Uusi tulokas 500E 1992

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11216
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: La 23.04.2016 17:17
Ostin tänään tutulta 1992 500E:n joka on black on black eli väri blauscwartz 199 ja mustat nahat, jaetulla takapenkillä. Autolla ajettu jo 330 tkm ja historia on tiedossa tuolta 2007 paikkeilta kun auto tuli maahan. Tuttuni osti sen 2009 ja on huollattanut sitä pääosin merkkiliikkeessä.

Valmistenumerolla en saanut varusteita vaan oudon kommentin: There is a production order for this vehicle!

Tässä mitä sain EPC:stä:

Identification number: WDB1240361B775199 3
Chassis
Sales designation: SLK 250
Order number: 0 1 220 04709
Delivery date: 14 05 1992
Production order: There is a production order for this vehicle!
Paint code 1: 199U
Equipment: 271A
Engine no.: 119974 12 004661
Transmission: 722365 03 716757
SA code 199U 228 260 271A 291 310 363 551 620 682

Aika paljon on tehty jo kuluvien osien vaihtoa, laittelen tähän tietoa kun olen saanut kuittipinkan perkauksen tehtyä.

Kuvia ei ole vielä mutta perus auto, orkkis aluvanteilla, ei mitään sen kummosempaa. Tarttee viedä myllytykseen auto kun on maalipinta jo pinttynyt, orkkis maali on kyseessä toki.

Koeajon jälkeen palattiin samaan säilytyshalliin mutta auto ajettiin sitten minun omaan ruutuun joka oli jäänyt tyhjäksi SLC:n lähdettyä. Talliin jäi vielä ex-omistajan pojan japanintuonti E55 AMG.
Viimeksi muokannut karra päivämäärä Su 24.04.2016 17:29, muokattu yhteensä 1 kerran
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Avatar
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 13005
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna
ViestiLähetetty: La 23.04.2016 17:38
Onnittelut! Tämä lienee se paikallinen auto vai Kotkan auto?

There is a production order for this vehicle! -lause tarkoittaa, että autossa on jotain tavallisuudesta poikkeavaa, esim. Kundenwunsch-varuste, erikoinen väri tms. Viikonloppuna puheena olleessa 60-luvun vihreällä maalatussa E 320 T:ssä oli kantakortissa myös sama lause.

Kannattanee kysyä Anssilta tai Arilta olisiko tietoa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1983 230 E Automatic
1982 230 E
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11216
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: La 23.04.2016 18:05
Tämä on paikallinen eli ravintoloitsijan auto, oletan että kotkalainen eli Team Kymin jäsenen auto ei ole enää myynnissä. Viimeiksi kun puhuttiin niin idea oli odottaa näiden hintakehitystä :)

Joo karkeasti ottaen varmaan 6-7 k euroa on tähän autoon pistetty rahaa 7 vuoden aikana. Palaan myöhemmin siihen että mitä tähän on vaihdettu.

Helvetin hyvät jarrut on kun koeajolla testasin niitä; sadastaviidestäkympistä melkein seis niin ei paljoa vikuroinut. Alla uudehkot Dunlopit.

Isä ja poika oli heittäneet muutama vuosi sitten Saksan turneen tällä, 6 tuhatta oli tullut matkamittariin sillä reissulla :P
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 885
Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:26
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: La 23.04.2016 18:11
Laita karra äkkiä kuiva autosta. :D
Sinä aina ostat näitä "isolohko" Mersuja.

Menee seurantaan tämä ketju.
Nyk; S204 200 Kompressor A 2008 ja Mercedes Benz W123 230E A 1982

Ex Mercedes Benz w115 220 D (mr)
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 692
Liittynyt: Pe 11.04.2003 19:21
Paikkakunta: Riihimäki
ViestiLähetetty: La 23.04.2016 18:17
Tästä hankinnasta kannattaa jo todellakin onnitella!

Itsekin kuolannut jo reilut 10 vuotta 500 E:n perään. Yksi ainoa koeajo antoi lähtemättömän vaikutelman. Edes viimeisin koeajamani C55 AMG ei vakuuttanut niin paljon.

Laita nyt kuvia tänne, niin muutkin pääsee fiilisteleen :)

P.S. Karralla on ollut kyllä aina kalusto kohillaan muutenkin ! SEL 6.9 on mun toinen unelma.
W203 C180 Kompressor A Sport -05
S203 C200 CDI A Elegance -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86

Ex: W124 230 E -89

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 142
Liittynyt: To 27.04.2006 08:16
ViestiLähetetty: La 23.04.2016 18:31
Pontus,oletko nähnyt stadissa montaakaan tälläista autoa?
-90 luvulla pyöri musta 500 E jota jo silloin ihastelin kun jouduin ajeleen kakssatkulla ja puolikkaalla kiisselillä.
Olis kiva nähdä se Villen AUTO kun on valmis.
Me ollaan kaikki vajaa patasilla ajelevat ihan vähän kateellisia mutta ehkä helpottais jos pääsis edes kyytiin.
Voidaan tuoda koppa tai pari konttiin matkalle ja kiusaamaan nuorisoa kylille.
124/500E/-92
124/320/-95

Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 560
Liittynyt: Ma 02.02.2004 11:42
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: La 23.04.2016 18:47
Onnitelut hiennosta valinnasta Karra! Tuo 500E on kyllä unelma-auto. Kuvia heti!
W220 S320 CDI -03
W221 S320 CDI -06

+ ex Mersuja 30+

Mersumies
Mersumies
Viestit: 4204
Liittynyt: Ke 10.05.2006 10:54
ViestiLähetetty: La 23.04.2016 18:49
Onnittelut Karra!

Kaikesta päätellen tuo ei kyllä projekti ole :lol:

Mersumies
Mersumies
Viestit: 2560
Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
Paikkakunta: Espoo
ViestiLähetetty: Su 24.04.2016 07:57
Onnea uus hankinnalle, onhan tuo 124 korinen aina hieno ja vielä 500satkuna! :D :D
Jaakko.P

Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11216
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Su 24.04.2016 17:17
Kiitosta! Joo ajattelin että tähän osioonhan nämä kuulkuu, kuitenkin autossa on vähän hommaa.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.


Jälkiasennushäly saa luvan lähteä, joku nimittäin purkaa akkua ja autoon on laitettu sen takia pääkytkin takakonttiin. Mutta langaton kaukosäädin taas saisi jäädä, sen verran kätevä se on.

Maalipinnan myllytys nyt ainakin. Virtalukon patruuna pitäs tilata orkkisavaimelle, siihen on nyt laitettu uusi sylkky mutta se vaatii eri avaimen eli nyt on kaksiavainjärjestelmä.

Kiva ois laittaa vähän näyttävämmät vanteet alle, orkkikset toki saa jäädä jemmaan. Mitenköhän tällaiset Lemmarien kopiot, mahtaakohan etujarrut mahtua noihin sisälle?

Kuva

http://www.ebay.de/itm/4x-Alufelgen-Kes ... SwuAVWxaML
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 184
Liittynyt: Pe 17.04.2009 15:27
Paikkakunta: Manse, Riäväkylä
ViestiLähetetty: Su 24.04.2016 18:33
karra kirjoitti:Kiva ois laittaa vähän näyttävämmät vanteet alle, orkkikset toki saa jäädä jemmaan. Mitenköhän tällaiset Lemmarien kopiot, mahtaakohan etujarrut mahtua noihin sisälle?

Vanteiden originaali koko on 8x16 ET34, jonka sisään mahtuu isommat 600SL:n jarrut, jollaiset ovat myöhemmissä viissatasissa. Sulla lienee pienemmät jarrut, joten säteen suunnassa tilaa on riittävästi. Normivanteilla vanteen ja satulan väli on varsin pienellä välyksellä, ja nyt ET olisi pienempi, joten luultavasti sopii, riippuu toki vanteen sisäprofiilista. Pienempi ET tuo vannetta ulos mikä on visuaalisti parempi, sillä levikkeissä on varaa leveämmällekin vanteelle. Vastapainona ajo-ominaisuudet huononevat, kun kääntöpiste ei ole renkaan keskellä.
Avatar
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11765
Liittynyt: Pe 04.04.2003 14:13
Paikkakunta: 02
ViestiLähetetty: Su 24.04.2016 19:31
ottaisin hieman takapakkia noitten vanteiden kanssa :D

t. 5satkuun markan vanteet ulkonäköä pilamaan.
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11216
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Su 24.04.2016 20:32
Minulla oli käsitys että viissatasissa oli samat etujarrut koko elinkaaren. Alkusarjan 400E:ssä oli pienemmät jarrut, ja 15" vanteet, sitemmin etujarruista tuli samat kuin viissatasissa ja vannekoko kasvoi 16 tuumaan.

Joo ehdotuksia vanteista otetaan vastaan, ajattelin ET:tä vähän pienentää kun kaarisssa on hyvin tilaa ja omat vanteet on hieman "ujot". Mielessäni on siis joko BBS RS tai LM tyyppiset vanteet. Orkkiset on vaan sen verran kalliit että ajattelin kopiollakin pärjätä. Ja kooksi ajattelin 17".
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2288
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18
ViestiLähetetty: Su 24.04.2016 20:46
Keskin KT4 ei ole kyllä nähnytkään Lemanseja. Ihan hyvä edullinen vaihtoehto ja ulkonäöllisesti ok on Interactionin B9. Ainahan tollaseen viissatkuun mielummin laittais ihan aitoa tai edes laadukasta alle, mutta mulla on ihan hyvät kokemukset B9:stä ja ostaisin sellaiset helposti uudelleen nykyiseenkin autooni.
MB C 180 CDI T Avantgarde -14
MB 190E 2.3-16 Cosworth -85

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11216
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Su 24.04.2016 21:03
EVO X kirjoitti:Keskin KT4 ei ole kyllä nähnytkään Lemanseja. Ihan hyvä edullinen vaihtoehto ja ulkonäöllisesti ok on Interactionin B9. Ainahan tollaseen viissatkuun mielummin laittais ihan aitoa tai edes laadukasta alle, mutta mulla on ihan hyvät kokemukset B9:stä ja ostaisin sellaiset helposti uudelleen nykyiseenkin autooni.
Joo mutta pikaisella vilkaisulla ET on se 35 eli ei muuta offsettiä. Jos ET pysyisi samana nin sitten vois etsiä ebaysta vaikka R230 SL:n vanteet, ne on yleensä 8,5 leveitä ja laatu pitäisi olla OK koska orkkisvanteet kyseessä.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 184
Liittynyt: Pe 17.04.2009 15:27
Paikkakunta: Manse, Riäväkylä
ViestiLähetetty: Su 24.04.2016 21:13
karra kirjoitti:Minulla oli käsitys että viissatasissa oli samat etujarrut koko elinkaaren. Alkusarjan 400E:ssä oli pienemmät jarrut, ja 15" vanteet, sitemmin etujarruista tuli samat kuin viissatasissa ja vannekoko kasvoi 16 tuumaan.

Olet jäljillä. Viisatasessa aluksi oli edessä 300 mm ja takana 278mm. 2/1993 alkaen muuttuivat isommiksi (320 / 300). 400E:ssa oli aluksi 294 / 278. Maaliskuussa 1993 eteen tuli sama 320mm, mutta takana säilyi 278mm.

320mm laikkojen kohdalla on muutakin eroa kuin koko, sillä niissä on vino jäähdytysrivotus eli vasemmalla ja oikealla on erinumeroinen laikka.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3609
Liittynyt: Ke 15.09.2004 12:43
Paikkakunta: Salon seutu
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 09:35
karra kirjoitti:Joo mutta pikaisella vilkaisulla ET on se 35 eli ei muuta offsettiä. Jos ET pysyisi samana nin sitten vois etsiä ebaysta vaikka R230 SL:n vanteet, ne on yleensä 8,5 leveitä ja laatu pitäisi olla OK koska orkkisvanteet kyseessä.

Oikein hyvä vaihtoehto. Tuommonen 500E alkaa olla niin puhtaasti klassikkolinjaa, että semmoinen vähän ujompikin esitys on parempi kuin aftermarketkama. Oletko Karra lukenut Villen topiccia seikkailusta samanlaisen vempaimen kanssa?
Ja muutenkin tämä on hyvä ja luonteva jatkumo sen taannoisen E420 tilalle :thumbup: .
Ai niin, näitä vanneasioita koskien; lupasin muistaakseni joskus taannoin piffata sulle pullakaffeet, jos jossain törmätään... Mahtaisko CMS 7.5. tärpätä? Porukkaahan siellä on kuin pipoa, mutta jos osut kävelemään vastaan, niin älä ihmettele, jos ventovieraan oloinen ihminen tulee tyrkyttämään kaffepaussia... Niin, luulisin tunnistavani sinut kyllä :wave: .
Mersuton mies !!!

1998-2002; 2004-2018:
W123 200D
S124 E220T
W124 200D
W124 E200D
W202 C220
S210 E430T
W169 A150
W210 E320CDI
S211 E500T 4-M
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2901
Liittynyt: Pe 11.06.2004 01:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 17:05
Onnittelut :!:

Kuva


karra kirjoitti:Tämä on paikallinen eli ravintoloitsijan auto,

Helvetin hyvät jarrut on kun koeajolla testasin niitä; sadastaviidestäkympistä melkein seis niin ei paljoa vikuroinut. Alla uudehkot Dunlopit.


Ai tämäkin oli taas myynnissä :D Toissa kesänä, kun tuon kuvan otin, olivat vähä niinku kaupittelemassa tuota, mutta tulivat sit kuiteski "järkiinsä". Hyvä että löyty nyt ostaja lähipiiristä. Tuoho on vaihettu ainaki etujouset iha hiljattai (tais tulla viime Saimaan Tähdessä puheeks, ja miullaha ois ollu hyllyssä yhet jouset, ku oisivat vaa tienneet kysyä). Eteen on myös uusittu jarrusatulat, muistaakseni.
w123 230E automatic -84
w124 200D -89 ja -92
w124 300D -90
s124 300TD Turbo -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
s202 C180 -98
w460 300GD -83
Mazda B2000 GLX -89 :oops:

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei ole tapahtunut sitten vuoden 2001"

Talossa myös:
w168 A160 automatic Avantgarde -01
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 952
Liittynyt: Ma 21.02.2005 13:18
Paikkakunta: itäsuomi
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 17:53
Ai tämä auto kyseessä,juttelin omistajan kanssa viime syksyn ilmailupäivillä lentokentällä.
216 km/h / 1609 m.
CLS 350 cdi-11
GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11216
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 17:57
Kävin katsastamassa auton tänään. Tässä nyt kuvia, vanteissa on kromitähdelliset keskimerkit; ne pitää vaihtaa perusmalleihin - onneksi hyllyssä on uudet sellaiset, orkkikset vielä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 885
Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:26
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 18:02
Ai Ai kun on hienon näköinen!! :thumbup:
Nyk; S204 200 Kompressor A 2008 ja Mercedes Benz W123 230E A 1982

Ex Mercedes Benz w115 220 D (mr)
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1465
Liittynyt: Ma 28.09.2009 00:03
Paikkakunta: Toijala
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 18:42
Hieno auto ja oikealla värillä.. Mites mikä sytkä näissä nyt oli? Ke-Jetti vielä? Miten muuten noin toimiiko ja liekö näissä samoja johtosarjan murenemisongelmia kun muissa tän ikäsissä?
W140 S350TD -94
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 796
Liittynyt: Pe 19.11.2004 22:13
Paikkakunta: Taipalsaari-Journey Island
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 20:02
Moi!

Onnea hienolle hankinnalle!

Mitenkä ois jotkut MB-original 16" vanteet, jotka ois pelkistetymmät muodoltaan? Tai mikä vikana noissa 8-reikäisissä?

No, makuasia, sano musti kun... Nuo on vaan jotenkin sopivammat johonki pihalle.com Skylineen.

Karra ei tingi sylinterien kokonaismäärästä... :thumbup:


T;Wade





karra kirjoitti:Kiitosta! Joo ajattelin että tähän osioonhan nämä kuulkuu, kuitenkin autossa on vähän hommaa.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.


Jälkiasennushäly saa luvan lähteä, joku nimittäin purkaa akkua ja autoon on laitettu sen takia pääkytkin takakonttiin. Mutta langaton kaukosäädin taas saisi jäädä, sen verran kätevä se on.

Maalipinnan myllytys nyt ainakin. Virtalukon patruuna pitäs tilata orkkisavaimelle, siihen on nyt laitettu uusi sylkky mutta se vaatii eri avaimen eli nyt on kaksiavainjärjestelmä.

Kiva ois laittaa vähän näyttävämmät vanteet alle, orkkikset toki saa jäädä jemmaan. Mitenköhän tällaiset Lemmarien kopiot, mahtaakohan etujarrut mahtua noihin sisälle?

Kuva

http://www.ebay.de/itm/4x-Alufelgen-Kes ... SwuAVWxaML
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku

* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.

V140 S500L vm. 95 "Tantor"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11216
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 20:08
Näissä satakaksnelosissa oli jo uudempi ruisku, onko se nyt LH-Jetronic vai mikä? Ensimmäisissä R129 ja W140 malleissa oli K-Jetti. Sytkä on kahdella virranjakajalla ja kahdella puolalla. Johtosarja on murenevaa materiaalia ja tähänkin se on vaihdettu.

Pikaisesti tsekattuna tänä on vaihdettu etujouset sitten kahteen kertaan, jälkimmäisellä kerralla iskarit myös. Katti ja pakoputkisto oli vaihdettu jo 9 vuotta sitten.

Edellinen omistaja on vaihtanut tähän lisäksi etujarrulevyt sekä -satulat. Nokka-akselin anturi ja syylari on uusittu, ajovalojen lasit myös. Kaikennäköistä kumihelaa ja puslaa on autoon mätetty ja takajarrusatulat kuin myös etujarrusatulatkin. Kuskinoven tiiviste ja takajarrulevyt oli vaihdettujen listalla. Jonkun verran kaikenlaista pikkuosaa, hihnaa, kiristintä ja vaikka mitä on mennyt.

Outoa että pakoputkistoon oli pistetty tuhat euroa 2010 sen vuonna 2007 sijoitetun 1500 euron lisäksi :shock: . Taka-akselistoon mennyt jotain niveliä, etuiskareiden yläpään kumit uusittu myös iskareiden kanssa..
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1197
Liittynyt: La 15.11.2008 18:54
Paikkakunta: Vilppula
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 21:23
onnea vaan uudelle autolle... mutta mihinkäs tonne konehuoneeseen on vielä webasto saatu mahtumaan..??
Myydään W/S124 osia!!!

W210 E300DT -98 MYYDÄÄN!!!
W124 500E -93 Myydään!!!
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83

(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 958
Liittynyt: Ma 28.07.2008 18:07
Paikkakunta: Espoo
ViestiLähetetty: Ma 25.04.2016 21:46
Hieno auto. Onnittelut hankinnasta

Näyttää olevan samanlainen etukeno kun minun autossa oli.
Toivottavasti kesällä nähdään jossain niin voidaan vertailla
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2288
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18
ViestiLähetetty: Ti 26.04.2016 06:30
Hieno Laite! B9:jä on 35 ja +40 ET:llä. mutta ei pienemmällä mun tietääkseni.
MB C 180 CDI T Avantgarde -14
MB 190E 2.3-16 Cosworth -85

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 300CE-24 -92 | MB E320 Coupe -93 | MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 | MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 528
Liittynyt: To 23.10.2008 18:49
ViestiLähetetty: Ti 26.04.2016 17:00
Minusta ainoat tähän malliin passaavat vanteet on kaivonkannet kohtuullisella reunalla.

Kuva
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2623
Liittynyt: Ma 21.06.2010 03:10
ViestiLähetetty: Ti 26.04.2016 17:43
Obnoxio kirjoitti:Minusta ainoat tähän malliin passaavat vanteet on kaivonkannet kohtuullisella reunalla.

[ http://www.thesmokingtire.com/wp-content/uploads/2010/07/500e1992016.jpg ]

Tarkoitat varmaan Monoblokkeja?

Upea auto Karra :thumbup: toivotaan että törmätään joskus klubi/foorumimiitissä kun olet tolla liikenteessä :)
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 952
Liittynyt: Ma 21.02.2005 13:18
Paikkakunta: itäsuomi
ViestiLähetetty: Ti 26.04.2016 18:02
Juu nuo on Monoblockit ja jyrkkä ei niille-haiskahtaa tuuningille.
Oikeat kaivonkannet,daa daa,siis niitä tulitikkuaskin mentäviä reikiä ulkoreunassa joain 16 kpl.? ei reunaa ollenkaan,leveys 7" ja et noin 42
Rialit,made in Poland.painoa ihan hemmetisti mutta ei se haittaa kun voimaa on.
CLS 350 cdi-11
GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Seuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: os62, sonikki ja 9 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

mbosa.fi

https://Www.AutoDoc.fi

www.merteil.fi