Häksän 300 E-24 & 500 SEC ehostelua

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11569
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 10.07.2019 18:16
Hyvä homma! Kysyisin sitten että kun tuli uusi kompura niin miksi Isceon eikä se tavallisempi R134a?
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 käyttöharraste
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver

Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 400
Liittynyt: Su 27.03.2011 09:47
Paikkakunta: Vantaa
ViestiLähetetty: Ke 10.07.2019 18:36
Pajalla oltiin vähän sitä mieltä että se olisi parempi vaihtoehto. Ilmeisesti isompimolekyylisenä (tjsp) pysyy paremmin sisällä R12-systeemissä kuin R134a. Se taitaa olla nykyään jopa halvempaa kuin R134a mitä nyt noita kuitteja vertaili. Kylmäntuotto on kuulemma sama.
500 SEC -85 kesäkäyttis
S8 quattro -97 talvikäyttis
300 E-24 -92 naftaliinissa
200 quattro 20V -90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Edellinen

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

https://Www.AutoDoc.fi