Käyttis w202 espritti

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
///AMG
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: Pe 08.04.2016 07:38

Käyttis w202 espritti

Viesti Kirjoittaja ///AMG »

Hola mersufoorumin väki! Alotetaas tänne kirjoittelu. Hirveästi en ole täälä mitään kirjoitellut, mutta paljon on projekteja seurailtu. :thumbup:

Eli ensiautona siis w202 koppainen c- sarjalainen espritti 1.8l mersu, vm- 94 suomiauto. Tähän autoon päädyin erittäin siistin olemuksensa, vähäisten kilometrien ja täydellisen huoltokirjan ansiosta. Autolla oli ajettu ostaessa noin 98tkm, nyt 111tkm. Aikaisempi omistaja oli vanhempi herrashenkilö, joka päätti ettei autoa enään tarvitse ja laittoi auton seisomaan lämpimään talliin. Auto on ruostesuojattu ja vaikka ruostetta on koitettu etsiä ei sitä mistään löydy, eikä katsastusmieskään ole yhdelläkään katsastuskerralla keksinyt mitään sanottavaan vuodesta 1994 saakka. (kaikki katsastus lappuset tallessa uudesta saakka 8) )

Ehdotuksia ja mielipiteitä kuunnellaan mielellään! :wave:
Kuvat kertokoon lopun:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut ///AMG, Ti 14.02.2017 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-w211 220CDI Facelift.
-W208 200-Kompressor Facelift.
-W203 180-Kompressor Facelift.
-W202 180-Esprit.
-W124 230E.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3932
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: w202 tarinointia

Viesti Kirjoittaja tomant »

Siisti pirssi, onneksi olkoon! C-malli on asiallinen käyttöauto, rautapuoili on vahvaa tekoa, elektroniikka on reistaillut ainakin minulla 98-mallisessa.

Vilkun lasit on vaihdettu ainakin edessä, saattaa olla takanakin. Vaihda alkuperäiset porkkanavilkut eteen, ne ovat mielestäni paremman näköiset kuin nuo harmaat ja sopivat autoon, jossa on vielä kunnolliset valaisimet (vrt. nykyautot, joiden onnettomia vilkkuja ei juuri näe edestäpäin). Pidä lokasuojan reunat ja oven alareunat puhtaana, niin se saattaa hidastaa ruosteen tulemista niihin. Onkohan noissa alkupään vuosimalleissa vahvempi maali kuin uudemmissa?

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
///AMG
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: Pe 08.04.2016 07:38

Re: w202 tarinointia

Viesti Kirjoittaja ///AMG »

Tässä jouduttu vaihtamaan kertaalleen yj-rele ja vilkkujen/pyyhkimenym monitoimi rele, siinäpä ainoat sähköviat mitä ollut. Noita lokarien reunoja on tullutkin aina pesun yhteydessä kunnolla pestyä, ettei ala ruostumaan. listojen aluset ym vedetty koko auton lisäksi säännöllisesti kovavahalla. :thumbup: Maalien erosta on kyllä vaikea mitään sanoa. :think:
-w211 220CDI Facelift.
-W208 200-Kompressor Facelift.
-W203 180-Kompressor Facelift.
-W202 180-Esprit.
-W124 230E.
Avatar
///AMG
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: Pe 08.04.2016 07:38

Re: w202 tarinointia

Viesti Kirjoittaja ///AMG »

Päivitelläämpäs vähän vanne juttuja, kun kovaa vauhtia mennään kevättä kohti. Elikkä tuli viime keväänä hommattua sopu hintaan tollaset aika perus mersun 17" 7.5-8.0 leveet vanteet. Et noissa vanteissa on 37, minkätakia pyörä jää takapäässä ainakin kauhen sisälle. 25mm pultattavat spacerit tulee noiden takavanteiden kaveriksi kesäksi, ellei satu jostain löytymään käypäsiä amg vanteita järki hintaan, tai jotain muuta mielenkiintoista vannestusta. Tuli noihin tämänhetkisiin 17" laitettua amg keskikupit.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-w211 220CDI Facelift.
-W208 200-Kompressor Facelift.
-W203 180-Kompressor Facelift.
-W202 180-Esprit.
-W124 230E.
Vastaa Viestiin