simoksin W210 320cdi

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

simoksin W210 320cdi

Viesti Kirjoittaja simoks »

Pannahan nyt tännekkin jotain tarinaa tästä nykysestä kulkineesta, 414tkm nyt taulussa. Eibachin vieterit ja avantgarde/sport iskarit alla. Hyvin pelittäny nyt noin vuoden ajan 1 suuttimen prikka,termostaatti, PA-puolen o-renkaat,jarrulevyt ja palat taakse ja muuten perus suodattimia ja öljynvaihtoa.
Lorinser D93:t 18x9" kesävanteina ja istuu ihan mukavasti omaan silmään. Ei ihan bolt-on ollut kun piti soviterenkaat 82-66,6 ostaa ja eteen 20mm spacer ja taakse 30mm adapteri ettei sukella tolla ET50mm lukemalla niin syvälle.

Kuva

Kuva

Kuva
W210 E320cdi
Behemoth
Mersumies
Mersumies
Viestit: 680
Liittynyt: Ke 18.01.2012 22:52

Re: simoksin W210 320cdi

Viesti Kirjoittaja Behemoth »

Onko tätä vielä kutiteltu mitenkään? Ainakin myynnissä ollessaan oli jotain tarraa takalasissa ohjelmointiin liittyvää.
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: simoksin W210 320cdi

Viesti Kirjoittaja simoks »

Behemoth kirjoitti:Onko tätä vielä kutiteltu mitenkään? Ainakin myynnissä ollessaan oli jotain tarraa takalasissa ohjelmointiin liittyvää.
Ainakin menohalujen puolesta on ohjelmoitu, sen tarran poistin kun oli niin silmäänpistävä :D
W210 E320cdi
Jaiko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: La 01.12.2018 22:33

Re: simoksin W210 320cdi

Viesti Kirjoittaja Jaiko »

Kylläpä on hyvännäköinen W210 (olisipa oman ex 210 kori näyttänyt edes puoliksi noin ehjältä). Miten ajettavuus ko alustalla?
Laitas lisää juttua+kuvia autostasi.
Missäs päin tuollainen nostalgisen oloinen pa-jakelupiste mahtaa olla?
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: simoksin W210 320cdi

Viesti Kirjoittaja simoks »

Jaiko kirjoitti:Kylläpä on hyvännäköinen W210 (olisipa oman ex 210 kori näyttänyt edes puoliksi noin ehjältä). Miten ajettavuus ko alustalla?
Laitas lisää juttua+kuvia autostasi.
Missäs päin tuollainen nostalgisen oloinen pa-jakelupiste mahtaa olla?
Sopivan jämäkkä on. Etujouset oli katki niin aattelin samantien laittaa jäykemmät jouset ja iskarit alle kun ei nuo Eibachin jouset väykkyyn paljoa kustanna. Oli aiemmin tosi tuuliherkkä ja vaihettiin myös takakelkan etummaiset puslat ja eteen vakaajan päätytangot ja koripuslat. Pikkusen vetelee urissa noilla 245/40 renkailla mutta ootellaan nyt ens katastukseen jos sieltä jotain väljää löytyis.

Kori on joo ihan siisti väykyks, toki alkavaa rupea on etulokareiden pokkauksissa ja peräpäässä puskurin saumassa valojen alla. Mutta oon todennut että turha näitä väykkyjä on ruveta maalaileen kun käyttöauto kuitenki kyseessä :)

Tuo entinen tankkauspiste on vanhalla Viiden Numero -nimisellä kahvilalla, sääksjärven sillan kupeessa.
W210 E320cdi
Vastaa Viestiin