W124 "st" - > M104 turbo

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 16.04.2016 19:13
ViestiLähetetty: Su 07.10.2018 20:01
Aikoinaan tullu tämmönen 124 diisseli rakennettua.

IMG_20180511_134124[1].jpg


Alunperin auto oli ruman ruskee maaliltaan ja myös ruosteen takia... oikea takakylki oli mällätty ja sisällä oli vaalea kangas, joka homeessa.

Autoa hitsattiin sen kuukauden verran ja maalattiin mustalla.
Sisusta vaihdettiin mustaksi ja vanhat homeiset penkit vaihdettiin kuppeihin.

Alunperin autossa oli OM602 vapari automaattiaskilla jota edellinen omistaja oli yrittänyt ahtaa huonoin tuloksin,
tilalle laitettiin OM605 ahdettuna 42garretilla ja 7mm pumpulla jonka perään mersun orkkis manuaali,
josta penkattiin noin 370hp pyörältä.

Pari kesää tuli ajeltua ja vaihdelaatikkoja särkyi harvase kuukaus.

Nyt tuli vanha diisselikone myytyä ja aika muuttaa auto etanolille.

Alussa oli tarkotus laittaa 2.6 M103, sen jo kerkesin purkaa ja öljysuihkut värkätä yms, kunnes meni mielenkiinto ja tilalle hommasin muutaman M104 koneen.

Sen verran hommaa jo aloitettu että moottori purettu, 2.8:sta kanget, männät ja kampiakseli 3.2:sen lohkoon (koska 2.8 lohkossa ei suihkuja ollut)
Alakertaan vaihdoin uudet laakerit ja yhteen mäntään tuli hommattua renkaatkin kun napsahti asentaessa poikki.

Tutulta tuli ostettua bemarin 6v zf laatikko mersun kopalla joten sen puolesta bolt on.
Kytkimeksi tulee 765sre joka sorvataan taas tuttuun ja turvalliseen 200d vauhtipyörään sopivaksi.
Ahtimeksi vesijäähdytteinen gt35 #16 pesällä ja moottorinohjauksena tatech.

Vklp sain motivaatiota ja rupesin värkkäämään pakosarjaa.
IMG_20181005_135605[1].jpg

Oli aika ahdas saada t3 laippaan mahtumaan 6kpl 42mm putkee ilma että menee kollektori kauheen leveäksi,
joten tein 3 putkea ja haaroitin jokaisen kahtia
IMG_20181005_200811[2].jpg

IMG_20181005_200822[1].jpg

IMG_20181005_200803[1].jpg

Vielä 1-6 pytylle 90 mutkat ja 2-5 45 mutkat, tuo 3-4 pitää hieman ässän malliseksi vielä tehdä.

Tuli myös jokunen kuukaus sitten käyttis tenava paikattua ja maalattua :)
IMG_20180808_180624[1].jpg

Piti oikeen uutta peltikonetta koittaa ja värkkäsin tommosen kantin,
että menee muovilista nätisti paikalleen...
IMG_20180808_182634[1].jpg

IMG_20180826_163611[1].jpg

IMG_20180826_163551[1].jpg

IMG_20180907_180640[1].jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3414
Liittynyt: Ma 05.06.2006 23:50
ViestiLähetetty: Ma 08.10.2018 05:54
Hyvä juttu, että näistä bensaturboista tulee lisää tarinaa!

tomant
Kilpuri 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Kuljetin 309D 602.417
Käyttöauto C180 203.035, edellinen C200 202.020

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 393
Liittynyt: Ke 10.03.2004 13:02
ViestiLähetetty: Ma 08.10.2018 19:04
Maalaushommissa tahtoa ja nopeutta löytyy.
Eikä sillä mutta tuo tenavan ovenkahva on helpompi irroittaa kuin suojateipata.

Tosin ei sillä niin väliä ole, jos itseä miellyttää, propsit innosta ja ahtamisesta.
W201 190 E 2.0 Aut '90
S124 300-24 TE Aut '91
C126 560 SEC '90
C126 560 SEC '87
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 456
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: Ke 10.10.2018 19:40
Mikä etu M104-koneella on verrattuna M103-koneeseen turbottaessa? Neliventtiilikansi?
W123 300D -76 486tkm (mr)
S123 300TDT autom -82 649tkm
W124 260E autom -88 391tkm

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 16.04.2016 19:13
ViestiLähetetty: Ke 10.10.2018 20:58
Onhan noita m103 jotkut ahtanut, ei ainakaan silmällä sisuiskaluissa suurta eroo, eli varmasti hyvä aihio tommonenkin, mutta löyty helpolla noita m104:sia niin ei tuplamäärästä venttiileitä ainakaan haittaa ole.

Nyt on alakertakin nipussa, öljynpaluulle ei oikeen lohkosta löytyny hyvää paikkaa ni tein ö-pohjaan mahdollisimman ylös paluun, pitäis pelittää tuossakin...
IMG_20181008_201704[1].jpg

IMG_20181008_201738[1].jpg


Oli se m104 orkkis suodatinjalka kauhee möhkö ja vielä vesijäähdytteinen ni vaihoin tommosen kapeekantisen jalan, ja oli vielä sopiva määrä lähtöjäkin valmiina.
Toisesta turbolle paine ja toinen ö-paine mittarille... Vielä ryöstölaippa suodattimen väliin ni saa jäähdyttimelle...
IMG_20181008_202101[1].jpg


Kävin myös hakemassa lisää käyriä ja suoraa putkee pakosarjaa varten, vielä kun laipat tulis leikkuusta ni saa tehdä loppuun.
IMG_20181008_201928[1].jpg


Sitten jos jollain sattuu olemaan 3.2l sopiva alumiini imusarja ni kertokaa, tai pelkkä laippakin kelpaa!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Su 23.12.2007 16:24
ViestiLähetetty: Pe 12.10.2018 11:32
Vääristääkö kuva vae mikä mut näyttäs että öljynpaluu putkessa ois väärään suuntaan kallistuma :think:
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 339
Liittynyt: Ma 04.04.2011 22:18
Paikkakunta: Pohjanmaa
ViestiLähetetty: Su 14.10.2018 20:01
Tokkopa tuon nyt niin väliä kuinka kallistaa. Onhan se jo niin alhaalla ahtimeen nähden että kyllä se öljy sieltä valuu...
**********
W251 CDI 4-matic
W123 300CD
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Su 23.12.2007 16:24
ViestiLähetetty: Ma 15.10.2018 00:08
Harvemmin se öljy virtaa ylös päin omalla painollaan :roll: mut toivotaan että oon väärässä :thumbup:
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: Pe 29.04.2005 12:59
Paikkakunta: Noormarkku
ViestiLähetetty: To 18.10.2018 10:33
Mihin malliin ja millä tehorajoilla oot ajatellut tätä verrata katsastuksessa?

Itse rakennan nykyisen m102 turbon tilalle m104.980 eli 3.0 24v konetta.
Kaikki perus kuluvat osat vaihdan sekä h-profiili veivit ja 12.9 kansipultit tulee. muuten menee ihan orkkis osilla.
85 polttoaineena.
W 124 230 - 86

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 16.04.2016 19:13
ViestiLähetetty: To 18.10.2018 21:00
Kyllä se paluu on aikalailla vaakatasossa, aika mahoton porata vinoon kun toi ö-pohja ehkä 5mm paksu, on se ennenkin tollein toiminu ni miksei nyt toimis...

Ja täähän on siis aijemmin muutoskatsastettu jo tolle diiselikoneelle ja sillon vertasin 2.8e, on siis vaihettu isommat jarrut ja paksumpi vakaaja... Varmaankin yritän samaan verrata jos mahollista ja jos ei ni mietitään sit lisää pitääkö alustaa tai jarruja vielä päivittää...

Tähän tilasin paolon kansipahvin, kuulemma reilu kuukaus toimitusaika, eli kansi ei hetkeen mee paikoilleen.

Auton kun sais tallin sisälle ni vois alkaa johtosarjaa tekemään ja maalailla konehuoneen yms, on vaan vielä muuta hommaa mutta jos ennen lumia sais auton sisään.

Imusarja tuottaa päänvaivaa, oon kuullu pahaa sanaa tosta orkkiksesta että sulattaa 6 pytyn männän, muutenkin vähän arveluttavan olonen että virtais hyvin. Mistään muualta en oo löytäny alumiinisarjaa kun turbobanditilta mutta ihan sika hintanen, pyytävät 1200e siittä. Täytyy ehkä ite ruveta tekemään tai riskillä laittaa se orkkis...

Muitten hommien ohella sen verran saatu aikaseks että piirtelin cadilla triggeripyöriä ja paikallinen laserleikkaus leikkas.

36-1 ja tein pari eri vaihtoehtoo, pultattavan ja hitsattavan, laitan myöhemmin kuvia ja vaikka tiedoston jos joku muu haluaa leikkuuttaa kanssa.
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Ma 14.02.2011 19:55
ViestiLähetetty: To 18.10.2018 21:57
Imusarjaa kannattaa kysyä nimimerkiltä PTracing, ei hinnankiroissa vert. Turbobanditin tuotteeseen
S203 2.7 -02
W124 2.3 -92
W124 3.0 -88

Ex:
W201 2.0 -89, s203 1.8 - 01, c124 3.0 -92, s124 2.3 -90, w124 2.6 -91,w124 3.0 -89, w202 1.8 -94, s124 2.5 -89, w201 2.0 -90, c124 3.0 -91, s124 3.0 -89, s124 2.3 -90, w201 3.0 -89, w201 2.0 -89, c123 2.3 -80

-Se on ehkä ruma ja romu, mut oma ja kokonaan maksettu-

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 16.04.2016 19:13
ViestiLähetetty: La 20.10.2018 08:18
Joo PtRacingiltä kysytty jo, ja ihan ok hintaan sais, täytyy vielä miettiä ottaa sieltä vai rupeeko ite väsään, aika näyttää...

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 16.04.2016 19:13
ViestiLähetetty: Su 02.12.2018 20:15
Kirjotellaas tännekkin välillä...

Hirveesti ei oo omia rojekteja kerennyt tekemään kun kaikki illat menny muiden autoja korjaillessa,
halus vielä oma käyttis tenavakin hajota... siihenkin sai muutaman illan tuhrattua.

Kävi tämmönen pikku öljykatastroofi :D

IMG_20181126_081411.jpg

Perinteinen maanantai aamu... tyytyväisenä päästelin töihin kunnes rupes pikkusen outo haju tulemaan, avasin vaan ikkunaa ja jatkoin matkaa,
mutta eiköhän koko kylän ainoihin liikennevaloihin päättäny mersu sitten losahtaa... Öljynpaineet häivis ja kone jumiin :D

Hinaamalla kotio ja uus moottori paikalleen ja taas mennään, oli vanhassa huohotin jäätyny umpeen ja mittatikun reijästä öljyt mäelle ja kone jumiin... :D

Mustaan mersuun ei kummemmin ole koskettu, osia on jotakin saatu kuitenkin hommattua.
IMG_20181202_192457.jpg


870cc Dekat tuli suuttimiks, kopio 044 pumppu, laitetaan toinen viereen jos näyttää ettei piisaa...
765asetelma, 6 lapanen jousitettu sintteri kaveriks ja sitten joku paineensäädin löyty kans...

Seuraavaks pääsis sorvaileen vauhtipyörää sopivaks astelmalle ja levylle.
Jos joku muistaa paljonko on vauhtipyörässä kynnystä alunperin tolla asetelmalla ja paljonko orkkis levy on paksu niin kertokaa!

Ainut mitä on oikeestaan keretty tehdä on triggeripyörä.

Hitsailin suunnilleen keskelle hihnapyörää ja sorvissa pyöräytin heiton pois.
IMG_20181119_165740.jpg

IMG_20181119_171307.jpg

IMG_20181120_221923.jpg


Ja kertokaa kuinka saa kuvat näkymään kaikille... näkyy vissiin nyt vain kirjautuneilla...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Ti 21.10.2014 09:27
ViestiLähetetty: La 15.12.2018 11:20
Mukavaa luettavaa että bensaturbojenkin kanssa värkätään. Toivottavasti saat järjestettyä aikaa omillekin projekteille jossain vaiheessa paremmin.
C124 320CE -93
Opel Kadett C 1.2 -77
ex "Väyrynen" E220D Elegance -96
ex W201 190 R4 8V -87

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 16.04.2016 19:13
ViestiLähetetty: Ma 17.12.2018 21:25
Noniin!
Nyt saatu pari iltaa aikaa omille hommille, kuvat kertoo loput.


IMG_20181215_121936.jpg

Tälläset laipat tuli leikkuusta, ei oikeen edes passannut paikalleen ni sai vetää rälläkällä kanavien välistä poikki

IMG_20181215_131226.jpg

Edellisessä kuvassa näkyy kartiot jotka sorvasin, sitten hitsasin ne tolleen vihtalleen ja prässillä paineli niin meni nätisti kanavan muotoseks

IMG_20181216_123638.jpg


IMG_20181216_161112.jpg

Hepattuna paikalleen

IMG_20181216_171820.jpg

Lopullisesti hitsailin tollasten putkien päällä ettei pahasti vääntyilis ja sai tolta sisäpuolelta lähöt kanssa hitsattua

IMG_20181217_164912.jpg

Hukkaportille en keksiny muuta paikkaa, joten tein tohon alle vaakaan, muutenkin vähän epäilyttää toi 5 ja 6 sylinterin kohdalta ottaako kuinka koriin kiinni,
kun ei päässy koesovittaan... Koriin on jo ennestään tehty downpipelle tilaa ni tehdään sit lisää jos ei mahdu. Portin laippa pitää vielä värkätä kun meni toisen pakosarjan mukana

IMG_20181217_171929.jpg

Maalattuna, tulee vielä lämpökääre päälle niin häviää nuo rumat saumat silmistä :D

IMG_20181217_185712.jpg

Kerkesin alkaa veisteleen anturille telinettä, oli jo hyvällä mallilla ja aattelin että vielä millin väännän...
Seuraava kuva kertoo lopputuleman... :D

IMG_20181217_185716.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 16.04.2016 19:13
ViestiLähetetty: La 05.01.2019 10:52
Nyt on taas jotain pientä puuhasteltu, kuvat kertokoon enemmän...
Kokeillaan jos toimisi nyt kuvapalvelun kautta...


Triggerin teline tehty uusiks
Kuva
Kuva

Saa nähä peliittäkö kun ei pysty oikeen etäisyyttä säätään... Kaverin volvoon tehtiin kanssa mutta oli tommonen täyskierre anturi niin oli aika helppo tehä,
jos ei tää pelitä ni täytyy joku ton tyylinen hankkia..
Kuva

Sitten on taas tullu seisottua sorvin ääressä, oli hukkaportin laippa hukkunu jonnekkin ni päätin sitten tehä uuden ja tietenkin ainut aihio oli 100mm umpijööti, siitä sitten veistelin :D
Kuva
Kuva
Kuva
Kartioituu justiin portin venttiilin mukaan että tiivistyy ja uppoo 5mm sisään jolloin tulee vähän esijännitystä siihen.
Ulkomuistista vetelin kun ei sitä vanhaa ollu mallina...

Kuva
Kuva
Tommosta lämpö(syöpä)käärettä pyöritin päälle, ei tullu kyllä millään muotoo nätti, mutta on nii paskamainen aine kun lentää sitä silppua joka paikkaan ni en ala kyllä enää irtikään repimään :D

Sitten taas sorvin ääreen..
Kuva
Kuva

En tiiä mitenkä muut on näistä onnistunu tolle 765sre:lle sorvaamaan, kun menee väkisin niin ohueks että sorvaantuu starttikehäkin :?

Kuva

Ja osuu vielä nuo keskitystapit ja asetelman pultit justiin tohon starttikehän ja vauhtipyörän saumaan, onnistuin kuitenkin reijät ja kierteet tekemään, mutta rupes pelottaan että tokko tuo kestää enään??

Kuva
Kun on vielä tuo kehä jotain terästä ja pyörä valua, vetäsin henkiseks tueks rosteripuikolla pienet saumat... ei ainakaan vielä mistään halennu :D

Kuva
Kuva

Ja tuli ostettua itelle myös joululahja :)
Kuva
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: Pe 29.04.2005 12:59
Paikkakunta: Noormarkku
ViestiLähetetty: La 05.01.2019 20:26
Kilämies kirjoitti:Nyt on taas jotain pientä puuhasteltu, kuvat kertokoon enemmän...
Kokeillaan jos toimisi nyt kuvapalvelun kautta...


Triggerin teline tehty uusiks
[ https://i.imgur.com/CAS2nUB.jpg ]
[ https://i.imgur.com/gEGW8es.jpg ]

Saa nähä peliittäkö kun ei pysty oikeen etäisyyttä säätään... Kaverin volvoon tehtiin kanssa mutta oli tommonen täyskierre anturi niin oli aika helppo tehä,
jos ei tää pelitä ni täytyy joku ton tyylinen hankkia..
[ https://i.imgur.com/z8szQAP.jpg ]

Sitten on taas tullu seisottua sorvin ääressä, oli hukkaportin laippa hukkunu jonnekkin ni päätin sitten tehä uuden ja tietenkin ainut aihio oli 100mm umpijööti, siitä sitten veistelin :D
[ https://i.imgur.com/trkhoNd.jpg ]
[ https://i.imgur.com/lmn74In.jpg ]
[ https://i.imgur.com/YhIyc57.jpg ]
Kartioituu justiin portin venttiilin mukaan että tiivistyy ja uppoo 5mm sisään jolloin tulee vähän esijännitystä siihen.
Ulkomuistista vetelin kun ei sitä vanhaa ollu mallina...

[ https://i.imgur.com/a0cHC1b.jpg ]
[ https://i.imgur.com/X39v8s5.jpg ]
Tommosta lämpö(syöpä)käärettä pyöritin päälle, ei tullu kyllä millään muotoo nätti, mutta on nii paskamainen aine kun lentää sitä silppua joka paikkaan ni en ala kyllä enää irtikään repimään :D

Sitten taas sorvin ääreen..
[ https://i.imgur.com/OGNpurQ.jpg ]
[ https://i.imgur.com/au0Iu8e.jpg ]

En tiiä mitenkä muut on näistä onnistunu tolle 765sre:lle sorvaamaan, kun menee väkisin niin ohueks että sorvaantuu starttikehäkin :?

[ https://i.imgur.com/vQXd8tJ.jpg ]

Ja osuu vielä nuo keskitystapit ja asetelman pultit justiin tohon starttikehän ja vauhtipyörän saumaan, onnistuin kuitenkin reijät ja kierteet tekemään, mutta rupes pelottaan että tokko tuo kestää enään??

[ https://i.imgur.com/nA0Ia3q.jpg ]
Kun on vielä tuo kehä jotain terästä ja pyörä valua, vetäsin henkiseks tueks rosteripuikolla pienet saumat... ei ainakaan vielä mistään halennu :D

[ https://i.imgur.com/Mfr9pkY.jpg ]
[ https://i.imgur.com/iqLXJWs.jpg ]

Ja tuli ostettua itelle myös joululahja :)
[ https://i.imgur.com/XsUegbO.jpg ]



Osta ihmeessä ennemmin jämijärveltä salmisen mikalta kunnon vauhtipyörä. maksaa 150€
ettei vaa räjähä jaloille tuo sun pyöräs :crazy:
W 124 230 - 86

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 16.04.2016 19:13
ViestiLähetetty: Ma 14.01.2019 21:57
Kirjotellaas vähän taas...

Jos billetti vauhtipyörän tohon hintaan saa niin ehottomasti ostan... Yhteystietoa vaan tänne!

Mutta asiaan, jotakin taas tehty tallissa.

Nyt auto sisällä ja aika karultahan tuo näyttää... :D
On ehkä saatettu joskus vähän oikoo ja tehä päri patenttia, mutta korjaillaan nyt sit paremmaks.

Öljylauharin revin pois, saa uudet letkut tehä... Turhia johtoja lähti parikymmentä metriä roskiin ja muuta ylimäärästä krääsää.
Kuva
Kuva


Kansi purettu ja plaanattu...
Kuva
Kuva
Kuva

Venttiilit hiekkapuhalsin, tuli aika hyvät, ainoastaan toinen 5syl pakoventtiileistä oli syöpynyt vähäsen, mutta ei edes kynnellä tuntunut niin saa kelvata.
Kuva
Kuva
Kuva
Joka paikkaan ne jaksaa ton mersun logon laittaa :D

Venttiilit laittelin paikalleen ja tiivisteeks tuli tuo paolon miljoonatiiviste, ois parempi kestää...
Kuva

Ulompien öljykanavien ympärille pyöräytin silikoonia ja löin nippuun 12.9 pulteilla.
Kuva

Olin kokoajan siinä uskossa että koneenkorvat tulee etummaisiin reikiin kiinni ja tein sen mukaan ton hukkaportin paikan, ja eipä sitten tullukkaan kun taempiin :x
Kuva
Kuva
Nämä siis moniventtiilin korvakot?!

Osaako joku kertoo pitääkö olla kapeekantisen korvat? Ne mahtuis paikalleen...

Kasailin vielä pakosarjan paikalleen ja jakopään.

Toivottavasti ajotus oikeen, alaalla ot kohallaan, ykkösen nokat sisäänpäin ylös, lukitusreijät ulkopuolella venakopan pintaa vasten, ja muuttuva imu käännetty myötäpäivää...

Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3984
Liittynyt: Ma 26.09.2005 17:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
ViestiLähetetty: Pe 01.02.2019 19:55
Sharedoc kirjoitti:Mikä etu M104-koneella on verrattuna M103-koneeseen turbottaessa? Neliventtiilikansi?


Ainakin M104.980:ssä on öljysuihkut mäntien alapuolella. En ole varma onko muissa M104:ssa? Mut omassa M104.980 ne löytyy.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 16.04.2016 19:13
ViestiLähetetty: Su 24.02.2019 19:24
Päivitellääs vähän...

Kone ei aivan mahtunu paikalleen, osu pakosarja koriin... Pikku modifikaatio ja nyt mahtuu.

Kuva

Kuva

Kuva


Samalla tein pikkusen downpipelle tilaaja konehuone suihkastiin mustalla...

Kuva


Tuli leikattua myös tuo lukkopelti pois ja tulee nyt irrotettavaks uus pelti...

Kuva

Kuva


Oli akselin kiinnityskohat pikkusen rapeet, muutakun akseli pöyälle ja uusiks.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


Vedin samalla uudet jarruputket ja 12mm polttoainelinjat.

Kuva


Parit letkut puuttuu mutta pumppu tuli tohon penkin alle.

Kuva


Kytkin kasattu ja bemarin laatikkokin mahtu ilman tunnelin muokkausta.

Kuva

Kuva


Kuva

Sinneppä se istahti 8)
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3414
Liittynyt: Ma 05.06.2006 23:50
ViestiLähetetty: Ke 27.02.2019 19:47
Pitäiskö viestissäsi olla jotain kuvia? Ne ei ainakaan näy.

tomant

EDIT: tulihan ne näkyviin hetken päästä.
Kilpuri 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Kuljetin 309D 602.417
Käyttöauto C180 203.035, edellinen C200 202.020

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Pe 20.06.2014 17:59
ViestiLähetetty: Ke 27.02.2019 19:48
Täällä kyllä näkyy kuvat, ja hyvältä näyttää :)

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ti 14.06.2011 08:58
ViestiLähetetty: Ti 19.03.2019 22:35
Kuin ohueksi tuo vauhtipyörä meni tuosta reunasta? Ittellä ois tarkotus laittaa c36:sen perään sama vp/kytkin kombo, mutta näyttää aika rajulta tuo vauhtipyörä. :think:

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Jeetzy ja 3 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

https://Www.AutoDoc.fi