Samoin täällä W201:sen perässä. Tuo on paras perä, mitä Mersulta saa.pinpinkarva kirjoitti:ittellä on c280 3.92 asd kiinni
tomant
Samoin täällä W201:sen perässä. Tuo on paras perä, mitä Mersulta saa.pinpinkarva kirjoitti:ittellä on c280 3.92 asd kiinni
Voihan tuota verrata 8-koneiseenkin, tosin tulee vastaan tuo 7kg/kW sääntöpontsei kirjoitti:Tuli tehtyä yks w124 korinen "sliipperi" tässä väliajalla, tekniikaksi tuli m104 3.0l , liekkirengas tiivisteellä, muuten remontoin vain moottorin, ei mitään erikoista siihen. Voimansiirroksi sorvattu kiinteä vauhtis ja -765 loppuinen asetelma sintteri levyllä, bmw:n zf perään. EMU moottorin ohjaus, vag konsernin hukkispuola,850cc suuttimet,hx35 ahdin, tupla -044 pumput. Tänään sain pikku lastentaudit pois ja kävin rullilla kokeilemassa että onko siellä mtn. Tulos oli kohtuullinen 495/640 1,2bar paineella takapyörältä Vetää tienpäälläkin aika ahnaasti Nyt vielä jos saa leimattua tälle tekniikalle... eikös tässä saa olla noin 260hv, jos on 24v bensan alusta?
Mistä hommasit kannentiivisteen? Teholukemat aika maukkaat vaikkei painetta oo älyttömästi! Oliko polttoaine normi bensaa vai e85:sta?pontsei kirjoitti:Tuli tehtyä yks w124 korinen "sliipperi" tässä väliajalla, tekniikaksi tuli m104 3.0l , liekkirengas tiivisteellä, muuten remontoin vain moottorin, ei mitään erikoista siihen. Voimansiirroksi sorvattu kiinteä vauhtis ja -765 loppuinen asetelma sintteri levyllä, bmw:n zf perään. EMU moottorin ohjaus, vag konsernin hukkispuola,850cc suuttimet,hx35 ahdin, tupla -044 pumput. Tänään sain pikku lastentaudit pois ja kävin rullilla kokeilemassa että onko siellä mtn. Tulos oli kohtuullinen 495/640 1,2bar paineella takapyörältä Vetää tienpäälläkin aika ahnaasti Nyt vielä jos saa leimattua tälle tekniikalle... eikös tässä saa olla noin 260hv, jos on 24v bensan alusta?