W638 DEVIL

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Vitollinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 195
Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
Paikkakunta: Lounais-Häme

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Vitollinen »

Mika_Veee kirjoitti:Moi keltuainen. Tehdäänkö diili, tuon ton mun viton sun käsiteltäväksi ja laitetaan se sellaiseen kuntoon tuo pohja että se kestää seuraavat kaxxxkymmentä vuotta ?

Tässä eräällä on vaan sellanen sydänvika ettei joku pysty eikä vaan jaksa oikeastaan tehdä mitään. Laiva YV:tä tms..
Voi harmi, ymmärrän tuon rajoitteen. Siihen nähden olet kuitenkin saanut monenlaista aikaan Vitossasi.

Ites 15 vuotta sitten huonoennusteisen syövän sairastettuani tiedostan kyllä elämän rajallisuuden. Olen siis saanut jatkoaikaa, joka on mahdollistanut Vitonkin korjaamisen.

Tämän rempan myötä tulee kyllä korjauskiintiöni joksikin toviksi täyteen, enkä pysty lupaamaan tällekään kahtakymmentä vuotta lisäaikaa. Joten joudun nyt kohteliaasti kieltäytymään lisädiilistä.
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

*Hattu pois päästä* ja nöyrimmät kiitokset herrasmiehelle.

Vito on mulle sellainen henkireikä, tossa kun volkkarilla tuli päästeltyä liian pitkään niin aina oli taka-raivossa se ajatus että *automaatti* ja *ilmastointi*, ajattelin vaan että viimeinen paku millä tulen ajelemaan, olisi sellainen.
Mutta en tajunnutkaan mihin sotkeuduin kun Vitotuksen ostin. Siis ajettavuudeltaan niin täydellinen, tai ei häntä oikeastaan edes tarvi ajaa..silloin tällöin kääntää ruoria; maalla merellä ja ilmassa. Vito vapauttaa.. :D Oliko tässä jo tarpeeksi prroppu-kantaa vitoosta :D :D


Vitollinen kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:Moi keltuainen. Tehdäänkö diili, tuon ton mun viton sun käsiteltäväksi ja laitetaan se sellaiseen kuntoon tuo pohja että se kestää seuraavat kaxxxkymmentä vuotta ?

Tässä eräällä on vaan sellanen sydänvika ettei joku pysty eikä vaan jaksa oikeastaan tehdä mitään. Laiva YV:tä tms..
Voi harmi, ymmärrän tuon rajoitteen. Siihen nähden olet kuitenkin saanut monenlaista aikaan Vitossasi.

Ites 15 vuotta sitten huonoennusteisen syövän sairastettuani tiedostan kyllä elämän rajallisuuden. Olen siis saanut jatkoaikaa, joka on mahdollistanut Vitonkin korjaamisen.

Tämän rempan myötä tulee kyllä korjauskiintiöni joksikin toviksi täyteen, enkä pysty lupaamaan tällekään kahtakymmentä vuotta lisäaikaa. Joten joudun nyt kohteliaasti kieltäytymään lisädiilistä.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Kyllä kyllä ZZ-top mies !

Ja elämästä pitää nauttia nyt kun vielä ehtii...

Vitonraato kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti: Ainoa fakta nyt on että etupellin maalista tuli liian vaaleaa.

jk2. Teistä kaikista muuten tulee vanhoja. Se vaan on niin yllättävää että miten se kolahtaa, puskee ja riipaisee. E minusta koskaan pitänyt tulla wanha.
Mielipide se on vaan tuo maalin sävykin......... :lol:
Ruumis on juuri niin nuori kuin sen tuntee olevan... ikä on vaan numeroita! Jotkut on jo 20-vuotiaana vanhoja ja jotkut vasta yli 100-vuotiaana........
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Mikä muuten on 270 CDI:n turppon malli ja merkki-ntä ? Viidakkorumpu etelä nampareelta kertoi että täh että ton voisi ahtaa suoraan vitotukseen ?

Onko vaan ropakandaa, vai meneekö savumerkkien syyksi ?
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Ny peräloosterii-uutisia. Siis Viton takaluukkuovi joka aukeaa ylös.

Omasta mielestäni viton tähti on aiiiivan liian korkealla, sitä pitää laskea vähintään 20-30 cm.
Oko kellään ideoita ulkoistukseen ? Mä ajattelin toteuttaaa yhden hyvän visioni. Hugo Boss oli hyvä mittasuhteissa aikaiesmmassa tuotannossaan. Pyrin kokeileen jotain samankaltaista.

Niin ja laittakaa ideoita ja ehdotuksia tänne !
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Laitoin nyt vihdoin etupellin/ ja sain yli parisen viikkoa mixaamani keulan paikalleen..j ja tekemäni etumaskin paikallensa, mutta voi viddu kun sydän ei jaksa. Hävettää kattella tällaista, kattokaa ny lamppujen alle.. maski tuli uusiks ja tietty koko värisysteemi, mutta kelju k.kojootti..En jaksa enempää..
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Pe 07.09.2018 17:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Vituix män mutta mun kunto ei anna enempää periksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Juuuh,
Tähti tilattu keulalle
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Pe 07.09.2018 17:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Vitollinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 195
Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
Paikkakunta: Lounais-Häme

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Vitollinen »

Mika_Veee kirjoitti:Vituix män mutta mun kunto ei anna enempää periksi.
Ei se tuoss kuvassa ainakaan näytä mitenkään pahalta. Se on hyvä, joten näillä mennään, siinä Vitossa kun kuitenkin tulee muutakin hieromista :clap: :clap:
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Vitollinen kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:Vituix män mutta mun kunto ei anna enempää periksi.
Ei se tuoss kuvassa ainakaan näytä mitenkään pahalta. Se on hyvä, joten näillä mennään, siinä Vitossa kun kuitenkin tulee muutakin hieromista :clap: :clap:
Jk. piirsin siihen valmiiksi jo VITOkoukun :D :lol: :D

Ai niin juuu ja thyuuuyylilasi on yysi. Ja tossa kiistaa aiheuttaneessa pellissä on AH, eh ÄH uh OH brrrrzzzzzzzzZZZZ
Sinkkiä ! Puhtaan pellin päällä siis on sinkkiä !! AAAGGGRRRRGGGRRRHHH !!!

Eihän tätä kestä selvinpäin, nyt naukku poskeen ja sinkkiä toiseen
Viimeksi muokannut Mika_Veee, La 08.09.2018 06:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Vitonraato
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 315
Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Vitonraato »

Mika_Veee kirjoitti:Vituix män mutta mun kunto ei anna enempää periksi.
Hullu ei huomaa ja viisas ei sano mitään.........
No ei tuossa kuvassa huomaa muuta kuin, että se maskin alunen on musta eikä korin värinen.... :lol: ... mutta sen olit tehnytkin tarkoituksella!
Vitohan on harvinaisen siisti päällepäin ainakin!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
Avatar
Vitonraato
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 315
Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Vitonraato »

Mika_Veee kirjoitti: Jk. piirsin siihen valmiiksi jo vetokoukun :D :lol: :D
SÄ et sitten ole huomannut että siihen puskurin oikeaan laitaan on upotettu jo valmiiksi vetolenkki.... :mrgreen:
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Hei Vitonraato ZZ miäs !!! JEssss sä olit ensimmäinen joka tän mun värityksen huomasi. En ole koskaan nähnyt tällaista missään koskaan ja ajattelin kokeilla miltä se näyttää. Siitä tosin tuli yksi kokonainen illallinen autotallissa ...mikä on aina herkullista.
Hienoa että huomasit, mä olen tätä juuri metsästänyt että kuka sen bongaa !!!

Mielipiteitä saa laukoa päin seiniä, ettei itte tarvi olla kamutuomarina, tää kun on mullekkin täysin uusi juttu.. :P


Vitonraato kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:Vituix män mutta mun kunto ei anna enempää periksi.
Hullu ei huomaa ja viisas ei sano mitään.........
No ei tuossa kuvassa huomaa muuta kuin, että se maskin alunen on musta eikä korin värinen.... :lol: ... mutta sen olit tehnytkin tarkoituksella!
Vitohan on harvinaisen siisti päällepäin ainakin!
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Tää on automatique joten koukkuja pitää olla kaikki nurkat täynnä ja naapureilta lainaksi loput :D :D :D
Vitonraato kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti: Jk. piirsin siihen valmiiksi jo vetokoukun :D :lol: :D
SÄ et sitten ole huomannut että siihen puskurin oikeaan laitaan on upotettu jo valmiiksi vetolenkki.... :mrgreen:
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Joo. Nyt ei ole VIELÄ hitsattavaa missään. Jos olisi rahaa niin palkkaisin jonkun duunarin vetämään auki kaikki pohjan korikitti-saumat, ne Saat***n v*ÄÄÄhh ruosteenkerääjät.

No mutta, mulla ei oikeestaan ole edes rahaa eikä oikeein kontakteja tällaselle duunarille joka sen tekis joten...tässä täytyy vähän niinkun pyöritellä peukaloita.

Toi on oikeesti sellanen, että NYT täytys tehdä jotain. Ensi keväänä ei sitten ehkä enää tarvikkaan. Tai siis ...nooh..
Vitonraato kirjoitti: Vitohan on harvinaisen siisti päällepäin ainakin!
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Taidan muuten käydä räpsäsemässä kuvan tuolta.
silläväliin kaikki jotka haluavat ottaa pohjan ruoppauksen työn vastaan, saaaa ilmoittautua tietysti ! YV, sen jälkeen sposti/puhelu.

Koitan ottaa kuvia pohjasta jotta tulee ymmärrys työn laajuudesta. Mulla itellä on MIG, mutta sillä ei toistaiseksi ole tarvinnut lennellä
Viimeksi muokannut Mika_Veee, La 08.09.2018 07:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Ei sieltä pohjasta saa näköjään oikeen kunnon kuvaa. Mutta kaikki korikitti-saumat pitäisi kuumavesipuhaltaa/ruoputtaa/hiekkapuhaltaa puhtaaksi.

Saa tarjota kuka haluaa tehdä sen..mulla kunto ei valitettavasti kestä.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Tuo kuuma-painevesi-puhallus olisi kyllä hyvä. Kyselin jo kone-vuokraamosta laitetta vuorokaudeksi.

Tekeekö joku näitä ammatikseen ?
Avatar
Vitonraato
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 315
Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Vitonraato »

Mika_Veee kirjoitti:Hei Vitonraato ZZ miäs !!! JEssss sä olit ensimmäinen joka tän mun värityksen huomasi. En ole koskaan nähnyt tällaista missään koskaan ja ajattelin kokeilla miltä se näyttää. Siitä tosin tuli yksi kokonainen illallinen autotallissa ...mikä on aina herkullista.
Hienoa että huomasit, mä olen tätä juuri metsästänyt että kuka sen bongaa !!!
No jos itsellä ei olis samanlaista raatoa (itseasiassa, mulla on raato sulla ei), niin tuskin olisin kiinnittänyt asiaan mitään huomiota...........
Mutta se on erilainen... ja HYVÄ!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
Avatar
Vitonraato
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 315
Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Vitonraato »

Mika_Veee kirjoitti:Joo. Nyt ei ole VIELÄ hitsattavaa missään. Jos olisi rahaa niin palkkaisin jonkun duunarin vetämään auki kaikki pohjan korikitti-saumat, ne Saat***n v*ÄÄÄhh ruosteenkerääjät.

No mutta, mulla ei oikeestaan ole edes rahaa eikä oikeein kontakteja tällaselle duunarille joka sen tekis joten...tässä täytyy vähän niinkun pyöritellä peukaloita.

Toi on oikeesti sellanen, että NYT täytys tehdä jotain. Ensi keväänä ei sitten ehkä enää tarvikkaan. Tai siis ...nooh..
Vitonraato kirjoitti: Vitohan on harvinaisen siisti päällepäin ainakin!
No ei se onneks ihan noin äkkiä täysin pilalle mene..........
Mutta vedä sinne vaikka öljyä?kotelosuoja-ainetta sekoitettuna niin pärjäät talven yli eikä mene pahemmaksi!!!!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
Avatar
Vitonraato
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 315
Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Vitonraato »

Veellä ei sähköposti toimi........tai sit väärä osoite... tulee "bumerangina" takaisin.... :evil:
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Vitonraato kirjoitti:Veellä ei sähköposti toimi........tai sit väärä osoite... tulee "bumerangina" takaisin.... :evil:
Ooon todella pahoillani; mutta..
joo siis ei toimi, mulla tai meillä oli Saulin kanssa tossa todella suuria ongelmia tossa rekisteröimisessä ja siksi myös nimimerkki vaihtui. Laitan sulle yveetä, kerron lisää (lähetin spostin kerro jos sait sen, tää on vaan jotenkin pikkasen hankalahkoa ollut, toivottavasti ymmärrät)
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Kirjoita ZZ top mies saitko multa sähköpostin tai jos et niin ilmoita :)

Edit1: joo ja jos jollain on pitkittäisiä kattokkiskoksia vitoon niin olen kiinnostunut. Tiedä sitten häntä..kenen häntä ? Mitäh täh ?

Se on melkoinen vika kun ajatukset juoksee eri suuntaan kun sormet näppäimistölä.

Niin siis ne kattokiskot on niin hienon näköiset, haluaisin ostaa mikäli jollain on sellaaset ylimäyräräsenä

tuli mulle jotain mieleenkin, mutta ne kattokiskot on kivat, kattoellaan jos jollain on
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Tuli muuten Raadolta älyttömän kiva yhteydenotto ; ehkä jopa raadollinen! Mahti homma !

:thumbup:
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

No tällä hetkellä kun ei hetkellisesti ole mitään muutakaan, niin tosiaan, viton 3 hengen takapenkit on myytävänä.
Tää setti on melko tukevaa tekoa, sisältää turvavyöt. Painaa lähes 100 kg. Noita saa väännettyä käännettyä ja poistettua miten haluaa.

Tuliko tää liian monta kertaa, pitää tarkistaa ja poistan mikäli näin on
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Joo siis vaikka näin niitä saa käänneltyä. Pystytolpissa on turvavyöt, siksi tajuttoman wahva rakenne..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
Vitonraato
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 315
Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Vitonraato »

Mika_Veee kirjoitti:Joo siis vaikka näin niitä saa käänneltyä. Pystytolpissa on turvavyöt, siksi tajuttoman wahva rakenne..
Sulla on ihan samanväriset penkit, kuin mullakin tuossa raadossa ja samanlainen rakenne 1+2 mullakin tuo keskimmäinen penkkirivi.... enpäs ole aikaisemmin huomannutkaan, että nuo kaksi muutakin penkkiä kääntyy alas..... näköjään viut sopivasti turvavyön takana niin en oo huomannut.... aina oppii jotain uutta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Joo !

Mieletöntä tossa on että se oikeesti painaa lähes sata kiloa Myn sydämeni turvallisuudelle, <3 MB
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

myyty
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Ke 19.09.2018 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: W638 DEVIL

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

puusisus
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Ke 19.09.2018 10:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin