Paloautonpunainen S124 -87
Paloautonpunainen S124 -87
Moi,
Paloautonpunainen YK - Farkku. S124 300TD -87, työajoon ja ehkä joskus jopa museoajoon.
Eli auton historia on alkanut, kuten tuohon aikaan monesti näillä kalliimmilla autoilla YK-joukoista. Kotimaassa olisi autosta saanut tuohon aikaan luopua yli 400 000 markasta. Autoon oli nimittäin rastittu muutama varuste, jopa ilmastointikin. Ei kovin yleistä tuohon aikaan. Komennuksen jälkeen auto siirtyi, onneksi, Lappiin (monelle tosin Kemijärvi-Sodankylä-akseli ei sitä ole), jossa se liikkui seuraavat vuosikymmenet ja yli 600 000 km. kohtuu vähässä suolassa.
Auto siirty minulle hieman väsyneessä kunnosa, mutta aikani sen ympäri pyörittyäni totesin auton omaavan potentiaalia.
Auto oli likainen, hieman nuupahtanut, hiukan hätäisesti ylimaalattu puskureineen ja siinä oli pari katsastusta estävää vikaa. Hyvinä puolina lähes ruosteeton kori, mukavasti käyvä kone, alkuperäisten osien ja varusteiden paikallaanolo ja melkein täydellinen jälkiasennennusten puute. Jokunen ”tuunaus” on asennettu, muuta onneksi ne saa helposti palautettua alkuperäisiksi. Suurimpina vikoina katkennut kytkimen pääsylinterin työntötanko, öljyä vuotava kone ja takaiskunvaimennin.
Päätin siis palauttaa sen kohtuu alkuperäiseksi, tosin tiukalla budjetilla. Kustannussyistä takapenkki tulee puuttumaan vielä toistaiseksi. Siis auto pysyy pakettiautona.
Jatkuu...
Timppa
Paloautonpunainen YK - Farkku. S124 300TD -87, työajoon ja ehkä joskus jopa museoajoon.
Eli auton historia on alkanut, kuten tuohon aikaan monesti näillä kalliimmilla autoilla YK-joukoista. Kotimaassa olisi autosta saanut tuohon aikaan luopua yli 400 000 markasta. Autoon oli nimittäin rastittu muutama varuste, jopa ilmastointikin. Ei kovin yleistä tuohon aikaan. Komennuksen jälkeen auto siirtyi, onneksi, Lappiin (monelle tosin Kemijärvi-Sodankylä-akseli ei sitä ole), jossa se liikkui seuraavat vuosikymmenet ja yli 600 000 km. kohtuu vähässä suolassa.
Auto siirty minulle hieman väsyneessä kunnosa, mutta aikani sen ympäri pyörittyäni totesin auton omaavan potentiaalia.
Auto oli likainen, hieman nuupahtanut, hiukan hätäisesti ylimaalattu puskureineen ja siinä oli pari katsastusta estävää vikaa. Hyvinä puolina lähes ruosteeton kori, mukavasti käyvä kone, alkuperäisten osien ja varusteiden paikallaanolo ja melkein täydellinen jälkiasennennusten puute. Jokunen ”tuunaus” on asennettu, muuta onneksi ne saa helposti palautettua alkuperäisiksi. Suurimpina vikoina katkennut kytkimen pääsylinterin työntötanko, öljyä vuotava kone ja takaiskunvaimennin.
Päätin siis palauttaa sen kohtuu alkuperäiseksi, tosin tiukalla budjetilla. Kustannussyistä takapenkki tulee puuttumaan vielä toistaiseksi. Siis auto pysyy pakettiautona.
Jatkuu...
Timppa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Mielenkiintoista seurata asiantuntijan S124-projektia! Kiitt jos jaksat siitä kertoa. Sinulla on näköjään toinenkin S124? Omana käyttöharrasteena siis S124.090, joka minulle ensimmäinen Mersu. Propsit muutenkin tosi kiinnostavasta autovalikoimasta.
k 2.0t SW -98
ex. 300 TE -91
ex. 300 TE -91
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Komea väri! Onhan tuo toista kuin joku tylsä valkoinen. Itsellä yhdessä W123:ssa tuo väri ja se on kirkas Tuossa juuri maalattuna sama sävy.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Hienoa että lankku sai hyvän kodin!
Tulikin tuossa taannoin arvailtua tuon kohtaloa kun voimalaitoksen pihassa seisoi pitempään...
Vaikutti vähäruosteiselta ikäisekseen.
Tulikin tuossa taannoin arvailtua tuon kohtaloa kun voimalaitoksen pihassa seisoi pitempään...
Vaikutti vähäruosteiselta ikäisekseen.
250TD -93 (S124)
250D -89 (W124)
C250D w202 Osina...
250D -89 (W124)
C250D w202 Osina...
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Kiitos, kiitos...en minä näistä dieseleistä juuri tiedä, mutta opetellaan. Tuosta 4maticista ei juuri muuta tarinaa ole kuin tämä vähän vanha ketju. Auton on leimassa, mutta seisonnassa jo vuoden päivät.Getriebe kirjoitti:Mielenkiintoista seurata asiantuntijan S124-projektia! Kiitt jos jaksat siitä kertoa. Sinulla on näköjään toinenkin S124? Omana käyttöharrasteena siis S124.090, joka minulle ensimmäinen Mersu. Propsit muutenkin tosi kiinnostavasta autovalikoimasta.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3&t=181280" onclick="window.open(this.href);return false;
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Siellähän se odotteli aikaansajohkuh kirjoitti:Hienoa että lankku sai hyvän kodin!
Tulikin tuossa taannoin arvailtua tuon kohtaloa kun voimalaitoksen pihassa seisoi pitempään...
Vaikutti vähäruosteiselta ikäisekseen.
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Tämähän -86 esite sattui sopivasti.
Timppa
Timppa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Eilisen pienen koeajolenkin jälkeen saldo: Perä klonksahtaa ikävästi ja iskari vuotaa. Laitoin jo osailmoitukset”Ostetaan osia” palstalle.
Timppa
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Pientä päivitystä. Kuskin penkissä oli jouset ja tyyny entiset ja muutenkin penkki oli aika likainen.
Kavivelin hyväkuntoisen varaosapenkin varastosta. Harmillisesti se oli matkustajan sähköpenkki, joten jouduin purkamaan ja vaihtamaan pelkät jouset.
Sitten armotonta pesua kankaille, istuinosa piti pistää pesukoneeseen. Ensin purin tietysti huovat ja penkinlämmittimet pois.
Minusta tulos on oikein hyvä. Uusi vaihdevivun pussukka piti laittaa ja pestä matot. Kuljettajan lisä-kangasmatto oli kyllä niin tiukkaan pinttyneessä liassa, että jäi vieläkin likaiseksi.
Akkutelinekkin piti ruuvata paikoilleen. Alkuperäinen lähti melkein murenemalla pois.
Timppa
Kavivelin hyväkuntoisen varaosapenkin varastosta. Harmillisesti se oli matkustajan sähköpenkki, joten jouduin purkamaan ja vaihtamaan pelkät jouset.
Sitten armotonta pesua kankaille, istuinosa piti pistää pesukoneeseen. Ensin purin tietysti huovat ja penkinlämmittimet pois.
Minusta tulos on oikein hyvä. Uusi vaihdevivun pussukka piti laittaa ja pestä matot. Kuljettajan lisä-kangasmatto oli kyllä niin tiukkaan pinttyneessä liassa, että jäi vieläkin likaiseksi.
Akkutelinekkin piti ruuvata paikoilleen. Alkuperäinen lähti melkein murenemalla pois.
Timppa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Tulipa siisti penkki!
Tuo punainen väri ei ole ollut aikoinaan oma suosikki, mutta sopii hyvin juurikin s124 koriseen autoon. Tulee hieno kun saat fiksattua.
Tuo punainen väri ei ole ollut aikoinaan oma suosikki, mutta sopii hyvin juurikin s124 koriseen autoon. Tulee hieno kun saat fiksattua.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Jos alapään pallo ei oo menny väljäks, ni tuonha saap suht helposti korjattua tuon vuodon.unski kirjoitti: ja iskari vuotaa.
EDIT: Siis saap korjattua vaik pallo ois väljä, mut jos on napakka, ni kannattaa korjata
Sopii miusta oikeestaan kaikkiin ykkössarjarjan muovipuskurisiin, w201 mukaan lukien; muovihelmat ja maalatut puskurit sitten jo jotenki väljistää Singnalrotin efektiä.joop79 kirjoitti:Tuo punainen väri......
..... sopii hyvin juurikin s124 koriseen autoon. Tulee hieno kun saat fiksattua.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Aion kyllä tuon korjata, mutta mieluummin laitan ehyehkön ensin tilalle. Sitten harjoittelen tuolla vuotavalla. Jäsen Wezze72, toimitti minulle jo tiiviin, kiitos siitä!jackie kirjoitti:Jos alapään pallo ei oo menny väljäks, ni tuonha saap suht helposti korjattua tuon vuodon.unski kirjoitti: ja iskari vuotaa.
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Ulkopuoleen vähän päivitystä.
Timppa
Timppa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Sen verran jo hilseilee puskurista maali, et loputki taitaa lähtee painepesurilla Paljastuuko maalin alta ehjä muovipinta, vai onko hiottu? Miulla ois muute irrallaan ykkössarjan faikun takapuskuri, mikä mahtuis varmaa samaan kuormaan Karran lähetyksen kanssaunski kirjoitti:Ulkopuoleen vähän päivitystä.
Timppa
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Re: Paloautonpunainen S124 -87
unski kirjoitti:Aion kyllä tuon korjata, mutta mieluummin laitan ehyehkön ensin tilalle. Sitten harjoittelen tuolla vuotavalla. Jäsen Wezze72, toimitti minulle jo tiiviin, kiitos siitä!jackie kirjoitti:Jos alapään pallo ei oo menny väljäks, ni tuonha saap suht helposti korjattua tuon vuodon.unski kirjoitti: ja iskari vuotaa.
Timppa
Ollappa hyvä vaan! Jospa siitä kuormasta jotakin muutakin apua on.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE + c124 300CE
exät:
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE + c124 300CE
exät:
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Vuotava iskari meni roskiin. Sitä oli korjattu monella tapaa, lisäksi suojahaitari oli rikki.
Timppa
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Ajolupa hetkeksi.
Timppa
Timppa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Ensi viikolla olisit saanut vuoden ajoaikaa katsastuksesta.
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Tämä kyseinen punainen yksilö oli 2015 keväällä minulla viikon verran. Oli kaupat siitä mutta viikon jälkeen tuon omistaja ei enään halunnutkaan vaihtaa minun v70 sitä niin kaupat peruuntui. Voimansiirrossa oli väljää ja kuskinpenkki sökö mutta muuten oikein kopsakka peli!
2011 S212 350 CDI 4matic
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Voimansiirrossa on yhä reilusti väljää, moottorin kannattimet on huonot, iskarien yläpäät kovat ja halkeilleet, flektin visko on entinen, pyöränkulmat vähän vinksallaan... mutta kuskin penkki on nyt jämy.Magge-- kirjoitti: Voimansiirrossa oli väljää ja kuskinpenkki sökö mutta muuten oikein kopsakka peli!
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
Päivityshetki:
Pari tuhatta kilometriä takana, ei mitään järisyttävää. Kulutus pyörii 7,5-8 litrassa taajamapyörityksessä. Tekniikalle en ole ehtinyt tehdä mitään suurempia, vaihdoin jarrulevyt eteen ja tasonsäätöiskarin taakse. Jonkin sortin nippu kulutusosia odottaisi hetkeään päästä kulumaan autossa, mutta etupuskurin ”pesin” painepesurilla maalista ja takapuskurin vaihdoin. Sopivassa metsän vastavalossa kaikki virheet peittyy kivasti.
Molemmat etupenkit on nyt pesty ja lattiamatot edestä myös. Likaa lähti ihan kiitettävästi.
Timppa
Pari tuhatta kilometriä takana, ei mitään järisyttävää. Kulutus pyörii 7,5-8 litrassa taajamapyörityksessä. Tekniikalle en ole ehtinyt tehdä mitään suurempia, vaihdoin jarrulevyt eteen ja tasonsäätöiskarin taakse. Jonkin sortin nippu kulutusosia odottaisi hetkeään päästä kulumaan autossa, mutta etupuskurin ”pesin” painepesurilla maalista ja takapuskurin vaihdoin. Sopivassa metsän vastavalossa kaikki virheet peittyy kivasti.
Molemmat etupenkit on nyt pesty ja lattiamatot edestä myös. Likaa lähti ihan kiitettävästi.
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Paloautonpunainen S124 -87
On se jännää miten maalien poisto puskurista tekee autosta heti hienomman näköisen, "kuten tehdas on sen ajatellut". Se on sitten eri asia, jos olisi vaihdettu kaikki kakkossarjan vermeet päälle ja värjätty. Vaikka en välillä pitänyt yhtään ykkössarjan harmaista osista.unski kirjoitti:Päivityshetki:
Pari tuhatta kilometriä takana, ei mitään järisyttävää. Kulutus pyörii 7,5-8 litrassa taajamapyörityksessä. Tekniikalle en ole ehtinyt tehdä mitään suurempia, vaihdoin jarrulevyt eteen ja tasonsäätöiskarin taakse. Jonkin sortin nippu kulutusosia odottaisi hetkeään päästä kulumaan autossa, mutta etupuskurin ”pesin” painepesurilla maalista ja takapuskurin vaihdoin. Sopivassa metsän vastavalossa kaikki virheet peittyy kivasti.
[ http://i225.photobucket.com/albums/dd232/satihe/W124%20300%20td%20-88/87BE0063-AE46-46CD-BF2B-489017D5CA3D_zpsivplrp4f.jpeg ]
Molemmat etupenkit on nyt pesty ja lattiamatot edestä myös. Likaa lähti ihan kiitettävästi.
[ http://i225.photobucket.com/albums/dd232/satihe/W124%20300%20td%20-88/D0D25BBB-C634-45CA-BCC7-7A83360B07E9_zpsihkgvyt5.jpeg ]
Timppa
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi