajattelin ku sillä pitää talvisinkin ajaa, niin muutin bensalle, lähtee paremmin käymään ja muutenkin toiminta kylmänä parempaa. Teho lukemat tuli bensalla, Re85:llä alkoi ahdin mennä tukkoon tai sit joku muu rupesi ahistamaan, ei pelannu niin hyvin.
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

heh...Tulipa ostettua -02 vuoden 316cdi sprintteri, prostylen tekemä ex pikku bussi, nykyisin muutettu matkailuautoksi. Tällä on toivon mukaan mukava vetää traileria, ainakin jaksaa mennä ihan ok. Pakulla tympeää ku aina pitäis olla 3-4 henkinen joukkue mukana ja lisäpaikalliset on yleensä kuorma-autoja niin ei kortti riitä. Tässä on penkit pikalukoilla, voi järjestyksen muuttaa mieluisaksi. Ei ole ajettukaan ku 508tkm :D Muutama kysymys näistä tietäville, mikähän on ajovaloissa kun vilkkuvat hieman, laturi, akku? Autossa on kaksi lisälämmitintä, toinen sisätilan ilmawebasto ja toinen moottorille(luultavasti eberi). Eberin kello on kaiketi viety, kun koelaudassa on kellon paikka, mutta kelloa ei ole, enkä löytänyt johtojakaan koelaudan takaa... missähän kiemurtaa eberin johtosarja?, konehuoneessa näyttää liittyvän orkkis piuhasarjaan ja menevän kuskinpuolelta sisälle, mutta siihen häviää näkyvistä.
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Ja se unohtu, et mitenkähän tasauspyörästön lukko pitäisi toimia, kojelaudassa on katkaisia, mut ei vaikuta mtn, kitkalukko tuntuisi olevan...
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Kilpurin kävin säätämässä tänään bensalle , viime talvella oli sen verran käynnistys ongelmia viinalla, että ei viitsi jättää sen varaan nyt, - 15 jos on pakkasta ja kärryn päällä 3 tuntia viimassa, niin on jo aika kylmissään. Tehot jäi vähän alle ja vallankin vääntö, mutta ei haittaa. 453/551 pyörällä nyt. Pakolämmöt vähän nousi ehkä noin 50astetta,nyt oli vedossa 580,eli ei paha nytkään. Ahtopaine ohjaus ei toimi oikein hyvin vieläkään, luultavasti säätöventtiili liian hidas, täytyy jostain ostaa parempi. 3.89 perän löysin tallista kun siivoilin, vaihdan sen vielä niin saa vähä mukavamman nopeuden. Talvikin saisi tulla, ei näillä keleillä oikein hääviä ajella.
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

09.01.2016 käytiin Shell Piippola rallissa, sehän sujui melkein putkeen :lol: Eka pätkän alussa korkkas ahtoputken lemmari, ajeltiin se pätkä ilman ahtoja, kulki kohtuu hyvin niinkin...2 pätkän siirtymällä kolahti kytkin pohjaan, tällä kertaa letku rupesi tihkumaan joten sai ilmaa ja pätkä ajettiinkin ilman kytkintä 4 vaihteella... Huollossa yritettiin ilmata mutta eipä se paremmaksi menny joten samalla kaavalla viimeinenkin pätkä läpi...Muuten kyllä oli hauskaa ja hienot tiet päästellä! Pitää teettää teräspunos letku niin jospa sitten ei vuotaisi. Isomman hukkaportin laitan kanssa kun ahdot karkaa 0.8bar niin on liikaa voimaa lumelle, pakko pumpata kaasulla, muuten koko aika rajottimessa... Tai sitten muutan vapariksi :oops: ...olisi tiedossa m3 pakosarja ja läppärunkoja löytyy ulkomailta sopivasti.
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

noniin vapari rojekti aloitettu hiljakseen, m3 pakosarjat on sovitettuna mersun konehuoneessa, ei käyneet ihan helposti, etusarja on takana ja taka etumaisena. Mottorin korvake on muutettava vielä erilaiseksi että sopii paikalleen. Ehkä olisi kannattanut tehdä kokonaan uudet, mutta mennään aluksi näillä. Onko täällä tietäjiä että miten kriittinen tuo 6 pyttynen on toisioputkien pituuksista? Kun nythän primäärit on samanpituisia kaikki, mutta kollektorit ovat noin 60cm etäisyydellä toisistaa,koska toinen sarja on taivutelu lyhyemmäksi....,joten hankala saat toisio putkista saman pituisia. :crazy:

Läppärungoiksi löytyi 675cc Triumphin 44mm rungot, purkautuvat joka välistä ja ovat 3 sylinterin paketeissa. 80€/kpl maksoi toimituksineen,sis. suuttimet tps. yms. hilut. Öljyn suodatin pitää siirtää jotenkin pois tieltä, osuu viimeiseen runkoon muuten :x Noh näistä jatketaan...
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1772
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Tehet rautalaipan siihen öljyn suotimen paikalle ja hydraulinipat siihen. Niihin sitten voi laittaa letkut ja irto suotimen.

Minkä triumphin läpät? Moottoripyörän? Mistä nuita saa sopivasti? Pitäis yksi kilpuri muuttaa läpille.
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Joo ne oli triumph daytona 675cc pyörän. Ebaysta ne tilasin, taisivat tulla Briteistä.. Täytyy tutkia suodatinta lähemmin ku saan pakosarjat valmiiks.
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

noniin.. jotain saatu taas aikaan, pakosarjat on paikallaan ja kollektorikin tehty ja erikokoisia tiimalaseja pakoputkeen että voi kokeilla penkissä niiden vaikutusta. Läppärungotkin Sain paikalleen, Enää ei oikeastaan kuin suutin liittimet muuttaa ja laturin hihna, ku laturi piti laittaa alemmaksi...niin sais savut toivon mukaan, jos tossa mun suodatin ratkaisussa vaan öljy kiertää :oops:

Jännä nähdä paljonko vakio koneesta lähtee näiden avulla...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Ketäs vastaan nyt ajetaan meidän turbo-luokassa:) Toivottavasti väliaikainen mielenhäiriö jättää trbo pois...:)
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Nii Olisihan läppärungot hyvät turbon kaa :lol:
jezze rs
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 250
Liittynyt: La 13.10.2012 23:54

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Onko kaikki muu vakiota paitsi läppärungot? Ei kai noilla hirveästi tehoa lisää tule. Yleisesti vaikuttavat enemmän heräävyyteen ja täytöksen tasaisuuteen. Tosin jos et pistä pitkiä torvia niin lyhenee imusarja, joka voi tuoda tehoakin tullessaan. Siitäkään ei tietysti ole niin paljon hyötyä vakiokoneessa kun nostot ja aukioloajat pienet puhumattakaan overlapistä.

Sekundääriputket pitäisi olla ihan yhtälailla samanmittaiset kuin ensiötkin ja kaikissa koneissa. Kaikkihan vaikuttaa pulssien osumiseen toistensa lomaan tai yhteen, jolloin saadaan se parempi imu putkeen ja siten parempi täytös palotilaan. Tätähän pyritään parantamaan nimenomaan tuolla yllä mainitulla overlapillä. Putken rakennus on kuitenkin melkoinen taiteenlaji joten jollain muullakin keinolla voi saada tehoa, mutta tuo normaalein on varmin ja tuskin siitä monella hepalla pääsee yli muillakaan vaihtoehdoilla.
- Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm)
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)

https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

On vielä muuten vakio, vko lopun aikana penkkiin, niin ollaan viisaampia. Ainakin tosi herkästi ottaa kierroksia verrattuna entiseen. Pitää nokat hioa jossain välissä, jos ei nyt riittävästi tuu voimaa..Epäilisin että 250hv voi lähteä...
jezze rs
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 250
Liittynyt: La 13.10.2012 23:54

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Juu kierrosherkkyyteen nuo juurikin vaikuttaa.

Periaatteessa kannattaa aina ostaa uudet nokat, jos vain taskussa riittää syvyys. Perusympyrän pienennys kun aina aiheuttaa kovempia pintapaineita venttiilikoneistolle eli nopeampaa kulumista. Aukiolon aikaakaan kun ei pysty yhtään lisäämään eli ramppikulmista tulee jyrkät. Nokkien väliset kulmatkin jäävät muutosten ulottumattomiin.

Lisäksi yleensä kannattaa aina laittaa säädettävä nokkapyörä jos vaihtaa virinokat. Meillä ainakin toi 5 heppaa penkissä säätäen verrattuna nokkakortin arvoihin.
- Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm)
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)

https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

tänään kävin penkissä vaparin kanssa... ihan positiivinen yllätys oli, pyörältä tuli 230hv/327nm, eli karkeasti 265hv/377nm koneesta. Maksimi vääntö reilulla 4000rpm ja teho 6000rpm,rajoitin oli 7600, sen pisemmälle ei oikein kierrä, rupeaa varmaan venat sekoomaan tai jtn. muuta vastaavaa. Jäällä kävin ajamassa ja oikein mukava ja hyväkäytöksinen peli oli 8) ja äänetkin on jo niinkuin kilpurissa pitääkin.

Sprintteri rupes temppuilemaan, mittariston valot ei pala ku auto on käynnissä, toimii ku on sammuksissa :roll: mikähän tämä vika on :?: polttaa yhtä sulaketta penkin alta, sen ku vaihtaa toimii valot käydessä muutaman sekunnin, sit palaa sulake...
jezze rs
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 250
Liittynyt: La 13.10.2012 23:54

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Sieltä tuli ihan mukavat lukemat :thumbup: Varmasti on ääniltäänkin tuollainen kone asiallinen kyseisillä lisukeilla.

7600 on kyllä niin paljon, että ei kai se juurikaan enempää kierrä vakionokalla muutenkaan? Tosin varmasti alkaa olla venttiileilläkin kiire.


En tiedä onko noissa sprinttereissä jokin vakio ongelma, joka tuon aiheuttaa. Vähän tuo kuulostaa maavuodolta jossain, jos polttaa sulakkeen "pikkuhiljaa".
- Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm)
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)

https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

täytyy koittaa tutkia sitä, v mäinen vika ku hetken pelaa, tänäänkin toimi kaikki valot 15min ja sit polttaa vaa sulaketta :twisted:
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Löytyi sprintterin vika, rekisterikilven valon kiinnitysruuvi otti valon johtoon oven sisällä ja tärinässä luultavasti alkoi välillä vetämään maihin, joten poltti sieltä valoautomatiikan sulaketta, onneks ei ollu kummosempi vika :D tasauspyörästön lukko pitää vielä saada toimimaan, lukko toimii kaiketi abs yksikön paineella, pitää purkaa lukkoventtiili joku päivä, et oisko vika siellä, yritin sitä ilmata, mut eipä ilmaruuvi auennu :cry: ja meni into taas koko värkkiin...
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Vaihdoin tänään kilpuriin 3.92 perän kun satuin löytämään talli nurkalta :D Vanteita kavensin taas 4kpl, nyt ois 8 kapeeta vannetta... ja piikki renkaita kävin ostamassa 20kpl, sain sopivaan hintaan(sulo vileen) :lol: Kytkimeen ostin uuden bemarin sylinterin ja teetätin teräspunos letkun, jospa se pelaisi nyt... Käytiin testaamassa sitä ihan tie pätkällä ja huomasin että jarrut ei toimi ilman alipainetta riittävästi, ei jaksa millään painaa kunnolla, kaveri saa hitsata vielä kerääjä säiliön alipaineelle, meinasin että ottaa joka läppärungon lähdösta alipaineen ja vie ne säiliöön ja siitä tehostimeen. Vko loppuna olisi Keuruun 4ek:n ralli, jostain syystä on sellainen etiäinen että auto ei oo kyllä hyvä, oli vaikea tänään ajaa ja muutenki jotenki huono :( ..no jospa se johtui jarruista ku ei saanu tuntua niihin :oops:
saquzi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 163
Liittynyt: La 16.02.2013 22:43

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja saquzi »

Miten olisi pedalbox konehuoneen puolelle?
http://janicolracing.fi/tuote/rmd-yleis ... huone-1205" onclick="window.open(this.href);return false;

Omaam w202 tarkoitua rakentaa samanlainen. Toki jos kiire on kova..
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: W 202 Kilpuri rojekti+Sprintter

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Pedalbox nyt ei hirveästi korvaa tehostinta, ellei sylinterit ole kovastikin ylimitoitetut. Yhdessä F-ryhmän pelissä oli joskus jonkun asentama pedalbox ilman tehostinta ja tuota rotteloa ei kyllä saanut pysähtymään millään. Että kannattaa miettiä tarkkaan millaisen laittaa.
Vastaa Viestiin