Kesäkäyttis W123 200 -83
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Semmoinen kyssäri vielä samaan syssyyn (vaikka kyllä tänkin varmaan tajuaisi suht nopeasti ) että menikös noi sivulistojen uudet punaiset klipsit kiinni listaan ja painetaan sitten reikiin koko hela hoito vai laitettiinko klipsit reikiin ja sitten painetaan lista sisään?
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Ensin laitat siihen reikään reilusti paksua vaseliinia. Avohammasratasvaselliini on hyvää tuohon. Sitten laitat sen punaisen holkin siihen ja painat lujasti. Jos tuntuu, että ei mene niin meisselin varren päällä esimerkiksi on hyvä painaa Mutta rasvaa ehdottomasti niin kestää paremmin ruostumatta. Sitten koitat ensin, että listassa on ne tapit reikien kohdalla jokainen, koska ne liikkuvat listassa. Sitten alat painelemaan listaa kiinni.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Niinpä, tässäkään tesktissä ei mainittu vaseliinia kertaakaan niin ihmekös tuo jos ruostuu...jsalova kirjoitti:
Toisaalta sama kai sinänsä, tuntuu ettei näitä saa pysymään ruosteettomina muuten kuin tyhjiössä säilyttämällä jos sielläkään .
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Aika monta ruosteista ovea jäänyt nurkkiin pyörimään ja yhdessäkään ei ole noissa reijissä ruostetta, alareunan listan reijissä tosin saattaa joissain olla.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Ajovalon kehyspelti on nyt "vähän parempi".
Tuossa tänään inventoin minigrip-pusseista keulan nippeleitä niin huomasin että olen jotenkin onnistunut hajottamaan nuo pesurien suuttimet. Pesurina on mulla jälkiasenteinen Hella-merkkinen (ei pyyhkijöitä, pelkät painepesurit ja vanha kuin taivas).
Pyöriikö kellään nurkissa alkuperäistä 123:sen pesurin suutinta, jos pyörii niin voisin kaivata mittoja asennusreiän halkaisijasta ja letkuliitännän halkaisijasta, näyttivät kovasti alkuperäisen kaltaisilta suuttimilta.
Tuossa tänään inventoin minigrip-pusseista keulan nippeleitä niin huomasin että olen jotenkin onnistunut hajottamaan nuo pesurien suuttimet. Pesurina on mulla jälkiasenteinen Hella-merkkinen (ei pyyhkijöitä, pelkät painepesurit ja vanha kuin taivas).
Pyöriikö kellään nurkissa alkuperäistä 123:sen pesurin suutinta, jos pyörii niin voisin kaivata mittoja asennusreiän halkaisijasta ja letkuliitännän halkaisijasta, näyttivät kovasti alkuperäisen kaltaisilta suuttimilta.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Tänään sain taas aikaiseksi, osien kiinnipulttailua lähinnä enää jäljellä.
Kyllähän sieltä auton näköinen peli näköjään tulee, odotan innolla miltä näytää pesun, kiillotuksen ja vahauksen jäljiltä.
Kyllähän sieltä auton näköinen peli näköjään tulee, odotan innolla miltä näytää pesun, kiillotuksen ja vahauksen jäljiltä.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Rupes Vectralla ajaminen syömään miestä niin läksin sitten heti aamusta pulttailemaan Mersua kasaan, pääsi lähtemään tälläisellä kotiin.
Huomenna pesua, vahausta ja muutakin putsailua niin kyllä kelpaa taas.
Huomenna pesua, vahausta ja muutakin putsailua niin kyllä kelpaa taas.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Kyllähän siitä ihan Mersun näköinen tuli, ei muuta kun hyviä kilometrejä taas tänäkin kesänä.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Hieno yykaakoo! Varmasti kelpaa ajella.
w201 190D
w123 om606 Turbo Diesel
w123 om606 Turbo Diesel
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Kiitos, kyllä tosiaan mies on yhtä hymyä kun vertaa missä kunnossa auto oli kun sen työmaalta ostin.
Olen enemmän mutterin vääntämiseen erikoistunut ihan koulutuksenkin puolesta mutta nyt on sattuneesta syystä vähän koritöitäkin päässyt opettelemaan .
Tän hetken agendana on lähinnä kesästä nauttiminen Mersun ratissa ja jotain pikkunippelien laittelua muttei mitään isompaa tarvitse kyllä onneksi puuhailla ihan hetkeen.
Pakkasnesteet laittelin eilen kerran ei ollut mitään tietoa minkälaista ja kuinka vanhaa tavaraa siellä on, viime yönä taisi olla -7 Kirkkonummella pakkasta niin hyvä vaan että tuli tehtyä.
On se helppo auto tehdä kaikkea, ei tarvi edes nostella kun vaihtelee glykoleita ja moottoriöljyjä.
Pioneereihin sain jenkeistä kunnon rca-adapterin aux-iniä varten, multa loppui Pioneerin pistokkeet (erikoinen din-liitin joka ei ole kuitenkaan din-liitin) kun väkersin RCA-ulostulon taajuskorjaimelta vahvistimelle.
Kaiuttimina on 4" Ground Zerot edessä ja 5.25" takana, vahvistimena 4-kanavainen GZ Iridium.
Täytyy sanoa että olisi voinut helpommalla tehdä jos olisi vaan lyönyt modernin soittimen kiinni mutta miksi aina mennä ovesta kun vaihtelun vuoksi voi aina kiivetä ikkunastakin tapaavat sanoa. Tuolla kojelaudan takana menee nyt perus vahvistimen kytkentöjen lisäksi 2 Pioneer-RCA adapteria, 3 pikkurillin paksuista Pioneerin spesiaalipiuhaa yksikköjen välillä ja jotain muuta tais vielä olla. Oli siellä vähän sovittelua.
Mutta ohan nää nyt saatanan katu-uskottavat ja vielä ihan oikealta aikakaudeltakin .
Lämppärin paneelin voisin kyllä uusia jossain vaiheessa, on ties kuinka monessa palassa rungosta.
Olen enemmän mutterin vääntämiseen erikoistunut ihan koulutuksenkin puolesta mutta nyt on sattuneesta syystä vähän koritöitäkin päässyt opettelemaan .
Tän hetken agendana on lähinnä kesästä nauttiminen Mersun ratissa ja jotain pikkunippelien laittelua muttei mitään isompaa tarvitse kyllä onneksi puuhailla ihan hetkeen.
Pakkasnesteet laittelin eilen kerran ei ollut mitään tietoa minkälaista ja kuinka vanhaa tavaraa siellä on, viime yönä taisi olla -7 Kirkkonummella pakkasta niin hyvä vaan että tuli tehtyä.
On se helppo auto tehdä kaikkea, ei tarvi edes nostella kun vaihtelee glykoleita ja moottoriöljyjä.
Pioneereihin sain jenkeistä kunnon rca-adapterin aux-iniä varten, multa loppui Pioneerin pistokkeet (erikoinen din-liitin joka ei ole kuitenkaan din-liitin) kun väkersin RCA-ulostulon taajuskorjaimelta vahvistimelle.
Kaiuttimina on 4" Ground Zerot edessä ja 5.25" takana, vahvistimena 4-kanavainen GZ Iridium.
Täytyy sanoa että olisi voinut helpommalla tehdä jos olisi vaan lyönyt modernin soittimen kiinni mutta miksi aina mennä ovesta kun vaihtelun vuoksi voi aina kiivetä ikkunastakin tapaavat sanoa. Tuolla kojelaudan takana menee nyt perus vahvistimen kytkentöjen lisäksi 2 Pioneer-RCA adapteria, 3 pikkurillin paksuista Pioneerin spesiaalipiuhaa yksikköjen välillä ja jotain muuta tais vielä olla. Oli siellä vähän sovittelua.
Mutta ohan nää nyt saatanan katu-uskottavat ja vielä ihan oikealta aikakaudeltakin .
Lämppärin paneelin voisin kyllä uusia jossain vaiheessa, on ties kuinka monessa palassa rungosta.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Minulla oli vuonna 1985 Pioneerin erillissarja Asconassa. Itse asiassa tallessa pitäisi olla vielä sarjaan kuuliva fader; saman näköistä hiottua alumiinia ulkoasultaan...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Nämä ovat Ladasta kotoisin, eräs autojobbari kävi kaffilla ja kysyi haluatko Mersuun stereot, otapa tosta.karra kirjoitti:Minulla oli vuonna 1985 Pioneerin erillissarja Asconassa. Itse asiassa tallessa pitäisi olla vielä sarjaan kuuliva fader; saman näköistä hiottua alumiinia ulkoasultaan...
Ebaystä jälkikäteen katsellessani vanhojen Pioneerien pyyntihintoja tulin tulokseen että vähintään kaffikupin arvoinen diili .
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Koska suomen kevät niin auto on taas sopivan paskainen, jos kokeilis pestä taas parin viikon päästä että pysyis edes päivän puhtaana kelien salliessa.
Tässä havainnollistava ulkokuva tiistailta, en ole käynyt autoa edes vielä kiillotuttamassa sen kummemmin. Vetäisin Autoglymin punaisella & kultaisella, suht ok maalipintahan siellä vielä on.
Takakaaret on tämän auton heikko kohta, suht tyydyttävästi itse maalattu hitsailun jälkeen viime syksynä mutta ei ihan tehtaan standardien mukainen. Väärän värinen pohjamaali ja pintamaalin kanssa tuli säästeltyä niin kuultaa pikkasen banaaninkeltainen läpi. Mutta ihan hyvä suoritus tällä maalailukokemuksella. Ovien alaosat on itse maalattu ja ne onnistuivat suht hyvin, ihan koko ovia en vielä lähde ainakaan tästä autosta itse maalailemaan, jos sitä joskus ostaisi toisen auton ihan harjoituskappaleeksi .
Menkööt tämän kesän kun ei pistä niin älyttömästi kuitenkaan silmään, ensi talvena vien loppukyljen luottomaalarin maalattavaksi. Suht helppo homma kun ruosteet on kerran jo hoideltu pois alta.
Tässä havainnollistava ulkokuva tiistailta, en ole käynyt autoa edes vielä kiillotuttamassa sen kummemmin. Vetäisin Autoglymin punaisella & kultaisella, suht ok maalipintahan siellä vielä on.
Takakaaret on tämän auton heikko kohta, suht tyydyttävästi itse maalattu hitsailun jälkeen viime syksynä mutta ei ihan tehtaan standardien mukainen. Väärän värinen pohjamaali ja pintamaalin kanssa tuli säästeltyä niin kuultaa pikkasen banaaninkeltainen läpi. Mutta ihan hyvä suoritus tällä maalailukokemuksella. Ovien alaosat on itse maalattu ja ne onnistuivat suht hyvin, ihan koko ovia en vielä lähde ainakaan tästä autosta itse maalailemaan, jos sitä joskus ostaisi toisen auton ihan harjoituskappaleeksi .
Menkööt tämän kesän kun ei pistä niin älyttömästi kuitenkaan silmään, ensi talvena vien loppukyljen luottomaalarin maalattavaksi. Suht helppo homma kun ruosteet on kerran jo hoideltu pois alta.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Pientä perushuoltoa taas tänään, vaihtelin tuossa moottoriöljyt ja tulpat.
Suht kulahtaneiden NGK:laisten tilalle tuli Boschin WR7DC+ tulpat ja käynti tasaantui oikein mukavasti, hyvä se oli tosin ennenkin.
Silmiin ottanut apukuskin puolen oven sisätiiviste koki uudelleensyntymisen liimaamisen avulla, ei pistä hirveästi enää silmään. Näitä kun ei ole (ainakaan tässä värissä) tarjolla enää joka markilla. Hyvä tuuri käynyt tosin, muissa ovissa nimittäin nämä ovat kuin pakasta vedetyt.
Tasoittui itseasiassa vielä kuvan oton jälkeen kun päällikangas aikansa venyi takaisin oikean muotoonsa, hädin tuskin huomaa että tämä olisi joskus edes ollut hieman surkeassa kuosissa.
Suht kulahtaneiden NGK:laisten tilalle tuli Boschin WR7DC+ tulpat ja käynti tasaantui oikein mukavasti, hyvä se oli tosin ennenkin.
Silmiin ottanut apukuskin puolen oven sisätiiviste koki uudelleensyntymisen liimaamisen avulla, ei pistä hirveästi enää silmään. Näitä kun ei ole (ainakaan tässä värissä) tarjolla enää joka markilla. Hyvä tuuri käynyt tosin, muissa ovissa nimittäin nämä ovat kuin pakasta vedetyt.
Tasoittui itseasiassa vielä kuvan oton jälkeen kun päällikangas aikansa venyi takaisin oikean muotoonsa, hädin tuskin huomaa että tämä olisi joskus edes ollut hieman surkeassa kuosissa.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Mukavia kilometrejä päästelty ja toimii kuin ihmisen ajatus, mietityttää ainoastaan nuo moottorin öljynpaineet kun tuntuu että viime vuonna oli isommat.
Öljynä perus 10W-40 puolisynteettinen ja suodattimena Bosch. Koneena alkuperäinen 257 tkm ajettu timmin oloinen M102, ei savuta ja kuluta öljyä mitenkään poikkeavasti. Edellinen suodatin oli muistaakseni Knecht, öljy pysynyt samana.
Hitaalla tyhjäkäynnillä (850rpm, D-vaihteella) kuumalla koneella n. 1,2 - 1,5 bar, yli 1500rpm 3 bar ja pysyy.
Tiedän kyllä että tehtaan ohjeena on että kunhan on yli 0,3 bar tyhjäkäynnillä ja 3 bar yli 3000 kierroksella niin ei muuta kun kovaa ajoa, tuntuu tosin että netti on täynnä M102:sia jotka pitää paineen 2,5 kilossa tyhjäkäynnillä +30-asteen ulkolämpötilassa täysillä motarilla huudattamisen jälkeen. Tiedä sitten ajeleeko porukka jollain 20W-50 mineraalilla tai 10W-60 "kisakireellä".
Kai se on pääasia että jotain siellä kiertää kun mittari liikkuu, voisi olla vaivaamatta päätään ja antaa mennä vaan.
Saksalainen sen on kerran suunnitellut että pelittää vielä 0,3 barillakin niin ei toi nyt tosta paskaksi pitäis mennä.
Mulla on termari hiukan hitaasti & ei niin täysin aukeavaa sorttia (tilasin Veholta uuden alkuperäisen tänään) niin voipi toki vaikuttaa, käyntilämpö pyörii siinä 90-100 nurkilla ajossa. Nousee 100 asteeseen ja vähän viiveellä tippuu tuonne 90 nurkille.
Öljynä perus 10W-40 puolisynteettinen ja suodattimena Bosch. Koneena alkuperäinen 257 tkm ajettu timmin oloinen M102, ei savuta ja kuluta öljyä mitenkään poikkeavasti. Edellinen suodatin oli muistaakseni Knecht, öljy pysynyt samana.
Hitaalla tyhjäkäynnillä (850rpm, D-vaihteella) kuumalla koneella n. 1,2 - 1,5 bar, yli 1500rpm 3 bar ja pysyy.
Tiedän kyllä että tehtaan ohjeena on että kunhan on yli 0,3 bar tyhjäkäynnillä ja 3 bar yli 3000 kierroksella niin ei muuta kun kovaa ajoa, tuntuu tosin että netti on täynnä M102:sia jotka pitää paineen 2,5 kilossa tyhjäkäynnillä +30-asteen ulkolämpötilassa täysillä motarilla huudattamisen jälkeen. Tiedä sitten ajeleeko porukka jollain 20W-50 mineraalilla tai 10W-60 "kisakireellä".
Kai se on pääasia että jotain siellä kiertää kun mittari liikkuu, voisi olla vaivaamatta päätään ja antaa mennä vaan.
Saksalainen sen on kerran suunnitellut että pelittää vielä 0,3 barillakin niin ei toi nyt tosta paskaksi pitäis mennä.
Mulla on termari hiukan hitaasti & ei niin täysin aukeavaa sorttia (tilasin Veholta uuden alkuperäisen tänään) niin voipi toki vaikuttaa, käyntilämpö pyörii siinä 90-100 nurkilla ajossa. Nousee 100 asteeseen ja vähän viiveellä tippuu tuonne 90 nurkille.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Mulla pysyy öljynpaineet siinä D vaihteella lämpimällä koneella kierrokset noin 950rpm 2,8-2,3 välillä. Ei ole koskaan vielä tippuneet alle 2,0 barin. En sitten tiedä johtuuko se siitä että mulla on hydraulinostajat tuossa 230E:ssä. Öljyinä on olleet Valvolinen Maxlife 10W-40 ja suodattimena MB:n Orginal Teile suodatin.jsalova kirjoitti:Mukavia kilometrejä päästelty ja toimii kuin ihmisen ajatus, mietityttää ainoastaan nuo moottorin öljynpaineet kun tuntuu että viime vuonna oli isommat.
Öljynä perus 10W-40 puolisynteettinen ja suodattimena Bosch. Koneena alkuperäinen 257 tkm ajettu timmin oloinen M102, ei savuta ja kuluta öljyä mitenkään poikkeavasti. Edellinen suodatin oli muistaakseni Knecht, öljy pysynyt samana.
Hitaalla tyhjäkäynnillä (850rpm, D-vaihteella) kuumalla koneella n. 1,2 - 1,5 bar, yli 1500rpm 3 bar ja pysyy.
Tiedän kyllä että tehtaan ohjeena on että kunhan on yli 0,3 bar tyhjäkäynnillä ja 3 bar yli 3000 kierroksella niin ei muuta kun kovaa ajoa, tuntuu tosin että netti on täynnä M102:sia jotka pitää paineen 2,5 kilossa tyhjäkäynnillä +30-asteen ulkolämpötilassa täysillä motarilla huudattamisen jälkeen. Tiedä sitten ajeleeko porukka jollain 20W-50 mineraalilla tai 10W-60 "kisakireellä".
Kai se on pääasia että jotain siellä kiertää kun mittari liikkuu, voisi olla vaivaamatta päätään ja antaa mennä vaan.
Saksalainen sen on kerran suunnitellut että pelittää vielä 0,3 barillakin niin ei toi nyt tosta paskaksi pitäis mennä.
Mulla on termari hiukan hitaasti & ei niin täysin aukeavaa sorttia (tilasin Veholta uuden alkuperäisen tänään) niin voipi toki vaikuttaa, käyntilämpö pyörii siinä 90-100 nurkilla ajossa. Nousee 100 asteeseen ja vähän viiveellä tippuu tuonne 90 nurkille.
Ps. Toimiiko Boschin tulpat hyvin
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Oikein hyvin, laita omaaskin ihmeessä.Pontus kirjoitti: Ps. Toimiiko Boschin tulpat hyvin
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Noniin, pitkästä aikaa.
Mersu on huoleton käyttöpeli ja nyt ollaan nautittu lähinnä ajamisesta.
Mitään sen kummempaa ei ole tarvinnut tehdä, katsotaan sitten talvella mitä keksitään.
Kaikkea pikkunippeliä tilaillut Veholta sitä mukaa mitä mieleen juolahtaa.
Tänään säätelin käsijarrua vähän tiukemmalle, kiristin tuulettajan remmiä ja tein keskikonsolin säilytyslokeroon uuden maton (uniikkikappale ).
Leikkelin Pioneerin stereoiden ympärille peitelevyt mustasta muovista, BMW:n kovasta muovisesta ea-laukusta löytyi suht hyvän oloista & mattaa muovia josta leikellä (siinä toisessa saksalaisessa on siis jotain hyödyllistäkin).
Mersu on huoleton käyttöpeli ja nyt ollaan nautittu lähinnä ajamisesta.
Mitään sen kummempaa ei ole tarvinnut tehdä, katsotaan sitten talvella mitä keksitään.
Kaikkea pikkunippeliä tilaillut Veholta sitä mukaa mitä mieleen juolahtaa.
Tänään säätelin käsijarrua vähän tiukemmalle, kiristin tuulettajan remmiä ja tein keskikonsolin säilytyslokeroon uuden maton (uniikkikappale ).
Leikkelin Pioneerin stereoiden ympärille peitelevyt mustasta muovista, BMW:n kovasta muovisesta ea-laukusta löytyi suht hyvän oloista & mattaa muovia josta leikellä (siinä toisessa saksalaisessa on siis jotain hyödyllistäkin).
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Sain tosiaan ruman lämppärin paneelin jotenkin siedettäväksi, ne kupit vain puuttuis edelleen.
Mulle on jossain vaiheessa tulossa Saksasta muutama ehjä täydellinen, laittelen niitä sitten myyden ja pidän itselläni parhaimman.
Mulle on jossain vaiheessa tulossa Saksasta muutama ehjä täydellinen, laittelen niitä sitten myyden ja pidän itselläni parhaimman.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Tuli noista kupeista mieleen viime talvinen kokeiluni. Piirtelin semmoisen kupin 3D tulostusta varten ja kyllä siitä yllättävän sopiva tulikin. Tarkkasilmäinen huomaa että ei ole alkuperäinen mutta väittäisin että suurin osa ei sitä huomaa. Että jos jollain on 3D tulostin kotona niin..
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Mukavia kilometrejä päästelty, jospa sitä leiman vielä hakisi ensi kuun lopussa ennen talvisäilöön laittoa.
Alapallo natisee, suojakumi onkin ollut jo aikansa rikki niin laitetaan leimalle ainakin se.
En ole vieläkään saanut aikaiseksi hakea pikkunippelejä kabiiniin vaikka Vehon ohi ajan joka päivä töihin .
Menevä mies muutenkin, Mersu, Mobira ja Myyvä asenne. Puhelin auton mukaan vaikkei zebrano-kuosista löytynytkään.
Alapallo natisee, suojakumi onkin ollut jo aikansa rikki niin laitetaan leimalle ainakin se.
En ole vieläkään saanut aikaiseksi hakea pikkunippelejä kabiiniin vaikka Vehon ohi ajan joka päivä töihin .
Menevä mies muutenkin, Mersu, Mobira ja Myyvä asenne. Puhelin auton mukaan vaikkei zebrano-kuosista löytynytkään.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Tämä päivä tuli käytettyä maalipinnan korjailuun mm. kiillotuksen ja vahauksen muodossa, aikaisemmin viikolla maalailin pari paikkaa paremmalla menestyksellä kuin vuosi sitten.
Ei se maalipinta hirveimmästä päästä ollut silloinkaan mutta nythän tää on jo ihan toiselta planeetalta.
Ei se maalipinta hirveimmästä päästä ollut silloinkaan mutta nythän tää on jo ihan toiselta planeetalta.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Mitäs tälle projektille kuuluu?
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Paljon olisi kerrottavaa, postailen kun saan tietsikan taas korjailtua.
Leimasta meni tammikuussa melkein puhtain paperein läpi ja ulkonäkö on pikkasen muuttunut.
Leimasta meni tammikuussa melkein puhtain paperein läpi ja ulkonäkö on pikkasen muuttunut.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Ai perkele nuo vanteet on hienot!jsalova kirjoitti:Paljon olisi kerrottavaa, postailen kun saan tietsikan taas korjailtua.
Leimasta meni tammikuussa melkein puhtain paperein läpi ja ulkonäkö on pikkasen muuttunut.
[ https://i.imgur.com/DSHS5QU.jpg ]
W210 E320cdi
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Onko nuo sellaiset ebay kopio pentat? Hienot on ja ihtekkin harkinnut sellaisia.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
Hyvälle näyttää, passaa hyvin yhteen stereoiden kanssa!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
On joo, Maxilitet ja taisin myyjältä alfagiuliaworld ostaa.jari_w123 kirjoitti:Onko nuo sellaiset ebay kopio pentat? Hienot on ja ihtekkin harkinnut sellaisia.
Tosi laadukkaan oloiset, Tüv-hyväksytyt ja 3v takuulla.
16x9 takana ja 16x8 edessä, 245/45 ja 225/50 rengastuksella.
ET sen 11 ja etukaaret joutui mankeloimaan ettei raavi, kääntörajoittimia yms. ei tarvi viritellä.
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Kesäkäyttis W123 200 -83
No nyt on passelit vanteet. Mitä nuo maksaa? Olisko mennyt kapeammalla eturenkaalla ilman rullaamista?
Auto on kyllä siisti
Auto on kyllä siisti
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900