Tuli hankittua väyrynen käyttö autoks eikä ikinä aikasemmin oo ollu mersua. Teknisesti auton piti olla kunnossa eikä koeajossa huomattu moitittavaa. Auto seiso päivän ja sit alkoki ongelma. Eli moottori 2.1cdi ja laatikko 6v manuaali.
Kylmänä lähtee käymään hyvin mutta kun lähtee ajamaan ni tuntuu kaasua painettaessa ettei vastaa kaasuun. Ja tietty ku manuaali niin tuloksena sammuminen. Moottoritielle lähtiessä tehot hävis ja epc vilahti taulussa (visit vörk shop.)hetken päästä vetää normaalisti ja lämpimänä oireet vähäisemmät. 490tkm mittarissa mutta ei mun käsityksen mukaan kilsat pitäs mersussa näkyä muualla ku mittarissa.
Mistäs tuota vikaa vois lähtee metästää. Suuttimet ei vuoda eikä kolise ei näy vuotoja tms niihin viittaavaa ja vedot tuntus olevan tallella....
W210 220cdi ongelma.
Re: W210 220cdi ongelma.
Ihan ensimmäisenä yhteys myyjään, jos kerran kunnossa piti olla. Seuraavaksi auto testeriin kiinni joku starin omistaja varmasti voisi auttaa vikakoodien luvussa.
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke 26.09.2018 05:49
Re: W210 220cdi ongelma.
Saatto vika löytyäkki yllättävän vähällä tutkimisella. Moottoritilan pesun yhteydessä jäi vettä suuttimien koloihin ja käyntii laitettaessa tutkin ja kupliahan sieltä tuli eli rikat vaihtokunnossa. Varasin töpseliajan toivalan autoon ja mikäli saan rikat vaihettua vien auton myös testeriin. Onko vinkkejä do it your self rikkojen vaihtoon tai että mitä ei saa tehä ku rikkoja vaihtaa. Kalvain sarjan saan lainaan paikallisesta diesel huollosta.
Re: W210 220cdi ongelma.
Ei siiä mitään ihmeellistä, jos suuttimet lähtee hyvin irti eikä ole kierteitä mennyt, muistat vain putsata ne kannen kierrereijät HYVIN. Niissä ei saa olle yhtään paskaa eikä muutakaan.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W210 220cdi ongelma.
Jos itse teet jotain remontia ilman sopimista myyjän kanssa niin sen jälkeen voit sitten unohtaa myyjsän vastuut ym takuua jutut jos ei sillä tulekaan kuntoonEtukammio1488 kirjoitti:Saatto vika löytyäkki yllättävän vähällä tutkimisella. Moottoritilan pesun yhteydessä jäi vettä suuttimien koloihin ja käyntii laitettaessa tutkin ja kupliahan sieltä tuli eli rikat vaihtokunnossa. Varasin töpseliajan toivalan autoon ja mikäli saan rikat vaihettua vien auton myös testeriin. Onko vinkkejä do it your self rikkojen vaihtoon tai että mitä ei saa tehä ku rikkoja vaihtaa. Kalvain sarjan saan lainaan paikallisesta diesel huollosta.
Mökkillä
'
'