w211 om647 virittelyä

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Su 19.05.2019 18:53
Päätin kirjoittaa uuden aiheen omasta rojektista. Todella vähän olen löytänyt tietoa foorumilta om647 virittämisestä. :roll:
Auto toimittanut käyttöauton virkaa ja hyvin pelannut. Perinteisesti auto kävi ohjelmalla ja niinhän siinä kävi, että nälkä kasvoi syödessä. :D
Ainoa ongelma auton kanssa on ollut, että railpaineet ei tahdo pysyä tarpeeksi korkealla. Taitaa suuttimissa olla sen verta ohivuotoa, pitäisi vielä nuo korjausarvot kattoa staarilla.

Tällä hetkellä setuppina
-om648 ahdin, johon sorvattu 270cdi kompurakotelo, ahtoputken lähdön takia.
-400cdi korkeapainepumppu
-cooleri
-c30 amg suuttimet
- ja muita pieniä ja isompia muutoksia
Vetoa on kyllä paljon enemmä mitä ohjelmoitu 270cdi.
Penkissä joskus tarkotus käyttää ja ahtimeen vaihella billet siivet sekä 4bar map oottelee hyllyssä kunhan saa ahtimen päivitettyä.

Ahdin meni muuten suoraan, mutta pakoputkea joutu muokkaamaan, öljyn paluu ja meno letkut joutu tekemään sekä ohjainservon tankoa lyhetämään mikä liikuttaa johdinsiipiä ahtimessa.

Voimansiirtoon ei ole koskettu muutakuin kytkimeen. Kytkimenä kova vauhtipyörä, jousitettu massalevy ja sre 765 asetelma.

Kuvia muutoksista:

Kuva
Alkuperäinen kytkin ei ollut kummosessa kunnossa. :mrgreen: :D

Kuva

Kuva

Kuva
Kuvasta näkee miten toteutettu ahtoputki

Kuva
Kompurakoteloon hitsattu 2 tuuman lähtö, johon laitettu 2->2.35 supistaja 60 asteen taivutuksella. Puuilosta löysin todella hyvän olosia klemmareita mitkä tuntuvat paljon järeemmiltä kuin normaali t-pultti klemmari.

Kuva
2.35 alumiiniputki menee juuri sopivasti alkuperäisen ahtoputken sisään.

Kuva
2.35 90 asteiset kulmat hitsattu cooleriin kiinni. On ainakin kaksi paikkaa vähemmän mistä voisi vuotaa ahtoja pihalle. Cooleriksi valikoitui bilteman pienin. Sopii kuin nenä päähän puskuripalkin alle.

Kuva
400cdi pumppu meni suht pienellä vaivalla paikoilleen. Kuvasta näkee myös ahtoputkenlähdön.

Kuva

Kuva
vakio pumpun ja 400cdi pumpun koko ero. 8)

Kuva
Päätylevyä kannesta joutui leikkelemään. Yhden pultinpaikan joutuu uhraamaan kuten kuvasta näkee, ei saa sopimaan pumpun kanssa tuota pulttia. Hyvällä tiivisteliimalla kiinni ja tuntuisi pitävän. Vakio määränsäätimen jouduin myös laittamaan tuohon pumppuun, ei toiminut 400 määränsäätäjällä. Auto sammui aina kun antoi vähän enempi kaasua. Voi johtua ohjelmasta kun ohjelma tehty vakio määränsäätäjälle.

Kuva
Termarikotelosta joutuu viilaamaan hieman pois ja päätylevystä kuvanmukaisesti. Railtukille menevää putkea joutui myös hieman taivuttelemáan. Ohjaustehostajan vierestä joutu ottamaan moniurahihnan ohjainrullan pois, että hihna ei ota pumppuun kiinni.

Pitkä päivitys toivottavasti jaksoit katsoa loppuun. :) Tein ihan sillä periaatteella tämän topicin, jos muitakin kiinnostaa tehä samanlaisia päivityksiä omaan autoon. Tänne päivittelen lisää sitten kun tulee muutoksia lisää autoon.
Viimeksi muokannut Talonki päivämäärä To 28.11.2019 21:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)


Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Su 19.05.2019 20:46
Nelisatkun pumppu ja ei paineet pysy? On suuttimet aika tavallisen valmiit tuossa kohtaa.
Ensiavuksi kannattaa vaihtaa ne teflon tilkkeet suuttimiin, sarja maksaa pari kymppiä, ja tietty tarvii pohjatiivisteet ja pultit.

Hyvältä näyttää setti, onko ohjelma tehty c30 suutinkarttojen pohjalta vai onko vielä vakio suuttimien kartat?

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Ma 20.05.2019 10:25
Joo siis ainakin yleismallin testeri sanoo että railpaine alhainen. Vakiopumpulla meni vikatilaan heti jos kiihytti rajummin, nyt menee vasta kutosella kaasupohjassa eli pystyy nyt ajamaan normaalisti. Suuttimet kun ostin niin niiden piti olla huollettu 35tkm sitten. Myyjällä oli kuitti huollosta, mutta ihmettelin vaan miten noi suuttimet vois olla niin huonossa kunnossa noin lyhyessä ajassa. Testailin kumminkin nuo ohivuodot ja aika paljon oli tavaraa letkuissa. 20cm pitkät letkut ja puolillaan ellei yli 7-10 sekunnin tyhjäkäynnin jälkeen. Onko kuinka vaikea homma vaihtaa nuo teflonkilkkeet? Ja mistä noita varaosia saa noihin suuttimiin? Määränsäätäjän toiminta pitää vielä kattoa staarilla myös.

Ymmärtäääkseni tehty c30 suutinkartan pohjalta.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ma 20.05.2019 21:03
Diesel korjaamot varmaan saa tiivisteet hommattua, ne tosin varoittelee ei voi avata itse, avaruusteknologiaa jne. Et jos sitä propagandaa ei jaksa niin ebay yms.
Tiivistesarjan numero: F00 VC99 02
Ohjeet löytyy härmäksi http://www.skg.fi/tile002/w163/15022016.html
Puhtaus on kaiken a ja o, huolellisuutta ja puhtautta ja helppohko homma.

Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 4285
Liittynyt: La 24.04.2004 08:39
ViestiLähetetty: Ma 20.05.2019 22:10
.
Savuttelusta ei kannata nyt huolestua, ennenkuin suuttimet on kunnossa (-tettu).
Ohjelman tekijästä on minulla oma mielipiteeni, mutta onko tuo lopulta niin tärkeää ...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Ti 21.05.2019 15:43
Joo kiitoksia vinkeistä. Löysin osasarjan netistä. Hyllynpohjalla on vanhoja suuttimia, pitää niihin ensiks harjotella. :D
Kannattaako sinne suuttimeen mitään muuta vaihtaa? Tuleeko yleensä tolla teflontiivisteen vaihdolla kuntoon vai voiko niissä suuttimissa olla muutakin vikaa? Karjalainen on edellisen omistajan mukaan tehnyt suuttimet 35tkm sitten. Ihmetyttää vain miten ne noin huonot jo voi olla.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ti 21.05.2019 20:03
Pitäisi hillitä suurimman vuodon, mut vähän kyllä ihmetyttää jos tuon verran ajettu ja vuotaa. Toisaalta onko muuta vaihdettu kuin kärjet ja shimmattu uusiksi.
Vaikea sanoa kun ei kristallipalloa ole.
Jos muuta vaihtaa haluaa niin pitää vaihtaa solenoidin kuula ja se venttiilin pohja. Mut toi teflon ja sen tukirengas yleensä riittää.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Pe 24.05.2019 12:57
Tuossa voi olla perää, että vaihdettu vain kärjet ja shimmattu. Pitää noita tiivistesettejä ostaa ja kokeilla miten sujuu.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ma 10.06.2019 05:37
Mitenkäs tämä rojekti etenee joko on tilkkeet vaihdettu?
Suosittelen että teetät tuikulla ohjelman, hänelle tuo kombinaatio pitäisi olla suhteellisen tuttu säädettävä. Saa ainakin kunnollisen ja toimivan ohjelman.
Siihen kannattaa vähän käyttää ajatusta kuka ohjelman tekee, että saa oikeasti hyvän ja oikein toimivan.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: To 13.06.2019 09:31
Suuttimiin en ole kerennyt koskemaan vielä. Ainut vaan, että tuikku vaikuttaa siellä pohjosempana ja iten asun etelässä :D
Kytkin pitäisi ilmata vielä loppuun, ei tahdo irroittaa kunnolla.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: To 13.06.2019 09:50
No on hänellä niitä yhteistyökumppaneita etelämmässäkin, kannattaa laittaa viestiä ja kysyä.
Sain omaan 647 vaihdettua turbon isompaan, vielä tarttisi cooleri asentaa ja miettiä isompia kärkiä. Kyllähän tuo nytkin jo kivemmin menee kun laatikko vaihtaa nopeammin mitä vakiona.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: To 13.06.2019 20:34
No joo jos eivät tuolla saa tehtyä kunnolla ohjelmaa niin sitten täytyy kääntyä tuikun puoleen. Joo onhan tuo huomattava ero tuolla isommalla ahtimella. Eikös sullaki ollu se om648 ahdin 2359? Kattelin tarkemmin noita suuttimien ohivuotoja niin 25-30mm on kaikissa ohivuotoa. Onkohan liikaa sitä en osaa sanoa, täytyy kumminkin vaihella ne tiivisteet kun mulla ne on jo. Paljonko tälläsestä on mahollista saaha billetti ahtimella? Itte aina olettanu että joku 350? Viispyttysellä tuskin 400 menee rikki?
Viimeksi muokannut Talonki päivämäärä La 07.12.2019 17:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: To 13.06.2019 20:44
Juu 2359v on, tällä hetkellä vielä vakio suuttimet, katsoo nyt sitten kun saa penkin valmiiksi mitä kärkiä tuonne sitten koittaa.
Ohjelma on kyllä se yksi tärkeimmistä osista kun se määrittelee sen miten hyvin ahdin vastaa ja ahdin tekee joko paketin.
Ahtopaine ohjattu systeemi, ja miten hyvin saa ahdot tulemaan niin saa myös syötöt toteutumaan. Savua kyllä kaikki osaa tehdä mutta muuttaa se savu voimaksi jolloin ei ole savua, sitä ei kaikki osaa.
Itse teen omat ohjelmani, laatikkoon ja ecuun.
100mm3 palaa ilman savua, lisää tietty tekisi mieli.

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 17.06.2019 07:12
ViestiLähetetty: Ma 17.06.2019 12:00
Onko tuo vakio 2 massa vauhtiksesta sorvattu pyörä vai minkälainen aihio ollut? Itelläkin samantyyppinen rojekti käynnissä vaan meinaa tuo vauhtis kytkin puoli antautua..

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Ma 17.06.2019 15:35
Kytkinsarja tilattu briteistä dpuk nimisestä firmasta. Oli täysin bolt-on, ainut vika vaan että todella suolasen hintanen. Itsellä ei ole mahdollisuuksia lähteä sorvailemaan ja kehittämään ite jostain halvemmalla ni päätin tilata bolt-on setin. Taitaa olla muutenkin melkeimpä ainut bolt-on setti mitä saa kyseiseen vaihelodjuun....

Ei kellään olisi hyvää vinkkiä miten ilmata kytkin, että ilmaus onnistuisi? Nyt kytkin irroittaa aivan polkimen loppupäässä ja silloinki huonosti. Vähäksii aikaa paranee ilmauksen jälkeen. Toissapäivänä yön, kun seisoi niin aamulla ensimmäiset kilometrit meni aivan normaalisti sitten rupes taas takerteleen. Alhaalta yrittänyt työntää tippakannulla, mutta jostain syystä neste ei lähde menemään eli nestepinta ei säiliössä nouse ollenkaan. Poljintuntuma aluksi löysä sitten puolen välin jälkeen jäykistyy.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Pe 21.06.2019 07:11
Paineilmaa säiliön päädystä varovasti että painaa ilmat työsylinteristä pihalle.
Siihen on olemassa joku sarjakin muistaakseni, ite käytin vanhaa modattua korkkia mikä oli ylimääräinen. Paljoa painetta ei tarvita.
Mersuun en ole kokeillut kun ei ole kytkintä mutta muissa on toiminut.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 2462
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: Pe 21.06.2019 09:55
Cdi härö kirjoitti:Onko tuo vakio 2 massa vauhtiksesta sorvattu pyörä vai minkälainen aihio ollut? Itelläkin samantyyppinen rojekti käynnissä vaan meinaa tuo vauhtis kytkin puoli antautua..


Kovia pyöriä on alkujaan ainkin sprinterissä
Mökkillä
'

Mersumies
Mersumies
Viestit: 2462
Liittynyt: Ke 22.07.2015 09:48
Paikkakunta: Mökillä
ViestiLähetetty: Pe 21.06.2019 09:59
Ei kellään olisi hyvää vinkkiä miten ilmata kytkin, että ilmaus onnistuisi? Nyt kytkin irroittaa aivan polkimen loppupäässä ja silloinki huonosti. Vähäksii aikaa paranee ilmauksen jälkeen. Toissapäivänä yön, kun seisoi niin aamulla ensimmäiset kilometrit meni aivan normaalisti sitten rupes taas takerteleen. Alhaalta yrittänyt työntää tippakannulla, mutta jostain syystä neste ei lähde menemään eli nestepinta ei säiliössä nouse ollenkaan. Poljintuntuma aluksi löysä sitten puolen välin jälkeen jäykistyy.[/quote]

Tippaknnusta tiedä mutta isolla lääke ruiskulla letkun pätkällä ilmaus ruuvista

ja tietysti poljin ylhäällä kun sitä tekee,
sitten jos tulee hyväksi ja taas hetekn päästä on ilmaa systeemissä on jossain vuoto
Mökkillä
'

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Su 23.06.2019 18:48
Niin joo. Nyt kytkimen kanssa sen verta edetty, että tuntuis olevan ilmattu kun kylmänä irrottaa nätisti, mutta auton lämmettyä rupee takerteleen pitää öljyjen määrä varmistaa ja tarkistaa paljonko varmasti pitäisi olla. Kytkin remontin yhteydessä kun ne öljyt laatikkoon vaihdoin.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Su 07.07.2019 00:13
Terve vaan,
Auton kanssa edetty ja kytkin ongelmat selvitetty. Iltapuhtiaisiksi päätin vetää uuden putkiston autoon ihan sen takia kun vakio alkoi ahdistamaan sen verta. Savutuskin väheni rojektin päätteeksi. Putki alusta loppuun 3 tuumasta yhellä vaimentajalla.
Aika siistin näkönen loppujen lopuksi tuli.

Kuva
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Su 07.07.2019 07:32
Ihan hyvän näköinen, mutta ei se vakio kyllä ihmeemmin ahdista ennen kuin jossain päälle 350-400hv käsittääkseni.
Ei muuten mutta jos on oikein niuho katsuri niin tulee kitinää.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Su 07.07.2019 19:31
Joo ei kai se muuten, mutta mulla oli vähän huonosti alunperin toteutettu tuo dp liian ahtaaksi. Joo katotaan keväällä miten leiman käy :lol:
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 572
Liittynyt: To 23.10.2008 18:49
ViestiLähetetty: La 20.07.2019 00:52
Kuvassa vain yksi putki. Etkö tehnyt uutta tuplaputkea?

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: To 25.07.2019 14:56
Joo tein yhdellä putkella, kun tulee vaan kalliimmaksi tehdä tupla putki ja mitään hyötyä tuplaputkesta ei ole.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 30.03.2005 19:09
Paikkakunta: Poh.Savo
ViestiLähetetty: To 25.07.2019 22:13
mirmir69 kirjoitti:Moi!
On tullut tässä kevään korvilla original Tuikku1:stä naplattua nykypäivään (s203 200cdi man 2003). Autolle tehtiin pari vuotta sitten sukupolven vaihdos ja se siirtyi Kajaanista tänne Savoon.

Talven jäärata leikeissä loukkaantunut w210 320 cdin turbo huollettiin ja samalla Arctic turbon Murola laittoi sinne AMG:n pakosiiven ja 6-lapaisen billetti kompura siiven. Suuttimet kävi Karjalaisen hellässä huomassa Kajaanissa. Penkissä suuttimista lähti lupaavat 180 ml / isku :P

Suuttimet ja turbo saatiin kiinni muutama viikko sitten ja samointein hyvin palvellut 270 cdistä oleva vauhtipyörä ja kytkin paketti ei yrittänytkään pitää kuin 1 ja 2 vaihteella. Tänään huoltoseppä täältä Savosta sai valmiiksi autoon 320cdi v6 vauhtipyörän ja kytkin paketin.

Sen verran paremmin piti, että autolla mentiin Kajaaniin tuikun hoiviin ja aloitettiin auton uusi säätäminen. :shock:

Ja tässä illan naplauksen loppu tulos :o :clap:

[ [url=http://i4.aijaa.com/m/00231/14398881.jpg] ][/url]

On siinä vielä 400tkm vanhus voimissaan, ~352 hp / 700nm. Ja autohan pelaa juuri niin nätisti, kuin käyristä voi päätellä :thumbup:

Hitsi 4 pyttyinenhän rupeaa hyppimään meidän v6 320 cdi:n silmille. :eh:

Ja tuo tuli vielä alun pienen 3" pätkän jälkeen vakiona olevalla 2,5" putkella, jossa on avara loppuvaimennin.

Kiitos tuikulle napluusta auton kanssa. Oli kyllä pieni palo taas tuikun silmissä nähtävissä, kun hän pääsi taas originaali autonsa kimppuun. Tällä autollahan ohjelman ja kaiken muunkin auton särkemisen opit on harjoiteltu :D

Ja kaupan päälle tuikku lupasi, että jos nyt näiltä vedoilta särkyy, niin särkyy sitten oikein huolella :mrgreen:


Ja tästäkin 200 cdin särkemisestä on jo pari vuotta aikaa, eli kun sinne yli 440hp/850nm pääsette viisipyttyisestä, niin on asiat kohdillaan. Ei kyllä löydy helposti manuaalin osia , jotka pitäisi edes nuo 200 cdistä haluttaessa / osattaessa saatavat vedot :? Ehkä bemun M5 240mm kytkin romppeet? Ja nämäkin vedot vakiolla 200cdin pumpulla. :shock:
S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu;
ex.W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu;
S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku (2359, Mörköt, COOL, kytkin, kansi, nokka, )
W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, muumimörkö suuttimet
ex. W638 110 CDI, Tuikutettu
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto;
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutetu)
ex. W210 200 CDIA (Leppävesi AMG)
ex. 124 300D
ex. 124 300E
=>VW 1.9 TDI agr 4motion
=>VW 1.9 TDI Touran
=>VW 2.0 TDI Touran with 1852vnt
=>VW 2.0 TDI DSG V Golf 200hp/400Nm
=> VW 2.0 CRD Tiguan Tipronic 200hp/416 Nm Tuikutettu

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: La 27.07.2019 06:45
Joo kyllä yritys ois kova saada vetoja lähelle neljään sataan ainakin. Toi kytkin minkä tohon autoon ostin, niin liike lupasi että kestäis jonkuin vajaa 600hp/950nm. En usko, että tällä autolla saan tuota kytkytintä luistamaan. :D
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Su 28.07.2019 08:19
Mitkä suuttimet on tulossa? Karjalaisen möröt? Amg suuttimilla jää haaveeksi 400, ei taida päästä 300 päälle normi vitosessa.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Su 28.07.2019 18:22
Suuttimet ovat käyneet Karjalaisella edellisen omistajan toimesta. Kuitissa oli veloitettu 250/suutin ja nimeke joku kärkityö tai sinnepäin. Eli uskon että nämä eivät ole vakio c30 suuttimet. Pitää kysellä vielä edelliseltä omistajalta.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 719
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ma 29.07.2019 08:59
Jos suuttimet on karjalaisen möröt niin kai sun säätäjä tietää miten niiden kartat tehdään niin että oikesti toimii eikä tule vain savua?

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Ke 31.07.2019 20:55
Uskon näin, aika loppu kesken autoa säätäessä ja railpaineen kanssa tapellessa meni tuhottomasti aikaa. Samalla oli tuon määränsäätäjä ongelma. Päätettiin jatkaa auton säätämistä sitten, kun saa suuttimien tiivisteet vaihettua.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)
Seuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: crikez ja 9 vierailijaa







kl-varaosat.fi