C124 300. M104 3,2 ms23

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Moro olen coupeeni vaihtamassa tekniikkaa m104 3.2 ja 722.3 ja mottia ohjaamaan hommasin ms 2v3.0 ja ajattelin mersun omia puolia käyttää 3kpl puolia tässä motissa (lähtösin väyrysestä), pyörimis tiedon vautipyörältä, pystynkö alkuun käytämään omaa sähköstä kaasuläppäänsä?. Ens alkuun vaparina ja myöhemin luultavasti turbolla. Vinkejä kaipaisin en ole megaa aikaisemin rassailut. Myöhemin tulee vaijerivetoinen kaasuläppä ja alumiininen imusarja. Laajakaista lamdaa en ole vielä tilanut yms
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Mä laittasin mekaanisen läpän, onhan ohjaus mahdollista, mutta itse en alkaisi virittelemään megalla sitä... Mulla pitäis olla siitä omasta tehty mekaaninen läppä jos kiinnostaa, niin ei tarvi sun teurastaa sitä omaa, jos on ehjä...huomattavsti iisimpi vaijerilla kuin johdoilla :lol:
saquzi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 163
Liittynyt: La 16.02.2013 22:43

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja saquzi »

Jep, ei mitään järkeä turata väliaikasesti sitä kaasuläppää sähkösesti ohjattuna, en ikinä oo lukenut että joku ois moisen tehny, ja megalla ei varmasti vakiona pysty ohjaamaankaan moista..
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

pontsei kirjoitti:Mä laittasin mekaanisen läpän, onhan ohjaus mahdollista, mutta itse en alkaisi virittelemään megalla sitä... Mulla pitäis olla siitä omasta tehty mekaaninen läppä jos kiinnostaa, niin ei tarvi sun teurastaa sitä omaa, jos on ehjä...huomattavsti iisimpi vaijerilla kuin johdoilla :lol:
Vois kiinostaa!
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Varmaan tarvian sytytys moduulin kun käytän mersun omia hukkakipinä puolia. Tulee ilmeisesti 36 piniin lähtö?
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Tarviit 3 kanavaisen sytkävahvistimen eli esim. Bosch 0 227 100 203
Sitten pitää modata se boksi niin että 3 sytkä ulostuloa on käytössä ohje:http://www.msextra.com/doc/general/sparkout-v30.html
Siitä en oo varma pelaako se sillä omalla vauhtipyörän hammastuuksella, riippuu monihampainen trikkeröinti siellä on. Kannattaa laittaa esim. 12-1 trikkeri kampuran päähän, toimii varmemmin. Kannattaa lukea mega manuaali ajatuksella läpi, sytkä puoli aiheuttaa herkästi ongelmia, täppi väärään ruutuun ja jotain palaa :lol:
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Mega on 3 syttylähdollä otettu. 0 227 100 124 moduuli olisi valmiina pystyykö hyödyntämään? :?:
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Eli tuossa on mainittu moduulin nasta ja itsellä se on tyhjä. Siihen varmaan täytyy vetää moduulin johto? 7 napainen moduuli löytys ja sille pistoke
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja pontsei »

spr1,2 ja3 on varmaan sytkälähtöjen pinnit.., riippuu vähän miten on tehty :lol:
moduuli ei käy, siinä ei ole kuin yksi lähtö, pitää olla esim. 203 loppuinen.
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Täyy hommata toinen moduuli :roll:
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Millaistablaajakaista lamdaa suosittelette?
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
saquzi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 163
Liittynyt: La 16.02.2013 22:43

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja saquzi »

Plx dm6 on hyvä ja halpa.
Avatar
Mighty190
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 364
Liittynyt: Pe 17.01.2014 23:52
Paikkakunta: Pori

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja Mighty190 »

Miten tuolla mekaanisella läpällä saa TP tiedon ulos? Muistaako joku ulkoa pinnit? :D
Daily driver: Projekti, koska luotettavat autot ovat tylsiä Luotettava, eli tylsä CLK 270
Entiset: W124 260E, W201 2.0, W201 2.0, S202 220 CDI

Projektina W201 2.8 24V MS2 V3.0
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Mä laitoin erillisen tps.n ...läppäakselille
Avatar
Mighty190
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 364
Liittynyt: Pe 17.01.2014 23:52
Paikkakunta: Pori

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja Mighty190 »

pontsei kirjoitti:Mä laitoin erillisen tps.n ...läppäakselille
Järkyttävä homma, ja loppuenlopuksi on oikusulussa koko anturi. Ainakin näin omakohtaisella kokemuksella :lol:
Daily driver: Projekti, koska luotettavat autot ovat tylsiä Luotettava, eli tylsä CLK 270
Entiset: W124 260E, W201 2.0, W201 2.0, S202 220 CDI

Projektina W201 2.8 24V MS2 V3.0
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Tuo moduuli oli loppunut toimittajilta oisko mitään vastaavaa? Millai ootte muokanneet tps vakio kaasuläppäkoteloon
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja pontsei »

http://www.autotune.fi/tuote/330/sytyty ... a-huco-203" onclick="window.open(this.href);return false;

Mä purin sen oman läppähässäkän ja laitoin anturin siihen... ei paras ratkaisu mutta toimi, saahan siihen tietysti laitettua yleismallin läpän...
Avatar
Mighty190
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 364
Liittynyt: Pe 17.01.2014 23:52
Paikkakunta: Pori

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja Mighty190 »

Tähän väliin tyhmä kysymys, saako niitä hukkakipinäpuolia M104 koneessa ohjattua ihan sytkäkivillä? Itellä on siis MS1 käytössä, ja sytkäkivet olis valmiina hyllyssä.
Daily driver: Projekti, koska luotettavat autot ovat tylsiä Luotettava, eli tylsä CLK 270
Entiset: W124 260E, W201 2.0, W201 2.0, S202 220 CDI

Projektina W201 2.8 24V MS2 V3.0
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Tarkoitat megan sisälle tulevia kiviä, siis joku vb921 vai mikä se malli nyt olikaan...saahan niillä, mut siinä on yks paikka mikä voi aiheuttaa häiriöitä boksiin...Itse käyttäisin erillistä vahvistinta, tai voihan ne koteloita erikseen johonkin...
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Kellään jääny kytkentäkaaviota moduulin kytkentään? Mikä kaasuläppäkotelo menisi kivuttomin paikoileen? 80mm oon kahtonu omasa varmaan 70mm?
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Autotunen sivullaha se kytkis on...mut yks maa, inputteihin ohjaus megalta k1 Puolaan. Mittaa se imusarjan kanava, läpän jälkeen et onko isommasta läpäistä apua, 70mm menee ilmaa sen mitä se mylly tarvii.
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Viimein kerkesin kiireiltäni nypäämään coupesta tekniikan pois ja rupesin mallailemaan uutta tekniikaa. Ja tuli tässä mieleen muutamia kyssäreitä, elikkä olen purkamassa entisen tekniikan johtosarjaa pois, eli ecut yms lähtee. Mitä kaikkea uskallan purkaa ettei mene abs ja asd sekaisin? Vanhasta koneesta täytyy hyde pumppu vaihtaa tuon moniventiilin ohjaustehostimen pumpun paikalle. Mitenkä onko kukaan laitanut väyrysen jarruja näihin? Taka satulat käy ainakin kun sama varaosanumero, mutta etusatulat ovatkin jo erilaiset, käyvätkö samoihin kiinitys pisteisiin kiinni? W124 320 kiekot tais olla 294x25? Ja väyrysen 300x28 mitoiltaan, mutta niitä kyllä kerkii myöheminkin kokeilemaan. Kovasti haluaisin oman kaasuläpän toimimaan että suan auton käyntiin ja ajoon eli onko kellään kytkentä kaaviota tiedossa? Mitä muuta huomioitavaa kannataa ottaa huomioon? Miten on fiksuin pa pumpun rele toteuttaa? Käytänkö alkuperäistä vai laitanko yleis mallin releellä? ajattelin megalle tehä oman sulake boxin ettei olisi vanhan mallisia boshin sulakeita megalla. Soveltuuko m103 bensapumput m104 selle käytettäväksi?
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

http://forums.190rev.net/showthread.php ... rown-Benz-(M104-Megasquirt" onclick="window.open(this.href);return false;) tuolta löysin jotain juttua kaasuläpästä, eli asentotunnistimen piuhat ja tyhjäkäynti ohjaus tarvian muutenhan tuo on vaijeri vetoinen kaasuläppä? Asentoanturin saa varmaan mittaamalla selville mitkä piuhat? Mutta mitenkäs tyhjäkäyntimootorin piuhat on? En ole vielä purkanut irti koneesta kaasuläppää kun on ollu kaikelaista kiirettä. :roll:
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Tekniikka olisi nyt nostettu paikoileen. Vaihteiston takapalkki täytys tehä uus tai vaihtaa laatikon persauksiin toiselainen kannatin kumi. Vanhoja sähköjä pitäisi vielä purkaa jotta pääsisin megalle vetämään piuhoja. Mistä ootte tilaileet shift kittejä? Onkohan tuossa laatikossa nopusmittarin vaijerin paikka normaalisti vaikka sähkönen mittari ollut? :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Riitääkö megalle kampuran pyörimis tieto? Vetolevyltä otettu luku. Montakohan nastaa vakio vetolevyssä on ja millaista impulsia piyäisi tulla? En ole ennen meqaa rassailu. Löytyykö jostain "valmiita" kartoja joilla saisi käyntiin ja sen jälkeen hienosäädöt tehtyä? Mitenkä olisi fiksuin tehdä imunokan ajoituksen säätö sähköinen kun on.
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
pontsei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Ke 16.01.2013 17:09

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja pontsei »

Riippuu kummanmallin vetolevy on, yleensä on kolme nastaa ja se ei pelaa kunnolla megan kanssa, laita hihnapyörän taakse 36-1 kiekko tai 12-1 , molemmat pelaa. Honeywell hall lukemaan. 36-1 toimii paremmin ooppelin hall anturilla tai jollain foordin vr anturilla... vr anturi vaatii muunnospiirin signaalille... perus kartat on niin nopea tehdä ettei kannata käyttää valmiita jos ei satu helposti saatavilla olemaan. Ve karttaa jtn 40-60 arvoja pikku kierroksille ja sytty karttaa 10-15 niin niillä käy kuhan kaikki muut asetukset oikein.
Avatar
Mighty190
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 364
Liittynyt: Pe 17.01.2014 23:52
Paikkakunta: Pori

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja Mighty190 »

Kiekkoa vaan kampuralle, itse hitsautin 36-1 kiekon kampuran moniurapyörälle. Katsot vaan että tulee ohjeiden mukaisesti että osuu oikea hammas anturin kohdalle. M104 moottorissa on vr-anturi lukemassa yhtä nastaa nokalla josta sain 2nd triggerin joka on suht hyödyllinen ihan missä vaan setupissa, tarkentuu laskelmat jonnin verran.

Tein siten että laitoin bemarin tarvike vr-anturin lukemaan kampuran kiekkoa ja ostin max-piiriin perustuvan dual-vr-levyn ja siitä johdot levylle. 5V ja maa protoalueelta muunninpiirille ja anturien johdot sisään liittimen läpi.

Muunnin;http://www.protoparts.fi/catalog/produc ... cts_id=555

Anturi;http://www.autotune.fi/tuote/338/vranturi-tarvike-bmw

Trikkeripyörän hampaan paksuus ja anturin nastan paksuus ei saa heitellä toisistaan paljoa. Kannattaa siis ostaa anturi ja sen jälkeen kiekko. Oma kiekko on 170mm/4mm.


Ellet ole vielä heittänyt johtosarjaa menemään niin pelasta sieltä kaikki suojatut kaapelit. Laitat sen nokan anturin johdon alkuperäisellä kaapelilla boksille ja ostat kampuran anturille esim. suojattua mikrofonikaapelia. Alkuperäisenä tuosta löytyy kaksi nakutuksentunnistinta ja nokan ajoituksen ohjauksen kaapelit ainakin suojattuina. Nakutuksentunnistus jos on tulossa niin kannattaa käyttää alkup. kaapelia mahdollisten häiriöiden minimoimiseksi.

Valmiita karttoja löytyy finsquirtin foorumilta, ainakin muistaakseni yksi kartta M103 2.6 koneesta jolla pääsee alkuun. Parhaiten selviää silti sillä että tekee itse kartat ja asetukset ja vielä ennen sitä selvittää tekojensa merkitykset moottorin sielunelämään. Mikään setuppi kun harvemmin on samanlainen toiseen nähden niin huonolla tuurilla poltat esim sytkän tai sen ohjauksen.
Daily driver: Projekti, koska luotettavat autot ovat tylsiä Luotettava, eli tylsä CLK 270
Entiset: W124 260E, W201 2.0, W201 2.0, S202 220 CDI

Projektina W201 2.8 24V MS2 V3.0
nokileka w124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Su 20.05.2012 15:36

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja nokileka w124 »

Täytyy kesällä hommaila trikkeri prokis jäissä tällä hetkellä, kun ei tallitiloja enää oo. Kesällä jatkaa rakentelua jos ei sitten diiselöi tai myy
MITÄ ENEMMÄN IHMISELLÄ ON AUTOJA SITÄ PAREMPI IHMINEN HÄN ON.
2000-LUVUN JÄLKEEN EI OLE TEHTY YHTÄÄN AUTOA!


w123 300d tomatti wanha taxi rojekti
w201 2.0 ex
w124 2.0d ex
oldsmobile delta 88 royale lintta ex
Dodge custom 4d 1947 prokkis
300ce
W201

ex:
s124 200d
lintta sorsa
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3932
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: C124 300. M104 3,2 ms23

Viesti Kirjoittaja tomant »

Älä diiselöi.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Vastaa Viestiin