W201 M104 swap

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 208
Liittynyt: Ti 27.11.2012 16:37
ViestiLähetetty: Ke 17.05.2017 11:42
Millanen kyseinen homma olis upottaa tuollanen M104 w201 keulalle, lähinnä meneekö m104 omilla korvakkeilla tuohon koriin? Vakio eculla pystyisi ajamaan?

Jos löytyy ecuineen johtoineen kaikkineen tollanen M104 voi tarjoo, myös edullinen koko auto (max500€)

Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1398
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa
ViestiLähetetty: Ke 17.05.2017 15:20
Onnistuu tuo. Mutta jos jostakin löydät 500€lla toimivan m104 moottorisen auton niin olet aika seppä :)
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
x164 -07
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Triumph legend 900 Cafe Racer

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 208
Liittynyt: Ti 27.11.2012 16:37
ViestiLähetetty: Ke 17.05.2017 19:13
Eli pitäs istahtaa ihan bolt on perjaatteella? nojoo ei ehkä ihan välttämättä suomesta 500€ saa vielä edes kolaroitui tollasia, ja aina saa tarjota omia omalla hinnal ;)
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1559
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki
ViestiLähetetty: To 18.05.2017 09:27
Minun käsittääkseni pitää olla 190 2.6 koneen korvakot eli 103 alusella numerolla. W202 tai w210 korin korvakoilla ei ainakaan mene.
Diesel on puhtaampi.

ex. http://www.youtube.com/watch?v=myNfCjopy6Y

ex. http://www.youtube.com/watch?v=Z2OYaSClZH0

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 208
Liittynyt: Ti 27.11.2012 16:37
ViestiLähetetty: To 18.05.2017 13:26
Tätä hieman itekkin epäilin, mutta ei varmaan mitään suurenpaa muuta tossa olekkaan. Täytyy alkaa ettiin tekniikkaa sit vaan niin pääsee puuhaan :thumbup: kunhan sais varmuuden ton vakio ecun käytön kanssa

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: La 18.07.2015 20:13
ViestiLähetetty: Su 21.05.2017 18:37
Itellä tossa taannoin viime syksynä valmistui just kyseinen projekti. Mulla kävi säkä, kun löyty viime keväänä 500€ tollanen 2,8 w124. Oli vielä senverran hyväkorinen että osinamyynnin jälkeen jäin plussalle koko projektista. M104 omalla moottorinohjauksella pelittää hyvin, kunhan selviää johtohelvetistä. 103 alkuset moottorinkorvat pitää vaihtaa, laatikonkannaketta pikkusen muokata ja kardaania lyhentää. Akselimassojen kanssa pitää myös pelata jos sulla on neloskoneinen projektiauto. Niinku jokasessa w201 m104 langassa on sanottu, 2,6l aihio nii kaikki on paljon helpompaa. Mulla on suhteellisen tuoreessa muistissa johtosarjat yms. ja jotain kytkentäkaavioitakin löytyy.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 208
Liittynyt: Ti 27.11.2012 16:37
ViestiLähetetty: Ti 23.05.2017 16:15
Laittelin arttu97 yv sulle

Nyt on väyrysen m104 2.8 raato ostettu luovuttajaksi ja sehän oli jopa 300€ :thumbup: purkaminen voi alkaa!

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 31.07.2017 22:18
ViestiLähetetty: Ma 31.07.2017 22:20
Tartteeko abs-yksikkö eculta jotain tietoo ja jos tarttee niin mitä?

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Su 14.04.2013 11:03
ViestiLähetetty: Pe 08.11.2019 21:37
Mitenkä tämä projekti on edennyt?
w201 -89 190E
w202 -95 c280

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa







kl-varaosat.fi