w123 300tdt

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: La 15.06.2019 20:28
Tuli haettua purkuauto :)
Kuva

Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Su 21.07.2019 21:54
Varaosa autosta ottelemassa osia tähän :P
Kuva
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ke 24.07.2019 18:18
Menee eteenpäin, kohta auto on yhtä lyhyt kuin Smart 8) :lol:
Kuva
Kokeilen huvin vuoksi pakosarjan ruosteenpoistoa. Hukutan sen veteen jossa on leipomapulveria (1ruokalusikallinen 5litraan vettä).Sitten biltemalta ostin tavallisen akkulaturin, ei automaattista.
Kuva

Kuva
Miinusjohto laitetaan osaan josta haluaa ruosteet pois ja plus laitetaan jenkatangon kanssa vatiin. Sähkö osan läpi tekee että ruoste lähtee/irtoaa. Myöhemmin viikolla katomn miten toimii :)
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: La 26.10.2019 22:02
Nyt olen vihdoinkin päässyt käyntiin projektin kanssa taas. Moottori käy oikein hyvin, mutta laatikko luistaa vaihteiden välissä, eli ennenkuin seuraava vaihde menee päällä niin kone huutaa ennekuin seuraava vaihde menee päälle. Ei luista ollenkaan muuten joten lamelli ja momentimuunnin on kunnossa. Öljyt ja filtteri vaihdettu, ei vaikutusta. Olen saanut vinkin että luultavasti venttiilipaketti rikki/tukossa.. alipaineet kunnossa. Ehdotuksia?

Laitan vähän videoita koneesta, filmattu keskiviikkona viikolla :D
https://youtu.be/6tKq8T2OaOc
https://youtu.be/QJDZ4oJPvGU

Koneen ja laatikon otan pois autosta sitten että voin korjata ja maalata konehuoneen kunnolla, mietin että pitäsikö samalla ottaa sisusta ja taka-akselistokin irti että sais auton korin laitetua telineelle..
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Su 27.10.2019 19:20
Nyt olen alkanut vaihteiston remontin kanssa. Sehän luistaa vaihtamisien välissä..
Kuva
Tässä on venttiilipaketti irroitettu:
Kuva
Osat pöydällä:
Kuva

Onko joku rempannut Näitä laatikoita(722.3), mitä osia kannattaa/pitää vaihtaa? Mistä osat saa ostettua? K1 ja K2 olen kuullut puhuttavan, mitä ne ovat?

Otin myös kuvia lattioista, jouduin ottamaan matot irti kun autossa on ollut/on hiiriä…

apumiehen puoli:
Kuva
oikea takalattia:
[url=https://www.bildtagg.se/bild/ue58akg3g8tihrt349aanep]Kuva[/url
kuskin lattia:
Kuva
vasen takalattia:
Kuva

pahoittelen kuvien kokoa, en tiiä ,mikä tässä meni oikein pieleen :shifty:
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 589
Liittynyt: Ma 04.04.2011 22:18
Paikkakunta: Pohjanmaa
ViestiLähetetty: Su 27.10.2019 19:53
Hei

Tämä kannattaa selata läpi, niin pääsee hyvin kärylle rakenteesta:
http://www.peachparts.com/shopforum/diesel-discussion/323259-722-303-bits-photo-shoot.html

Sielä on eteenpäin menolle 2kpl kytkinpakkoja ja 2kpl pantoja. Pakille lisäksi yksi pakka. Uusia kannattaa rumpujen mäntien tiivisteet. Myös niitattujen sylinteripesien o-renkaat. Sitte ne akseleis olevat teflontiivisteet. Eli vuotopaikkoja voi olla monia ja kaikki hidastaa pakkojen kytkeytymistä, josta seuraa luistoa. Pantojen mäntien pesät voi laatikon kuores olla hyvinkin kuluneet... sitte tietty kykinlevyt ja pannat tarkastrltava ja tarvittaes uusittava. Samalla voi pohtia haluaako vahvistaa, eli lisätä levyjä.

ATSG manuaali kannattaa ladata. Löytyy googgelilla.

Omaani tein laatikon läpikotaisin ja siitä on joku pätkä tääläkin...

TJ
**********
X164 V8
W251 CDI 4-matic
W123 300CD
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4560
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus
ViestiLähetetty: Su 27.10.2019 20:31
Kyllä se nyt on purettava sisustus pois, lattiat on vaihdettava. Onko toi peräkontin lämmitin joku oma ruotsi-varuste, kävin joskus kattomassa ruotsista tuotua samanlaista autoa ja siinä oli kans sellainen. Se oli niin läpimätä että harvoin näkee niin huonoa :D
W123 300TDT projekti
W212 350cdi 4matic
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Su 27.10.2019 21:19
Maastis kirjoitti:Hei

Tämä kannattaa selata läpi, niin pääsee hyvin kärylle rakenteesta:
http://www.peachparts.com/shopforum/diesel-discussion/323259-722-303-bits-photo-shoot.html

Sielä on eteenpäin menolle 2kpl kytkinpakkoja ja 2kpl pantoja. Pakille lisäksi yksi pakka. Uusia kannattaa rumpujen mäntien tiivisteet. Myös niitattujen sylinteripesien o-renkaat. Sitte ne akseleis olevat teflontiivisteet. Eli vuotopaikkoja voi olla monia ja kaikki hidastaa pakkojen kytkeytymistä, josta seuraa luistoa. Pantojen mäntien pesät voi laatikon kuores olla hyvinkin kuluneet... sitte tietty kykinlevyt ja pannat tarkastrltava ja tarvittaes uusittava. Samalla voi pohtia haluaako vahvistaa, eli lisätä levyjä.

ATSG manuaali kannattaa ladata. Löytyy googgelilla.

Omaani tein laatikon läpikotaisin ja siitä on joku pätkä tääläkin...

TJ


Kiitos :) ATSG manuaali mulla on :) Siis tuo ei luista muutakuin vaihtojen välissä. Kun paikallaan olen ja painan jarrua ja kaasu pohjaan niin kaivaa kuopat eikä moottorin kierrokset yhtään karkaile. Eli vaikuttaa että momentinmuunnin ja kytkimet pitävät. Vaihteisto ei myöskään luista jos lukitsen laatikon manuaalisesti ja sitten sillä tavalla laitan isompaa pykälää päälle kun siirrän vaihekeppiä eteenpäin, silloin pitää eikä luista. Luistaa siis vain automaattiasennossa ja vain vaihteiden välissä, ei yhtään kun vaihde on päällä. Siksi kokeilen remontoida venttiilipaketin ensin ja katsoa että auttaako. Jos ei auta niin sitten aukaisen koko laatikon mutta sen teen sitten kun kone ja vaihteisto lähtee irti autosta ensin.
Viimeksi muokannut pasi84 päivämäärä Su 27.10.2019 21:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Su 27.10.2019 21:21
S202 kirjoitti:Kyllä se nyt on purettava sisustus pois, lattiat on vaihdettava. Onko toi peräkontin lämmitin joku oma ruotsi-varuste, kävin joskus kattomassa ruotsista tuotua samanlaista autoa ja siinä oli kans sellainen. Se oli niin läpimätä että harvoin näkee niin huonoa :D

Joo lattiat menee ilman muuta vaihtoon :) Lämmitin on mitä olen kuullut lisävaruste ruosti-autoihin. Eikö niitä suomiautoissa ole?
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4560
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus
ViestiLähetetty: Su 27.10.2019 21:39
En tiedä, en ainakaan ole nähnyt. Noista lattioista, ne klokkerholmin tekemät lattiat tulee ulkoreunoilta ylös asti eli tarvii hitsata vaan kardaanitunnelin puolelta täydellä saumalla ja muualta sitten tulppahitseillä.
W123 300TDT projekti
W212 350cdi 4matic
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ma 28.10.2019 17:09
S202 kirjoitti:En tiedä, en ainakaan ole nähnyt. Noista lattioista, ne klokkerholmin tekemät lattiat tulee ulkoreunoilta ylös asti eli tarvii hitsata vaan kardaanitunnelin puolelta täydellä saumalla ja muualta sitten tulppahitseillä.


Ahaa ,kiitos :thumbup: Ootko käyttänyt itse niitä lattioita?

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1761
Liittynyt: Su 23.05.2004 16:34
ViestiLähetetty: Ma 28.10.2019 17:47
pasi84 kirjoitti:
Maastis kirjoitti:


Kiitos :) ATSG manuaali mulla on :) Siis tuo ei luista muutakuin vaihtojen välissä. Kun paikallaan olen ja painan jarrua ja kaasu pohjaan niin kaivaa kuopat eikä moottorin kierrokset yhtään karkaile. Eli vaikuttaa että momentinmuunnin ja kytkimet pitävät. Vaihteisto ei myöskään luista jos lukitsen laatikon manuaalisesti ja sitten sillä tavalla laitan isompaa pykälää päälle kun siirrän vaihekeppiä eteenpäin, silloin pitää eikä luista. Luistaa siis vain automaattiasennossa ja vain vaihteiden välissä, ei yhtään kun vaihde on päällä. Siksi kokeilen remontoida venttiilipaketin ensin ja katsoa että auttaako. Jos ei auta niin sitten aukaisen koko laatikon mutta sen teen sitten kun kone ja vaihteisto lähtee irti autosta ensin.

Siis luistiko sulla kaikkien vaihtojen yhteydessä suurinpiirtein samalla lailla sen vaihdelaatikon kyljessä olevan alipaineen säätöruuvin säätöyrityksistä huolimatta? Vai oletko yrittänyt säätää siitä niiden vaihtojen kovuutta? Sittenhän sinne saa lisäksi vaihdettua 2>3 vaihtoon jäykemmän jousisarjan.

On noita takakontin lisälämmittimiä ollut täälläkin. Ruksattava isävarustehan se on vai oliko vakiovarustekin jos oli lisäpenkit takakonttiin.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4560
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus
ViestiLähetetty: Ma 28.10.2019 17:57
pasi84 kirjoitti:
S202 kirjoitti:En tiedä, en ainakaan ole nähnyt. Noista lattioista, ne klokkerholmin tekemät lattiat tulee ulkoreunoilta ylös asti eli tarvii hitsata vaan kardaanitunnelin puolelta täydellä saumalla ja muualta sitten tulppahitseillä.


Ahaa ,kiitos :thumbup: Ootko käyttänyt itse niitä lattioita?


Joo kuskinpuolen takalattian vaihdoin. Tosi ruttuiset ne klokkerin pellit, on vissiin muotit jo melko kuluneet mutta kyllä ne ihan asiansa ajaa. Ne poikkipalkit joihin etupenkit tulee kiinni, ja samoin takakiinnikkeet ja turvavöiden kiinnitysmutterit joudut ottamaan vanhoista lattioista että kannattaa mittailla hyvin.
W123 300TDT projekti
W212 350cdi 4matic
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ma 28.10.2019 21:07
juhaoh kirjoitti:
pasi84 kirjoitti:
Maastis kirjoitti:


Kiitos :) ATSG manuaali mulla on :) Siis tuo ei luista muutakuin vaihtojen välissä. Kun paikallaan olen ja painan jarrua ja kaasu pohjaan niin kaivaa kuopat eikä moottorin kierrokset yhtään karkaile. Eli vaikuttaa että momentinmuunnin ja kytkimet pitävät. Vaihteisto ei myöskään luista jos lukitsen laatikon manuaalisesti ja sitten sillä tavalla laitan isompaa pykälää päälle kun siirrän vaihekeppiä eteenpäin, silloin pitää eikä luista. Luistaa siis vain automaattiasennossa ja vain vaihteiden välissä, ei yhtään kun vaihde on päällä. Siksi kokeilen remontoida venttiilipaketin ensin ja katsoa että auttaako. Jos ei auta niin sitten aukaisen koko laatikon mutta sen teen sitten kun kone ja vaihteisto lähtee irti autosta ensin.

Siis luistiko sulla kaikkien vaihtojen yhteydessä suurinpiirtein samalla lailla sen vaihdelaatikon kyljessä olevan alipaineen säätöruuvin säätöyrityksistä huolimatta? Vai oletko yrittänyt säätää siitä niiden vaihtojen kovuutta? Sittenhän sinne saa lisäksi vaihdettua 2>3 vaihtoon jäykemmän jousisarjan.

On noita takakontin lisälämmittimiä ollut täälläkin. Ruksattava isävarustehan se on vai oliko vakiovarustekin jos oli lisäpenkit takakonttiin.


Joo luistaa kaikkien vaihtojen välissä jos painaa kaasujalkaa kunnolla. Normaaliajossa ei luista. Alipainetta olen säädellyt vcv venttiilistä pumpun luota(koska oli helpompi siitä ruuvata kuin vaihteistosta) mutta ei auttanut, eikä eroa tullut vaikka kytkin alipaineen kokonaan pois. Alipaine toimii kyllä itse pumpussa,sen oon mitannut alipainemittarilla.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ma 28.10.2019 21:08
S202 kirjoitti:
pasi84 kirjoitti:
S202 kirjoitti:En tiedä, en ainakaan ole nähnyt. Noista lattioista, ne klokkerholmin tekemät lattiat tulee ulkoreunoilta ylös asti eli tarvii hitsata vaan kardaanitunnelin puolelta täydellä saumalla ja muualta sitten tulppahitseillä.


Ahaa ,kiitos :thumbup: Ootko käyttänyt itse niitä lattioita?


Joo kuskinpuolen takalattian vaihdoin. Tosi ruttuiset ne klokkerin pellit, on vissiin muotit jo melko kuluneet mutta kyllä ne ihan asiansa ajaa. Ne poikkipalkit joihin etupenkit tulee kiinni, ja samoin takakiinnikkeet ja turvavöiden kiinnitysmutterit joudut ottamaan vanhoista lattioista että kannattaa mittailla hyvin.


Kiitos vinkeistä :thumbup:
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ma 18.11.2019 20:19
Tuossa on levy joka on vaihteistoon päin kiinni.
Kuva
Tässä on sitten ylimmäinen puolisko venttiilipaketista. Se on tähän puoliskoon johon nuo jouset vaihdetaan.
Kuva
Yksi kuula puuttui kokonaan… kävin tänään ostamassa pyöräliikkeestä laakerikuulan joka toivottavasti käy :)
Kuva
Vaihdoin tuon ison "pahvi"tiivisteen myös samalla. Jouset vaihdoin "superior shift kit" pakkauksesta ja tiivisteet ostin mersulta suoraan.
Kuva

Katotaan jos tällä viikolla saisin laatikon koottua ja kokeiluun. Uusi öljyfiltteri tilattu ja samalla vaihdan sen alipainekellon vaihteiston sivuun jonka ostin mersulta myös.
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 164
Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
Paikkakunta: Lounais-Häme
ViestiLähetetty: Ti 19.11.2019 18:30
S202 kirjoitti:
pasi84 kirjoitti:
S202 kirjoitti:En tiedä, en ainakaan ole nähnyt. Noista lattioista, ne klokkerholmin tekemät lattiat tulee ulkoreunoilta ylös asti eli tarvii hitsata vaan kardaanitunnelin puolelta täydellä saumalla ja muualta sitten tulppahitseillä.


Ahaa ,kiitos :thumbup: Ootko käyttänyt itse niitä lattioita?


Joo kuskinpuolen takalattian vaihdoin. Tosi ruttuiset ne klokkerin pellit, on vissiin muotit jo melko kuluneet mutta kyllä ne ihan asiansa ajaa. Ne poikkipalkit joihin etupenkit tulee kiinni, ja samoin takakiinnikkeet ja turvavöiden kiinnitysmutterit joudut ottamaan vanhoista lattioista että kannattaa mittailla hyvin.


Olen itsekin käyttänyt noita klokkerin peltejä, sekä muitakin puolalaisia. Riippuen siitä, mitä tukkurilla on hyllyssä. Näistä monet ovat sinnepäin, ja minulla olleista klokkerilla oli ne parhaat palat. Muistelen Viton helmapeltejä (potrykos, tai jotain sinnepäin), joissa oli aika tavalla krymppiä. Tunkin reiätkin jouduin hieman siirtämään toisesta päästä helmaa.
Onnistuihan se homma noillakin, työläämpää olisi ollut niiden kilkuttelu vasaroilla alusta asti. Alkuperäiset helmat olivat muutaman kympin paksummasta aineesta, niin vain ruoste söi nekin...
Mutta uusilla puristusmuoteilla, ja megatonnin prässillä jälki on ollut parempaa.
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ma 25.11.2019 22:39
Vitollinen kirjoitti:
S202 kirjoitti:
pasi84 kirjoitti:
S202 kirjoitti:En tiedä, en ainakaan ole nähnyt. Noista lattioista, ne klokkerholmin tekemät lattiat tulee ulkoreunoilta ylös asti eli tarvii hitsata vaan kardaanitunnelin puolelta täydellä saumalla ja muualta sitten tulppahitseillä.


Ahaa ,kiitos :thumbup: Ootko käyttänyt itse niitä lattioita?


Joo kuskinpuolen takalattian vaihdoin. Tosi ruttuiset ne klokkerin pellit, on vissiin muotit jo melko kuluneet mutta kyllä ne ihan asiansa ajaa. Ne poikkipalkit joihin etupenkit tulee kiinni, ja samoin takakiinnikkeet ja turvavöiden kiinnitysmutterit joudut ottamaan vanhoista lattioista että kannattaa mittailla hyvin.


Olen itsekin käyttänyt noita klokkerin peltejä, sekä muitakin puolalaisia. Riippuen siitä, mitä tukkurilla on hyllyssä. Näistä monet ovat sinnepäin, ja minulla olleista klokkerilla oli ne parhaat palat. Muistelen Viton helmapeltejä (potrykos, tai jotain sinnepäin), joissa oli aika tavalla krymppiä. Tunkin reiätkin jouduin hieman siirtämään toisesta päästä helmaa.
Onnistuihan se homma noillakin, työläämpää olisi ollut niiden kilkuttelu vasaroilla alusta asti. Alkuperäiset helmat olivat muutaman kympin paksummasta aineesta, niin vain ruoste söi nekin...
Mutta uusilla puristusmuoteilla, ja megatonnin prässillä jälki on ollut parempaa.

Kiitos avusta :)
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ma 25.11.2019 22:42
Nyt häipy luistaminen laatikosta mutta miten te joilla on 300tdt w123 automaatilla, lähteekö auto Aina ykkösvaihteella paikaltaan lähtiessä vaikka ei paina kaasua pohjaan? Kun säädän sen vaijerin joka menee vaihteistoon kaasuvivustosta ohjeiden mukaisesti niin auto Aina lähtee ykkösellä. Jos löysään vaijeria niin lätee kakkosella mutta vaihtaa nopeasti 3-4 välillä, niin nopeesti että heti kun kolmonen menee päälle niin menee jo nelonen. Eli en saa maksimia ulos koneesta kun kolmonen jää käyttämättä..

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: To 29.01.2009 20:24
ViestiLähetetty: Ti 26.11.2019 11:08
722.3 lähtee aina ykkösellä liikkeelle ainakin w124 kopassa.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ti 26.11.2019 21:15
olli103 kirjoitti:722.3 lähtee aina ykkösellä liikkeelle ainakin w124 kopassa.

pnko dieselikone sulla? Bensamallit lähtee kuulemma kakkosella..
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 181
Liittynyt: Ke 07.03.2007 22:47
ViestiLähetetty: Ti 26.11.2019 21:54
pasi84 kirjoitti:Nyt häipy luistaminen laatikosta mutta miten te joilla on 300tdt w123 automaatilla, lähteekö auto Aina ykkösvaihteella paikaltaan lähtiessä vaikka ei paina kaasua pohjaan? ..


126 300SD sama kone ja laatikko aina ykkösellä
124 300dt 722.3 aina ykkösellä
124 250 d -96 722.4 aina ykkösellä
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ti 26.11.2019 22:18
JOHe kirjoitti:
pasi84 kirjoitti:Nyt häipy luistaminen laatikosta mutta miten te joilla on 300tdt w123 automaatilla, lähteekö auto Aina ykkösvaihteella paikaltaan lähtiessä vaikka ei paina kaasua pohjaan? ..


126 300SD sama kone ja laatikko aina ykkösellä
124 300dt 722.3 aina ykkösellä
124 250 d -96 722.4 aina ykkösellä


Eli onko vain turbodieselit w123 korilla jotka lähtevät ykkösellä? Dieselit ilman turboa lähtee kakkosella?
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1504
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola
ViestiLähetetty: Su 01.12.2019 09:58
Mulla on w123 300D ilman turboa 722.4 automaatilla, se lähtee ykkösellä liikkeelle.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39
ViestiLähetetty: Ti 03.12.2019 21:03
Nyt vaihteisto toimii, jouduin 4kertaa ottamaan venttiilipaketin irti kokeilujen välissä ja sääteleen ja vaihteleen Jousia erilaisiin. Nyt toimii eikä luista yhtään ja hyvin vetää :D
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 582
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: To 05.12.2019 09:18
:thumbup:
W124 260E autom -88 407tkm ”Raahenmese” (odottaa virtalukon pohjan vaihtoa)
W123 300D -76 491tkm ”Museomese” (taka-akselin ylityksen ruostekorjaus kesken)
S123 300TDT autom -82 656tkm ’”Teräsleidi” (odottaa ovien ruostekorjaukseen)

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ke 26.12.2012 12:42
ViestiLähetetty: La 07.12.2019 11:30
mitä tarvii tehdä että tuon pakkoykkösen sais pysymään aina päällä että ei vaihda ollenkaan kakkoselle ? w123 tai w124 automaatti tulossa härveliprojektiin ja ei olisi tarvetta kun ykkösvaihteelle ja pakille.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1504
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola
ViestiLähetetty: La 07.12.2019 20:23
Saattais onnistua kun ohjausvaijerin vetää niin kireälle kuin saa :think:
auto w123 200D/300DT vm, -81

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ke 26.12.2012 12:42
ViestiLähetetty: La 07.12.2019 20:30
jari_w123 kirjoitti:Saattais onnistua kun ohjausvaijerin vetää niin kireälle kuin saa :think:

Eikös se silti paiskaa kakkoselle kun tarpeeksi huudattaa täyskierroksilla ????
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 582
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: Su 29.12.2019 16:32
Toimiiko S123 perän tasonsäätö? Oletko perehtynyt siihen?
W124 260E autom -88 407tkm ”Raahenmese” (odottaa virtalukon pohjan vaihtoa)
W123 300D -76 491tkm ”Museomese” (taka-akselin ylityksen ruostekorjaus kesken)
S123 300TDT autom -82 656tkm ’”Teräsleidi” (odottaa ovien ruostekorjaukseen)
EdellinenSeuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa







kl-varaosat.fi

kl-varaosat.fi

nettikasinot