w211 om647 virittelyä

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: La 20.06.2020 10:54
Niin se varmaan täytyy olla. Sekin on totta, että ei ahdinkaan varmaan pysty kuin sen 2.5bar työntää. Vaikka siinä onki amg turbiini ja billetti siipi. Tulee varmaan kierroksia jo liikaa siitä ylitte. Sitäkin miettinyt, onkohan tuolla polttoaineen lämpötila anturilla auton käytökseen vaikuttavaa tekijää. Se on irrallaan johtosarjaan nipparoituna kun on tuo v8 pumppu.

Eikai se auta jossain vaiheessa alkaa kehitteleen isompaa ahdinta. Kahdella ahtimella ahtamista mietin ja teoriassa varmaan paras ratkaisu käytöksen suhteen. Että ei yhtä isoa ja herääminen luokkaa painaa juhannuksena kaasu pohjaan ja herää jouluna.
Konehan siinä tapauksessa pitäisi vahvistaa ynnä muut jutut.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)


Mersumies
Mersumies
Viestit: 1160
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: La 20.06.2020 13:11
Seuraava runko koko vnt ahdinta kehiin gt3576 niin saa ajettavuuden pysymään hyvänä. Tuikku on vissiin HX40 kanssa saanut ihan hyvän ajettavuuden jollain pienemmällä pakopesällä jos en ihan kukkasia muistele.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Su 21.06.2020 11:45
Aivan, täytyy katella noita gt35 sarjan ahtimia. Nehän on kuulalaakeroituja, eikös ne kestä aika huonosti kovia pakopaineita? Tuikku vissiin joskus yhen tollasen kuulalaakeri ahtimen hajottanut?
Se ei tieten ollut garretti
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1160
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Su 21.06.2020 13:43
Se tais olla sitä borgwarnerin sarjaa mistä kaikista siipi häipyy pukistoon.
Itse ajattelin lähinnä tota GT3576KLV vnt ahdinta, se on jo niin iso runko että jos ei vakiona toimi niin mahtuu ISOA ropellia sisään.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Su 21.06.2020 14:32
Aivan, hyvän hintasia ahtimia on kyllä ainakin suomessa :shock: On kai ne jo niin paljon parempiaki. Kattelin noita niin hyviä vaihtoehtoja vois olla just tuo gtx3576r tai sit gtx3582r. Ar luokkaa 0.8? Laippana t3. Kattelin myös noita 40 supereita. Pienin pesä tais olla 14. Jotenkin kuitenkin houkuttaa enemmän tuo garretti vaikka hinta holsettiin verrattuna kolminkertanen.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1160
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Su 21.06.2020 15:14
Joo onhan se tietty hinnakas, tonnin korvilla maailmalla tuo gt3576klv. Olikohan se sitten hx35 superi mitä sai #12 pesällä?
Jotenkin muistelin että nelikymppistäkin saisi.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: To 28.03.2019 17:52
ViestiLähetetty: Ma 22.06.2020 11:28
Muistit oikein kyllä näyttäs saavan #12 pesällä 40 superia myöskin. On varmaan parempi tuo pienempi? Vai meneeköhän tukkoon ylhäällä. #14 pesällä luultavasti kärsii jo herääminen aika paljon.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit :)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1160
Liittynyt: Pe 14.09.2018 19:20
ViestiLähetetty: Ma 22.06.2020 14:36
Isolla portilla saa yläpäästä vähän pelastettua, liika pakokaasu lasketaan vaan portista pihalle. Itse lähtisin #12 pesällä liikkeelle, se kun on sitten vaihdettavissa isompaan jos näyttää siltä että tarvii.
Edellinen

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa







kl-varaosat.fi

PowerOn24.com

nettikasinot


Nettikasinot