2x facelift: w212 + w115

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

2x facelift: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja Volver »

Laitetaanpa tänne projektikertomusta niin pysyy itsekin selvillä mitä kaikkea autoon on tullut tehtyä.

Ensimmäinen Mercedes itselle, aiemmin olen ajanut Audeilla. Ison kilometrimäärän vuoksi (n. 35tkm vuodessa) päätin vaihtaa vähän uudempaan automaattiin. Koin järkeväksi ostaa valmiiksi paljon ajetun jolloin arvo ei tipu niin nopeasti kuin vähemmän ajetuista. Mersuista on sellainen mielikuva että niiden pitäisi kestää vähän pidemmälle, lisäksi tuntuu olevan todella mukava ajettava ja tuskimpa lastentautejakaan faceliftistä enää löytyy.

Autona tuollainen ihan perus pappamersu. Vanha taksi, laiska 651, joku Premium Pro Avantgarde. Mitä se sitten tarkoittaakin.

Kuva ostopäivänä:
Kuva

Sisusta. Tykkään todella paljon noista ruskeista nahoista, tuo mukavasti eloa hytiin joka tulee olemaan muuten kokonaan musta alumiinisomisteita lukuunottamatta.
Kuva

Heti ostopäivästä seuraavana aamuna tilasin vähän osia:
- K-sport ilmajousitus
- AMG styling etupuskuri
- Rosterisäiliöt ja 2kpl kompressoreja.

Osia alkoi saapua viime viikolla ja lauantaina puskuri vedettiin väreihin.
Kuvassa lisäksi tulevat vanteet, 19" BBS LM. Pitää katsoa miten 19" riittää tähän koriin, saattaa olla että joutuu viimeistään ensi kesälle päivittämään 20"...
Kuva

Tänään tuli iltapuhteiksi asennettua alustan ohjaus. Kyseessä on Airlift Autopilot V2 joka jäi viime autosta yli. En meinannut uskoa miten hyvin tuo kapula istui mukitelineen viereen, aivan kuin se olisi tarkoitettu siihen. Lisäksi asentelin ohjauksen johtosarjan takaluukkuun.
Kuva

Vähän hahmottelua tulevasta. En oikein tiedä miten nuo tuonne asennan mutta katsotaan.
Kuva

Että tuollaista. Huomenna jatkuu puskurin asennuksella jos Käyttöauto saa toimitettua oikeanlaisen styroksin puskurin taakse.
Suunnitelmissa on ainakin seuraavaa:
- Tehonlisäys (200hv paremmalle puolelle)
- Kaikki ikkunat 50% kalvoilla
- Maskin hopean osan ja takadiffuusorin sekä jarrusatuloiden maalaus kiiltävän mustaksi

Katsotaan jos ehkä joskus, kaukaisessa tulevaisuudessa, saisin hankittua jonkun vanhuksen (w115, w123) toimittamaan pelkkää harrasteauton virkaa. Ja vielä valkoisena :D
Viimeksi muokannut Volver, Ti 15.08.2017 23:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja S202 »

Hieno auto, itsellä vähän vanhempi prefacelift ja oon tykännyt kyllä kovasti. Onko tuo myös 200? Siitäkin saa ohjelmalla varsin hyväkulkuisen, etenkin vääntöä saa miehekkään määrän jolloin ajaminen on kyllä vaivatonta.
S124 300TE
S211 E500
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Joo. Vääntöä tosiaan pitäisi tulla ihan hyvin. Lastutus lienee kannattavaa tuolle, on aika iso muutos mitä lupailevat.
Viimeksi muokannut Volver, Pe 18.08.2017 17:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
multiviri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1038
Liittynyt: La 28.08.2010 13:53
Paikkakunta: Oulu

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja multiviri »

212 fl on auto minkä haluan joskus omistaa. Muotoilu iskee omaan silmään 100%
W212 E200 BlueTec 2016


Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava

www.mbosa.fi
Avatar
me_Se
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Ti 18.12.2012 18:39

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja me_Se »

no nyt! hyvä et on päästy audeista laatuautojen pariin tästä tulee varmaa aikas hyvä! :P
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Jep, facelift on kyllä ihan hyvännäköinen auto. Osittain jopa parempi omasta mielestä kuin w213.

Eilen illalla myöhään sain puskurin paikalleen. Aika työläs vaihtaa kaikki johtosarjat yms vanhasta. Kyllähän tuo selvästi aggressiivisempi on, varsinkin livenä.
Kuva
Kuva

Keulatähdelle tein uuden ohjauksen samalla. Nyt se toimii saattovalojen kanssa kuten ennenkin mutta saa myös napista päälle.
Kuva

Huomenna olis tarkoitus tehdä venttiiliblokille teline ja vetää ilmalinjoja pyöräkoteloihin.
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Sunnuntai oli aika hyvä päivä, ehdin vedellä ilmalinjat takaluukusta konehuoneeseen. Näppärästi pääsi läpi kytkinpolkimelle tarkoitetusta reiästä, paljon tilaa ja helppo paikka. Oon näissä asennuksissa aina vedellyt nuo sisäkautta, tuntuu jotenkin turvallisemmalta että ilma kulkee sieltä mistä sähkötkin.

Venttiiliblokille tuli tehtyä korotusjalka että se olisi säiliötä korkeammalla. Jalkaan tulimyös kompuroiden releet kiinni. Loput johtosarjasta heitin nippuun pikkuakun taakse, eihän se kaunis ole mutta jää piiloon.
Kuva
Varapyöräkotelon layoutin sain myös päätettyä. Kompurat tulee kyljelleen ja niistä lähtee kromiputket ensin ylös ja sitten vastakkaiselle puolelle. Säiliöön littäminen on vähän auki vielä mutta pari toteutuskelpoista ideaa olisi.
Kuva

Varapyöräkoteloon tulee myös sivuseinät ettei venttiiliblokki yms schaisse näy. Verhoilumateriaali on todennäköisesti nahkaa, ehkä jopa sisustan väristä. Näistä sitten myöhemmin lisää. Tulee varmaan ensin ihan vaan pultattua kamat kiinni siten että vaan toimii ja vasta kesälomalla rakentaa kunnolla.
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Eilen laitoin jouset kiinni. On kyllä todella helppo vaihtaa edessä ja takana, en olis uskonut.
Lemmarit on tuumaa liian pienet mutta ajellaan nyt hetki näin kunnes jotain fiksua löytyy tilalle.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
noroljan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2465
Liittynyt: Ke 04.08.2010 01:36
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Auton asento on tuttu kaikille vähänkään vanhemman Airmaticin omistajille (huonona päivänä). :lol:
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
Avatar
Eheea
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: To 22.06.2017 22:49

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Eheea »

Kerta auto on paljon ajettu, niin paljonka on taksiin kertyny jo kilometrejä? Vanteetkin näyttää ihan hyvältä, varmaan ne kakskymppiset ois kyllä optimaaliset niinku oot tuumaillut.
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Tuossa on nyt n. 250tkm. Ainakin elokuuhun asti lisää tulee noin tonnin viikkotahdilla, sitten pitää miettiä mihin seuraavaksi menisi töihin. :D
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Tuli pikkuvikaa autoon. Sisätilan puhallin pyörii ja tottelee nopeudensäätöä, mutta ilma ei tule suuttimille asti. Eli siellä on varmaan joku ohjausläppä jumissa. Ei vaikuta mitään jos yrittää säätää kojelaudalle, jalkatilaan tai kojelautaan. Onko kellään ollut vastaavaa vikaa?

Pitää huomenna töiden jälkeen repäistä hanskalokero irti ja tutkia. Olisiko 200km ajolla sateessa ja reilu kk sitten tehdyllä tuulilasin vaihdolla jotain tekoa asian kanssa..

Edit: aamulla töihin lähtiessä kaikki oli taas ok. Ihme homma. Pitää silti kurkata hanskalokeron taa, ettei sinne pääse vettä mistään.
Avatar
Eheea
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: To 22.06.2017 22:49

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Eheea »

Ei oo tainnu toistuu tuo ongelma? Itellä toisessa saksalaisessa saman tapasta ongelmaa.. Olis kiva tietää mikä siellä aiheuttaa sen, että ilma ei kulje. Taino kulkee mutta erityisen heikosti.
Avatar
CDI320CLS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 399
Liittynyt: Ke 11.09.2013 08:24
Paikkakunta: Nummela

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja CDI320CLS »

Hieno, kuin omani mutta minulla ei ole ilmajousitusta. Orkkis lemmaritkin on mutta en laita ne tuohon sovi kun ovat 9,5" leveitä. Toisessa mesessä on 20" Carlssonit ja juuri sopivan näköiset.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Kerran tuli uudelleen sama vika päälle, tälläkin kertaa noin 200km ajon jälkeen. Auto antoi vikakoodia apukuskin jalkatilan lämpöanturista, en usko että on aiheuttaja mutta helppohan se on vaihtaa niin pistän uuden.

Nämä on kaikki myös 9,5" leveitä, et32. Takana on 15mm spacerit. Suunnitelmissa olisi vaihtaa 225 renkaat 235 leveisiin niin on laillisetkin jos kantavuus riittää.

Nyt on ilmoilla tullut noin 2000km ajeltua ja hyvin pelaa. Ainut korjattava asia on takapalkeet, 110psi paineella mennään edelleen turhan alhaalla. Pitää tehdä jotkut korokepalat pussien kiinnitykseen. Edellisissä autoissa ei ole koskaan ollut yli 80psi ajopaineita. Samalla kun paine pienenee niin tulee pehmeämmäksi joka on tässä tapauksessa hyvä asia. Jos saisin ajopaineet 80-90 väliin niin se on ihan ok jo. Etupäässä on noin 55-60 ajossa.

Yritän saada sisustan listat revittyä pois maalausta varten viikonloppuna. Auton myllytys sovittu ensi viikolle.
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Tuli tehtyä nopeasti takaluukkua vähän siistimmäksi.
Keinonahalla päällystetyt vanerit, 10mm kromiputkea ja helmiliittimiä oli aineksina. Pitää vielä tuo säiliöiden välinen letku vaihtaa kovaan putkeen kunhan saan liittimiä ja takapalkeille menevät letkut laittaa siistimmin. Tuollainen pieni vaneri tuli vielä oikeaan reunaan peittämään pikkuakun, johtohässäkät ja venttiiliblokin.
Kuva
Kuva
Kuva

Olis tiedossa pystärikin, vm 1975, keskeneräinen projekti jossa pohja hitsattu ja auto purettu moottoria lukuunottamatta. Pitää katsoa olisko siitä aihio, eipä ainakaan ole kallis.

Tuli hankittua vanteet, BBS RS2 18". Näistä pitää tehdä 20" talven aikana. Veljeltähän noi tuli ja maalasin ne keväällä, mut väri ei kyllä käy tuohon w212.
Kuva
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Kirjoittelempa aikani kuluksi vaikkei tässä mitään ihmeellistä ole taaskaan tapahtunut.

BBS:t maalattu, värinä Porsche artic silver. Kromiset kehäpultit vaihdoin myös ja kehät nopeasti kiillotettu.
Kuva

Sisustan listat sai kyytiä; kittaus, hionta ja maalaus. Asentelen nuo takaisin luultavasti huomenna. Maali ihan perus 2k akryyli.
Kuva

Pikkuvanteita sovitettu myös.
Kuva

Kävin myös koeajamassa pystäriä. Visiot alkaa hahmottua aika hyvin jo, luultavasti alkuviikosta on auto jo pihassa. Alkuperäinen diesel-tekniikka, vaihtunee jossain vaiheessa turbodieseliin, mut ei vielä tulevana talvena kuitenkaan. Suunnitelmista lisää jos/kun saan auton tontille.
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: W212 facelift

Viesti Kirjoittaja Volver »

Auto tuli madallettua keulasta noin 5mm ja iskettyä tuulilasiin tyylisuunnan mukainen tarra. Musta maski paikallaan ja sisustan listat myös. Jarrut ja diffuusori vielä maaleihin ja alkaa olla suunnitelmat toteutettu.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Photocredit Aleksi Rytkönen

Pystäri tuli kotipihaan. 220d automaatti vuosimallia 1974. Juuri katsastettu ja hiljattain moottori/laatikko osittain kunnostettu. Tuntuu ainakin toimivan hyvin, varsinkin laatikon puolesta. Varsin leppoisa ja helppo ajella, maksimissaan 80km/h viitsii ajella pidempää matkaa. Tällä vauhdilla melko hiljainen ja suuntavakaa.

Pohja ja pintapellit on ihan kovia kaikki. Ovien alareunat tiivisteiden alta mätinyt aika huolella. Tietääkö kukaan onko noihin korjauspeltejä saatavilla? Tai hyväkuntoisia ovia (lähinnä kuskin ovi) jollain ylimääräisenä?
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

To do list.

Penkkien verhoilu, maalaus valkoiseksi (alkuperäinen värikoodi jostain??), BBS rs vanteet ja jonkinnäköinen madallus. Onhan sitä siinäkin jo, aloittelen varmaan lokakuussa tuon rakentelua. Toivottavasti ei jää kesken.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: 2x facelit: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja S202 »

https://alvadi.ee/fi/varaosat/mercedes- ... tdType=393" onclick="window.open(this.href);return false;

Näytti olevan oviin sisäpuolelle korjauspalat. Työtä niitten vaihtamisessa vaan on, että jos löydät hyvän oven niin siitä kannattaa maksaakkin jotain. Ryhdikkään näköinen auto, että ajelee vaan menemään :thumbup:
S124 300TE
S211 E500
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: 2x facelit: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja Volver »

No niinpäs onkin, kiitti! Pikaisella tutkimisella rankempaa korjausta vaatii vain etuovet. Selviää paremmin kun saa ne pöydälle tutkittavaksi. Autopeltien hitsauksesta ei juuri kokemusta, hyvä kone löytyy kyllä mutta toivottavasti sillä saisi fiksuakin jälkeä aikaiseksi..
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Re: 2x facelit: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Alkuperäinen valkoinen värikoodi tuonikäiseen pystäriin on 050 valkoinen joka on melko lähellä uusienkin mersujen 149 polarweiss valkoista. Maalautin oman w123 farmarin tuolla 149 sävyllä ja väri istuu vanhukseenkin todella hyvin 8)
auto w123 200D/300DT vm, -81
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: 2x facelit: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja Volver »

Kiitos, 050 siis pintaan. 212 on juurikin tuo polarweiss :thumbup:
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Re: 2x facelit: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Juu. 050 tuo kuuluu olla. Vuonna 75 tuon korvasi 737 classicweiss joka on mielestäni jotenki tunkkaisen värinen verrattuna kirkkaaseen 149 polarweiss sävyyn. Reilun kuukauden tutkin eri valkoisen sävyjä ja päädyin siksi tuohon 149 sävyyn koska siihen ei tule sinistä niinkuin yleensä valkoisiin. Väri partikkelit vastasivat aika lähelle toisiaan 050 ja 149 välillä ja kun missään ei ollut luonnossa nähtävänä 050 sävyistä autoa päädyin senkin takia 149 sävyyn.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
Veivaaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: To 12.06.2014 20:10

Re: 2x facelift: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja Veivaaja »

Hieno on 212. Odotan innolla pystäriprojektia.
C124 W212 W213
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: 2x facelift: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja Volver »

Taksista tummennettin lasit tuulilasia lukuunottamatta 50% kalvolla. Irrotin ikkunatiivisteet homman ajaksi että saa kunnolla tehtyä. Ei ole luonnossa ihan noin tumma mitä kuvassa näyttää.
Kuva
Kuva

Jarrut maalattu ruiskulla 2k mattamustalla. Tästä ei kuvaa mutta siisti kummasti yleisilmettä kun ei ruosteiset satulat paista vanteiden takaa enää.

Auto kävi paikallisessa näyttelyssä, sieltä kotiinviemiseksi pysti 1. sijasta.
Kuva

Sitten tuli ostettua uusi ratti edellisen viestin kirjoittajalta. Nyt kun sekin on vaihdettu niin voi hyvällä omatunnolla sanoa ettei kilometrit näy kuin mittarissa. Kaveri jolta auton ostin on automaalari ja oli ylimaalannut auton viime syksynä.
Kuva

Vanha ratti olikin jo kiillottunut ja hiukan myös naarmuilla.
Kuva

Pystäriä en oo viitsinyt vielä ottaa työn alle kun se kerran on ajokunnossa ja toimii moitteettomasti. Kaivoin varastosta radion siihen niin voi jotakin kuunnella ajellessa. Kilometrejä tullut nyt reiluun kahteen viikkoon noin 600.
Vähän kartoitusta toki on tehty; pitäisi asettaa tavoitteet tulevalle talvelle ja etsiä jostain verhoilija. Nyt tällä hetkellä näyttää siltä että käyn korin osittain läpi sekä verhoilutan penkit ja mennään rautajousilla + vakiotekniikalla ensi kesä.
Kuva
jarnoh98
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ma 11.08.2014 11:32
Paikkakunta: Vampula

Re: 2x facelift: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja jarnoh98 »

Taisin tulla vastaan ja morjestaa omalla pystylyhdyllä joku viikonloppu Loimaalla :wink:
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: 2x facelift: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja Volver »

En oo varmaan huomannu! Mutta vampulassa ainakin näin edellissunnuntaina, ajoit vastaan kun oltiin menossa huittisista alastarolle. Jos sopii niin tutkisin mielellään joskus tarkemmin tuota sun w115 :thumbup:
Alexir
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: Su 30.11.2014 21:32

Re: 2x facelift: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja Alexir »

Herätti kateutta (hyvässä mielessä) kun Lahdessa näin parkissa, komia on.
Väri myöskin omaan silmään kiva, ei aina se perusmusta.
147F voisi olla kiva väri vanhukseen :think:

Onko kilvet magneetilla vai millä kiinni normaalissa ajossa - esitteillä ollessa näyttäisi olevan irti ja ainakaan kuvissa ei näy reikiä. :?:
Katsastan onko lisäkuvia Lahdesta, näytitkin jo yhden löytäneen :lol:
Juha-Pekka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ke 10.07.2013 21:48

Re: 2x facelift: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja Juha-Pekka »

Mä kun luulin et sulla on Audeja vain :)
CDLC -puolella luettu topicit pariin otteeseen läpi.

Olipas tutun näköinen maisema yhdessä 115 kuvassa, taitaa olla Ripovuorelta?

Täällä Huittisissa yksi mies tekis varmastikin noi penkit. Täytyisi käydä kysyyn millaiset jonot siellä on :D Itse käyttänyt jos jonkin näköistä penkkiä ja isän projekteja käytetty enemmänkin siellä. Jälki kyllä hyvää!
nyk. Mercedes-Benz 260 w124 4-matic vm. 87
ex. Mercedes-Benz 300 c124 Sportline vm. 93
ex. Mercedes-Benz 200 vm. 89
ex. Mercedes-Benz 300 24v w124 Sportline vm. 91
ex. Mercedes-Benz 230 w124 vm. 91
ex. Mercedes-Benz 220 W115 vm. 74
Volver
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ti 06.06.2017 07:01

Re: 2x facelift: w212 + w115

Viesti Kirjoittaja Volver »

Alexir kirjoitti:Herätti kateutta (hyvässä mielessä) kun Lahdessa näin parkissa, komia on.
Väri myöskin omaan silmään kiva, ei aina se perusmusta.
147F voisi olla kiva väri vanhukseen :think:

Onko kilvet magneetilla vai millä kiinni normaalissa ajossa - esitteillä ollessa näyttäisi olevan irti ja ainakaan kuvissa ei näy reikiä. :?:
Katsastan onko lisäkuvia Lahdesta, näytitkin jo yhden löytäneen :lol:
No jaa, perus taksihan tuo vaan on :D
Kilpi on kiinni alumiiniprofiilin ja 3M dual-lockin kanssa. Vastakappaleet dual-lockille löytyy puskurista siitä alaritilän yläreunasta. Vaikka nuo teipit on vain 2kpl 4x2cm palasia niin on se tuossa hyvin silti pysynyt. Nuo pystypalat on pehmusteet.
Kuva
Juha-Pekka kirjoitti:Mä kun luulin et sulla on Audeja vain :)
CDLC -puolella luettu topicit pariin otteeseen läpi.

Olipas tutun näköinen maisema yhdessä 115 kuvassa, taitaa olla Ripovuorelta?

Täällä Huittisissa yksi mies tekis varmastikin noi penkit. Täytyisi käydä kysyyn millaiset jonot siellä on :D Itse käyttänyt jos jonkin näköistä penkkiä ja isän projekteja käytetty enemmänkin siellä. Jälki kyllä hyvää!
Audeja oli kyllä, muutta B8:n kävin läpi lähes joka paikasta joten Audit ei oikein inspiroineet enää vaihtoehtona; päätin kokeilla jotain uutta ja hankin tämän. Jos olisin vaihtanut audiin niin muutokset olisi olleet lähinnä vuosimalli ja vetotapa.

Ripovuorella on kuvattu joo! Käytiin siellä huvin vuoksi kun nätti päivä ja oltiin muutenkin liikenteessä.

Huittisissa on kuulemma parikin verhoilijaa jotka voisi saada tuon tehtyä. Laittelen sulle yv jossain välissä kun verhoiluttaminen on ajankohtaista :thumbup:
Vastaa Viestiin