SuperSprinter

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jutzk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 162
Liittynyt: To 30.06.2011 20:06
Paikkakunta: Kauhava

SuperSprinter

Viesti Kirjoittaja Jutzk »

Terve!

Nyt ajattelin kertoa täälä hiukan erilaisesta projektista.

Aihio 2000vm W903 sprinter. Jatko ohjaamoa aloitettu, tekniikka purettu.


OM611 moottorilla. Hankittua viritys osaa:

-400cdi korkeapainepumppu
-C30 AMG suuttimet
-300cdiin ahdin, proTurbolla muokattu AMG turbiini + billetti kompura
-Eaton m45 remmiahdin c230 kompurasta

Pumppua soviteltu, tuli mieleen saako tänne pumppuun tiivistesarjaa?
Onko kukaan sovittanut cdi mosaan remmiahdinta?

Tuossa huomasin, kun tarkistin ajoitusta, että imunokassa oleva kohdistusreikä ei ole ihan kohdillaan, johtuisko se ihan ohjurin kulumisesta, vai saano tässä yleensä ihan just ajotusta kohilleen? Ketju vaihdettu 4tkm sitten, ohjarit alkuperäset hyvät 378tkm menty. Olikos tässä ongelmaa imunokan rattaan pyörähtämisessä, niinkuin om60x sarjassa?

Missäs olis nykyään hyvä paikka kuville, josta ne linkittää tänne?
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Vastaa Viestiin